Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Көркемдік кестемен бұйымды безендіру" 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпта көркем еңбек пәнінен ұлттық нақыштағы кестеленген бұйым дайындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
4614
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісі меңгерушісі:А.Қ.ЖалғасбаеваКөркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А.Сәндік-қолданбалы шығармашылық | Мектеп: Жақсыбай НОМ | |
Күні: 4 желтоқсан | Мұғалімнің аты-жөні: А.С.Надиргожин | |
Сынып: 5 сынып қыздар | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.1.1Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.5.2.3.3 | |
Сабақ мақсаттары | ||
Жетістік критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:Кесте – вышивка – EmbroideryШым кесте – вышивка гладью – padded satin stitchesКөктеу – сметать – SweepТорлау – обметать – NeatenСәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery Жіптер – нитки – threadКергіш – пяльцы – hoopОймақ – наперсток – thimbleДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: | |
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | ||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. | |
Бастапқы білім | Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдері мен дағдыларын белсендіру. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы0-5 мин | Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. | Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары. http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары.http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері.http://vishivashka.ru/vyshivka_nitkami/vidy_vyshivki.php Кесте түрлері мен олардың орындалу техникасы. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – Ою-өрнектің құрлымы мен түрлері, композицияның құру үлгілеріhttp://www.tvorchistvo.ru/vidy-dekorativnyh-kompozitsiy/ - СҚӨ әлеміhttp://www.livemaster.ru/topic/274295-vse-vidy-rukodeliya-vyshivka Қолөнердің түрлері; Кесте |
Сабақтың ортасы 11-20 мин 21-35 мин 36-75 мин | (Т) Сарамандық жұмыс алдында оқушылар инешаншым, тігіс түрлері мен көркем кесте (Біз кесте, сабақты кесте, айқас кесте, тығыз кесте.т.б.) үлгілерін зерттейді. (МК) Осы күрделі тігіс түрлерін тігу алдында, кестелермен безендірілген бұйымдарды көрсету.Оқушыларға көркем кестеде қолданатын негізгі тігіс түрлерінің орындалуын көрсету, сонымен қатар, кесте үлгілері және олардың орындалу жолын көрсететін суреттерді берілген таблицаларды көрсету.(Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 1.(Ө) Алдыңғы сабақта оқушылар дайын бұйымды көркем кестемен безендіру үшін нобайлар орындаған. Дайын нобайды негізге (ол дайын бұйым немесе дайын бұйымды безендіруге арналған негіз, мата болуы мүмкін) аудару қажет. Суретті негізге немесе бұйымға көшірген соң кестелеуге кіріседі.(Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 2.Бұйым ретінде таңдалған тақияны қазақтың ұлттық мотивтерімен кестелеу.Оқушылар тапсырманы орындау барысында жұмыстың сапасы тігістердің ұқыпты орындалуы мен нобай суретімен сәйкес келуіне тікелей байланысты болатынын түсіне отырып, оны ұстану керек.Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті кестелеу орындау ұсынылады.Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру. | |
Сабақтың соңы76-80 мин | оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.Жұмыс орнын тазалау. | көрме |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. | Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы. | Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.Терезені ашып, ауаны тазартып отыру. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)