Материалдар / "Көркемдік кестемен бұйымды безендіру" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Көркемдік кестемен бұйымды безендіру" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпта көркем еңбек пәнінен ұлттық нақыштағы кестеленген бұйым дайындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
4482
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі меңгерушісі:А.Қ.ЖалғасбаеваКөркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А.Сәндік-қолданбалы шығармашылықМектеп: Жақсыбай НОМ
Күні: 4 желтоқсанМұғалімнің аты-жөні: А.С.Надиргожин

Сынып: 5 сынып қыздарҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Көркемдік кестемен бұйымды безендіру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.2.1.1Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.5.2.3.3
  • Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.
  • 5.2.6.1Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау
    Сабақ мақсаттары
  • Көркем кесте түрлері мен тәсілдерін қолдану;
  • ұлттық нақыштағы кестеленген бұйым дайындау;
  • техника қауіпсіздігін ұстану.
  • ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
  • Жетістік критерийлері
  • көркем кестелеудің бірнеше түрлерін үйлесімді қолданады;
  • шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;
  • ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын сақтайды;
  • жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды;
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:Кесте – вышивка – EmbroideryШым кесте – вышивка гладью – padded satin stitchesКөктеу – сметать – SweepТорлау – обметать – NeatenСәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery Жіптер – нитки – threadКергіш – пяльцы – hoopОймақ – наперсток – thimbleДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Бұйымды сәндеу үшін .... қолданылған.
  • Көркем кестелеудің мына түрі .... менің бұйымыма сійкес келді деп ойлаймын. Себебі, ...
  • Кестелеудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.
  • Құндылықтарды дарыту
  • Еңбек және шығармашылық
  • Патриотизм
  • Пәнаралық байланыстар
  • Геометрия, орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін/
  • АКТ қолдану дағдылары Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.
    Бастапқы білім

    Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдері мен дағдыларын белсендіру.






















    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы0-5 минОқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

    Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары.

    http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары.http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері.http://vishivashka.ru/vyshivka_nitkami/vidy_vyshivki.php Кесте түрлері мен олардың орындалу техникасы. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – Ою-өрнектің құрлымы мен түрлері, композицияның құру үлгілеріhttp://www.tvorchistvo.ru/vidy-dekorativnyh-kompozitsiy/ - СҚӨ әлеміhttp://www.livemaster.ru/topic/274295-vse-vidy-rukodeliya-vyshivka Қолөнердің түрлері; Кесте
    Сабақтың ортасы 11-20 мин















    21-35 мин









    36-75 мин
    (Т) Сарамандық жұмыс алдында оқушылар инешаншым, тігіс түрлері мен көркем кесте (Біз кесте, сабақты кесте, айқас кесте, тығыз кесте.т.б.) үлгілерін зерттейді. (МК) Осы күрделі тігіс түрлерін тігу алдында, кестелермен безендірілген бұйымдарды көрсету.Оқушыларға көркем кестеде қолданатын негізгі тігіс түрлерінің орындалуын көрсету, сонымен қатар, кесте үлгілері және олардың орындалу жолын көрсететін суреттерді берілген таблицаларды көрсету.(Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 1.(Ө) Алдыңғы сабақта оқушылар дайын бұйымды көркем кестемен безендіру үшін нобайлар орындаған. Дайын нобайды негізге (ол дайын бұйым немесе дайын бұйымды безендіруге арналған негіз, мата болуы мүмкін) аудару қажет. Суретті негізге немесе бұйымға көшірген соң кестелеуге кіріседі.(Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 2.Бұйым ретінде таңдалған тақияны қазақтың ұлттық мотивтерімен кестелеу.Оқушылар тапсырманы орындау барысында жұмыстың сапасы тігістердің ұқыпты орындалуы мен нобай суретімен сәйкес келуіне тікелей байланысты болатынын түсіне отырып, оны ұстану керек.Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті кестелеу орындау ұсынылады.Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.

    Сабақтың соңы76-80 миноқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.Жұмыс орнын тазалау.көрме
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы.Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.



















    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!