Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: №121 Текесу жалпы орта мектебі |
Күні:11.12.2017ж | Мұғалімнің аты-жөні: Байдуллаев. А |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Көркемдік жазбаны орындау. Сәндеу. Безендіру. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру. |
Сабақ мақсаттары | образды, кеңістікті ойды қалыптастыру және өз ойын нобай, сурет, көлемді пішіндер арқылы бейнелеуді үйрету; шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтауды, таңдауды және біріктіруді үйрету; шығармашылық жұмысты жасау үшін көркемдік материалдармен жұмыс орындау дағдыларын дамыту. |
Тілдік мақсаттар
| шығармашылық жұмысына, орындалу жолдарына сипаттама береді;өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)Пәнге тән лексика мен терминология:Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композицияДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...Көркемдік жазбаның ерекшелігі.... Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.Мен ою-өрнек композициясын қолданып, келесі... жасадымкөркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, ... |
Құндылықтарды дарыту
| Осы сабақта, балалардың бойына білім алуға ашықтық, бір-біріне деген құрмет, ынтымақтастық, шығармашылық және еңбек, академиялық шыншылдық, құндылықтарын тапсырмалар орындау және талқылау арқылы жүзеге асырылады. |
Пәнаралық байланыстар | география, тарих |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады |
Бастапқы білім
| Сәндік қолданбалы өнер түрлері және қолданылатын тәсілдері мен техникасы.Көркемдік жазба, мысалы батик, гжель, хохлома және т.б. түрлері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру.Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргуі. Жұмысты бастамас бұрыноқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау. | Галилео. Гжель.Батикке, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы керме, қылқаламдар
|
Сабақтың ортасы
5 мин
30 мин | (МК)Оқушылар өткен сабақта дайын бұйымға арнайы декордың композициясын орындап, көркемдік жазба ерекшелігін ескере отырып,материалдар дайындаған.Жазық немесе көлемді пішін бетіне суретті көшірудің бірнеше тәсілін, сондай-ақ, мысалы, гжель, жостово немесе хохломада және т.б. еркін жазбаларды орындауда негізгі сызықтары жүргізілетінін көрсету.Егер оқушылардың бірі мата үстінде жазба таңдаған болса, мұғалім суреттің контурын резервпен жүргізу үрдісін қадағалайды. Оқушылардың резерв құйылған түтікшені қолдану барысында қауіпсіз жұмыс істеуін қадағалау керек.(Ө) (Қ) Сарамандық жұмыс№5Оқушылар құрастырылған технологиялық карта бойынша жұмысқа кіріседі.Оқушылар суретті негізге көшіреді. | Шыны және мата үстінде контурмен жұмыс жасау
|
Сабақтыңсоңы5 мин | Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау«Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау үшін техниканы таңдауыжәне әр оқушыға қойылатын сұрақтар бойынша саралау іріктеледі
| Тақырыпты менгеруін тексеруге арналған сұрақтар, практикалық жұмыстың көрмесінің негізінде бағаланады | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекеттүрлері.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
СабақбойыншарефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралаудұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?
|