Материалдар / Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа заман талабына сай- жас ұрпаққа сапалы біліммен, саналы тәрбие беру ұстаздар қауымының басты міндеті. Біз тәрбиелеп отырған оқушыларымыз биік шыңдарды бағындыруы керек. Әсіресе, информатика пәніне АКТ-мен жұмыс жасауға оқушылардың қызығушылығы басым. Жобалық жұмыс жасау арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулуға арналған 5 сыныптар арасында өткен қысқа мерзімді жоспарлау сабағымды әріптестеріме ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Нұргүл

Қатысқандар саны: 17

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы: «Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

5.2.2.2- растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Жетістіктер критерийлері

Барлық оқушылар:

  • Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет алу

  • Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады: графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, қңдеуді үйренеді

Кейбір оқушылар:

  • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information.


Құндылықтарға баулу


  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,

  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка

Алдынғы білім

Ақпарат туралы жалпы түсініктері және түрлерін біледі

Қолданылатын ресурстар

Bilim Land сайтынан бейнероликтер,слайд, оқулық

Жұмыс түрлері

Тапсырмалар, қоысмшалар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Психология лық ахуал

2 мин

Оқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын бір жақсы қасиетін айтады

Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударады және психологиялық жағымды ахуал қалыптастырады

Сынып оқушылары бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады

Білу

Ой шақыру.

6 мин


Аквариум әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру

-Программалық жабдықтама деген не?

-Арнайы және әмбебап программаларға не жатады?

-5-конечная звезда 1 Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?

ҚБ- жұлдызша

Сұрақтарды белсенді тақтадан көрсетеді.

Дұрыс жауап бергендігін қадағалайды

Сұрақтарға жауап береді өз ойын айтады

Түсіну

Ой шақыру

8 мин

-Ақпараттың қандай түрлері бар?

-Графикалық ақпарат деген не?



- ҚБ- смайликтер

Оқушылардың жауаптары сараланады

Әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді

Талдау

5 мин

«Растрлық кескіндермен жұмыс»


Bilim Land сайтынан бейнероликтер.

Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен таныстыру.

Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды.


Жинақтау

9мин

Жоба тапсырмаларын орындайды



ҚБ- Мадақтау «Өте жақсы», «Жарайсың», «Қол шапалақтау»


Жобалық жұмысты орындауға нұсқау беру

Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану

Сергіту сәті

«Кім білгір?» мақал-мәтелдер сайысы

Айтылған мақал-мәтелдердің мән- мағынасын талдау

Мақал- мәтелдерді айтады

Сабақтың соңы



3 мин

Оқу жетістігінің деңгейі

Білу

Өткен тақырыпты толық меңгереді

Түсіну

Қойылған проблемалық сұрақтарға пікір айтады

Талдау

Графикалық редактормен танысады

Жинақтау

Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану



Блок диаграммасы







Рефлексия

2 мин

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

...

...

...





Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушының материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушыларға «Джигсо» әдісін қолдану арқылы қолдау көрсетіледі. Қабілетті оқушыларға эксперименттік тапсырмаларды саралап түсіндіруді ұсынамын.

Өзін-өзі бағалау мен топты бағалау- мадақтау және смайликтер арқылы жүргізіледі



Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!