Материалдар / Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет?

Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялап отырған коучинг жоспарын сынып жетекшілермен өткізуге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2018
690
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№ 185 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі2017-2018 оқу жылы «Күшті ұлт болу үшін алдымен ішкі бірлік, ұйымшылдық пен татулық қажет. Ал сондай ұлтты алға жетелейтін білімді, патриот, еңбекшіл, өз салт, дәстүрін, мәдениетін, тілін, дінін, ділін құрметтейтін азамат нағыз көшбасшы болуға лайық.» Н.Ә. Назарбаев Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна
Күні 5 мамыр 2018 жыл
Тақырыбы Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет?
Мақсаты Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету;Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру;
Күтілетін нәтиже Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі;Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану.
Ресурстар Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам
Сілтеме М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет
Коучинг жоспары
Өткізу кезеңдері Уақыты Коучтің іс әрекеті Қатысушылардың іс әрекеті
Таныстырылым МинҰжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру

Психологиялық тренингТопқа бөлу

Сынып жетекші қандай болу керек?

Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру.«Кемедегілер» ойынын ойнату

І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар.
Сынып жетекшілер ауызша жауап береді.Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді.
Ой қозғау

«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуыІ топ: Көшбасшы ....ІІ топ: Көшбасшы болу үшін ....ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер ....ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ...Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім....

Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды.
Түрткі сұрақ

Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді?

Топтық жұмыс

Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз?Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу.

Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу.
Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді?

Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз?
Сергіту сәті

«Мен көшбасшымын, себебі....Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады.
Топтық жұмыс

«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. «Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды.

Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады.

Бағалау

«Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады.

Сынып жетекшілерді ортаға шақыру.



Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді.

Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады.
Рефлексия























Көшбасшы қиындыққа төзімді, ұжымның алдындағы мақсатын түсіну, мейірбан, ізетті, парасатты болуы керек. Іскер, білімді, жан жақты хабардар, сезімтал, Б»з көшбасшыға қызыға қарауымыз керек, олардың сенімді адам болуын қалаймыз. Біз істің сенімді адамның қолында болғанына нанымды болуымыз керек. Қалалық семинарда өткен коучинг сабағының жоспары «Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру»Өткізген бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна





«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады.





«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер бала жауығып өссе, әділетті болуға үйренеді.Егер бала мазаққа ұшыраса, ол мәуелі баққа айналады.Егер балаға үнемі кіна тағылса, ол қызбалыққа үйренеді.Егер бала тікенге қараса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала раушангүлге қараса, ол тұйықталып қалады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, ол жек көруге үйренеді Егер баланы жігерлендірсек, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы мадақтасақ, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, ол мәрттікке үйренеді.Егер баланың бастамаларын қолдасақ, одан жақсы көшбасшы шығады. Егер баланы бағалай білсек, ол өзін бағалай алады.



















«№ 185 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі2016-2017 оқу жылы «Күшті ұлт болу үшін алдымен ішкі бірлік, ұйымшылдық пен татулық қажет. Ал сондай ұлтты алға жетелейтін білімді, патриот, еңбекшіл, өз салт, дәстүрін, мәдениетін, тілін, дінін, ділін құрметтейтін азамат нағыз көшбасшы болуға лайық.» Н.Ә. Назарбаев
Күні 16 мамыр 2017 жыл
Тақырыбы Көшбасшылық: бұл қасиет сынып жетекшіге қаншалықты қажет?
Мақсаты Сынып жетекшінің көшбасшылық әлеуетін ашуға ықпал ету;Тәрбиелік іс шаралар өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну; Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт бағдар беру;
Күтілетін нәтиже Іс әрекетте көшбасшылық сапаларын көрсету қажеттілігін сынып жетекшінің түсінуі;Коучингте өткізілген оқыту әдістерін өз жұмыстарында қолдану.
Ресурстар Стикер, плакат, фломастер, түрлі түсті қағаздар, АКТ, маркер, қалам
Сілтеме М ұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-48 бет
Коучинг жоспары
Өткізу кезеңдері Уақыты Коучтің іс әрекеті Қатысушылардың іс әрекеті
Таныстырылым МинҰжыммен сәлемдесу, тақырып бойынша коучингтің мақсатымен таныстыру

Психологиялық тренингТопқа бөлу

Сынып жетекші қандай болу керек?

Сынып жетекшілерін ортаға ойын ойнауға шақыру.«Кемедегілер» ойынын ойнату

І топ: От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.ІІ топ: Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. ІІІ топ: Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. ІҮ топ: Ай: Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Ү топ: Жұлдыз: Әрқашанда көңілді, жадырап, жарқырап жүретін, өте сүйкімді жандар.
Сынып жетекшілер ауызша жауап береді.Мұғалімдер ойын ойнайды ойын ойнау арқылы бес топқа бөлінеді.
Ой қозғау

«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуыІ топ: Көшбасшы ....ІІ топ: Көшбасшы болу үшін ....ІІІ топ: Көшбасшыға тән қасиеттер ....ІҮ топ: Көшбасшы болып тумайды, қалыптасады, өйткені ...Ү топ: Мен көшбасшыға түртіп алу үшін ұсынар едім....

Әр топ ақылдасып, сөйлемдерді аяқтайды.
Түрткі сұрақ

Адам бойында қандай қасиеттер көшбасшы екенін білдіреді?

Топтық жұмыс

Жағдаяттарды талдау І топ: Сынып оқушысы Талғат күнде сабаққа дайындықсыз келеді. Ата анасының, мұғалімнің ескертулерін назардан тыс қалдырады? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІ топ: Сынып оқушылары Әсетті сыныптасы ретінде қабылдамай жүр? Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІІІ топ: Сыныптың үздік оқушысы Мараттың ата анасы баласының орыс тілден алған бағасына көңілі толмай мұғалімге келеді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?ІҮ топ: Бастауыш мектепте «үздік сынып» қатарында аталып жүретін сынып орта буынға барғанда күрт өзгерді. Сыныптағы үздік оқушылар саны азайды. Балалар өзгерді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасайсыз?Ү топ: Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары белгіленген уақыт арасында жылдық циклограмма жасауға тапсырма берді. Сіздің қатты ойланғыңыз келмей тұр. Алдыңызда көршілес сынып жетекшінің дайын циклогаммасы жатыр. Көшіре салайын десеңіз оған ұқсас болуға болмайды. Осы жағдайда сіз не істейсіз?Топтың жұмыстарын бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алу.

Слайд материалы арқылы барлық жағдаяттардың негізгі идеясын түйіндеу.
Осы жағдайды көшбасшы мұғалім қалай шешеді?

Әр жағдаятты көрініс ретінде қойып, мәселелерді шешеді. Осы жағдайларда сынып жетекшінің қандай әрекеттерін көшбасшылық ретінде дәлелдей аласыз?
Сергіту сәті

«Мен көшбасшымын, себебі....Мұғалімдер ортаға дөңгелене тұрып, өз бойындағы көшбасшылық қасиеттерді айтады.
Топтық жұмыс

«Сәйкестігін тап» тапсырмасын орындату.Егер баланы үнемі сынап мінесе, ол жек көруге үйренеді. Егер бала жауығып өссе, ол қызбалыққа үйренеді. Егер бала мазаққа ұшыраса, ол тұйықталып қалады. Егер балаға үнемі кіна тағылса, орнықты кінәлі сезімде болады.Егер бала тікенге қараса, ол қызба, ашулы бола түседі.Егер бала раушангүлге қараса, ол мәуелі баққа айналады. Егер бала шыдамдылыққа үйренсе, басқаларды түсінуге үйренеді. Егер баланы жігерлендірсек, ол өзіне сеніммен қарайды. Егер баланы мадақтасақ, ол мәрттікке үйренеді. Егер бала қауіпсіздікте өмір сүрсе, әділетті болуға үйренеді. Егер баланың бастамаларын қолдасақ, ол өзін бағалай алады. Егер баланы бағалай білсек, одан жақсы көшбасшы шығады. «Сәйкестігін тап» тапсырмасын топпен ақылдаса отырып орындайды.

Дұрыс жауабы арқылы неше сәйкестік болғанын топтар сағат тілі арқылы бірін бірі бағалап шығады.

Бағалау

«Мен көшбасшымын, себебі....» парағын толтырады.

Сынып жетекшілерді ортаға шақыру.



Әр топтан екі сынып жетекші оқып береді.

Сынып жетекшілер кестенің тиісті жеріне өз есімдерін жазып толтырады.
Рефлексия























Көшбасшы қиындыққа төзімді, ұжымның алдындағы мақсатын түсіну, мейірбан, ізетті, парасатты болуы керек. Іскер, білімді, жан жақты хабардар, сезімтал, Б»з көшбасшыға қызыға қарауымыз керек, олардың сенімді адам болуын қалаймыз. Біз істің сенімді адамның қолында болғанына нанымды болуымыз керек. Қалалық семинарда өткен коучинг сабағының жоспары «Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру»Өткізген бастауыш сынып мұғалімі: Курманова Маржан Сеилхановна Сынып жетекші бала жанын түсіне білуі керек. Сынып жетекші бала сияқты болуы керек. Сынып жетекші баламен бала сияқты ойнай білуі керек. Ендеше ойын ойнауға шақырамын. Кемедегінің жаны бір демекші осы топтасқан қалыптарыңызда әр топ бір бір алтын балықтан алыңыздар. Бұл жай алтын балық емес, сиқырлы алтын балық, бұл балық сіздерді сиқыр әлеміне алып барады. Артында жазылған топ атауларына бөлініп отыра қалыңыздар. «Аяқталмаған сөйлем» тапсырмасын орындау. Сіздер осы жұмысты орындау арқылы көшбасшы туралы көптеген мағлұматтар біледі екенсіздер. Сынып жетекшіге көшбасшылық қасиет қаншалықты қажет екенін білу үшін түрлі жағдаяттарды талдап көрейік. Топ жұмыстарын бақылау бағалау үшін эксперттер тобын сайлап алайық. Барлық жағдаяттардың негізгі түйіні неде? Еңбекқор болсақ, әрдаым ізденісте болсақ, жауапкершілігіміз мол болса, біз жетекшіліп етіп жүрген сыныпең үздік сынып болады. Көшбасшы болсақ біз тәрбиелеп отырған оқушымыз да көшбасшы болады. Көшбасшы бала тәрбиелегіміз келсе, әрине бала жанын түсіне білуіміз керек. Сәйкестендіру жұмысын бағалау

















«185» жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Өткізілетін орны: № 6 кабинет Өту мерзімі: 15.03.2017жӨткізетін мұғалім: Курманова М.С. Коучинг тақырыбы: Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіруМақсаты: Оқушыларды зерттеу жұмыстарына қызықтыратын іс әрекеттер туралы ой бөлісе отырып,жаңашыл әдіс тәсілдерді тәжірибеге енгізуде көмек беру Міндеттері: 1. Дарындылық ұғымы туралы тереңірек түсінік қалыптасады; 2. Мұғалім сабақта оқушының шығармашылық белсенділігін арттыру мақсатындағы әдістерді өз тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік алады. 3. Бірлескен жұмысқа дағдыланады. Ресурстары: Үлестірме материалдары
Коучингтің өту кезеңдеріУақыт шеңберлеріКоучтің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіКүтілетін нәтижелерРесурс
1 Ұйымдастыру кезеңі1 минут







2 Топқа бөлу2 минутҚатысушыларды топқа бөлу. Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру «Шашу-шашу» Алған кәмпиттердің қағазына қарай топтарға бөлініп отырадыТопқа бөлудің стратегиясымен танысады.Топ ережесін белгілейді. «Қарақұм», «Маска», «PARADASE», «Қызыл телпек», «Забава» кәмпиттерінің қағаздары
3 «Көңіл күй айнасы» Бейнеролик көрсету3 минутБейнеролик көрсету/ «Көңіл күй айнасы» видеоролигіндегі сөздерді оқып тұрады/ Бейнеролик көредіКөру арқылы белсенділігі артады. Видеоролик проектор
4 Таныстыру«Мен кіммін?»7 минутТаныстыру қағазын таратады.Таныстыру қағазын толтырады.Бір-бірімен танысады.Көңіл -күйлері көтеріледі.

Таныстыру қағазы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ