Материалдар / Коучинг "Диалогтық оқытудың тиімді жақтары

Коучинг "Диалогтық оқытудың тиімді жақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта диалогтық оқытудағы әңгіменің үш түрін тиімді қолдана отырып, оқушылардың тіл байлығын, сынри тұрғыдан ойлау қабілетін, тақырып аясында өз ойын еркін жеткізге бағыттау тәсілдерін қолдануға баулу, бақыт беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2018
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні 30.01.18жКоучтер: Темиркулова М, Абенова Ж
Коучингтің тақырыбы:Диалогтік оқытудың тиімді жақтары
Жалпы мақсаты:Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жасайды.Мысалы, жауап алу және топпен жұмыс істеу арқылы.

Оқу нәтижесі:Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, әңгімені жеке оқуға ыпал ететін педагогика құралы ретінде тиімді қолдану туралы өз идеяларын тұжырымдайды.
Түйінді идеялар:Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады.Балалардың білімі мен иеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқытту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі.


Тапсырма+Уақыт Тренердің әрекеттеріМұғалімдердің әрекеттеріРесурстар
Зейіндішоғырландыруғаарналған жаттығу

“Комплимент” тренингі. Бір-біріне жақсы комплимент білдіру. Мұғалімдер ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер бойымен тұрады. Ішкі шеңбер айналып әріптесінің бойындағы жақсы қасиеттерін айтады. Тренер белгі бергенде, сыртқы шеңбердегі мұғалім әріптесіне комплимент айтады. Топқа бөлу. Қатысушыларды стикерге жазылған кейіпкерлердің, әншілердің, актерлердің есімдері бойынша топқа бөлу.Мұғалімдер бір-біріне әріптесінің бойындағы жақсы қасиеттерін айтады.



















Қатысушыларды стикерге жазылған кейіпкерлердің, әншілердің, актерлердің есімдері бойынша топқа бөлу.
Стикер
Миға шабуылБейнежазба көру арқылы сұрақтарға жауап беру

«Крот и яйцо» бейнежазбаны көрсету арқылы ой қозғау. Бейнероликтен не байқадыңыздар? Диалогтың қай түрі қолданылған? Диалогтік оқытуды қалай түсінесіздер?Мұғалімдер бейнежазбаны көріп, осы бейнежазбада сәбилер қандай әрекет жасады деген сұраққа жауап береді. Мұғалімдер өз ойларын түйіндейді. Бейнежазба «Крот и яйцо»
Ынталандырушы тапсырмалар

Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығулар«Боулинг» шарларындағы сұрақтарға жауап беруСұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын ашады. Диалогтік оқыту туралы өз түсініктерін ортаға салады.Үлестірме материал. (МАН)
Топтық жұмысҮлестірме материалмен жұмыс

Суретпен жұмыс. «Инфографика». Әңгіменің 3 түрі бойынша рөлдік ойын көрсету Топтарға әңгіменің 3 түрін бөліп беріп, топта талдап, рөлге енеді.Сарапшы топ бағалайды Әңгіменің үш үлгісі (ББФ)
Кері байланысРефлексия Екі жұлдыз, бір тілекРефлексия парағыҚатысушылар коучингтен алған әсерімен бөліседі.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ