|
Күні: ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Нұргүл |
|||||||||||
|
Қатысқандар саны: 17 |
Қатыспағандар саны:- |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету 5.2.2.2- растрлық кескіндерді құру және өңдеу |
|||||||||||
|
Жетістіктер критерийлері |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||
|
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information. |
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка |
|||||||||||
|
Алдынғы білім |
Ақпарат туралы жалпы түсініктері және түрлерін біледі |
|||||||||||
|
Қолданылатын ресурстар |
Bilim Land сайтынан бейнероликтер,слайд, оқулық |
|||||||||||
|
Жұмыс түрлері |
Тапсырмалар, қоысмшалар |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||
|
Психология лық ахуал 2 мин |
Оқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын бір жақсы қасиетін айтады |
Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударады және психологиялық жағымды ахуал қалыптастырады |
Сынып оқушылары бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады |
|||||||||
|
Білу Ой шақыру. 6 мин |
Аквариум әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру -Программалық жабдықтама деген не? -Арнайы және әмбебап программаларға не жатады? - ҚБ- жұлдызша |
Сұрақтарды белсенді тақтадан көрсетеді. Дұрыс жауап бергендігін қадағалайды |
Сұрақтарға жауап береді өз ойын айтады |
|||||||||
|
Түсіну Ой шақыру 8 мин |
-Ақпараттың қандай түрлері бар? -Графикалық ақпарат деген не?
- ҚБ- смайликтер |
Оқушылардың жауаптары сараланады |
Әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді |
|||||||||
|
Талдау 5 мин |
«Растрлық кескіндермен жұмыс» |
Bilim Land сайтынан бейнероликтер. Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен таныстыру. |
Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. |
|||||||||
|
Жинақтау 9мин |
Жоба тапсырмаларын орындайды
ҚБ- Мадақтау «Өте жақсы», «Жарайсың», «Қол шапалақтау»
|
Жобалық жұмысты орындауға нұсқау беру |
Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану |
|||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кім білгір?» мақал-мәтелдер сайысы |
Айтылған мақал-мәтелдердің мән- мағынасын талдау |
Мақал- мәтелдерді айтады |
|||||||||
|
Сабақтың соңы
3 мин |
Оқу жетістігінің деңгейі
|
Блок диаграммасы
|
|
|||||||||
|
Рефлексия 2 мин |
|
|
|
|||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушының материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||
|
Оқушыларға «Джигсо» әдісін қолдану арқылы қолдау көрсетіледі. Қабілетті оқушыларға эксперименттік тапсырмаларды саралап түсіндіруді ұсынамын. |
Өзін-өзі бағалау мен топты бағалау- мадақтау және смайликтер арқылы жүргізіледі |
|
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып
Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып
|
Күні: ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Нұргүл |
|||||||||||
|
Қатысқандар саны: 17 |
Қатыспағандар саны:- |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету 5.2.2.2- растрлық кескіндерді құру және өңдеу |
|||||||||||
|
Жетістіктер критерийлері |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||
|
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information. |
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка |
|||||||||||
|
Алдынғы білім |
Ақпарат туралы жалпы түсініктері және түрлерін біледі |
|||||||||||
|
Қолданылатын ресурстар |
Bilim Land сайтынан бейнероликтер,слайд, оқулық |
|||||||||||
|
Жұмыс түрлері |
Тапсырмалар, қоысмшалар |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||
|
Психология лық ахуал 2 мин |
Оқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын бір жақсы қасиетін айтады |
Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударады және психологиялық жағымды ахуал қалыптастырады |
Сынып оқушылары бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады |
|||||||||
|
Білу Ой шақыру. 6 мин |
Аквариум әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру -Программалық жабдықтама деген не? -Арнайы және әмбебап программаларға не жатады? - ҚБ- жұлдызша |
Сұрақтарды белсенді тақтадан көрсетеді. Дұрыс жауап бергендігін қадағалайды |
Сұрақтарға жауап береді өз ойын айтады |
|||||||||
|
Түсіну Ой шақыру 8 мин |
-Ақпараттың қандай түрлері бар? -Графикалық ақпарат деген не?
- ҚБ- смайликтер |
Оқушылардың жауаптары сараланады |
Әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді |
|||||||||
|
Талдау 5 мин |
«Растрлық кескіндермен жұмыс» |
Bilim Land сайтынан бейнероликтер. Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен таныстыру. |
Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. |
|||||||||
|
Жинақтау 9мин |
Жоба тапсырмаларын орындайды
ҚБ- Мадақтау «Өте жақсы», «Жарайсың», «Қол шапалақтау»
|
Жобалық жұмысты орындауға нұсқау беру |
Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану |
|||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кім білгір?» мақал-мәтелдер сайысы |
Айтылған мақал-мәтелдердің мән- мағынасын талдау |
Мақал- мәтелдерді айтады |
|||||||||
|
Сабақтың соңы
3 мин |
Оқу жетістігінің деңгейі
|
Блок диаграммасы
|
|
|||||||||
|
Рефлексия 2 мин |
|
|
|
|||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушының материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||
|
Оқушыларға «Джигсо» әдісін қолдану арқылы қолдау көрсетіледі. Қабілетті оқушыларға эксперименттік тапсырмаларды саралап түсіндіруді ұсынамын. |
Өзін-өзі бағалау мен топты бағалау- мадақтау және смайликтер арқылы жүргізіледі |
|
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз















