Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Көркем еңбек пәні бойынша 7 сыныпқа жаңа құндылықтар енгізілген 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Оқушылармен амандасу. Мектеп құндылықтары мен ереже-тәртіпті еске түсіру. 3-сабақ: көзге арналған жаттығу; 7-сабақ: дене жаттығуларын орындау. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||
Ортасы |
Ұйымдастыру сәті,сыныптағы атмосфераны құру, Мұғалім оқушыларға ерекше түрде және визуалды өнер техникасынан презентациясын көрсетеді, (SandArt, StreetPainting, техника "Эбру", светграфика, микроскопиялық фото). Көрсету кезінде мұғалім сұрақ қояды: 1. Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды? 2. Қандай жұмыс сізді қызықтырды? 3. Қандай жұмыстар әртүрлі эмоциялар тудырады? /шаттық, таңданыс, ашу-ыза/ 4. Заманауи өнерде бір-бірінен несімен ерекшеленеді? Миға шабуыл сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға есептелген ашық сипаттағы сұрақтар Мерсера стратегиясын "пікір алмасу" зерттеуін қолдану Презентацияда көрсетілген де өзекті және қазіргі заманғы өнер түрлеріне көңіл білдіру шағын әлемді слайдтан кейін шағын әлем және жарқын оның өкілі Робом Кесселером шағын тапсырмасын орындаңыз №1 қосымша. Бұл тапсырма деңгейін түсінуге кәзіргі уақытта, өйткені бірінші сабақ бірінші тоқсанда мақсаттары мен жетістік критерийлерді оқушылармен бірлесіп кейін талқылаңыз Мұғалім сұрақ қояды: 1. Қалай ойлайсыздар, суретте не бейнеленген? 2.Шағын әлем суреттері астарында нені білеміз? 3. Біз шын мәнінде көре алмайтын нәрселерге мысал келтіріңіз? 4. Суреттер микроскоппен қарағанда қалай көрінеді? 5.Қандай оқу пәндерінде шағын әлем қарастырылады? 6.Сіз қалай ойлайсыз, бұл суреттерді өнер туындыларына жатқызуға бола ма? Оқушылар суретті зерттеп сұрақтарға жауап береді және білімдерімен бөліседі. Олар әртүрлі болжамдарды білдіре алады, олар міндетті емес, олар дұрыс сенімді болды.
Эрнст Геккель бейнелері арқылы өнер мен ғылым арасындағы байланысты көрсетіңіз. Оқушыларға сұрақтар қойыңыз: Қандай симметрия түрлері бар және қайда кездеседі? Бірсуреттеқайталау бар ма? Қайдажәне оны қалайқолдануғаболады? Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін жеке-жеке бағалайды, ең сәтті нұсқаларын анықтайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Презентация: Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады. О қушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады |
Дескриптор Композициялық ою-өрнектіөз бетінше одан әрі орындайды Көптеген шағын әлем бейнелері ішінен өзіндік ою-өрнектер таңдайды. |
Үлестірме материалдар Портрет https://www.art-spb.ru/article/219 https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82 Ван Гогтың автопортреті, https://www.wikiart.org/ru/vinsent-van-gog/all-works#!#filterName:Genre_self-portrait,resultType:masonry |
||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: №201 Әл Фараби атындағы мектеп-лицей |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Г. |
|||||
Сынып: 7 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция). Өздігінен ізденіс зерттеулері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау 7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру. «
Жасампаздық және
жаңашылдық » тақырыбында ой қозғау. Сабақ барысында: Оқушылар «Смартбейдж» арқылы топқа бөлінеді. Бұл топқа бөліну барысында қолданылатын әмбебап бейджик. Бірінші қатардағы рим сандарымен бөлуге болады, түстер бойынша бөлуге болуге болады. Екінші қатардағы әріптермен немесе сандармен бөлуге болады. Үшінші қатардағы «ақылдың алты қалпағы», «үш көмекші», «ауа райы» бойынша топтарға бөлуге болады. «Смарт бейдждің» үшінші қатарындағы «үш көмекшісі» арқылы үш топқа бөлінеді. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер |
||
Ортасы |
Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып ПОП-АРТ өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды.Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Инсталяция өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды.Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Модернизм өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді. |
Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. |
Дескриптор Стильдердің айырмашылығын түсінеді.Бір стилді жасап қолданады. Фотолар мен нобайлардың, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы зерттеген туындыларын талдай алады. |
Үлестірме материалдар Портрет https://www.art-spb.ru/article/219 https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82 |
||
Аяқталуы |
Сабақ соңында оқушылар кері байланысжүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Осындай тәсілмен оқушылардан кері байланыс ала отырып мақсатқа қаншалықты жеткендігін анықтауға болады. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: №201 Әл Фараби атындағы мектеп-лицей |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сызықты портрет. Графика. Орындалу техникасы. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану 6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру.
«Әділдік және
жауапкершілік » тақырыбында ой
қозғау. "Контурлы сурет" Бейнематериалды тамашалау. - Қалай ойлайсыңдар бұл техника қалай аталады? -Бұл техниканың ерекшелігі неде? Тапсырма: Қолдан қағазды алмай портрет салып көрейік. Альбомда сурет салып көр. Жалпы талқылау: - Өткен сабақтарда қарастырған портреттерден гөрі мына портрет несімен ерекшеленеді? Сабақтың оқу мақсатымен бағалау критерийлерін анықтау. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. « Әділдік және жауапкершілік » тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер Үлестірме материалдар |
||
Ортасы |
Сызықты портерт Анри Матисстің "Женшина с распущенными волосами" және В.Серовтың "Портрет балерины Т.Карсавинной" деген картиналарын қарастыр. Ұқсастықтарын анықта. - Суретшілер екі кейіпкердің мінезін қалай суреттеген? - Кейіпкердің мінезін суреттей аласыңдар ма? Қандай визуалды элементтері арқылы анықтай алдыңыздар? -Бір сызықтың көмегімен адамның мінезін келтіруге болады ма? "Сызық мінезі, көркемдік мүмкіндіктер" түсінігімен таныстырамыз. Сызық мінезі - суретшінің көңіл-күйін, сезімін білдіреді. Анри Матисс "Мен бұл сызыққа ештеңе қоса алмаймын, ештеңе ала алмаймын" деген сөзімен келісесіздер ме? Талқылау: - Суретші бұл суретті салу үшін қандай материал қолданды? Сызықты портрет жұмыстарын қарастыр: - Кейіпкердің мінезін суретте? Ол немен айналысады? Қалай ойлайсыңдар? -Оның көңіл-күйін қандай сызық арқылы суреттер едіңіздер? Мысалдар: - суретші қандай материалдар қолданған? - Портретті жақсарту мақсатында қандай материал ұсынар едіңіздер? Практикалық тапсырма. "Суретшінің стиліндегі портрет" Матисстің "Женщина с распущенными волосами" картинасының желісі бойынша картина салыңдар(қарындаш, қаламсап, фломастер, акварель және т.б.) |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Альбомда эскиздерді орындау. |
Дескриптор Бағалау критерийлері: - Сызықты портрет жасайды. -кейіпкердің мінезін жеткізеді. |
Портрет https://www.art-spb.ru/article/219 https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82 Бейнематериалды тамашалау. "Бір қолмен сурет салайық" Сабаққа презентация (слайд1) |
||
Аяқталуы |
Бағалау Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Cұрақтарға жауап бер:
Қалағандары тапсырманы тақтада орындай алады. |
Оқушылар стикерлер арқылы алдын ала шағын көрмеге ұйымдастырылған жұмыстарын бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: №201 Әл Фараби атындағы мектеп-лицей |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Г. |
|||||
Сынып: 7 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның заманауи суретшілері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер6 берілген графикалық суреттер |
||
Ортасы |
Білу және түсіну Қазақстанның заманауи суретшілері Мұғалім өзінің тұсаукесерін көрсетеді, суретшілер, репродукция және қысқаша аннотация, оқушылармен пікірталасты өткізеді. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. Қолдану Қазақстанның заманауи суретшілері. Талдау Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Сұрақ қойыңыз: • Сіздің жұмысыңызда идея ретінде не түрткі болды? - Қандай қиындықтар кездесті. Ұсынысыңыз бар ма? |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. |
Дескриптор Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Портрет https://www.art-spb.ru/article/219 https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82 |
||
Аяқталуы Үйге тапсыма беру |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 7 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау. (2D немесе 3D форматында) |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.6.4 -Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру 7.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру сәтінде, сыныпта атмосфера құру. Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Заманауи өнер тақырыбында оқушылармен пікірталас түрінде миға шабуыл жасау 1. Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін сіз білесіз? 2.Бейнелеу өнерінің қандай заманауи стилін сіз білесіз? 3. Қазіргі заманғы өнер бағыттары соңғы уақыттарықандай түрлері пайда болды 4. Қандай материалмен инсталляцияны қолданады? Мұғалім оқушылардың оқушылардың жаңа материалдарды пайдаланудағы білім деңгейіндегі жауаптарымен бағалауға болады. Мысалы құм (sandart), сурет салу, суда (эбру), табиғи элементтер (landart), пластик, металл, шыныныпайдалануға болады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
|||
Ортасы |
Оқушылардың ережелерін презентация жасау арқылы таныстыру. Презентациялар мен тапсырмалар көмегімен №1 Қосымшада оқушылар келесі кезеңмен композиция, жетілдіру эскизін, орындау дағдыларын жақсартады. (Жеке жұмыстану) Қосымша №1 Оқушыларға осы ереже көмегімен мүсін, коллаж, инсталляция, кескіндеме, графика және басқа да өнер түрлерінде тапсырмаларды қолдануды түсіндіру. Оқушылар композицияны құруда эскиз бойынша шығармашылық жұмыстың келесі кезеңіне күрделі емес жаттығуларды орындауға өтеді. Қосымша №2 Орындау кезінде эскизін қолданып мәселесімен оқыту, әдісін орындау кезінде нобайды өз бетінше техника мен өнердің бір түрін таңдайды. Бұл кескіндеме, графика, инсталляция, мүсін және тағы басқалар. А4 форматқа эскизді пайдалана отырып, альбомға орындайды.,одан әрі эскиздерді таңдауға сериясын орындау үшін ұсынуға болады Саралау ретінде сіздің болжам бойынша жобалық жұмысты орындау үшіноқушылар үшін жұмысты жұптап ұсынуға болады. Оқушылар алдыңғы сабақтарда шетелдік және қазақстандық суретшілермен танысқан, шығармашылық композиция олардың жадында көптеген бейнелерді құру кезеңінде сақталған Оқушылар бірнеше нұсқалар эскиздерін орындайды, кейіннен таңдау жасайды. Бағалау КЖ № 1,2,4,5. Сабақ соңында көрмені оқушылармен талқылаңыз. Оқушылар өз эскизін және негізгі идеясын айтып көрсетеді, сондай-ақ қандай да бір техникада шығармашылық жұмыс орындалатын болады. Бағалау КЖ-3,6. Оқушылар жеке-жеке өз жұмысын көрсетеді, бірін-бірі бағалайды, ең сәтті нұсқаны анықтайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыруларына болады. Оқушылар ой бөліседі. бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. |
Дескриптор Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады. Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
Интернет ресурстар: Қосымша № 2 Формат А3 бояулар, картон, түсті қағаздар кожа. |
|||
Аяқталуы Үйге тапсыма беру |
Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді: Келесі сабақта іске асыру үшін сіздің идеяларыңыз? Оқушылар практикалық жұмысқа қажет үшін не керекті материалды жүргізу |
Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. |
|
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||
Сынып: 7 сабақ 7-8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазіргі заман өнерінің стильдік бағытарын практикалық жұмыс негізінде зерттеу(2D немесе 3D форматта) |
|||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.6.4 Шығармашылықжұмыстарқұрукезіндетаңдапжәнеүйлестіреәртүрлі (қазіргі) техника жәнекөркемматериалдардыанықтау 7.1.6.2 Бірқатар қазіргі заманғы және дәстүрлі емес материалдарды анықтау және олар тиімді өңделуі болуы мүмкін, және пайдаланып құру үшін шығармашылық жұмыстарын анықтау 7.2.1.1 Идеялар мен сезім, таңдау және пайдалану визуалды элементтері қоршаған әлемді және көркемдік құралдарының өнер беру үшін аса күрделі шығармашылық негіздеінде анықтау |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру. « Бірлік және ынтымақ » тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап беріңіз
Мұғалім оқушыларға көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды.
|
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер6 берілген графикалық суреттер |
||||||||
Ортасы
|
Жұпқа немесе шағын топқа бөлу карточка тапсырмаларды орындау үшін практикалық жұмыс ұсыну: инсталляции, живопись жұмыс, коллаж, фотошоп Орындау жүйелілігі 1. Композицияға фон таңдау 2. Эскизіді көшіру 3. Кезең-кезеңмен қағазға жағып немесе қолда бар материалдар фонға қатысты композиция ПВА желіммен (коллаж, инсталляция) Оқушылардың практикалық жұмысын мұғалім бақылайды, және қажетті көмек көрсетеді бұл жұмыста ғана импровизация көрсетеді. Оқушылар сабақ соңында жобалық жұмысты, дәлелдеп, олар мектеп көрмесіне қойылды. практикалық жұмыс кезеңін оқушылардың жұмыс тәсілімен қалай жұмыс жасап жатырғанын жіті қадағалап отыру қажет. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Альбомда эскиздерді орындау Оқушылар өз жұмыстарын көрсетіп сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады. |
Интернет ресурстар: Формат А3 бояулар, картон, түсті қағаздар кожа.
|
||||||||
Аяқталуы
Үйге тапсыма беру |
Жұмысты аяқтағаннан кейін, студенттерге эксперименттің нәтижелерімен бөлісуге және алдын ала әзірленген дескрипторларға сәйкес «Сэндвич» техникасындағы жұмысты бағалауға кеңес беріңіз. - Не білдім,неге үйрендім? - Не түсінбей қалдым? - Нені дұрыстау қажет Шығармашылық жұмыс орындау |
Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру |
|||||
Сабақтағы оқу мақсаттары |
|
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Өткен материалды қайталау: Өткен сабақта орындалған жұмысты алдын-ала қарастыру. Жұмысты ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. «
Әділдік және
жауапкершілік » тақырыбында ой қозғау. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы берілген суреттер |
||
Ортасы |
Жаңа сабақтың түсіндірілуі: Шығармашылық жобаларды ұсыну. Оқушылар мектеп аудиториясына өз пластилинді анимацияларын немесе жанды театрланған көріністерін көрсетуіне болады. Бағалауға арналған сұрақтар: • Осы сюжетті орындауға сізді не шабыттандырды? • Қандай материалдар қолдандыңыз? • Динамикалық бейнелер шықты ма? • Сіздің анимацияңыз ойлаған сюжетіңізді аша алды ма? • Фильм сіздің идеяңызды ашады ма? • Басты кейіпкерлер қаншалықты жақсы орындалды? • Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін не істер едіңіз? Аудиторияда жұмысты ілудің бірнеше нұсқасын пайдалануға болады.
Практикалық кезең: Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын мектеп оқушыларының алдында театрлық көрсетілім ретінде ұсынуына болады. Көрермендерді жинау мақсатында жарнама (афиша т.б.) орындауға ынталандыруға болады. Кері байланыс: Жұмысты аяқтаған соң оқушылар талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін бөліседі. Мұғалімдер оқушылардың осы мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалауы мүмкін. Бағаланатын жұмыстың жарты бөлігі бейнелеу өнерінен болуы мүмкін. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Альбомда эскиздерді орындау. |
Дескриптор
техникалық дағдыларын қарастыра алады әлді және әлсіз жақтарын қарап өз жұмысын өзі бағалай алады. |
Бейнематериалды тамашалау. Сабаққа презентация (слайд1) http://www.kulturologia.ru/files/enteria/kristi-malakoff/kristi-malakoff1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=5aVnV_K633c |
||
Аяқталуы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
Оқушылар көрмеге ұйымдастырылған жұмыстарын бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
сертификат алыңыз!