Материалдар / Корней Чуковский. Кірқоймас

Корней Чуковский. Кірқоймас

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, фотосуреттер арқылы ұсыну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
3046
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Жуынамын күнбе-күн.Корней Чуковский. Кірқоймас.Мектеп: Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебі
Күні: Мұғалімнің есімі: Құсайынова М

СЫНЫП: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, фотосуреттер арқылы ұсыну
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар:


Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық жұмыстарға қатысады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді.


Кейбір оқушылар:


Өлең сөздерін шеберлікпен қолданады.
ҚұндылықӨзін – өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі;Жан, тән саулығы және рух тазалығы.
Бағалау критерийіЖеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 3 минут

























Үй тапсырмасы

Топқа бөлу2 минут Спорттық ойын атауларымен 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір! Екі! Үш! – депҚолды серме.Дем тарт ішке,Кеуде кер де ...Төрт, Бес, Алты,Керілеміз.Спорт салты – Ерінбейміз.Жеті, Сегіз! – Шынығамыз.Жетілеміз,Тынығамыз!Үй тапсырмасын сұрау.1. Нақыл сөздің мағынасын ашу.2. Мәтіндегі негізгі ой.3. Мәтіннің авторы кім?1-топ «Футболшылар»2-топ «Шахматшылар»3-топ «Хоккейшілер»

Ортасы 20 минут





































Білу және түсіну 10 минутОй қозғауЖылт - жылт етеді,Жылғадан өтеді. (су)Өзі судан жаралған,Бірақ судан қорқады. (сабын)Жұмбақтардың шешуі бойынша жетекші сұрақтардың көмегімен бүгінгі сабақтың тақырыбын болжату.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Түсіну.ТыңдалымОқылым.Өлеңді түсініп оқы.Жуынамын күнбе-күн.Корней Чуковский. Кірқоймас.Аударған: Фариза ОңғарсыноваТапсырма: өлеңді төмендегідей екі бөлікке бөліп, ара жігін ашып, жоспар құрып көрсет және сұраққа жауап бер.1. Заттардың балалардан қашуы. Неліктен?2. Заттардың қайта оралуы. Неліктен?Жетістік критерийі:Шығарманың жоспарын құра алады;Сұрақтарға жауап бере алады;Бағалау: ЖК бойынша бағаланады.



















Электронды оқу құралы.Әдебиеттік оқу кітабы.
Сергіту сәті 2 минут«Көңілді күн!» би билеу«Көңілді күн!» биі

Аяқталуы 10 минутСинтезДәптермен жұмыс.Өз гигиенасын сақтау үшін әрбір адам не істеу керек? Өлеңнің мына сөздерін пайдалан:« Тап – таза жүргенің; жуынамын жалықпай; рақат қой шомылған; шомыламын күнде мен» т.б.Бағалау: «Басбармақ» әдісі бойынша «Тазалық» сөзін топтастыру.





Сабын тіс пастасы

Сүлгі тіс щеткасыТоптық жұмыс.Әр заттың суреттері арқылы жарнама жасау.Бағалау. Екі жұлдыз, бір ұсыныс.




Оқушылар керекті сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады.
Сабақтың соңы5 минут







Кері байланыс: Үй тапсырмасы : өлеңді түсініп оқу.





Кері байланыс кемесі.
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – ОқушылардыңАқпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтармен байланыс(тәрбиелік элемент
А, А + өлең сөздерін шеберлікпен қолданады.Жетістік критерийлері арқылы, Басбармақ арқылы, ауызша.Пәнаралық байланыс: қазақ тіліАКТ – ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебі



























Пәні: Әдебиеттік оқуТақырыбы: Жуынамын күнбе – күнМұғалім: Сануова А

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ