Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Көркем еңбек пәні бойынша 8 сыныпқа жаңа құндылықтар енгізілген 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||||||||
Сынып: 8 сабақ № 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдар. Құрал-саймандар мен материалдар |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету 8.1.3.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
Алған білімдерін шығармашылық идеяларын іскк асыруда тиімді пайдалану |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
басы |
1 Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы, мақсаты көрсетіледі. Зергердің құралдары мен жабдықтарын оқушыларға таныстыру және олардың қолдану тәсілдерін көрсету. Зергер жұмысы туралы видео көрсету. Оқушыларға суреттер көрсетіледі. Суретті топтастырады. Түсінік береді. - Слайдқа қарап біздің бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтаңыз. Сабақтың мақсатымен танысу. - Бізге мұра болып қалған аталарымыз бен әкелеріміздің өз еліміздің тарихын, салт-дәстүрін, еліміздің әрбір азаматы білуі тиіс. Сондықтан, бүгін сабақта біз сіздермен қазақ халқының дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер түрлері туралы айтатын боламыз. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||||||||
ортасы |
2. Жаңа материалды зерттеу кезеңі. Қазақтардын халық кәсіпшілігі мен қолөнер бастауы тұңғиық ғасырларға кетеді. Өнер түрлерін қарастырыңыз және анықтаңыз. - теріні өңдеу өнері6 зергерлік өнері, сүйек кесу өнері, тасты өңдеу өнері, ағаш өңдеу. -кілем тоқу, ши току және киіз бұйымдарын жасау - киіз басу. Кілемдердін түрлерін зерттейік: басылған (киіз), өрме (қамысты) және тоқыма. - Тоқыма кілемдер түкті, алаша және тақыр түрлерімен ерекшеленеді. - Басылған кілемдерге киіздер, тұскиіздер, сырмақ, сырдақ, текемелер жатады. - Өрме кілемдер - бұл шым ши, өре ши және шабақ ши. Ши тоқу үшін ши талдарынан қамыс өріледі - Алдымен әр талды жеке берілген ою бойынша түрлі-түсті жіппен орайды. Талдарды бірге орағанда ерекше кілем шыгады. Ал киіз басу өндірісі де қызықты қажет ететін күрделі үдеріс, белгілі бір дағдыларды қажет етеді. Ал қазір, біз киіз басу тарихы жөнінде мультфильм көреміз ..... Киіз басу және өндіру, бірнеше кезеңдерден тұрады: * жүн дайындау; оны жаю; ыстық су шашу; дайын киіз жасау. - Қазақ халқы жүнді тұрмыста қалай қолданған? - Дұрыс, жүн жылуды сақтайды? Сондықтан оны киім, көрпенің арасына салған және бесікке де төсеген. - Жүннің қандай түрлерін білесіндер? - Көктермде қырыған және күзде қырқылған жүндердін атаулары бар (жүннің жабағы, күзем). - Киіз үйдің ішкі көрінісің зерттейк. -Балалар, киіз уйде қандай заттар көріп тұрсындар? - Кілемнің ерекше сырмақ түрін туралы әңгімелесейік. - Киіз үй жабдықтарын зерттеніз: түскиіздер (қабырға кілемдер), сырмактар (төсеніш), аяққаптар ( ыдыстар үшін сөмкелер), кереге-қаптар (кереге үшін футлярлар), әр түрлі ши және т. б.. - Балалар,киіз тұрмыста пайдалану сәнді болама ? Тәжірбиелік жұмысты бастамас бұрын оқушыларға қауіпсіздік техникасымен таныстырыңыз. Көркем еңбек сабақтарына арналған қауіпсіздік техникасы: жұмысты тек қана мұғалімнің рұқсатымен бастау; оқытушының рұқсатынсыз оқу, жұмыс орнын тастап кетпеу; құрал-саймандарды тек қажетті жағдайда ғана пайдалану; жұмыс орнын таза ұстап, материалдар мен құралдарды тиімді жұмыс істеу; жұмыс бітісімен материалдар мен құралдарды өз орындарына жиып қою. 1-ТАПСЫРМА. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. Әр қатардан бір оқушыдан мәнерлеп оқып шығады. Қалған оқушылар бірге іштей оқып отырады. Сонымен қатар сұрақ дайындап отырады. -Қазақ халқында ертеден бастау алған қандай өнер? -Ол өнер түрі немен байланысты? -әшекей бұйымдар не үшін қажет? -Әшекей бұйымдар қыздар үшін не береді? -Әшекей бұйымдарды неден жасаған? Жазылым. Кестені толықтыр. Оқушылардың алдына әшекей заттардың аттары шазылған сөздер беріледі. Сол сөздерді тиісті орындарға орналастыру қажет.
|
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды.
(Видеофильмді көру)
Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды
Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды.
|
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: Киіз басу өнерін зерттейді; Киізден орындалатын бұйымдардын атауларын анықтайды; Киіздің емдік қасиеттерін анықтайды Бұйымдардын атаулары мен суреттерін скетчбукке түсіреді; Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды; Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды. 2 ші топқа арналған дескрипторлар: Қазақ халқының ұлттық ою-өрнектерінзерттейді (космогониялық, зооморфтық, өсімдік, геометриялық); Қазақ халқының ұлттық ою-өрнек түрлерімен айырмашылықтарын анықтайды; Ою атауларымен суреттерін скетчбукке түсіреді;; Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды; Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды.
|
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. Киіз басу өнерінің шығу тарихы туралы мультфильм көру https://youtu.be/D1qoET0oQI0 7-Слайд. Киіз үй туралы видеофильм көру 1 фильм https://youtu.be/yu_2aAQEUsY 2 фильм https://youtu.be/3W_PZ2KFLcY Заманауи қазақ үй https://youtu.be/eGxqIBrdsWI тұскиіз (киіз үй туралы видеофильм) Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер. |
||||||||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
сабақ № 2-3 Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бұйымдарға нобайлар дайындау. Құрал-саймандар мен материалдар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.5.2-Әртүрлі графика тәсілдерін қолданып, бұйым дайындаудың реттілігі мен тиімді тәсілін анықтай отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), графикалық және технологиялық құжаттар дайындау 8.1.4.-Болашақ іс-әрекеттерді анықтауда өздерінің алған білімдері мен тәжірибесін қолдана отырып шығармашылық әркеттерін жоспарлайды |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
басы |
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. «Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. - Оқушылар біздер өткен сабағымызда қандай ұғымдармен таныстық? Біз өткен сабақтан нені білдік? - Иә, біз Қазақстанның сәнді-қолданбалы өнері туралы сөз қозғадық. Біз ши тоқу мен киіз өңдеу туралы кеңінен әңгімеледік. Біздің бүгінгі сабағымыз өтілген тақырыппен тығыз байланыста, біз бүгін халықтық өнер түрлерімен танысатын боламыз. Сыни ойлау дағдыларын дамытуға арналған сұрақтар. 1. Мүсіндеу өнеріне жататын қыштан жасалып, отта күйдірілетін өнім. (Керамика) 2. Саз балшықтан ыдыс жасаушы шебер. (Қыш шебері- гончар) 3. Ашық түсті бархаттан жасалатын әйелдерге арналған киім. (Қамзол) 4. Қазақы ою-өрнектермен әшекейленген, дөңгелек пішінді бас киім. (Тақия) 5. Бие сүтін ашыту арқылы алынатын сусын. (Қымыз) 6. Шойыннан жасалатын, ас пісіруге арналған ыдыс. (Қазан) |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||
ортасы |
2. Жаңа материалды игеру. Оқушылар мен қазақ халқының өнері жөнінде әңгіме өрбіту. Өткен сабақта халқымыздың арасында кеңінен тараған кілем тоқу өнерімен танысқан болатынбыз. Бүгін біз қазақтың сәндік-қолданбалы өнерінің түрлерін қарастыруды жалғастырамыз: -Тері өңдеу өнері, Зергерлік өнер, Сүйек өңдеу өнері, Тас өңдеуөнері, Ұсталық кәсіп, Ағаш өңдеу Видеофильмдерді көру - Тері өңдеу өнерін қарастырайық…. Теориялық материалдармен жұмыс.Оқушылар материалдар бойынша зерттеу жұмысын жүргізеді - Қазақ халқының зергерлік өнері - Ер-тұрман – атқа салт мініп жүруге қажетті жабдықтардың жиынтықаты. - Сүйек пен тасты мәнерлеп өңдеу – қазақ халқында әріден келе жатқан өнер. Ұзақ ғасырлар бойы жинақталған тәжірибе, шикізат көзінің молшылығы, сүйек пен тас бұйымдарына деген сұраныс қолөнердің бұл түрінің ХІХ ғасырдың екінші жартысымен ХХ ғасырдың басында шырқау биікке көтерілгенін баяндайды. Сүйек оюды қазақ шеберлері ағаш және металл өңдеумен байланыстырған. Жасалуы әдемі болуы үшін әртүрлі қымбат маталар, майлы бояулар пайдаланған. - Ағаш бұйымдардың шеберлері киіз үй, арбалар, үлкен ағаш бұйымдар орындаған. - Жүнді басуға арналған материалдарды зерттеу: * инелермен басу: поролон алашасы, тоқыма желім, инелер (№ 36 тәжі; №19 үшбұрышты; №38 жұлдызды; №40 үшбұрышты; №36 үшбұрышты); * сабынмен басу: сабын, жапқыш материал, матаны пішуге арналған қайшы, пульверизатор, қарындаш немесе маркер. 3. Өзіндік жұмыс кезеңі (20 мин.). Дамыту, зерттеу, коммуникативтік және шығармашылық дағдыларды дамытуға арналған тапсырма. - Балалар,сіздер 4 командға бөлініп, ою-өрнек жасау тапсырмасын орындайсындар: * I топ - геометриялық ою-өрнектерді қағаздан оясындар; * II топ - өсімдік ою-өрнектерді оясындар; *III топ - зооморфтық ою-өрнектер; * IV топ - космогониялық ою-өрнектер. Дескрипторлар және бағалау критерийлерімен таныстыру. Дифференциация: қарапайым және күрделі ою-өрнектер оқушылардың таңдауы бойынша таңдалуы мүмкін. -Балалар, сабақтың соңында әр команда көрме ұйымдастырады. Практикалық жұмыс орындау барысында мұғалімнің кері байланысы жүзеге асырылады: • қателермен жұмыс – түзету, ескертулер, ұсыныстар, кеңестер; • мұғалімнің оқушыларға жұмыс істеу тәсілдерін көрсетуі; • көтермелеу, дәлелдеу, мақұлдау, мақтау. |
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. |
Дискриптор арқылы бағалау
Тапсырмаға дескрипторлар: Ою-өрнек түрін анықтайды (геометриялық, өсімдік, зооморфтық, космогониялық);Тиісті тапсырма бойынша қазақ ұлттық ою-өрнектін суретін орындайды (қағазды бүктеп, ою суретін бейнеленіз);Ою-өрнекті ұқыпты, эстетикалық талаптарға сай қағаздан ояды; Ою-өрнек үшін фонның түсін сауатты таңдайды (ойып, қағазға жапсырындар). |
Интерактивті тақта, слайдтар 1 видео Дәстүрлі ши тоқу өнері 2 видео КИІЗ БАСУ. Киізден жасалған сумка - клатч және сақина. Киіз басып үйренейік. Динара Жанат https://youtu.be/et7-4NOLvTc (оқушыларға аналған Теориялық материалдар) Слайд 3 Кемер белбеу Слайд 4-7 httpwww.hobby-haus.rusite38 сайтынан материалдар |
||
Аяқталуы |
4. Рефлексия: Командалардың жұмыстарынталдау. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Ұнаған жұмыстарға стикерлер жабыстыру. Оқушының кері байланысы. Әрбір оқушы стикерде жазады: - Сабақта қызықты болды ма? - Не ұнады? Мұғалімнің кері байланысы. Сабақ туралы қорытындысы. Жұмыс орнын жинастыру. - Үй тапсырмасы:. Шығармашылық эскизорындау үшін келесі сабаққа А 4форматтағы қағаз, акварельнемесе гуашь бояуларын, бояужаққыш және үшкірсинтетикалық қылқаламдарды әкелініздер. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
Қайшы, желім, түрлі-түсті қағаз, қарындаштар. Қазақ ұлттық оюлар туралы ақпаратты іздеу үшін АКТны қолдану |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||||||||||||||||||
сабақ № 4-5-6 Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Шығармашылық жұмыстарды орындау |
|||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін өз бетінше өнердің көркем құралдарын анықтау, таңдау және қолдану 8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
басы |
Ұйымдастыру
кезең. Мұғалім оқушылармен
сәлемдесіп, тәуелсіздік және
отаншылдық» тақырыбында ой
қозғау. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Бүл сабақта оқушылар өткен сабақта орындаған нобай жұмыстарын әрі қарай жалғастыратын болады. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||||||||||||||||||
ортасы |
2. Нобай суретін орындау бойынша білімдерді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастыруға арналған кезең. Музыка ырғағымен тәжірбиелік жұмыс орындау ұсынылады. қауіпсіздік техникасына сәйкес музыка дауысын бәсеңдетіп қою ұсынылады. Тәжірбиелік жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік техникасын естеріне түсіріңіз. Көркем еңбек сабақтарына арналған қауіпсіздік техникасы: •жұмысты тек қана мұғалімнің рұқсатымен бастау; •оқытушының рұқсатынсыз оқу, жұмыс орнын тастап кетпеу; •құрал-саймандарды тек қажетті жағдайда ғана пайдалану; •жұмыс орнын таза ұстап, материалдар мен құралдарды тиімді жұмыс істеу; •жұмыс кезінде бөтен жаққа назар аудармау; •басқа оқушылардың жұмысына кедергі жасамау; •жұмыс бітісімен материалдар мен құралдарды өз орындарына жиып қою. Тапсырма №1. Тәжірбиелік жұмыс.Нобай бойынша тәжірбиелік жұмысты жалғастыру (3-кезең). Нобайдағы түстік шешімдерін дұрыс пайдалану. Композицияның пластикалық және түстік шешімдері. Тәжірбиелік жұмыс орындау барысында мұғалімнің кері байланысы жүзеге асырылады: • қателермен жұмыс – түзету, ескертулер, ұсыныстар, кеңестер; • мұғалімнің оқушыларға жұмыс істеу тәсілдерін көрсетуі; • көтермелеу, дәлелдеу, мақұлдау, мақтау. Тапсырма №2. Топтық жұмыс: Киіз басу немесе ши тоқу бұйымын орындауға байланысты техникалық құжаттың кестесін дайындау. Мысалы;
|
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдарды жасайды
Оқушылар өз жұмыс нәтижелерін аяқтағаннан кейін, өзара талдау және бағалау үшін таныстырады. Қажет болған жағдайда толықтырулар мен өзгерістер еңгізеді.
|
Дискриптор арқылы бағалау Киізден жасалған бұйымдардың композицияларын зерттейді;
Сызық, пішін және бояужаққышта түспен тәжірбиелік жұмыстарын жүргізеді. |
Интерактивті тақта Слайдтар
Табиғат музыкасы қосылады …
Мұғалім үшін: акварель қағазы акварель бояуы, гуашь, қылқалам синтетика (3, 5, 8 мөлшерін, үшкір қылқалам), палитра, су.
Оқушылар үшін: қағаз акварель форматы А 4, акварель, қылқалам синтетика, палитра, су, стикерлер. |
||||||||||||||||||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
сабақ № 7-8 Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану 8.2.6.1-Қауіпсіздік ережелерінің маңызы мен сақтық шараларын сақтауды жариялау арқылы материалдар мен жұмыс құралдарын пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
басы |
Оқушылармен амандасу. Мектеп құндылықтары мен ереже-тәртіпті еске түсіру. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. 3-сабақ: көзге арналған жаттығу; 7-сабақ: дене жаттығуларын орындау. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||
ортасы |
Мұғалім: Сабақтың басында оқушылардың назарын аударту - сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайтын және жобалық жұмыстарды бағалау критерийлерін ұсыну. Қазақстан модельері Айя Бапанидің бейнебаян көрсетілімі - осы әдіспен жұмыс жасайтын суретшілердің жұмыстарымен танысу -құрғақ илеу тәсілімен танысу -дымқыл илеу тәсілімен танысу -шимен жұмыс істеу тәсілі және понно орындау әдісі Миға шабуыл: 1. Жауап беріңіз, неге жүндер түсіп қалады? 2. Сіз қандай жүн түрлерін білесіз? 3. Сіздің ойыңызша альпаканың жүнін, түйенің, лама, сондай-ақ кашемир, ангора және т.б. пайдалануға болама? - тұсаукесерде құрғақ және дымқыл жүн илеу тәсілі мен ши орындау әдістері баяндалады. Толығырақ дымқыл илеу тәсіліне тоқталамыз, себебі біздің жасайтын бұйымымыз осы тәсілмен орындалады. Негізгі жүннен 8 сантиметрдей бірдей жүн үзіктерін бөліп аламыз. Дайын жүн үзіктерін көпіршікті жабынға бір бағытта, бір-біріне сәл жанастырып орыналастырамыз. Осы әдіспен, жүн үзіктерін қойып болғаннан кейін, келесі қабатты перпендикуляр орналастырады, осы кезекпен 3-4 қабат қойып шығу керек. Соңғы қабатта бетіне сурет салу үшін, жүннен жасалған жіпті, жүн қалдықтарын және т.б. қолдануға болады. Сабын ерітіндісін дайындау. Мұны істеу үшін сабынды жылы сумен ерітіп (қолдың терісіне зиян келтірмейтін, ылғалды илеуге арналған арнайы сабын ерітіндісі болады, басқа да ерітінділерді қолдану, балаларға арналған, сұйық сабын немесе ыдыс жууға арналған жуғыш затты қолдануға болады) — қолда бар сабын ерітіндісін қолданамыз. Жасаған дайындамамызды дымқылдап, бетіне тор немесе көпіршікті жабынмен жабамыз. Дайындаманы жабынмен бірге бамбук майлыққа салып, тығыздап ораймыз. Артық суды шығару үшін ораманың сыртынан сүлгімен қаптаймыз. Жүз рет әрлі-берлі илейміз. Кейін ашып, 90 градусқа айналдырып, орама жасаймыз. Дайын өнімді жылы сумен жуып, құрғатамыз. Сықпаңыз, суды шығару үшін тек жеңіл ғана қысыңыз. Алдымен жұмыс орының дайындап алу қажет және шарф, палантин немесе панноның көлемін анықтау керек. Мұғалім сыныпты топқа бөледі. Тренинг көмегімен сыныпты жұптарға немесе шағын топтарға бөлу – мозаика әдісі Мозаикатренингі. .Бұл сабақта жүн илеу немесе ши тоқу техникасында жұмыс істейтін шеберлердің суреттерін пайдалана аласыз, ал кері жағында бұл жұмысты орынған суретшінің атын жаза аласыз. Мозаиканы қажет болғанда бірнеше бөлікке бөлуге болады, оған қанша оқушыны топтарға жинағыңыз келетініне байланысты. Дымқыл илеу әдісі үшін, сізге қажет: түтілмеген жүн, көпіршікті жабын, бамбук майлық, сабын, жылы су. Дымқыл илеу әдісімен жұмыс істеуде, оқушылар шарфқа арналған нобай бойынша жүнді жабынға салып илеуге дайындайды. Мұғалім оқушыларды қолдайды және процесті бақылайды. |
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. оқушылар: өз альбомдарына суретшілердің есімдерін жазады Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға кескін бөліктері беріледі және олар осы кескіннің басқа бөліктерін оқушылардан табуы керек Жұмыс жұппен немесе топпен орындалады. Ши тәсілінде жұмыс істеуде, оқушылар панно өлшеміне сай нобай дайындап, жүн немесе жүнді жіппен белгілейді. |
Дискриптор арқылы бағалау Осы әдістермен жұмыс істейтін заманауи шеберлердің жұмыстарын біледі Суретшілердің шығармаларындағы ұлттық контекстті түсінеді Келесі дескрипторлармен таныстырамыз: жұмыс орнын дайындайды, жүнді нобайға сәйкес таңдайды тәжірибелік жұмыстарды орындау кезінде теориялық білімді қолданады тәжірибелік жұмысты орындау барысында кезең –кезеңмен тәжірибелік бөлімнен өту. |
Бейнебаян https://www.youtube.com/watch?v=2tNhAhdp7Zo
|
||
Аяқталуы |
Жұмыстарды 2 кезеңін аяқтағаннан кейін жұмысты мольбертке орналастырамыз, талқылап және жұмыстың осы кезеңіне өзара бағалау жасаймыз. Сабақтың соңында оқушыларға рефлексия: - сізге осы техникамен жұмыс істеген ұнады ма? - нені үйрендім, нені білдім - не түсініксіз қалды - немен жұмыс істеу керек Сабақты қорытындылау. Сіздер сабақ барысында тәжірибелік жұмыстың негізгі бөлігін аяқтадыңыз, тек келесі сабақта жұмыстың егжей-тегжей аяқтап безендіреміз. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
сабақ № 9 Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Сәндеу. Безендіру. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақтың ұлттық мәдениетэлементтерін пайдалану 8.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, материалдар мен құралдарды қолдану 8.3.2.1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
басы |
Ұйымдастыру. «Тәуелсіздік және
отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. - оқушылардың зейінін аудару - оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау /ОМ және бағалау критерийлері Бұйымның бөлшектеріне байланысты сұрақтар қояды Сіздерде өткен сабақтарда шығармашылық жұмыстың80 % орындадыңыздар. Бүгін біз сіздерменжобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру және нақтылаумен жұмыс жасаймыз. Сіздер бұйымдарды әшекейлеу мен безендіругеқатысты қосымша ақпаратты ғаламтордан таба аласыздар Өз жұмыстарыңыз шарф немесе палантинді алыңыз, дымқыл киіз кебеді және әрі қарай нақтылауды талап етеді, ол мүмкін нобайға сәйкес шарфты көбелекпен, гүлмен немесе моншақпен безендіруге болады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.. Сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады Сабақтың мақсатын талдайды |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер
http://udivitelno.com/creation/item/110-vojlochnye_igrushki_tatjany_barakovoj |
||
ортасы |
Тапсырма. Топта тәжірбиелік жұмыс. Бүгін жобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру жұмыс жасаймыз.. Өз жұмыстарыңыз шарф немесе палантинді алыңыз, дымқыл киіз кебеді және әрі қарай нақтылауды талап етеді, ол мүмкін нобайға сәйкес шарфты көбелекпен, гүлмен немесе моншақпен безендіруге болады. Көбелекті қолмен салуға немесе ғаламтордан суретті табуға болады. Бізге барлық қанаттары бөлек керек болады: екі «Жоғарғы», екі «төменгі». Төселген жүннің мөлшерін үш есе қысқаруына байланысты есептейміз. Себебі біздің үлгі-суретіміз жеткілікті мөлшерде үлкен болады. Жоғарғы қанаттарын орналастырудан бастаймыз. Жүннің жұқа қабатын бояудан бастаймыз. Алдымен шет жақтарын, сосын ортасын ораймыз. Кейін өткен сабақтарда көресетілгендей етіп жүнді басады. Осылайша, қажетінше гүлдерді жасап, дайын шарфқа тігіп, моншақпен безендіруге болады. Сондай-ақ шарфты фелтинг техникасымен орындалған киізден жасалған ойыншықтар аңдармен безендіруге болады. |
Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарында пайдаланылған әдіс-тәсілдер, идеяларға пікір жаза алады. |
Дискриптор арқылы бағалау Теориялық білімін тәжірбиелік жұмыста қолданадыИдеялар мен тақырыптарды талдау және бағалау критерийлерін өз жұмысына және басқа көрсетілетін жұмыстарға тиімді қолданады |
|
||
Аяқталуы |
Сабақ соңында жұмыстарды талқылау, критерий бойынша бағалау. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Сіздің жұмысыңыздың оң аспектілері; - сіз жұмысының қорытындысына қанағаттанасыз ба? - болашақта немен жұмыс жасау қажет? Оқушылар рефлексия бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
сабақ № 9 Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жұмысты қорғау. Көрме ұйымдастыру |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.1 онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну 8.3.2.1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
басы |
Сабақ басында назар аударту: - оқушылардың зейінін
аудару. Мұғалім оқушылармен
сәлемдесіп, «бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау /ОМ және бағалау критерийлері слайд көрсету сипаттай отырып, дұрыс безендіріп көрмеге дайындау және бағалау критерийлері 1. Қызықты композиция 2. Дұрыс орналастыру 3. Кескіндемені орындау, киіз немесе әртүрлі жіптер реңктері бар. 4. Түстік шешімді дұрыс таңдау Көрмені ұйымдастыру жөнінде қойылатын сұрақтарға жауап беріңіз. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді . Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
О қулықтағы графикалық суреттер |
||
ортасы |
Презентация құру үшін ноутбкутерді дайындау және практикалық жұмыстың сипаттамасы. ,құру кезінде қандай материалдар қолданған, идеяға пікір айту,әдістерімен тәсілдері, өзінің жұмысын қолданған және сыныптас жұмыстары. Сіздің шығармашылық жұмыстың оң аспектілері,өзіндік жұмысты қалай жақсартуға болады; ұйымдастыру үшін көрмеге жақсы орынды таңдау және мүмкіндігінше табиғи жарықпен жарықтандыру.
- Жұмыстарды көрмеге рамасымен безендіру - Жұмыстардың атын басып шығару Сондай-ақ шарфты фелтинг техникасымен орындалған киізден жасалған ойыншықтар аңдармен безендіруге болады. Сіз өз қалауыңыз бойынша, жиынтықты қолғаппен, сөмкемен толықтыруға болады. |
Өзінің жұмысын кезеңмен орындалған презентацияны дайындайды. түсіндіреді. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын түсіндіреді. |
Дискриптор арқылы бағалау шығармашылық жұмысты кезең – кезеңмен орындау барысын презентацияны даярлайды; жұмысты көрмеге даярлап безендіреді; жобаны қорғайды. |
|
||
Аяқталуы |
Сабақтың соңында оқушылар кері байланыс өткізеді: - Сіз жұмыстың соңында нітижесіне қанағаттанасыз ба? - Немен жұмыс істеу қажет? Сабақты қорытындылау оқушыларға тілегім, шығармашылықпен және болашақта игілігі үшін өз отанымызды дамыту Керібайланыс сұрақтары жауап береді |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
сертификат алыңыз!