Коучинг "Оқу үшін бағалаудың мәні"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Оқу үшін бағалаудың мәні"

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг өткізуге дайын жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг жоспары Шаяхметова Мақпал Оразбековна

Күні:



Сабақтың тақырыбы

Оқу үшін бағалаудың мәні

Мақсаты

Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру

Міндеттері

Мұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттыру.

Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік беру.

Оқу нәтижелері

Мұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттырады.

Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік береді.

Кері байланыс жасай алады.

Түйінді идеялар

Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу сапасын  арттыру.

Жаттығулар

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

Психологиялық ахуал туғызу


1. «Ханшайым»

Қатысушы мұғалімдер бастарына тәж киеді де ,әр адам өзіне жақсы тілек айтады.

Кіріспе

Әріптестерді жеміс арқылы топқа бөлемін.


Жұптық жұмыс:қатысушыларға көршілерімен ұялы телефондарымен алмасып, бір-бірін бағалауын сұраймын. Топ мүшелерімен бірлесе отырып, бағалау критерийін құрастырулары крек екендігін айтамын.


Критерий

3

2

1


Ыңғайлығы





Көлемі





Түсі





Ұялы телефонды критериалды бағалау.

Жұмыстың нәтижесін критериалды бағалау.

Топтың ұпайын шығару.

Қатысушылар топқа бөлінеді.


Жұптық жұмыс: қатысушылар бірлесе отырып, критерийлер (дескриптор) құрастырады.

















Әр топ ұпайын шығарады.

«Дейін- кейін» стратегиясы

Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін формативті бағалау, үшін не білетінін жазуды тапсырамын.




Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына формативті бағалау туралы не білетінін жазады.


Александердің сөзі, 2001ж

Осы жерде слайд бойынша көрсетемін.




Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді.

Баға беру-бағалаудың нәтижесі, яғни сапалы кері байланыс;

Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау.«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді.Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау, қалыптастырушы).Мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді.

Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.

«Үш торай» мульфильмі

«Үш торай» мульфильмін тамашалатамын


«Үш торай»мульфильмін тамашалайды.

Постермен жұмыс

Мультфильмді көріп болған соң,үш торайдың салған үйлерін бағалатамын.

Қандай критериилерге сүйеніп жасағанын анықтаймын.

Топтар постер қорғайды.




«Бағдаршам» тәсілі

Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін.

Қызыл түс- түсінбедім

Сары түс- әлі сұрақтарым бар

Жасыл түс- маған бәрі түсінікті

Стикердің біреуін көтереді.

«Дейін-кейін» стратегиясы

Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау  үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.

Ақ парақты толтырып, тапсырады.

Рефлексия

Ауызша сұрақ:

1. Сабақта бағалаудың қай түрін пайдалану тиімді деп ойлайсыз?

2. Бүгінгі коучингтен формативті бағалау жайлы түсінігіңіз қалыптасты ма?






«Екі жұлдыз,бір тілек»

Мұғалімдер коучтің берген ақпараттарын ой елегінен өткізіп,сұрақтарға жауап береді.Мұғалімдер осы сұрақтар арқылы жауап береді.



Екі сәтті шыққан жерін жазады және бір ұсыныс жазады.

Бағалау



Бас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалатамын. Жазбаша кері байланыс алсаңыз коучингіңіздің сәтті, сәтсіз өткен тұстарын анықтайтын

Бас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалайды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2018
560
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі