Материалдар / Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын біледі. Көрсеткіштік теңдеулерге әдістерді қолданып шешеді. көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын тұжырымдайды, көрсеткіштік теңдеуді бірдей негізге келтіру және жаңа айнымалы енгізу арқылы есептер шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
727
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер


Күні:


Сынып:

БҚО

Бөрлі ауданы

Ақсай техникалық колледжі


Оқытушының аты-жөні: Салимова Валентина Ибраимовна


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Көрсеткіштік теңдеулерді шешеді

Сабақтың мақсаты

Барлық білім алушылар:

көрсеткіштік теңдеуді басқа теңдеулерден ажыратуды;

Көпшілік білім алушылар: көрсеткіштік теңдеулерді әдістермен шешуді;

Кейбір білім алушылар: Алған білімдерін практикада қолдану

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану.


Бағалау критерийі

Көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын біледі.

Көрсеткіштік теңдеулерге әдістерді қолданып шешеді.

Тілдік мақсаттар


Білім алушылар: көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын тұжырымдайды, көрсеткіштік теңдеуді бірдей негізге келтіру және жаңа айнымалы енгізу арқылы есептер шығарады.

Лексика мен терминология: теңдеу, көрсеткіштік теңдеу, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші, бөгде түбір, теңдеуді шешу

Диалогқа/жазылымғақажетті тіркестер: көрсеткіштік теңдеу .....

Көрсеткіштік теңдеулерді шығару жолдары .....

Бірдей негізге келтіру әдісі ..........

Жаңа айнымалы енгізу әдісі.........

Графиктік тәсіл ............


Құндылықтарға баулу




Білім алушыларды табандылықпен өмір бойы білім алуға, топтық жұмыста ынтымақтастыққа, мәдениеттілікке, жауапкершілік қасиеттерді бойына сіңіреді.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Көрсеткіштік дәреже, көрсеткіштік функция ұғымын біледі, теңдеулерді шешу әдістерін біледі





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі

  1. Білім алушылармен сәлемдесу;

  2. Түгендеу.

  3. Сабаққа қаншалықты дайын екенін білу

мақсатында қорапша әдісін пайдаланамын. Білім алушылар қорапшаның ішіндегі сұрақтар жазылған карточкаларды біреулеп алып, қолдарына түскен сұрақтарға жауап береді...

Рационал көрсеткіштік дәреже дегеніміз не?

Иррационал көрсеткіштік дәреже дегеніміз не?

Рационал теңдеулерді шешудің қандай әдістері бар?

Иррационал теңдеулерді шешу әдістері қандай?

Көрсеткіштік функция дегеніміз не?

Оқушылар «плюс-минус әдісі» арқылы бір-бірін бағалайды

  1. Сабақты тиімді өткізу үшін, саралаудың «жіктеу» тәсілін қолдана отырып, топтарына бөлемін.

1-топ «теңдеулер» тобы

2-топ «теңсіздіктер» тобы

3-топ «функциялар» тобы

4-топ «туындылар» тобы





Қорапша, сұрақ карточкалары

Сабақтың ортасы


Білім алушыларға жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырамын.

Топтық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

Оқулықпен жұмыс әр топ жаңа тақырыпты тірек - сызба түрінде дайындап түсіндіреді.

«Джигсо» әдісі

Білім алушылар оқулықпен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады

М

27x =

33x=3-4

3x=-4


32x+5=3x+2+2

32x·35=3x·32+2

243·32x=9·3x+2

243·32x-9·3x-2=0

3x=y, 32x=y2

243y2-9y-2=0

y1= , y2= -

3x= => x=-2


3x+2=0

f(x)=3x

g(x)=2

графиктерін салып, қиылысу нүктесін аламыз


ақсаты: Тақырыпты алдымен өз топтарында талқылап, пысықтап, сосын тақтаға шығып, тірек-сызбаларын және бір мысалмен басқа топтарға түсіндіріп береді. Схема 1





Саралаудың бағалау әдісін қолданып, білім алушыларды бағалап отырамын.

ҚБ: топтар бірін – бірі бағалайды.


Тапсырма №1 «Дәптерге орындайық» (жеке жұмыс)

1) 3х= 81 , 43-2x = 42-x

2) 4x = 256 , 2x-2= 1

3) 2x= , 8x= 16

4) 5x+1 = 125 , 25x=




Бағалау критерийлері

Дескриптор

Көрсеткіштік теңдеуді бірдей негізге келтіре алады

  • теңдеудің екі жақ бөлігін

де бірдей негізге келтіреді;

  • теңдеудің сол жақ

бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішіне теңестіріп, мәндес теңдеу алады;

Теңдеудің дұрыс жауабын табады

  • теңдеуді шешеді;

  • табылған түбірлерді

берілген теңдеуге қойып тексереді;

  • берілген теңдеудің

шешімін жазады



Тапсырма № 2 (жеке)

  1. 2x + 2x+1 = 12

  2. 7x+2 – 7x = 336

  3. 3x +3x+1 + 3x+2 = 117

  4. 5x-2 – 5x-1 – 5x = 21


Бағалау критерийлері

Дескриптор


Көрсеткіштік теңдеуді бірдей негізге келтіре алады

  • Теңдеудегі

қосындымен берілген дәрежені көбейтінді негізге келіреді;

  • ортақ көбейткішті

жақша сыртына шығарады, ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  • теңдеудің екі жақ

бөлігін де бірдей негізге келтіреді;


Теңдеудің дұрыс жауабын табады

  • теңдеудің сол жақ

бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішіне теңестіріп, мәндес теңдеу алады;

  • теңдеуді шешеді;

  • табылған түбірлерді

берілген теңдеуге қойып тексереді;

  • 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!