Материалдар / Коучинг "Оқу үшін бағалаудың мәні"

Коучинг "Оқу үшін бағалаудың мәні"

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг өткізуге дайын жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары Шаяхметова Мақпал Оразбековна
Күні:



Сабақтың тақырыбы Оқу үшін бағалаудың мәні
МақсатыМұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру
МіндеттеріМұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттыру. Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік беру.
Оқу нәтижелеріМұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттырады. Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік береді.Кері байланыс жасай алады.
Түйінді идеяларТәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу сапасын  арттыру.
Жаттығулар Коучтың іс-әрекетіМұғалімдердің  іс-әрекеті
Психологиялық ахуал туғызу

1. «Ханшайым»Қатысушы мұғалімдер бастарына тәж киеді де ,әр адам өзіне жақсы тілек айтады.
КіріспеӘріптестерді жеміс арқылы топқа бөлемін.

Жұптық жұмыс:қатысушыларға көршілерімен ұялы телефондарымен алмасып, бір-бірін бағалауын сұраймын. Топ мүшелерімен бірлесе отырып, бағалау критерийін құрастырулары крек екендігін айтамын.



Ұялы телефонды критериалды бағалау.Жұмыстың нәтижесін критериалды бағалау.Топтың ұпайын шығару.
Қатысушылар топқа бөлінеді.

Жұптық жұмыс: қатысушылар бірлесе отырып, критерийлер (дескриптор) құрастырады.































Әр топ ұпайын шығарады.
«Дейін- кейін» стратегиясыМұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін формативті бағалау, үшін не білетінін жазуды тапсырамын.





Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына формативті бағалау туралы не білетінін жазады.

Александердің сөзі, 2001жОсы жерде слайд бойынша көрсетемін.



Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді.Баға беру-бағалаудың нәтижесі, яғни сапалы кері байланыс;Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау.«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді.Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау, қалыптастырушы).Мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді.Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.
«Үш торай» мульфильмі «Үш торай» мульфильмін тамашалатамын

«Үш торай»мульфильмін тамашалайды.
Постермен жұмысМультфильмді көріп болған соң,үш торайдың салған үйлерін бағалатамын.Қандай критериилерге сүйеніп жасағанын анықтаймын.Топтар постер қорғайды.





«Бағдаршам» тәсіліӘріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін. Қызыл түс- түсінбедімСары түс- әлі сұрақтарым барЖасыл түс- маған бәрі түсініктіСтикердің біреуін көтереді.
«Дейін-кейін» стратегиясыКоучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау  үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.Ақ парақты толтырып, тапсырады.
Рефлексия Ауызша сұрақ: 1. Сабақта бағалаудың қай түрін пайдалану тиімді деп ойлайсыз?2. Бүгінгі коучингтен формативті бағалау жайлы түсінігіңіз қалыптасты ма?









«Екі жұлдыз,бір тілек»
Мұғалімдер коучтің берген ақпараттарын ой елегінен өткізіп,сұрақтарға жауап береді.Мұғалімдер осы сұрақтар арқылы жауап береді.

Екі сәтті шыққан жерін жазады және бір ұсыныс жазады.
Бағалау

Бас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалатамын. Жазбаша кері байланыс алсаңыз коучингіңіздің сәтті, сәтсіз өткен тұстарын анықтайтынБас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ