Күні: ж | Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Нұргүл |
Қатысқандар саны: 17 | Қатыспағандар саны:- |
Сабақтың тақырыбы: «Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету5.2.2.2- растрлық кескіндерді құру және өңдеу
|
Жетістіктер критерийлері | Барлық оқушылар: |
| Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет алуБіліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады: графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, қңдеуді үйренеді |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Оқып үйренгендерін практикада қолдана алады. |
Тілдік мақсат | Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information.
|
Құндылықтарға баулу
| Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка |
Алдынғы білім | Ақпарат туралы жалпы түсініктері және түрлерін біледі |
Қолданылатын ресурстар | Bilim Land сайтынан бейнероликтер,слайд, оқулық |
Жұмыс түрлері | Тапсырмалар, қоысмшалар | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Психология лық ахуал 2 мин | Оқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын бір жақсы қасиетін айтады | Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударады және психологиялық жағымды ахуал қалыптастырады | Сынып оқушылары бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады |
БілуОй шақыру.6 мин
| Аквариум әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру-Программалық жабдықтама деген не?-Арнайы және әмбебап программаларға не жатады?-Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?ҚБ- жұлдызша | Сұрақтарды белсенді тақтадан көрсетеді.Дұрыс жауап бергендігін қадағалайды | Сұрақтарға жауап береді өз ойын айтады |
Түсіну Ой шақыру8 мин | -Ақпараттың қандай түрлері бар?-Графикалық ақпарат деген не?
- ҚБ- смайликтер | Оқушылардың жауаптары сараланады | Әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді |
Талдау 5 мин | «Растрлық кескіндермен жұмыс»
| Bilim Land сайтынан бейнероликтер.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен таныстыру. | Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды.
|
Жинақтау9мин | Жоба тапсырмаларын орындайды
ҚБ- Мадақтау «Өте жақсы», «Жарайсың», «Қол шапалақтау»
| Жобалық жұмысты орындауға нұсқау беру | Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану |
Сергіту сәті | «Кім білгір?» мақал-мәтелдер сайысы | Айтылған мақал-мәтелдердің мән- мағынасын талдау | Мақал- мәтелдерді айтады |
Сабақтың соңы
3 мин | Оқу жетістігінің деңгейі
| Блок диаграммасы
|
|