Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Көркем еңбек пәні бойынша 9 сыныптан 1 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
сабақ № 1 -2 Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. Қазақ кілемдері. Алаша. Кілем тоқу. Гобелен. Қазіргі кілемдер үлгілері |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.1 өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салыстырмалы талдауды жасау; 9.1.3.1 шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану); 9.2.2.2 әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өдірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету |
||||||
Сабақтың мақсаты |
жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
басы |
Жаңа оқу жылындағы алғашқы сабақ болғандықтан мұғалім Оқушыларды 9сыныпта жүргізілетін тақырыптармен таныстырады. Оқушылардың алдыңғы білімдерін тексеру мақсатында «сұраққа жетіп ал» белсенді әдісі қолданылады. Ол үшін мұғалім кішірек допты сұрақ қоя отырып бір оқушыға лақтырады.Ол оқушы келесі оқушыға сұрақ қоя отырып допты лақтырады. Сұрақтар: - Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не? - Тоқыма өнерінің түрлерін атаңыз; - Алаша өнері дегенді қалай түсінесіз? - Кілем, гобелен тоқу өнері дегеніміз не? Осылайша мұғалім 3 минут ішінде оқушылардың алдыңғы білімдерін анықтайды. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
|||
ортасы |
Тоқу өнері – қазақ халқының ежелден келе жатқан, ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қадірменді өнер. Бұл тамаша өнер қазіргі талап тілектер тұрғысынан жалғастырып, тұрмыспен бірге ұласа дамып, одан сайын жетіліп, адамдарды сұлулыққа, әсемділікке жетелеуде. Адамдардың тұрмыс хәлдері үнемі өрлеуіне сай олардың мәдени тұрмыстық тілектері өсе түсуде. Сондықтан да әр адам киген киімінің қазіргі сән үлгісіне сәйкес бола отырып, қайталанбас әсем ерекшелігін, даралығын таныта білуге тырысады. Міне, осыған орай бізге көмекке келген өнердің бірі – тоқыма. Тоқымамен айналысқанда адам жеке басына аса қажет нәрсені жасау үшін тоқымайды: осы тоқу үстіндегі түрлі түсті бояулар әлемінің үйлесімділігін, алуан түрлі сән үлгілерін таңдап, түрлі тоқу әдістерін меңгеруі адамның талғамын, шеберлігін, ой-өрісін жетілдіріп, көркемдікті сезіну қабілетін дамытады. Соған орай, тоқу өнері басқа да істер сияқты үйренуді, ізденуді қажет етеді. Қазақ қолөнершілері тоқу ісіне көбінесе жүннен иірілген жіптерді пайдаланған. Іліп тоқуға арналған иірім жіп түрлері. Ұршық – жүнді қолмен иіруге арналған негізгі аспап. Бұл қарапайым аспап, әр елдің ұршығының сыртқы қалпы өзінше ерекшеленеді. Қазақтың ұршығы 30см шамасында сабы конус тәрізденіп келеді. Ең жуан жеріне сақина кигізілген Оның ішкі тесігінің диаметрі-2, 5 мм, ал, сыртқы өлшемі - 30мм. Қарапайым сым темірден жасалған біз. Бұл көбінесе шұлық тоқуға мойын орағыш тоқуға, баскиім, т.б. тоқуға арналған. Оны қазіргі таңда пластмассадан, ағаштан, бамбуктен, сүйекте жасауға болады.
Пластмасса кигізілген қарапайым-біз
Негізгі шалу түрлері мыналар: Оқушыларды «қаламсап» әдісі арқылы 3 топқа біріктіру. Тоқыма өнеріндегі кілем, алаша, гобелен тоқу өнерлері түрлі-түсті қағазға жазылып жеребе таратылады. Әр топ оқушылары берілген тоқыма өнері туралы мәліметтер жинақтайды. Тапсырма: Әр топқа тиісті кілем, алаша, гобелен тоқу өнерлерінің тарихын, тоқылу жолдарын, ерекшеліктерін зерттеңіздер. Қазақстандық және әлемдік тоқыма өнерінен мысалдар келтіріңіздер. Дескриптор:
зерттеу жұмысына таныстырылым жасайды Оқушылар жоғарыда аталған тоқыма өнері туралы туралы мәліметтер жинақтап флипчартқа сызба, сурет ретінде түсіреді, бояуда орындайды, креативті таныстырылым жасауға дайындалады. Зерттеулерін біткен топ қол шапалақтап белгі береді және таныстырылымға шығады. Дескрипторге сәйкес әр топ тоқыма өнерінің үш түрі бойынша таныстырылым жасайды Таныстырылым аяқталған соң өзге топ оқушылары басбармақ әдісінде өзара бағалау жүргізіп, әр топтан бір оқушы ауызша кері байланыс береді. Оқушылардан бүгінгі сабаққа байланысты кері байланыс алынады. Ол үшін «білемін», «білмеймін», «білгім келеді» деген үш бағаннан тұратын «Ой толғау» кері байланыс парақшасы беріледі. Оқушылар өз ойларын осы кестеге жазады. 3.Тәжірбиелік жұмыс кезеңі. Зерттеу, тәжірбиелік, шығармашылық дағдыларды дамытуға, түспен тәжірбие жасауға арналған тапсырма: Киіз басу (немесе ши тоқу) техникасындағы шығармашылық жұмысқа нобай орындау. Бағалау критерийлкрі және дескрипторлармен таныстыру. |
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды. (Видеофильмді көру) Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды. |
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: Киіз басу өнерін зерттейді; Киізден орындалатын бұйымдардын атауларын анықтайды; Киіздің емдік қасиеттерін анықтайды Бұйымдардын атаулары мен суреттерін скетчбукке түсіреді; Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды; Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды. 2 ші топқа арналған дескрипторлар: Қазақ халқының ұлттық ою-өрнектерінзерттейді (космогониялық, зооморфтық, өсімдік, геометриялық); Қазақ халқының ұлттық ою-өрнек түрлерімен айырмашылықтарын анықтайды; Ою атауларымен суреттерін скетчбукке түсіреді;; Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды; Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды. |
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. PZ2KFLcY
Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер. |
|||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
сабақ № 3 Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.6.4 шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік (оригиналды) шешімдерді ұсыну |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
басы |
Оқушылармен амандасу, шаттық шеңберін құру, тілек айту.Түске бөлу арқылы топқа бөлу, Ақ, Жасыл, Қызыл.Әркімге керек қолөнер.Он саусаққа, он өнер.Түгел болар дүниең.Біліп алсаң оны егер. Өткенді пысықтау. «Кір жаю» әдісі Топтық жұмыс. «Ақ» тобы Кілемнің қандай түрлерін білесіңдер? 3.Ой қозғау.Слайд көрсету. Сұрақтарға жауап береу. – Суретерде не бейнеленген? Қалайойлайсың? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Топқа біріктірген соң оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 1. Суреттен не байқадыңыздар? 2. Бұл заттар не үшін қажет деп ойлайсыздар? 3. Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар? Оқушылардан жауаптар ала отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтаймыз. Тақырып анықталған соң оқушыларға сабақтың оқу мақсаттары таныстырылады. Кілем – үй жасауы деп санаймыз, оны жерге төсеуге,қабырғаға ілуге болады және кілем иірілген тоқыма жіппен тоқылады. Кілем - сәндік қолданбалы өнер түріне жатқызамыз жән шалу әдісімен тоқылады. Гобелен –суретті, түксіз, қабырғаға ілінетін және жерге төселетін кілем, яғни қолмен тоқылған кескіндеме. Гобелен– сәндік қолданбалы өнер түріне жатады. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер
|
|||
ортасы |
Гобеленнің отаны – Франция. Сонау орта ғасырларда өмір сүрген ағайынды Гобелендер негізін салғандықтан, солардың есімімен аталатын осы бір өнер түрінің қазақ жерінде жылы қабылданып, тез таралуы – бізде негіздің барлығынан. Ол қандай негіз? Гобеленге қараңыз да, қазақтың тақыр кілемімен салыстырыңыз. Еш айырмасы жоқ. Айырмасы – тек француздар ертерек қимылдап, оны өздерінің өнерлері, бренд ретінде қалыптастыра алғандығында. Қазақ гобеленінің негізін қалаған марқұм суретші Құрасбек Тыныбеков десек, қазақ қыздарының ішінен осы салаға тұңғыш сара жол салған – Бәтима Зәуірбекова. «Ана», «Дала мадоннасы», «Сәукеле киген қыз», «Ұзату», «Күту» сынды туындылардың авторы. Гобелен өнерінің дамуына ерекше үлес қосқан Қазақстанда суретшілер қатарына:
.б.атауға болады. Гобелен кілемі – сәндік бұйым. Оны қазіргі кезде тәжірибелі суретшілер қолға алып, жаңа өрнекпен тоқуда. Гобелен кілемінде белгілі бір тақырып бойынша қайталанбас суреттер көрініс береді, оның жай кілемдерден айырмашылығы суреті мен колориттік түстерінде. Гобелен тоқу үшін:
Сарамандық жұмыс
|
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды. (Видеофильмді көру) Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды. |
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: Кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтарды біледі; Кілем тоқуға арналған материалдарды, шикізаттарды біледі; |
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. PZ2KFLcY
Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер. |
|||
А яқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
сабақ № 4 Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Бұйым нобайын жасау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын
дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау; |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударту. Оқушылармен сергіту сәті жүргізіледі.Осы орайда «сандармен бөлу» ойыны арқылы топқа бөлінеді Өткен материалды қайталау Өткен тақырыпты қайталай отырып, оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қою. - Қазақ кілемдерінің қандай түрлері бар? Қандай материалдар қолданылған? - Алаша, кілем тоқу, гобелен өнерінің бір-бірінен айырмашылығы. - Қазіргі кілем үлгісі қандай, қолданылыуы, түрлері? Ой шақыру. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
|||
ортасы |
Мұғалім оқушыларменбірқатар суреттерді қарастырады, келесі сұрақтар қойылады:
Сіздер қалай ойлайсыздар, қазіргі таңда осындай құралдармен кілем тоқылады ма? Оқушылардың жекежауабы....
Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы және мақсаттары қалай болмақ...? Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдап алады. Жаңа сабақтың түсіндірілуі Кілем әзірлеуге арналған құрал-жабдықтар туралы ақпараттар беріледі.( сабақ барысында көрсетілетін презентациядағы кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтармен танысады) Мұғалім түсіндірме береді... Төсек, кейде оны желі деп те атайды. Төсектің немесе желінің ұзындығы бес метр, не екі жарым метр шамасында болады. Кері ағаш – кілем тоқылатын, желінің басынан және аяғынан кілем тоқылатын орында жүгірілген жіпті керіп тұратын ағаш.Оның тек ағаш болуы шарт емес, үй егесінің тапқан материалына қарай оның кейде құбыр тәріздес затқа немесе қазыққа мықтап керілген жуан арқан болуы да мүмкін. Керілген төсек- желінің жалпы саны орта есеппен -600 (үстіңгі) жіп, 600( астыңғы) жіптей болуы керек. Белағаш- кілем тоқу үшін керілген жіп желісін күзу арқылы байланыстырып тұратын көлденең ағаш. Адарғы- керілген жіп желісінің шатысын немесе күзусізін бетіне шығарып, былайшы айтқанда астыңғы мен үстіңгі жіптерді ерсілі-қарсылы, жоғары-төменді алмастырып тұратын белағашпен қатар жатқан ағаш. Аяқ- белағашты көтеріп тұратын, аша басты тіреу ағаш Практикалық кезең: Топқа бөлініп берілген тапсырмалар қарастырылып, постер ретінде қорғайтын болады. Күтілетін нәтиже: Оқушылар тапсырманы орындауда мына критерилермен жұмыс жасайды:
Кері байланыс: Өзінің және басқалардың жұмысын орындалуға сәйкес талаптарға байланысты бағалайды:еріктілер нақты кемшіліктерді анықтап, талдай алады |
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз бас) Әр түрлі ұлттық бұйымдармен танысады. Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды. (Видеофильмді көру) Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды. |
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: Кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтарды біледі; Кілем тоқуға арналған материалдарды, шикізаттарды біледі; |
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. PZ2KFLcY Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер. |
|||
А яқталуы |
Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
сабақ № 5-6-7-8 Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану; 9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; 9.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
басы |
Оқушылардың алдыңғы білімдерін тексеру мақсатында «сұраққа жетіп ал» белсенді әдісі қолданылады. Ол үшін мұғалім кішірек допты сұрақ қоя отырып бір оқушыға лақтырады.Ол оқушы келесі оқушыға сұрақ қоя отырып допты лақтырады. Ойтүрткі ашық, және жабық сұрақтар беру арқылы сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты жарияланады. Берілетін сұрақтар: -Кімнің үйінде қандай ойыншық бар? (Оқушы жауаптары) -Ойыншықтар қандай жерде орналасқан? (Оқушы жауаптары) -Интерьерде ойыншықтар қандай роль атқарады? (Оқушы жауаптары) -Ойыншықтар тағы қандай роль атқара алады? (Оқушы жауаптары) Интерьердің безендіруінде жұмсақ ойыншықтардың ролі зор дегенге келісесіздер ме? (Оқушы жауаптары) |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
|||
о ртасы |
Интерьердегі жұмсақ ойыншықтардың пайдалы қызметтері бойынша ДЖИГСО әдісімен сыныпты топтарға біріктіріп, кумулятивтік диалог арқылы сол бөлінген функционалдық қызметте қандай ойыншықтар образын жасау, қандай материалдар қолдануға болатындығы жөнінде ой тастап, ой бөліседі. Ойыншықтардың қосымша функционалдық қызметтері:желтұтқыш,инешаншығыш, пердеұстағыш, төсеніш, фоторамка т.б. Топта оқушылар функционалдық қызметіне сәйкес образды ойыншықты таңдап, материалдармен ойыншықты орындайды. Өнімді орындауға қажетті материалдар мен фурнитураларды оқушы өзі таңдайды. Жұмыстарын орындаған оқушылар көрме ұйымдастырады. Практикалық жұмысқа Берілген дескриптор бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды. Сабақ барысында орындалған жұмыстар мен жасалынған іс-әрекеттер жайында белсенді қатысқан оқушылардың еңбегі және сабақ барысында өздерін ұстауы жайлы кері байланыс беріледі. -Орындалған жұмыстардың ұтымды тұстары; -Өзгертуге тиіс әрекеттер; -Үлгірмеген оқушыларға қосымша сабақ уақытысы белгіленеді
|
Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды. (Видеофильмді көру) Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды. |
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: |
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. PZ2KFLcY
Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер. |
|||
А яқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Нені жақсартуға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
сабақ № 9 Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жұмысты қорғау. Көрме ұйымдастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) 9.3.2.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы тарихи, әлеуметтік және мәдениеттік мәнмәтіндерді талдау мен бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
басы |
(Т) (Ж) Түсініктемелерберу Оқушыларөз жұмыстарынсыныпалдында қорғап, сыныптастары бағалалауын жүргу. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ортасы |
Оқу мақсаты1. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарына талдау жүргізуде негізгі аспектілеріне назар аудару.. (Ж)Студенттерді өз жұмыстарының қысқаша сипаттамасын (аннотация) орындай отырып, өзінің идеясы,мақсаттары мен маңызын өзіндік көзқарасын ашып көрсете отырып,басқада (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) шығармашылық жұмыстарды дамытуға қандай шабыт берді
Оқушыларды мектепте шығармашылық жұмыстар жасауға шақыру Өнімді жетілдіру үшін әлеуметтік желілердің мүмкіндіктерін пайдалану Сіздің жұмысыңыздың суретін түсіріп, оған қысқаша сипаттама беріңіз, соның ішінде идеяны ғана емес, сонымен қатар материал, техника және тауарлардың құны туралы ақпарат беріңіз |
Оқушылар сәндік-қолданбалы өнер үлгілер атауын анықтайды. (Видеофильмді көру)
Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды
Топтағы әр оқушы қарсы топтағы әр оқушыға сұрақ қояды.
|
Дискриптор арқылы бағалау 1ші топқа арналған дескрипторлар: жұмысын өзге жұмыстармен салыстыра отырып,сараптама жүргізіп бағалау
|
Интерактивті тақта 3-Слайд. 4-5 слайдтар 6-Слайд. PZ2KFLcY
Слайд 8-9. Кітаптар, журналдар, зерттеу үшін мәтін, фотосуреттер, суреттер.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы |
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларды тәжрибе нәтижелерімен бөлісуге және жұмысты бағалауға ұйымдастыру. Кері байланыс: Жұмысты аяқтағаннан кейін студенттерді эксперимент нәтижелерімен бөлісуге және жұмысты бағалауға шақырыңыз |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2:
|
сертификат алыңыз!