Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«№ 185 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Күшті ұлт болу үшін алдымен ішкі бірлік, ұйымшылдық пен татулық қажет. Ал сондай ұлтты алға жетелейтін білімді, патриот, еңбекшіл, өз салт, дәстүрін, мәдениетін, тілін, дінін, ділін құрметтейтін азамат нағыз көшбасшы болуға лайық.» Н.Ә. Назарбаев
Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна
Күні |
5 мамыр 2018 жыл |
Тақырыбы |
Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет? |
Мақсаты |
Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету; Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру; |
Күтілетін нәтиже |
Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі; Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану. |
Ресурстар |
Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам |
Сілтеме |
М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет |
Коучинг жоспары
Өткізу кезеңдері |
Уақыты |
Коучтің іс әрекеті |
Қатысушылардың іс әрекеті |
||||
Таныстырылым |
Мин |
Ұжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру |
|
||||
Психологиялық тренинг Топқа бөлу |
|
Сынып жетекші қандай болу керек? Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру. «Кемедегілер» ойынын ойнату І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар. |
Сынып жетекшілер ауызша жауап береді. Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді. |
||||
Ой қозғау |
|
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы І топ: Көшбасшы .... ІІ топ: Көшбасшы болу үшін .... ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер .... ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ... Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім....
Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға. |
Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды. |
||||
Түрткі сұрақ |
|
Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді? |
|
||||
Топтық жұмыс |
|
Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз? Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу. Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу. |
Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді? Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз? |
||||
Сергіту сәті |
|
«Мен көшбасшымын, себебі.... |
Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады. |
||||
Топтық жұмыс |
|
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату. Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады. Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі. Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. |
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды. Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады. |
||||
Бағалау |
|
«Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады. Сынып жетекшілерді ортаға шақыру.
|
Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді.
Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады. |
||||
Рефлексия |
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
Көшбасшы қиындыққа төзімді, ұжымның алдындағы мақсатын түсіну, мейірбан, ізетті, парасатты болуы керек. Іскер, білімді, жан жақты хабардар, сезімтал, Б»з көшбасшыға қызыға қарауымыз керек, олардың сенімді адам болуын қалаймыз. Біз істің сенімді адамның қолында болғанына нанымды болуымыз керек. Қалалық семинарда өткен коучинг сабағының жоспары
«Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру»
Өткізген бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.
Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді.
Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді.
Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады.
Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.
Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.
Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады.
Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді.
Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды.
Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді.
Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді.
Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады.
Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады.
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.
Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол өзіне сеніммен қарайды.
Егер бала жауығып өссе, әділетті болуға үйренеді.
Егер бала мазаққа ұшыраса, ол мәуелі баққа айналады.
Егер балаға үнемі кіна тағылса, ол қызбалыққа үйренеді.
Егер бала тікенге қараса, орнықты кінәлі сезімде болады.
Егер бала раушангүлге қараса, ол тұйықталып қалады.
Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, ол жек көруге үйренеді
Егер баланы жігерлендірсек, басқаларды түсінуге үйренеді.
Егер баланы мадақтасақ, ол қызба, ашулы бола түседі.
Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, ол мәрттікке үйренеді.
Егер баланың бастамаларын қолдасақ, одан жақсы көшбасшы шығады.
Егер баланы бағалай білсек, ол өзін бағалай алады.
«№ 185 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2016-2017 оқу жылы
«Күшті ұлт болу үшін алдымен ішкі бірлік, ұйымшылдық пен татулық қажет. Ал сондай ұлтты алға жетелейтін білімді, патриот, еңбекшіл, өз салт, дәстүрін, мәдениетін, тілін, дінін, ділін құрметтейтін азамат нағыз көшбасшы болуға лайық.» Н.Ә. Назарбаев
Күні |
16 мамыр 2017 жыл |
Тақырыбы |
Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет? |
Мақсаты |
Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету; Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру; |
Күтілетін нәтиже |
Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі; Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану. |
Ресурстар |
Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам |
Сілтеме |
М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет |
Коучинг жоспары
Өткізу кезеңдері |
Уақыты |
Коучтің іс әрекеті |
Қатысушылардың іс әрекеті |
||||
Таныстырылым |
Мин |
Ұжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру |
|
||||
Психологиялық тренинг Топқа бөлу |
|
Сынып жетекші қандай болу керек? Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру. «Кемедегілер» ойынын ойнату І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар. |
Сынып жетекшілер ауызша жауап береді. Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді. |
||||
Ой қозғау |
|
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы І топ: Көшбасшы .... ІІ топ: Көшбасшы болу үшін .... ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер .... ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ... Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім....
Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға. |
Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды. |
||||
Түрткі сұрақ |
|
Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді? |
|
||||
Топтық жұмыс |
|
Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз? Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз? Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу. Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу. |
Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді? Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз? |
||||
Сергіту сәті |
|
«Мен көшбасшымын, себебі.... |
Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады. |
||||
Топтық жұмыс |
|
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату. Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады. Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі. Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. |
«Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды. Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады. |
||||
Бағалау |
|
«Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады. Сынып жетекшілерді ортаға шақыру.
|
Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді.
Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады. |
||||
Рефлексия |
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
Көшбасшы қиындыққа төзімді, ұжымның алдындағы мақсатын түсіну, мейірбан, ізетті, парасатты болуы керек. Іскер, білімді, жан жақты хабардар, сезімтал, Б»з көшбасшыға қызыға қарауымыз керек, олардың сенімді адам болуын қалаймыз. Біз істің сенімді адамның қолында болғанына нанымды болуымыз керек. Қалалық семинарда өткен коучинг сабағының жоспары
«Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру»
Өткізген бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна
Сынып жетекші бала жанын түсіне білуі керек. Сынып жетекші бала сияқты болуы керек. Сынып жетекші баламен бала сияқты ойнай білуі керек. Ендеше ойын ойнауға шақырамын.
Кемедегінің жаны бір демекші осы топтасқан қалыптарыңызда әр топ бір бір алтын балықтан алыңыздар. Бұл жай алтын балық емес, сиқырлы алтын балық, бұл балық сіздерді сиқыр әлеміне алып барады. Артында жазылған топ атауларына бөлініп отыра қалыңыздар.
«Аяқталмаған сөйлем» тапсырмасын орындау. Сіздер осы жұмысты орындау арқылы көшбасшы туралы көптеген мағлұматтар біледі екенсіздер. Сынып жетекшіге көшбасшылық қасиет қаншалықты қажет екенін білу үшін түрлі жағдаяттарды талдап көрейік. Топ жұмыстарын бақылау бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алайық. Барлық жағдаяттардың негізгі түйіні неде?
Еңбекқор болсақ, әрдаым ізденісте болсақ, жауапкершілігіміз мол болса, біз жетекшіліп етіп жүрген сыныпең үздік сынып болады. Көшбасшы болсақ біз тәрбиелеп отырған оқушымыз да көшбасшы болады. Көшбасшы бала тәрбиелегіміз келсе, әрине бала жанын түсіне білуіміз керек. Сәйкестендіру жұмысын бағалау
«185» жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Өткізілетін орны: № 6 кабинет
Өту мерзімі: 15.03.2017ж
Өткізетін мұғалім: Курманова М.С.
Коучинг тақырыбы: Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру
Мақсаты: Оқушыларды зерттеу жұмыстарына қызықтыратын іс әрекеттер туралы ой бөлісе отырып,жаңашыл әдіс тәсілдерді тәжірибеге енгізуде көмек беру
Міндеттері: 1. Дарындылық ұғымы туралы тереңірек түсінік қалыптасады;
2. Мұғалім сабақта оқушының шығармашылық белсенділігін арттыру мақсатындағы әдістерді өз
тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік алады.
3. Бірлескен жұмысқа дағдыланады.
Ресурстары: Үлестірме материалдары
Коучингтің өту кезеңдері |
Уақыт шеңберлері |
Коучтің іс-әрекеті |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
Күтілетін нәтижелер |
Ресурс |
||||||||||||
1 Ұйымдастыру кезеңі |
1 минут |
|
|
|
|
||||||||||||
2 Топқа бөлу |
2 минут |
Қатысушыларды топқа бөлу. Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру «Шашу-шашу» |
Алған кәмпиттердің қағазына қарай топтарға бөлініп отырады |
Топқа бөлудің стратегиясымен танысады. Топ ережесін белгілейді. |
«Қарақұм», «Маска», «PARADASE», «Қызыл телпек», «Забава» кәмпиттерінің қағаздары |
||||||||||||
3 «Көңіл күй айнасы» Бейнеролик көрсету |
3 минут |
Бейнеролик көрсету / «Көңіл күй айнасы» видеоролигіндегі сөздерді оқып тұрады/ |
Бейнеролик көреді |
Көру арқылы белсенділігі артады. |
Видеоролик проектор |
||||||||||||
4 Таныстыру «Мен кіммін?» |
7 минут |
Таныстыру қағазын таратады. |
Таныстыру қағазын толтырады. |
Бір-бірімен танысады. Көңіл -күйлері көтеріледі. |
Таныстыру қағазы
|
||||||||||||
5 Караокемен ән айту |
2 минут |
«Алматының түндері» әнін караокемен айтуға шақырады. |
Караокемен ән айтады. |
Караокемен ән салып, көңіл күйлері көтеріледі. |
Проектр, ноутбук |
||||||||||||
6 Миға шабуыл Топтық тапсырма |
5 минут |
А.Құнанбаевтың «Көзімнің қарасы» өлеңін таратып береді. Әр топқа жеке тапсырмалар береді. |
I топ. Өлеңді мәнерлеп айтады. II топ. Өлеңді операға салып айтады. III топ. Өлеңді күлдіріп айтады. IV топ. Өлеңді жылатып айтады. V топ. Өлеңді мимика ишарамен келтіріп айтады. |
Қатысушылардың актерлік қабілеттері айқындалады, көңіл -күйлері көтеріледі. |
А.Құнанбаевтың «Көзімнің қарасы» өлеңі жазылған таратпа қағаздар |
||||||||||||
7 Видео Жоба туралы |
5 минут |
Жоба туралы видео көрсетеді. |
Жоба туралы видео көреді |
Жоба туралы түсінік қалыптасады. |
Видео проектор |
||||||||||||
8 Топтық жұмыс «Оқушыны зерттеу жұмысына қызықтыру» |
15 минут |
Жобалау. Зерттеу. Тірек сұрақтар.
|
Қатысушылар «тойбастар» сандықшасына салынған заттардан жоба құрастырады.Құрастырған жобаларын қорғауға дайындалады. |
Жоба жұмысын құрастырады. Оқушылардың зерттеу жұмысына қызығу уәжін ояту жолдарын ұғынады. |
Сіріңке, парақ, мақта, желім, пенопласт, сым, моншақ, ермексаз, сандық |
||||||||||||
9 Кері байланыс |
5 минут |
«Бес саусақ» тәсілі. Коуч таратпа қағазын үлестіреді. |
«Бес саусақ» тәсілі арқылы таратпа қағазын толтырады. |
«Бес саусақ» әдісін түсінеді, үйренеді. |
«Бес саусақ» тәсілі Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін коучингтегі ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза жасадым? Кім маған көмек берді? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай жаңа білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Коучинг маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен өзімді қалайша сезіндім? Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек?Білімімді қалайша толықтырам? |
||||||||||||
Ашық сабақтар мен коучингтің қорытынды мониторингін шығару |
5 минут |
«Бүгін», «Болашақта» таблицасы бойынша толтырылған кері байланыстарды экранға шығарып оқып береді. |
Қатысушылар ашық сабақтар мен коучингке кері байланыс жазады |
Кері байланыс беруді үйренеді |
Кері байланыс парақтары |