САБАҚ:Жуынамын күнбе-күн.Корней Чуковский. Кірқоймас. | Мектеп: Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебі |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Құсайынова М
|
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, фотосуреттер арқылы ұсыну |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: |
| Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық жұмыстарға қатысады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді. |
| Кейбір оқушылар: |
| Өлең сөздерін шеберлікпен қолданады. |
Құндылық | Өзін – өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі;Жан, тән саулығы және рух тазалығы. |
Бағалау критерийі | Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 3 минут
Үй тапсырмасы
| Топқа бөлу2 минут Спорттық ойын атауларымен 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір! Екі! Үш! – депҚолды серме.Дем тарт ішке,Кеуде кер де ...Төрт, Бес, Алты,Керілеміз.Спорт салты – Ерінбейміз.Жеті, Сегіз! – Шынығамыз.Жетілеміз,Тынығамыз!Үй тапсырмасын сұрау.1. Нақыл сөздің мағынасын ашу.2. Мәтіндегі негізгі ой.3. Мәтіннің авторы кім? | 1-топ «Футболшылар»2-топ «Шахматшылар»3-топ «Хоккейшілер»
|
Ортасы 20 минут
| Білу және түсіну 10 минутОй қозғауЖылт - жылт етеді,Жылғадан өтеді. (су)Өзі судан жаралған,Бірақ судан қорқады. (сабын)Жұмбақтардың шешуі бойынша жетекші сұрақтардың көмегімен бүгінгі сабақтың тақырыбын болжату.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Түсіну.ТыңдалымОқылым.Өлеңді түсініп оқы.Жуынамын күнбе-күн.Корней Чуковский. Кірқоймас.Аударған: Фариза ОңғарсыноваТапсырма: өлеңді төмендегідей екі бөлікке бөліп, ара жігін ашып, жоспар құрып көрсет және сұраққа жауап бер.1. Заттардың балалардан қашуы. Неліктен?2. Заттардың қайта оралуы. Неліктен?Жетістік критерийі:Шығарманың жоспарын құра алады;Сұрақтарға жауап бере алады;Бағалау: ЖК бойынша бағаланады. |
Электронды оқу құралы.Әдебиеттік оқу кітабы. |
Сергіту сәті 2 минут | «Көңілді күн!» би билеу | «Көңілді күн!» биі
|
Аяқталуы 10 минут | СинтезДәптермен жұмыс.Өз гигиенасын сақтау үшін әрбір адам не істеу керек? Өлеңнің мына сөздерін пайдалан:« Тап – таза жүргенің; жуынамын жалықпай; рақат қой шомылған; шомыламын күнде мен» т.б.Бағалау: «Басбармақ» әдісі бойынша «Тазалық» сөзін топтастыру.
Сабын тіс пастасы
Сүлгі тіс щеткасыТоптық жұмыс.Әр заттың суреттері арқылы жарнама жасау.Бағалау. Екі жұлдыз, бір ұсыныс. |
Оқушылар керекті сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. |
Сабақтың соңы5 минут
| Кері байланыс: Үй тапсырмасы : өлеңді түсініп оқу.
|
Кері байланыс кемесі. |
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – ОқушылардыңАқпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтармен байланыс(тәрбиелік элемент |
А, А + өлең сөздерін шеберлікпен қолданады. | Жетістік критерийлері арқылы, Басбармақ арқылы, ауызша. | Пәнаралық байланыс: қазақ тіліАКТ – ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |