Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8
мин.
|
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар! 1.Қызығушылықты ояту
кезеңі. Капсула арқылы. Бастапқы
стимул.
2. Бағалау картасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы
алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік
деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер
болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» —
сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы
жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен
жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын
ұстайды)
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне
ұнайтын капсулаларды алады.
Оқушылар фото суреттерге
қарап, сұрақтарға жауап бере отырып сабақтың тақырыбын
ашады.
|
ҚБ Мұғалім кері байланыс
береді.
«Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бағалау.
|
Тақырыптық
суреттер
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Қолдану
Оқушыларға төмендегідей
суреттер топтамасын ұсынылады. Олар бұрыңғы білімдеріне сүйене
отырып мал шаруашылығы мен егіншілікті "өнімді еңбек" түрлері
екендігін анықтап, терімшіліктің егіншілікке, аңшылықтың мал
шаруашылығына алып келгендігін түсіндірулері
керек. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады
-
Не көріп
отырсыздар?
-
Қандай шаруашылық түрі
бейнеленген?
-
Мал шаруашылығы қандай
кәсіптен бөлініп шықты?
-
Егін шаруашылығы қандай
кәсіптен бөлініп шықты?
-
Бұл шаруашылық түрлерін өнімді
еңбекке жатқызуға болады ма?
Оқушылардың болжамдарын
тыңдап, сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
танысады
Талдау
Зерттеу
сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы
неліктен шаруашылықтың негізгі түріне
айналды?
Оқушылар Берілген мәтінге, видеоға
сүйене отырып, мынадай сұрақтарға жауап негіздеуді
тапсырамын.
№1аялдама (жеке
жұмыс)
1. Көшпелі мал шаруашылығының
дамуы адамдарға қандай мүмкіндіктер бергенін
анықтаныздар.
2. Көшпелілер малдың қандай
түрлерін өсірген?
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
|
Видеодағы мәтіннің мазмұнын
түсінеді. Мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланысттырады. Қорытынды
шығарады.
Оқушылар «ҚҚҚ» стратегиясы
толтырады
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланысттырады.Қорытынды
шығарады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ «Мен саған, сен
маған»
|
Барлық археологиялық
қазбалар
http://www.madenimura.kz/kk/culture-legacy/excavations-madenimura/excavation/excavation-list/
|
|
|
Тапсырма 2:
(жұптық)
«Климаттың өзгеруі неге
әкеліп соқты?» - логикалық тізбекті
құрастырыңыздар.
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
|
«Климаттың өзгеруі неге әкеліп
соқты?» - логикалық тізбекті
құрастырыңыздар
Бұдан 2 мың жыл бұрын табиғат
жағдайы өзгеріске ұшырады---климат өзгерді--- көшпелі мал
шаруашылығы дамыды----жартылай көшпелі----- отырықшы
шаруашылық.
|
ҚБ Банкомат
арқылы
|
|
|
|
№3 аялдама (жеке
жұмыс)
Картадан шаруашылық дамыған
аймақтарды тауып, белгілеңіздер. Бұл аймақтарда малдың қай түрінің
өсірілгенін анықтаңыздар.
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
шаруашылықтың дамыған
аймақтарын картадан тауып, белгілейді
|
-
Көшпелі мал шаруашылығы –
Батыс Қазақстан, Орталық Қазақстан.
-
Жартылай көшпелі мал
шаруашылығы – Алтай мен Жетісу жері
-
Отырықшы шаруашылық- Сырдария,
Шу өзеніні, Оңтүстік Қазақстан
|
ҚБ Банкомат
арқылы
|
|
|
|
№4 аялдама (жеке
жұмыс)
Кестені
сәйкестендіріңіздер:
Көп күтімді қажет етпейді,
кермек суды іше береді, тіпті су жоқ болса, қар жейді. Олар суық
пен ыстыққа төзімді.
|
Сиыр.
|
Тебіндеп жайылуға икемсіз,
сондықтан оларға жем - шөп әзірлеуді қажет
етеді.
|
Жылқы
|
Жүк көлігі ретінде
пайдаланады, жылдам қозғалады, ауыр жүк көтере алады. Олар сусыз
және қорексіз ұзақ күнге
шыдайды.
|
Қой.
|
Суыққа төзімді, тебіндеп
жайылады, керек азығын қар астынан тұяғымен аршып
алады.
|
Түйе
|
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
Төрт түлік малды тауып,
белгілейді
|
Көп күтімді қажет етпейді,
кермек суды іше береді, тіпті су жоқ болса, қар жейді. Олар суық
пен ыстыққа төзімді.
|
Қой.
|
Тебіндеп жайылуға икемсіз,
сондықтан оларға жем - шөп әзірлеуді қажет
етеді.
|
Сыйыр
|
Жүк көлігі ретінде
пайдаланады, жылдам қозғалады, ауыр жүк көтере алады. Олар сусыз
және қорексіз ұзақ күнге
шыдайды.
|
Түйе.
|
Суыққа төзімді, тебіндеп
жайылады, керек азығын қар астынан тұяғымен аршып
алады.
|
Жылқы
|
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Кері
байланыс «ҚҚҚ
»
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Маған ... қиындық
туғызды
Маған ..... құнды
болды.
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|
|
Үй
тапсырмасы
|
-
«Көшпелі мал шаруашылығы
неліктен Қазақстанның ежелгі тұрғындары шаруашылығының негізгі
түріне айналды» тақырыбына эссе
жазу
|
|
|
|
|