Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Коучинг Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау дағдысын дамыту
Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг тақырыбы Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау дағдысын дамыту.Мұғалімдерге әсіресе жас мамандарға көмегі тиеді деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
751
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні | Өткізуші:Алтыспаева Арайлым Ануарбековна | Өткізілетін орны |
Тақырыбы | Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру. | |
Мақсаты | Оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру диалогтік оқыту әдіс-тәсілінің тиімділігін үйрету және іс-тәжірибеде қолдану. | |
Нәтижесі | Диалогтік оқыту сипаттамасын түсінеді және әдіс-тәсілдерін біледі,оқу үдерісінде қолданады. Диалогтік оқыту-оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал екенін түсінеді. | |
Қосымша оқу | Мұғалімге арналған нұсқаулық.Диалогтік оқыту. (71 бет)Интернет желісі материалдары. | |
Өткізу кезеңдері | Мазмұны | |
Оқыту барысы | ||
Басы.3мин 7 мин Ортасы20мин Соңы:15мин Бағалау: | Ұйымдастыру: Аудиторияға жағымды ахуал туғызу. «Құбыр»Түрлі қағаздарды таңдау арқылы құбыр жолын бейнелеу.Бірлесен жұмыс арқылы табысқа қол жеткізуге шақыру.Таңдаған түстер арқылы топтарға бөліну.1.«Тыңдап отырған үштік» әдісіМақсаты: «Диалогтік оқыту» ұғымының мәнін ашу.Оқу нәтижесі:-Мұғалімдер «Диалогтік оқыту» әдісіне сипаттама береді,мәнін ұғынады.ТапсырмаА) Баспалдақты тапсырма орындатамын.Үлестірмелі қағаздағы жазуды оңынан бастап алғашқы әріпке дейін сызыңыз.СЕНІМӨМІРЗАҢДААлғашқы әріптер құрайтын сөзді жазыңыз.(Сөз)Ол не үшін керек деген сұраққа жауап беріңіз.(Сөйлеу үшін)Ә)Ғаламторда көрсетілген әңгіме туралы суреттер топтамасына қатысты деп санаған сөздерді жазыңыз.( Әр топқа үш суреттен белгіленіп беріледі және суретке қатысты сөздер жазылған үлестірме парақ таратылады).Топтар өз жауаптарын дәлелді қорғап,түйіндейді.-Өз тәжірибемізде бұл әдіс қалай аталады?(Диалогтік оқыту)Ғаламтордан «Диалогтік оқыту» әдісіне байланысты шағын таныстырылым жүргізіп,сабақта оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін диалогтік әңгіменің түрлері аталады.1.Әңгіме-дебат. 2.Кумулятивтік әңгіме. 3.Зерттеушілік әңгіме. 2.Үш түрлі әңгіме барысында байқалатын жайлар бойынша әңгіменің түрін анықтаңыз.Мақсаты:Диалогтік оқытудағы әңгіменің түрі мен ерекшеліктері арқылы түсіну мен білім берудегі мәнін ашу.Күтілетін нәтижелер: | |
Сабақтан кейінгі рефлексия 5 мин | Кері байланыс орындалады. «Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті.Сатының 1 1-ші баспалдағы «Мен.............. білемін», 2-ші баспалдағы «Мен ................. түсінемін», 3 - ші баспалдағы,«Мен....................жасай аламын» |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)