Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көркем еңбек Қмж. 4-сынып 2-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ 1
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Түстердің жарыққа тәуелділігі. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 – табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
Жаңа топ құру. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі. 1-топ - қызғылт 2-топ – жасыл 3-топ – көк Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Кезектескен интервью» әдісі. (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану. Автор орындығы әдісі. Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді. ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
Сабақтың ортасы |
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау, толықтыру жасау, бағыттау. «Сұқ саусақ» стратегиясы Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс) (Т)Сұраққа жауап беріңіздер? - Суретшілер әр түрлі табиғи құбылыстарды бейнелеу үшін қандай визуалды элементтерді қолданды? - Табиғи құбылыстарды сіз қалай бейнелер едіңіз? табиғатты ма, әлде өрнек түрінде оның жеке элементтерін бе? -Тапсырмада не қиын болды? Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану (Ж) Өткен сабақта орындалған жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер: Ø Жұмыстарыңыз қандай түсті гаммада орындалды? Ø Жұмыстарыңызда қандай тәсілдерді қолдандыңыздар? Ø Неге? Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Кері байланыс: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
«Ашық микро фон» |
кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұ- ғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқу- лықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұ- мыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұ- ғалім СD-дискідегі мате- риалдарды, сондай-ақ ин- тербелсенді тақтаны да қол- дана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ере- жесін сақтауды оқушылар- дың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақ- тарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысан- дарын жақсы суреттейсің (суретші- лер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсыр- малар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылық- тық қасиеттерін қалыптас- тыратын пейзаж жанрын- дағы әлем мәдениеті жау- һарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерт- кіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен ... жинақтадым. Мен ... үйрендім. Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым.Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
Қысқа мерзімді жоспары
Бекітемін Оқу-ісінің орынбасары Аяпова М 2-сабақ
Көркем еңбек |
Мектеп Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.2 – шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
1.Амандасу. Сабақтыңмақсатынайту: Бейнелеу өнерінің жанырларын білу; Суретшілердің шығармаларын жанр бойынша ажырату Жанрлар бойынша сурет салу |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
Ортасы |
Жаңа сабақ: Егер сен өз суретіңде табиғатты, даланы, өзенді, тау мен теңізді, орманды, алыстағы елдерді бейнелеген болсаң, онда сені пейзажшы – суретші деп атауға болады. Ал сенің шығармаң пейзаж деп аталады. Пейзажды салып үйрену үшін табиғат аясында жиі болған дұрыс. Жан – жағыңда болып жатқан өзгерістерге назар аударып, көңілге тоқи білу керек. Суретші басқалар көңіл аудара бермитін дүниелерді көретіндей сезімтал, байқағыш болуы керек. Енді оқулыққа назар аударайық! 19 ғасырдың аяғында француз суретшілері ашық табиғат аясында отырып пейзаж жаза бастады. Бұл табиғат көрінісін ұзақ бақылап, жер бетіндегі әр алуан құбылыстарды талдаудың нәтижесі. Жарық және кескіндеме өнерінің негізгі элементіне айналды.Табиғатты тікелей тамашалап,түстердің өзгеше тұстарын көрсете отырып,суретшілер өз жұмыстарында ерекше әсерлілікке, жаңашылдыққа қол жеткізді. Оқулықта көрсетілген суреттің авторы Клод Моненің «Күннің шығуы. Әсер» картинасының атауына байланысты суретшілерге импрессионистер деп ат қойды. (Французша импрессион «әсер» деген мағынаны білдіреді) содан бастап бейнелеу өнеріндегі жаңа тәсілді ұстанған суретшілердің бәрі осылай аталатын болған. К.Моне «Күннің шығуы.Әсер» Ой шақыру стратегиясы. 1.Қазір жылдың қай мезгілі? 2.Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады? 1 күн суытады 2 егін жинаймыз 3 ағаш жапырақтары сарғаяды 4 жауын жауады 5 құстар жылы жақа ұшады 6 айналаның бәрі сары түске боялады ФОТО
Жаз, Күз, Көктем, Қыс ЖҰМБАҚТАР Енді сурет саламыз! |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Батпырауық
Әуешарынанжасалғандинозарлардыңсуреттері бар слайдтар.
Жұмысдәптері, қалам немесе жай қарындаш. |
||
Соңы |
Сабақты қорытындылау:
Тау мен теңізді,орманды,алыстағы елдерді бейнелеген болсаң,онда сені кім дейді?
Бағалау: Үйге тапсырма: «Менің ауламдағы пейзаж көрінісі» атты тақырыпта бейнелеу жұмысын жүргізу. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
4.Рефлексия.
5. Жұмыс орындарын жинау. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұ ғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұ- мыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұ ғалім СD-дискідегі мате риалдарды, сондай-ақ интербелсенді тақтаны да қолдана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ережесін сақтауды оқушылардың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсыр- малар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылықтық қасиеттерін қалыптастыратын пейзаж жанрындағы әлем мәдениеті жауһарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерткіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім. ... қызықты болды. ... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен ... жинақтадым. Мен ... үйрендім. Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
3 сабақ
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Айналмалы-ілмелі суреттер жасаймыз. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1.– қазақ халқының жəне əлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау жəне суреттеу; 3.2.3.1 – нақты дəлдігіне жетіп материалдарды жəне компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу жəне біріктіру; 3.2.3.3 – шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану; |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі. 1-топ - қызғылт 2-топ – жасыл 3-топ – көк Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Кезектескен интервью» әдісі. (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану. Автор орындығы әдісі. Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді. ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
Ортасы |
Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс) (Т)Сұраққа жауап беріңіздер? - Суретшілер әр түрлі табиғи құбылыстарды бейнелеу үшін қандай визуалды элементтерді қолданды? - Табиғи құбылыстарды сіз қалай бейнелер едіңіз? табиғатты ма, әлде өрнек түрінде оның жеке элементтерін бе? -Тапсырмада не қиын болды? Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану (Ж) Өткен сабақта орындалған жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер:
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұ- ғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқу- лықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұ- мыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұ- ғалім СD-дискідегі мате- риалдарды, сондай-ақ ин- тербелсенді тақтаны да қол- дана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ере- жесін сақтауды оқушылар- дың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақ- тарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысан- дарын жақсы суреттейсің (суретші- лер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсыр- малар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылық- тық қасиеттерін қалыптас- тыратын пейзаж жанрын- дағы әлем мәдениеті жау- һарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерт- кіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім.... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен ... жинақтадым. Мен ... үйрендім. Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым.Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
Қысқа мерзімді жоспары
Бекітемін Оқу-ісінің орынбасары Аяпова М 4 сабақ
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Әртүрлі жанрдағы табиғат құбылыстарының көрінісі Табиғат құбылысын бейнелейміз. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 – тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 4.2.3.3 – көркем жұмысты орындау үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдау |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
Өткен тақырыпқа шолу жасау - оқушылар сабақ соңына дейін өздері таңдаған жанрда табиғат құбылысын бейнелейді. -Табиғат құбылыстарына нелер жатады? -Жыл мезгілдерін ата. -Қыс мезгілін бейнелегенде қандай түстерді қолданамыз? -Жаз мезгілінде ше? - Қандай табиғат құбылыстар адамға қауіп төндіреді |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
Ортасы |
Бейнелеу өнеріндегі пейзаж, портрет, натюрморт атауларымен таныстық. Міне, осыларға ортақ атау ол — жанр. Шығарманың жанрын анықтау үшін «Суретші өз шығармасында нені бейнеледі?» деген сүраққа жауап беру керек. Анималистік маринистік Тұрмыстық Тарихи натюрморт батальдық пейзаж портрет Топтық жұмыс.Кітапта берілген суреттерге назар аударайық 1-топ. Көктемгі жаңбырдан соң. -Суреттегі табиғат құбылысы қалай аталады? Қай мезгілге тән? -Кемпірқосақ аспанда қандай табиғат құбылысынан кейін пайда болады? -Бұл қандай жанрға жатады? 2-топ.Құстар. -Бұл қай мезгілді бейнелеген? -Суретші қандай табиғат құбылысын бейнелеген? -Қай жанрға жатады? 3-топ.Егін орағы. -Суретте не бейнеленген? Сипатта. -Суретші қандай жанрларды біріктірген? 4-топ.Еревандағы күз айы. -Картинада қандай табиғат құбылысы бейнеленген? -Бұл суретте қандай жанрлар жасырынған? Бұл картина ұнайды ма? Несімен ұнайды? Топтар бір-бірін «шапалақ» әдісімен Табиғат құбылыстары бейнеленген сайттар http://ru.gofreedownload.net/free-vector/vector-pattern/water-element-pattern-vector-69593/#.WdOD32i0PIU https://stockfresh.com/image/727974/flame-and-fire-symbols Табиғат құбылыстары туралы видео Оқулық 10 минут бағалайды. Жұптық жұмыс. Практикалық жұмыс; Жұмысты бастар алдында оқушылар мен бірлесіп тапсырмаға қатысты критерийлер құрастырамыз, мысалы; -жұмысты ұқыпты орындау; -тақырыптан ауытқымау; т.с.с. -қауіпсіздік ережесі Берілген табиғаттың суреттеріне жанрларды енгізу және оларды бояу Мұғалімнің бағалауы.(Мадақтау) Түрлі-түсті қағазбен табиғат құбылыстарын қиып, аппликация жасау. Өз жұмыстарыңызды қарастырыңыздар. Жұмысыңда қандай түстерді жиі қолдандың? Неліктен? |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Суреттер Сұлбалар Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
Соңы |
Оқушылар сабақ барысында ғаламтордан не энциклопедиялардан атақты тұлғалар туралы мәліметтерді іздейді (бәлкім мұғалімнің тапсырмасы бойынша), танысып, не білгендерін айтып береді (мұғалім ұс Оқушылар әр дәуірдегі және әртүрлі халықтардағы атақты адамдар мен олардың жетістіктері туралы білді. Еліміздің атақты адамдары жайлы естіп білді. Көрнекті қайраткерлер туралы мәлімет іздеп, өмірбаянын, жетістіктерін және өзінің көзқарасын білдіре отырып әңгімелеуді үйренді. ынған сызба бойынша шағын әңгіме жазады).
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұғалім СD-дискідегі мате риалдарды, сондай-ақ интербелсенді тақтаны да қолдана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ережесін сақтауды оқушылардың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсырмалар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылықтық қасиеттерін қалыптастыратын пейзаж жанрын дағы әлем мәдениеті жауһарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерткіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім.... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен .жинақтадым. Мен ... үйрендім.Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
6-сабақ
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат – біздің үйіміз. Қоршаған ортаға қауіп төнуде. Табиғатты бірге қорғайық. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 – көркем жұмысты орындау үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдау 4.2.4.1 – қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
(Сабақбасында: - оқушылардыңкөңілінсабақтыңтақырыбынааудару. - оқушыларменбіргесабақтыңмақсатынанықтау. - күтілетіннәтиже: сабақ соңында оқушыларконстуктивті және мүсіндеу тәсілімен жануарлар жасап, әдемілеп безендіреді. Сабақ барысын достық, махаббат, мейірімділік жайлы сұрақ жауаппен бастаймыз:
• Бұлбейнелерөзарақалайбайлнысады?Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. қима қағаздар |
||
Ортасы |
Жаңа сабақ Табиғат біздің үйіміз Қоршаған ортаға қауіп төнуде! Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. (Т) «Фишбоун» әдісі Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша) (Т) Жануарлар бейнеленген суреттерді қарап, сұрақтарға жауап беріңіздер:
(С) Мүсіндеудің екі тәсілімен жасалған көлемді фигураларды қарастырыңыздар: Сұраққа жауап беріңіздер: - Екі тәсілмен мүсіндеудің қандай айырмашылықтары бар? -Қалай ойлайсыздар, қай тәсіл оңайырақ? -Екі тәсілді бір-бірімен үйлестіруге болады ма? Қалай? Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Табиғат біздің үйіміз Қоршаған ортаға қауіп төнуде! |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Қызыл Кітапқа енген жануарлар туралы сайт http://megalive.kz/index.php?id=615 http://www.tepid.ru/goitered.html Материалдар: Ермексаз, стек (таяқшалар), тақтайша және жаймалар. |
||
Соңы |
Рефлексия
«Бір сөзбен»
стратегиясы Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұғалім СD-дискідегі мате риалдарды, сондай-ақ интербелсенді тақтаны да қолдана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ережесін сақтауды оқушылардың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсырмалар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылықтық қасиеттерін қалыптастыратын пейзаж жанрын дағы әлем мәдениеті жауһарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерткіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім.... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен .жинақтадым. Мен ... үйрендім.Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
7 сабақ
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат – біздің үйіміз. Табиғатты бірге қорғайық. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 – көркем жұмысты орындау үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдау 4.2.4.1 – қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
(Сабақбасында: - оқушылардыңкөңілінсабақтыңтақырыбынааудару. - оқушыларменбіргесабақтыңмақсатынанықтау.
Қызғалдақ гүлін оригами тәсілімен орындау. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. қима қағаздар |
||
Ортасы |
Бұл тамаша гүлдердің өсетін мекені жайында видеоролик қарау. (6 минут) Сұрақтарға жауап беріңіздер:
4. Анықтамалық материалмен жұмыс. Оқып шығып, өзіне ең маңызды ақпаратты таңдап алу. Содан кейін бір- біріне айтып беру. (5 минут, жұптық жұмыс)
1-ші оқушыға арналған ақпарат: Грейг қызғалдағы (Регельқызғалдағы, Tulipagreigii) – лалагүлділер тұқымдасы, қызғалдақ туысына жататын көп жылдық пиязшықты өсімдік. Қаратау жотасында, Шу-Ілетауларында, Қоржынтауда, Талас және ҚырғызАлатауында дакездеседі. Биіктігі 40 – 50 см. Сабағыжуан, түктікеледі. Жапырағыжалпақтаспатәрізді, кейдежиегіиректеліп, үстіңгібетіндеқоюкүлгінтаңбаларыболады. Гүлідара, қызыл, қызғылтсарытүсті, көктемдегүлдейді. Тұқымы арқылы және вегетативті (өсімді) жолменк өбейеді. Жемісі – қорапша. Грейгқызғалдағы – өтеәдемі, сәндіөсімдік. Қазір Ақсу-Жабағылы қорығындасақталған. Алматы, Қарағанды, Жезқазған ботаникалықбақтарындақолданөсіріледі. Грейгқызғалдағыөтесиреккездесетінтүрболғандықтанқорғауғаалынып, Қазақстанның «Қызылкітабына» енгізілген. ГРЕЙГ ҚЫЗҒАЛДАҒЫ — лалагүлділертұқымдасыныңқызғалдақтуысынажататынкөпжылдықпиязшықтыөсімдік. Шу-ілетауларында, ТаласжәнеҚырғызАлатауындадакездеседі. Биіктігі 40-50 см. Сабағыжуан, түктікеледі. Жапырағыжалпақ, таспатәрізді, кейдежиегіиректеліп, үстіңтібетіңдеқоюкүлгінтаңбаларыболады. Гүлідара, қызыл, қызғылтсарытүсті, көктемдегүлдейді. Тұқымыарқылыжәневегетативі (өсімді) жолменкөбейеді. Жемісі — қорапша. Грейгқызғалдағы — өтесәндіөсімдік. ҚазірАқсу-Жабағылықорығындасақталган. Алматы, Қарағанды, Жезқазғанботаникалықбақтарыңдақолданөсіріледі. Грейгқызғалдағыөтесиреккездесетінтүрболғандықтан, қорғауғаалынып, Қазақстанның 235 "Қызылкітабына" енгізілген. 2-шіоқушығаарналғанақпарат: Биіктігі 20-50 см, пиязшығыжұмыртқатәрізді, жуандығы 2,5 - 4 см, көнтәріздіқарақоңыр, ішкіжағы, әсірісітүбіменұшықалыңтүктіқабықты. Сабағыныңжоғарғыжағытүкті, жапырақсаны - 3 - 4, шамалыжақынорналасқан, қайырылған, бұйра, көкшілсұр, жоғарғыжағындакөптегенкүлгіндақтарыбар, жоғарғысыедәуіртүкті, кірпікшелі, әдеттегүлгежетеді, еңтөменгісісопақшаданжалпақэллипскедейінтәрізді, ені 3,5 - 8 см. Сыртқыларытүкті, жұмыртқатәрізді, жоғарғыжағықайырылған, ішкісіненшамалықысқа, ішкілерікеріжұмыртқатәрізді; аталықтарыгүлсерігінен 3 есеқысқа, олардығжіпшелеріжалаңаш, сарынемесеқаралау, тозаңдықтарысары, сиреккүлгін, жіпшелерінен 2 есеұзын, түйініорнықтыауызды; қорапшасыныңені 2 - 3 см, ұзындығы 4 - 6 см. Мамыр – маусым айларында гүлдейді. Шағыл тастыжәнесаздытопырақтыдалаларда, аласа тау мен тау етегіндеөседі. Қызылорда, ТүркістанфлористикалықаудандарындаІле, Күнге" Алатауыныңбатыссілемдерінде (Шу - ІлетауларыныңтоғысқанжеріндегіҚордайасуымаңында), ҚырғызАлатауы, Шу - Ілетаулары, Қаратаудакездеседі. Қазақстанның "Қызылкітабына" енгізілген. Керібайланыс. ҚалайсендеройлайсындарнегеосыгүлҚызылкітапқаенгізілген?(1 минут)
5. Грейг қызғалдағы жайында презентация қарау. (3 минут) Кері байланыс: Қызғалдақты жойғанына жаза қолданады ма? Қандай? (1 минут) 6.Практикалык жұмыс (14 минут, жекеше жұмыс түрі) «Оригами» техникасында қызғалдақты және сабағын орындаңыздар.Жасау кезеңдері 1-ші және 2-ші сызбада көрсетілген.
1-ші сызба. 2-ші сызба. Мұғалімнің бақылауы. Жұмыс барысында мұғалім оқушыларды және олардың өзара қарым- қатынасын бақылап жүреді. Саралау. Кейбір оқушыларғашапшаң ойлау қабілетіне ие оқушы сызбаларды оқу үшін көмек көрсетеді. Керібайланыс.Жұмыстақиыншылықтарболдыма? (1 минут) |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
постер, маркер
А3 қағаз, қарындаш
Грэйг қызғалдағы туралы бейнематериал https://www.youtube.com/watch?v=BRax7MG1OaY |
||
Соңы |
Рефлексия
«Бір сөзбен»
стратегиясы Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұғалім СD-дискідегі мате риалдарды, сондай-ақ интербелсенді тақтаны да қолдана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ережесін сақтауды оқушылардың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсырмалар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылықтық қасиеттерін қалыптастыратын пейзаж жанрын дағы әлем мәдениеті жауһарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерткіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім.... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен .жинақтадым. Мен ... үйрендім.Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бекітемін Оқу-ісінің орынбасары Аяпова М.
Көркем еңбек |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
Сынып: 4 Күні: 27.02.2024 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Плакат дегеніміз не? «Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбына плакат жасаймыз |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.2.1 – әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, өздігімен таңдалған материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолданып, эксперимент жүргізу |
|||||
Сабақтың барысы. |
||||||
Сабақтың кезең |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
1Ұйымдастыру. Сабақ басындағы белсенді оқытуәдісі. Сабаққа психологиялық дайындалуы үшін Шеңберге тұрамыз. Шеңбер бойымен, сағат тілімен әрқайсысы өз есімін атайды және дүкеннен сатып алған өзінің есімінің бастапқы әріпінен басталатын затты атайды. Өз орындарымызға отырамыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту:
Стартер сұрақтары.
Берілген слайдтағы сурет туралы не айта аласыздар? (слайдта әлемдік ағаш немесе өмір ағашы бейнеленген) Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
Ортасы |
4. Практикалық бөлік. (Жұптық жұмыс, 12 минут) Плакатқа коллаж жасаймыз. Әрқайсысыңыз ағашты жасау үшін қажетті материалдарды әкелдіңіздер. Өздіктеріңізден орындалу техникасын таңдаңыздар. Сіздер оларды өзара араластырааласыздар. Егер бұл аппликация немесе коллаж болса, негізі ретінде қатты қағазды қолданыңыздар. Гуашь техникасымен орындайтын болсаңыздар А3 форматын қолданыңыздар. Қайшы мен ыстық желімді қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесін еске түсреміз. Бағалау үшін дескрипторларды анықтаймыз: - ағашты орындау үшін жасау техникасын таңдады (аппликация, коллаж, бояулармен жұмыс, түрлі материалдардан көлемді ағаш және т/б) - егер жазықтықта орындайтын болса, қарындашпен ағаштың контур сызығын белгіледі; - ағашты жасау үшін материалды таңдады.
Мұғалімнің бақылауы. Мұғалім жұмыс барысында оқушыларды бақылап отырады, кейбір оқушыларға көмек көрсетеді. Саралау. Барлық оқушылар: әлемдік ағашы туралы ақпаратты оқи алады, Бәйтерек пен ағашты салыстыраалады, ағашты орындау техникасын өздігінен таңдайды. Оқушылардың көпшілігінің қолынан келеді: Пратикалық үдерістің кезеңін жоспарлайды; Кейбір оқушылар: Берілген сабақта практикалық кезеңін аяқтайды. Кері байланыс. Не сіздерге түсініксіз болды? (1 минут) |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галереяда ой шарлау» Оқушылар әртүрлі жақтауларды талқылауға қатысады, қызықты жақтау жасау жолдарын ортаға салады. Жақтау жасайды. Өз жұмыстарын таныстырып, басқа жұмыстарды талқылауға қатысады. Оқушылар жақтау қалай жасалатынын, ол үшін нені білу керегін, жақтауда нені көрсетуге болатынын білді. Белгілі бір идеяны ортаға салып және әртүрлі материалдары қолдана отырып, жақтау жасап үйренді. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Әрбір мұ- ғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқу- лықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұ- мыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды. Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды. Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?
|
АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұ- ғалім СD-дискідегі мате- риалдарды, сондай-ақ ин- тербелсенді тақтаны да қол- дана алады. Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ере- жесін сақтауды оқушылар- дың есіне салады. |
||
Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз? Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақ- тарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысан- дарын жақсы суреттейсің (суретші- лер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б. |
Бағалау Сабақта оқушыларды бағалау:
3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсыр- малар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз). |
Құндылықтармен байланыс Адамгершіліктік-құндылық- тық қасиеттерін қалыптас- тыратын пейзаж жанрын- дағы әлем мәдениеті жау- һарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерт- кіштерінің фотосуреттері. |
||
Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!» 1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс. Мен бүгін ... білдім. ... қызықты болды. ... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен ... жинақтадым. Мен ... үйрендім. Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді. |