Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні | 5 мамыр 2018 жыл |
Тақырыбы | Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет? |
Мақсаты | Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету;Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру; |
Күтілетін нәтиже | Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі;Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану. |
Ресурстар | Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам |
Сілтеме | М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет |
Өткізу кезеңдері | Уақыты | Коучтің іс әрекеті | Қатысушылардың іс әрекеті |
Таныстырылым | Мин | Ұжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру | |
Психологиялық тренингТопқа бөлу | Сынып жетекші қандай болу керек? Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру.«Кемедегілер» ойынын ойнату І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар. | Сынып жетекшілер ауызша жауап береді.Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді. | |
Ой қозғау | «Аяқталмаған сөйлем» жаттығуыІ топ: Көшбасшы ....ІІ топ: Көшбасшы болу үшін ....ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер ....ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ...Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім.... | Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды. | |
Түрткі сұрақ | Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді? | ||
Топтық жұмыс | Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз?Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу. Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу. | Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді? Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз? | |
Сергіту сәті | «Мен көшбасшымын, себебі.... | Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады. | |
Топтық жұмыс | «Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. | «Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды. Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады. | |
Бағалау | «Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады. Сынып жетекшілерді ортаға шақыру. | Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді. Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады. | |
Рефлексия | |||
Күні | 16 мамыр 2017 жыл |
Тақырыбы | Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет? |
Мақсаты | Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету;Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру; |
Күтілетін нәтиже | Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі;Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану. |
Ресурстар | Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам |
Сілтеме | М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет |
Өткізу кезеңдері | Уақыты | Коучтің іс әрекеті | Қатысушылардың іс әрекеті |
Таныстырылым | Мин | Ұжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру | |
Психологиялық тренингТопқа бөлу | Сынып жетекші қандай болу керек? Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру.«Кемедегілер» ойынын ойнату І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар. | Сынып жетекшілер ауызша жауап береді.Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді. | |
Ой қозғау | «Аяқталмаған сөйлем» жаттығуыІ топ: Көшбасшы ....ІІ топ: Көшбасшы болу үшін ....ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер ....ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ...Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім.... | Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды. | |
Түрткі сұрақ | Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді? | ||
Топтық жұмыс | Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз?Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу. Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу. | Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді? Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз? | |
Сергіту сәті | «Мен көшбасшымын, себебі.... | Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады. | |
Топтық жұмыс | «Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. | «Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды. Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады. | |
Бағалау | «Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады. Сынып жетекшілерді ортаға шақыру. | Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді. Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады. | |
Рефлексия | |||
Коучингтің өту кезеңдері | Уақыт шеңберлері | Коучтің іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті | Күтілетін нәтижелер | Ресурс |
1 Ұйымдастыру кезеңі | 1 минут | ||||
2 Топқа бөлу | 2 минут | Қатысушыларды топқа бөлу. Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру «Шашу-шашу» | Алған кәмпиттердің қағазына қарай топтарға бөлініп отырады | Топқа бөлудің стратегиясымен танысады.Топ ережесін белгілейді. | «Қарақұм», «Маска», «PARADASE», «Қызыл телпек», «Забава» кәмпиттерінің қағаздары |
3 «Көңіл күй айнасы» Бейнеролик көрсету | 3 минут | Бейнеролик көрсету/ «Көңіл күй айнасы» видеоролигіндегі сөздерді оқып тұрады/ | Бейнеролик көреді | Көру арқылы белсенділігі артады. | Видеоролик проектор |
4 Таныстыру«Мен кіммін?» | 7 минут | Таныстыру қағазын таратады. | Таныстыру қағазын толтырады. | Бір-бірімен танысады.Көңіл -күйлері көтеріледі. | Таныстыру қағазы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |