Материалдар / Коучинг "Дарынды және талантты балалар "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Дарынды және талантты балалар "

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған коучинг. "Дарынды және талантты балалар". Мектептегі тренерлерге және ІІ-деңгейлік бітірген мұғалімдерге көмек ретінде.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
994
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

сабақтың тақырыбы:

СТО мәні (Талантты және дарынды балаларды оқыту)


Сілтеме:

Мұғалімге арналған нұсқаулық 50-53 бет www.cpm.kz

үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер

Мақсаты:

Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын

табу.



Оқыту нәтижесі:

Пән мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер,

оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға

болатындығы жайлы,ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі

туралы түсінік беру.Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады.

Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау

тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолданады.

Негізгі (түйінді) идеялар:

Талантты және дарынды балалардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құру.

Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

Анықтама беру





Дарынды және талантты балалардың әлеуетін қалай анықтаймыз

Тірек сөздерді қолдану арқылы дарынды оқушыға сипаттама береді.

Жеке жұмыс. (Слайттар арқылы)

Топқа бөліну

1- топ: 0-мен аяқталатын сандар

2- топ: 2- ге еселік сандар

3- топ: 3 –ке еселік сандар

4- топ: 7- мен аяқталатын сандар



тапсырма

І топ: «Дарындылар»

Тапсырма: Дарынды және талантты балалармен жұмыс істейтін мұғалімдердің портретін құру?

ІІ топ: “Зерттеушілер”

Тапсырма : Талантты және дарынды балалардың портретін құру?

ІІІ топ: “Зияткерлер»

Тапсырма: Дарынды және талантты балаларға арналған мектеп сайтын құру

ІҮ топ: «Таланттар»

Тапсырма: Қандай да бір бағыттағы қабілеті дамыған дарынды баланың әлеуетін ашу


Топтық жұм

ыс

Видио көрсетілім

  1. «вундеркинды- жертвы собственных талантов»

  2. Бала-Жамбыл

Бірге көріп талдау

рефлексия

«мен сіздерге тілеймін...»

«сіздердің ықыластарыныз?»

Тілектерін білдіру


Мақсаты: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын табу


  1. Дарынды және талантты балалардың әлеуетін қалай анықтаймыз?

  2. «"Дарындылық" ұғымы "сый" ("дар") деген сөзден шыққан, дамудың алғышартын білдіреді. Бұл ұғымға педагогикалық энциклопедияда теменгідей анықтама беріледі. "Дарындылық - белгілі бір іс-әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғарғы деңгейі"

  3. Дарындылар мен таланттылардың анықтамасы зият деңгейі және оның IQ балымен анықталады.

  4. Ренцулли (1978)дарындылықты үш тобының әрекеттестігі негізінде анықтады:

-Қабілеттері ортадан жоғары

-Тапсырмаға жоғары деңгейде орындау

-Жоғары денгейлі шығармашылық

5. Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың 3 категориясын анықтап берді.

1-ші категория – ой - өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар.

2-ші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар.

3-ші категория – дарындылық күш – қажырымен ерекшеленетін оқушылар.


Кэролин Уильямс

Дарынды және талантты балаларды ынталандыратын және олардың қызығушылықтарын тудыратын стратегиялар мен тапсырмалардың алуан түрін зерттеді.


  1. Нелітен оқушылар ашық тапсырмаларды аса күрделі деп санайды?

Оқушылар ашық тапсырмаларды күрделі деп санады, себебі мұндай тапсырмалар оларға өз идеяларын зерттеуде және дамытуда көбірек еркіндік береді.


  1. Жоғары дәрежелі ойлау дағдылары ашық тапсырмаларды қалайша күрделі етеді?

Ол үшін олар жоғары дәрежелі ойлау дағдыларын қамтуы тиіс – оқушылар қолданар алдында ақпаратты талдап, мәлімденені немесе әрекетті негіздеп немесе ақпаратты бағалауға тиіс.

  1. Неліктен бірлескен жұмыс маңызды?

Бірлесе жұмыс істеуді (мүмкіндігінше қабілеттілік деңгейі бірдей қатарластарымен) аса күрделі әрі тиімді деп санады, себебі топтық жұмыс әртүрлі идеялармен алмасуға негіз болды.



  1. Мұғалімдер оқушылармен қалайша жақсы қарым-қатынас орнатады?

  • Құрмет көрсетіп, олармен әңгімелесу;

  • Өз пәнін жақсы көрген жағдайда;

  • Тәртіпті және пән бойынша жақсы білім болғанда;

  • Жақсы жоспарланған және мақсатқа бағытталған сабақтар өткізгенде;

  • Өзін еркін және ашық ұстағанда;

  • Шекараларды нақты белгілеп, анықтаған жағдайда

  1. Күрделі тапсырмаларды әр сабақта қолдану қажет пе?

Егер әр сабақ күрделі жүктемелерге бағытталған болса, олар өздерін қатты шаршағандай және оларды толығымен орындай алмайтындай сезінер еді.


Топтық жұмыс

І топ: «Дарындылар»

Тапсырма: Дарынды және талантты балалармен жұмыс істейтін мұғалімдердің портретін құру?

ІІ топ: “Зерттеушілер”

Тапсырма : Талантты және дарынды балалардың портретін құру?

ІІІ топ: “Зияткерлер»

Тапсырма: Дарынды және талантты балаларға мектеп сайтын құру

ІҮ топ: «Таланттар»

Тапсырма: Қандай да бір бағыттағы қабілеті дамыған дарынды баланың әлеуетін ашу.


Дарынды оқушы-бұл жақсы оқитын оқушы ма?


Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс зерттеп,шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, П.Торранстың пайымдауы бойынша мұғалімге көп қисынсыз сұрақ қоятын,көбіне, түсінбеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығын көрсететінін айқындаған. Сондықтан осы қағиданы естен шағармаған жөн.


Рефлексия. Абай:

«Үш ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек»

Олжас Сүлейменов:

«Адамның рухани ізденіс-сілкіністері үш-ақ сауалдың аясына сияды: 1) не біле аламын, 2) не істеуім керек, 3) үміт артарым не?» (теория – практика - рефлексия).

«Мен сездерге тілеймін!» (ал сіздердің ықыластарыныз- пікірлерін жазу)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!