Материалдар / Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көрнекі сабақ "Растрлық кескіндерді құру және өңдеу" жобалық жұмысы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа заман талабына сай- жас ұрпаққа сапалы біліммен, саналы тәрбие беру ұстаздар қауымының басты міндеті. Біз тәрбиелеп отырған оқушыларымыз биік шыңдарды бағындыруы керек. Әсіресе, информатика пәніне АКТ-мен жұмыс жасауға оқушылардың қызығушылығы басым. Жобалық жұмыс жасау арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулуға арналған 5 сыныптар арасында өткен қысқа мерзімді жоспарлау сабағымды әріптестеріме ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
301
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: жМұғалімнің аты-жөні: Сағындық Нұргүл
Қатысқандар саны: 17Қатыспағандар саны:-
Сабақтың тақырыбы: «Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету5.2.2.2- растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Жетістіктер критерийлеріБарлық оқушылар:


  • Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет алу
  • Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады: графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, қңдеуді үйренеді


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.
  • Тілдік мақсатПәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information.

    Құндылықтарға баулу

  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,
  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады
  • Пәнаралық байланысЖаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка
    Алдынғы білімАқпарат туралы жалпы түсініктері және түрлерін біледі
    Қолданылатын ресурстарBilim Land сайтынан бейнероликтер,слайд, оқулық
    Жұмыс түрлеріТапсырмалар, қоысмшаларМұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
    Психология лық ахуал 2 минОқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын бір жақсы қасиетін айтады Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударады және психологиялық жағымды ахуал қалыптастырадыСынып оқушылары бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады
    БілуОй шақыру.6 мин

    Аквариум әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру-Программалық жабдықтама деген не?-Арнайы және әмбебап программаларға не жатады?-Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?ҚБ- жұлдызшаСұрақтарды белсенді тақтадан көрсетеді.Дұрыс жауап бергендігін қадағалайдыСұрақтарға жауап береді өз ойын айтады
    Түсіну Ой шақыру8 мин-Ақпараттың қандай түрлері бар?-Графикалық ақпарат деген не?

    - ҚБ- смайликтер
    Оқушылардың жауаптары сараланады Әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді
    Талдау 5 мин«Растрлық кескіндермен жұмыс»

    Bilim Land сайтынан бейнероликтер.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен таныстыру. Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды.

    Жинақтау9минЖоба тапсырмаларын орындайды

    ҚБ- Мадақтау «Өте жақсы», «Жарайсың», «Қол шапалақтау»

    Жобалық жұмысты орындауға нұсқау беруТақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану
    Сергіту сәті«Кім білгір?» мақал-мәтелдер сайысыАйтылған мақал-мәтелдердің мән- мағынасын талдауМақал- мәтелдерді айтады
    Сабақтың соңы

    3 мин
    Оқу жетістігінің деңгейі

    Блок диаграммасы





    Рефлексия2 мин



    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушының материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушыларға «Джигсо» әдісін қолдану арқылы қолдау көрсетіледі. Қабілетті оқушыларға эксперименттік тапсырмаларды саралап түсіндіруді ұсынамын. Өзін-өзі бағалау мен топты бағалау- мадақтау және смайликтер арқылы жүргізіледі

    Сабақ бойынша рефлексия



    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!