Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көркем еңбек жоспар 5 сынып 2 тоқсан 2024 жыл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері) |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Оқушылармен амандасу. Мектеп құндылықтары мен ереже-тәртіпті еске түсіру.
«Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. 3-сабақ: көзге арналған жаттығу; 7-сабақ: дене жаттығуларын орындау. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы суреттер |
||
Ортасы |
Оқушылардың ойына шабуыл жасау мақсатында олар үшін таныс емес видеобейне көрсетіледі. Видеобейне көрсетіліп болған соң, бүгінгі өтілетін тақырыппен оқу мақсатының қандай екендігін біліп алу үшін «Бояуды қуып жет» деген белсенді оқыту әдісін қолданып,сабақтың тақырыбымен мақсатын ашып аламыз. Ойында екі түрлі түстегі бояу беріледі.Бірі сары түс, екіншісі қызыл түс. С ары гуашь видеобейне туралы сұрақ қойса, екінші бояу яғни қызыл гуашь жауап береді. Осы сынды сұрақтарға жауаптар да айтылып, соңғы нәтиже біз сабақтың тақырыбымен сабаққа қойылған мақсаттарға оқушылармен бірге келеміз:: Сабақ тақырыбы: Ою-өрнектің қысқаша тарихы мен түрлері.Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері). Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
«Сұрақ –жауап» арқылы бағалау критерийлерін қоямыз Оқушылар төрт топта зерттеу жұмысын жүргізеді. Постерге топпен зерттеулері бойынша әдемі етіп, безендіріп шығады. Тапсырмаға берілген критерийлер бойынша, постерлерге мәліметті әдемі етіп безендіріп, таныстырып шығады. Қалған топтар таныстырылымды жапсырма қағаздарға бағалап шығады. З ерттеу бойынша, балалар ою түрлерін зерттеп, сол ою-өрнектің бір түрін сурет дәптердің бетіне түсіруі керек, жасалынған нобай бойынша қыздар тәжірибелік іске кірісулері қажет:
Оқушылар тәжірибелік жұмысты аяқтап болған соң, қалыптастырушы бағалауға сәйкес өздерін-өздері бағалайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді. .Презентация: Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады. Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады |
Дескриптор Қазақтың ұлттық ою-өрегінің бір түрін қағаз бетіне түсіреді; Симметрия заңдылығын ұстанады; Фетр материалын пайдаланып, өрнекті қырқып алады; Кесіп алынған өрнекті мата бетіне түсіріп, жастықша дайындайды;
|
Үлестірме материалдар https://www.youtube.com/watch?v=-NNx3CS0UYU - Қазақтың ұлттық ою-өрнегі Иллюстрациялық материалдар: ою-өрнектердің орындалу сызбасы, сандық фотосуреттері. |
||
Аяқталуы
|
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына сұрақтар арқылы бағалау.
(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Өткен сабақты қайталау сұрақтары:
Оқушылар жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы мүмкін. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы
|
Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратын бейнеролик көрсету. (Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:
Әңгімелесу барысында оқушылар осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен танысады. Жаңа кілттік сөздер мен терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін толықтыру. Оқушыларға кестеленген бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша алғашқы дағдыларын дамытады. (Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 1. Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай. Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды. Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады. Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды. Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады. Сабақ соңында оқушылар өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар жасайды. Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор кестелеуқолөнерінің негізгі түрлерін білу; шығармашылық нобай орындауда бірнеше идеялар ұсынады; өз бетінше жұмыс жасай алады; түстерді дұрыс үйлестіре алады; |
http://ppt4web.ru/tekhnologija/vypolnenie-ruchnykh-stezhkov-i-strochek.htmlкесте түрлері
Бейнеролик «Кесте өнері» Қосымша 1. Сандық суреттер, плакаттар, көрнекілік заттар: ине, мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте түрлері бейнеленген суреттер. |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы: Мен не білдім? Не үйрендім? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көркемдік кестемен бұйымды безендіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 5.2.6.1-Материалдар мен құралдарды техника қауіпсіздігін сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
|
Оқушылармен
сәлемдесу. «Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту үшін слайд шоу көрсетіліп, бізкестенің түрлері туралы, сәндік –қолданбалы өнер жайлы айтылады. Слайд-шоу көрсетіліп болған соң, бүгінгі өтілетін тақырыппен оқу мақсатының қандай екендігін біліп алу үшін «Джиксо» деген белсенді оқыту әдісін қолданып,сабақтың тақырыбымен мақсатын ашып аламыз.Бұл белсенді оқыту әдісін қолдану үшін, 1-2 деп санау арқылы, оқушыларды екі топқа біріктіріп аламыз. Біріктірудегі негізгі мақсат,оқушылардың топпен жұмыс жасаудағы дағдыларын дамыту. Джиксо әдісінің тәртібі бойынша, бүгінгі тақырыпты негізге ала отырып, мәліметпен жұмыстарының суреттері баспадан басылып, әрбір сурет белгілі –бір бөліктерге кесіп алынып, кеспе қағаздар оқушылардың назарына ұсынылады. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
Оқушылар топта берілген материалдарды оқып шығып, мәліметті рет ретімен құрастырады,әр топтан бір оқушы шығып, өз версияларын ұсынып, сосын өз түсініктерін айтып береді.Бүкіл сынып болып, қол шапалақтау арқылы оқушылар бағаланып, қолдау көрсетіледі.Сосын осы іс-әрекеттер жүрген соң, сабақтың тақырыбымен мақсатына оқушылармен мұғалімдер бірге келеді. Оқу мақсаттары айтылып болған соң,міндетті түрде қауіпсіздік ережелері айтылады:
Жеке жұмыс: Ары қарай шығармашылық жұмыс жасау үшін, оқушылар мақта матасынан жасалынған, ақ түсті беторамал алып келеді, сол орамалдың бетіне оқушылар кестемен жұмыс жасайды. 1.Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды; 2.Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады; 3.Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады;(А4 ) 4.Салынған өрнекті беторамал бетіне дұрыс орналастыралды; 5.Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады; 6.Қауіпсіздік ережесін ұстанады; Осы критерийлер бойынша оқушылар жұмыс жасайды.Сосын бағалау процессі жүреді. Бағалау парағы сабақ жоспарына сай алдын-ала дайындалады. Сабақтың басында әрбір оқушыға беріледі және сабақ барысында өзін-өзі бағалау керектігін ескертеді.Бағалау + белгісімен немесе *белгісімен белгіленеді.Сабақтың аяғында жинаған жалпы бағасы шығарылады. Соған байланысты оқушының тапсырманы қаншалықты орындағандығын білуге болады. Оқушының аты – жөні____________ сыныбы_______ тобы__
Жалпы баға: Дифференциациялық тапсырма бұл сабақта паралеллді түрде жүреді. Өйткені,әрбір бала өзінің қиялынан туған өрнекті жасауы керек. Олай болатын болса, оқушының жалпы сыныппен, жас ерекшелігіне қарай берілетін тапсырмаға қарамай, әр оқушынң ізденіс жұмысы әртүрлі болады. Құрылысы күрделі, түстік шешеімі әртүрлі түстерді үйлестіріп кестелесе осы тапсырма бойынша баланың деңгейі жоғары болғаны.Ал, егер құрылымы онша күрделі емес бірнеше иірімнен ғана тұратын нобай болса, онда деңгейі төмендеу деген сөз: Оқушылардың жасаған жұмыстары шамамен төмендегі суреттерге ұқсас болады
Дифференциациялық тапсырма осы шығармашылық жұмыс барысында жүзеге асады.Оқушылар күрделілігі әртүрлі тапсырмалар орындағандықтан, талантты және дарынды балдармен де жұмыс көрініс табады. Жасалынып болған шығармашылық жұмысты оқушылар жұпта бағалайды. Бағалауға қойылатын талаптар:
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.
|
Дискриптор 1. Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды; 2. Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады; 3. Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады;(А4 ) 4. Салынған өрнекті беторамал бетіне дұрыс орналастыралды; 5. Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады; |
Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары. https://youtu.be/4MawBxU9OiU Кесте өнері https://youtu.be/QFb8NqjAOgQ Қазақ сәндік-қолданбалы өнер – Кесте және ою-өрнек (RU) http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары. http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері. http://vishivashka.ru/vyshivka_nitkami/vidy_vyshivki.php Кесте түрлері мен олардың орындалу техникасы. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – Ою-өрнектің құрлымы мен түрлері, композицияның құру үлгілері http://www.tvorchistvo.ru/vidy-dekorativnyh-kompozitsiy/ - СҚӨ әлемі http://www.livemaster.ru/topic/274295-vse-vidy-rukodeliya-vyshivka Қолөнердің түрлері; Кесте http://vrukodelii.com/vishivka-dlya-nachinayushhih/ Жаңадан үйренушілерге кесте Кестені орындауға арналған қажетті материалдар: инелер, қайшылар,оймақ, ирис және мулине жіптер, кергіш, маталар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көркемдік кестемен бұйымды безендіру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 5.2.6.1-Материалдар мен құралдарды техника қауіпсіздігін сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-40 мин |
(Т) Сарамандық жұмыс алдында оқушылар инешаншым, тігіс түрлері мен көркем кесте (Біз кесте, сабақты кесте, айқас кесте, тығыз кесте.т.б.) үлгілерін зерттейді. (МК) Осы күрделі тігіс түрлерін тігу алдында, кестелермен безендірілген бұйымдарды көрсету. Оқушыларға көркем кестеде қолданатын негізгі тігіс түрлерінің орындалуын көрсету, сонымен қатар, кесте үлгілері және олардың орындалу жолын көрсететін суреттерді берілген таблицаларды көрсету. (Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 1. (Ө) Алдыңғы сабақта оқушылар дайын бұйымды көркем кестемен безендіру үшін нобайлар орындаған. Дайын нобайды негізге (ол дайын бұйым немесе дайын бұйымды безендіруге арналған негіз, мата болуы мүмкін) аудару қажет. Суретті негізге немесе бұйымға көшірген соңкестелеуге кіріседі. (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 2. Бұйым ретінде таңдалған тақияны қазақтың ұлттық мотивтерімен кестелеу. Оқушылар тапсырманы орындау барысында жұмыстың сапасы тігістердің ұқыпты орындалуы мен нобай суретімен сәйкес келуіне тікелей байланысты болатынын түсіне отырып, оны ұстану керек. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті кестелеу орындау ұсынылады.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор көркем кестелеудің бірнеше түрлерін үйлесімді қолданады; шығармашылық жұмыстыұқыпты орындайды; ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын сақтайды; жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды; |
Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары. http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары. http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері. |
||
40-45 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 8-9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.2 Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау. 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.4.1 Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада өрілген суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-85 мин |
(МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру. (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру. (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Қарапайым өру үлгілерін жасау. Өру және сұлбаны оқу бойынша бірнеше жаттығулар орындау. Өрілген бұйым жасауға қажетті негізгі материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау. Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б. Дәстүрлі емес материалдарды да қолдануға болатынын түсіндіру. Оқушылар әсерлерімен, сезімдерімен бөлісіп,өруге арналған әртүрлі материалдар түрімен жұмыс жасау бойынша өз ойларын айтады. Бұйымды өруге арналған сұлба мен нобай жасайды. Оқушы жұмыс барысында материалын, түсін, өру техникасын өздігімен таңдайды. Өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасына байланысты материалды, құрал-жабдықтарын дайындайды. Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды. Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады. (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.
|
Дискриптор өру өнері туралы білімін көрсетеді; өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады; шығармашылық жұмыстыұқыпты орындайды; өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады; өз іс-әрекетін жоспарлай алады. |
Қосымша 1. Топтарға бөлу Иллюстрациялық материалдары: бисерден, макраме және т.б. орындалған бұйымдар, СҚӨ заттары. http://shedevrs.ru/materiali/257-dpi.html - сәндік-қолданбалы өнер. http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары. Қосымша 2 – түйін түрлері |
||
5мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 10-11-12-13 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым өру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. 5.2.3.4 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым ұйым орындайды. Ширатылған газеттен спиральды өру арқылы жасалатын түрлі бұйымдар туралы түсінік қалыптастырады, ширатылған газеттен түзу, ретімен орналастырылып, түстік шешімін жақсы таңдап, нақышына келтіріп спиральды өріп жасады. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Аттары жазылған стикерлерді таңдап, артында жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді. Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында «Қадамдар сөйлейді» әдісін орындауға тапсырма беріп, орындалу ережесімен таныстырады. Ереже бойынша тақтада көрсетілген суретті көріп, онда бейнеленген өнер туындысының қай жанрға жататынын әңгімелеп айтып беріп орындайды.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар Түрлі-түсті стикерлер
|
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-85 мин |
Бұйым өру.
1.Бұйым үлгілерін қарастырыңдар. Жұмыстар қандай материалдардан орындалған ? 2.Өру техникасы бірдей ме ?
Ши-өрудің ежелден келе жатқан түрлерінің бірі. Ши-ши өсімдігінің (атауы да содан тараған) немесе қамыстың сабақтарынан өрілген тоқыма. Өру өнері Қазақстанда ертеден тараған. Қазақ қолөнерінің ши тоқыманың негізгі үш түрі болған. Олар: өре ши-ши сабақтарын қарапайым өну; шабақ ши –сабақтары түрлі түсті жүнге оралып, барлығы тегіс түрлі түсті жолақтардың кезектесуін құрайтын ши тоқыма; шым ши-киіз үйдің керегесі мен туырлығы арасына ілінетін өрнекті ши тоқыма. Бисерден өру Г
Өру техникасында бұйым жасаңдар (таңдау бйынша). 1.Бұйым нобайы мен өру схемасын құрыңдар. 2.Түстік гамманы ескере отырып, материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдаңдар. Мұғалім ширатылған газеттерді спиральды өру схемасындағыдай қойып өру барысын көрсетеді. Балалар мұғалімнің көрсеткен спиральды өру жолдарын басшылыққа алып, кезең-кезеңімен орындауға кіріседі. Дескриптор:
Бұйым жасау барысында сақталуы тиіс критерийлер:
Түстік шешімін жақсы анықтау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ширатылған газеттен спиральды өру арқылы жасалатын түрлі бұйымдар туралы түсінік қалыптастырады; Ширатылған газеттен түзу, ретімен орналастырылып, түстік шешімін жақсы таңдап, нақышына келтіріп спиральды өріп жасады. |
Оқулық 40 - бет
Тоқу түрлерімен танысу http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html
Оқулықтың 41 - беті Ширатылған газеттер Пластикалық ыдыстар |
||
86-90 мин Аяқталуы
|
Оқушылар жеке орындаған бұйымдарының нәтижелерін көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады. Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтауға тапсырма береді. Өру арқылы бұйым жасау үшін қандай материалдар қолданылады? Өру арқылы жүнді пайдаланып жасалатын ұлттық бұйымды ата. Өру арқылы былғарыдан жасалатын ұлттық бұйымды ата. Газеттен өру арқылы қандай бұйымдар жасауға болады екен? Газеттен бұйым өру үшін ең бірінші не істеу керек? Саған қандай материалмен өрген ұнады? Келесі сабақа қандай бұйым тоқуға әрекет жасар едің? Бүгін біз қандай әдіспен өруді үйрендік? Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді
Жұмысты аяқтау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 14 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.3.1.1 Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме т.б.). |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Өз шығармашылық жұмыстарының таныстырылымын ұйымдастыру. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар
|
||
6-20 мин О Ши-өрудің ежелден келе жатқан түрлерінің бірі. Ши-ши өсімдігінің (атауы да содан тараған) немесе қамыстың сабақтарынан өрілген тоқыма. Өру өнері Қазақстанда ертеден тараған. ртасы
21-30 мин
30-40 мин |
Оқушыларға «Сәндік-қолданбалы шығармашылық» 2А – бөлімінде орындалған жұмыстарымен өзбетінше көрме ұйымдастыруды ұсыну. Көрме мақсаты: - Сәндік-қолданбалы шығармашылық бөлімін қарастыру бойынша алған білімдері мен шығармашылық жұмыстарының нәтижелерімен сынып, мектеп аудиториясымен бөлісу; - өзінің және өзге оқушылардың жұмыс жасау тәсілдері мен әдістерін саралау, талдау, пікір алмасу. (Қ, Ө,Ұ) Практикалық тапсырма.
Көрмені ұйымдастыру бойынша нұсқаулық
Оқушылармен көрме ұйымдастырудың осы тұстарын талқылау. Сыныпта/метепте/ көрме ұйымдастыру. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
Оформление "Осеннее ассорти" атты сәндік-қолданбалы өнер және бейнелеу шығармашылығының көрмесі http://www.kakprosto.ru/kak-49296-kak-oformit-detskuyu-vystavku Презентация «Көрме» |
||
5 мин Аяқталуы
|
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|