Материалдар / "Көшпелілер мәдениеті" тақырыбына ҚМЖ 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көшпелілер мәдениеті" тақырыбына ҚМЖ 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 7-сыныпқа сабақ беретін қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2020
1345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Л.Гылымбаева

Мектеп: М.Әуезов атындағы орта мектебі


Күні : 25.09.2020

Мұғалім: Желдибаева А.А.


Сынып: 7 Т1

Қатысқан оқушылар саны:16

Қатыспа ғандар:

Бөлім атауы

Көшпелілер мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Көшпелілер мәдениеті – өркениеттің бастауы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.4.1. идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

Ресурстар

https://kk.wikipedia.org/wiki

Бағалау критерийлері:

идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды.

Дескриптор

- идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбын талдайды.;

- құрылымы, мақсатты аудиториясы анықтап, көзқарастарын білдіре алады,;

- тілдік ерекшелігін салыстыра отырып, ойын көркем тілде жеткізеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсаттар:

Көшпенді халық, ата қоныс, ит — жеті қазынаның бірі,

ҮндістанИран, Грекия. Қытай империясы

Құндылықтарды дарыту

Балаларды отансүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолдану

Жоспар

Жоспарлана тын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Сабақтың басы




Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Миға шабуыл

Ж. «Көшпенділер деген кімдер?», «Мәдениет дегенді қалай түсінесің?», «Көшпенділер мәдениеті деген не?» деген сұрақ төңірегінде оқушылар нені білетінін және нені білгісі келетінін жазады. Білгім келеді бөлігіне жазылған сұрақтардың ішінен оқушылардың білетіндері болса жауап беруге мұғалім тарапынан рұқсат етіледі.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім









1-тапсырма. Тыңдалым алды тапсырмасы

  • Мына суретте не бейнеленген?

  • Көшпелілер дегеніміз кімдер?

Тілдік бағдар.

Интонация, кідіріс, логикалық екпін туралы оқушыларға мәлімет беремін.

Ережелерін түртіп алу әдісімен дәптерге жазады.

3-тапсырма. Оқылым

Оқушылар интонацияға қатысты берілген ұлы адамдардың пікірлерін мәнерлеп, дауыс сазын келтіре оқиды. Интонацияны сақтайды. Бірін-бірі бағалайды.

4-тапсырма.

Мәтінді оқып, оған тақырып қояды. Мазмұнын парталасымен талдап, оқығандағы интонациясын анықтайды.

ҚБ. ББҮ кестесінің 3- бөлігі толтырылады.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім








Бағалау критерийлері

Дескриптор:

Мәтін мазмұнын түсінеді,

Фактілерді тауып, көзқарастарын білдіре алады.

- Мәтін мазмұнын түсінеді;

- Фактілерді тауып, көзқарастарын білдіре алады;

Ойын көркем жеткізеді.




Сабақтың соңы



Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет

Үйге тапсырма. 28-бет, 6-тапсырма


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқу атмосферасы қалай болды?

Менің жұмысым жоспарлы болды ма?

Мен уақытымды дұрыс жоспарлай алдым ба?

Жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неге?

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағаннан өз сабағыңызға қатысты ең орынды келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?
1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!