Күні:
|
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу үшін бағалаудың
мәні
|
Мақсаты
|
Мұғалімдерге
нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы
оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау
жүргізудің маңыздылығын ұғындыру
|
Міндеттері
|
Мұғалім оқушылардың ынтасын
қалыптастырушы бағалау арқылы арттыру.
Сабақта оқушылардың
өзара бағалануына мүмкіндік беру.
|
Оқу
нәтижелері
|
Мұғалім оқушылардың ынтасын
қалыптастырушы бағалау арқылы арттырады.
Сабақта оқушылардың өзара
бағалануына мүмкіндік береді.
Кері байланыс жасай
алады.
|
Түйінді
идеялар
|
Тәжірибелеріне
енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс
жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере
отырып, оқу сапасын арттыру.
|
Жаттығулар
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Психологиялық ахуал туғызу
|
1.
«Ханшайым»
|
Қатысушы мұғалімдер
бастарына тәж киеді де ,әр адам өзіне жақсы тілек
айтады.
|
Кіріспе
|
Әріптестерді жеміс арқылы
топқа бөлемін.
Жұптық жұмыс:қатысушыларға
көршілерімен ұялы телефондарымен алмасып, бір-бірін бағалауын
сұраймын. Топ мүшелерімен бірлесе отырып, бағалау критерийін
құрастырулары крек екендігін айтамын.
Критерий
|
3
|
2
|
1
|
Ыңғайлығы
|
|
|
|
Көлемі
|
|
|
|
Түсі
|
|
|
|
Ұялы телефонды критериалды
бағалау.
Жұмыстың нәтижесін критериалды
бағалау.
Топтың ұпайын
шығару.
|
Қатысушылар топқа
бөлінеді.
Жұптық жұмыс: қатысушылар
бірлесе отырып, критерийлер (дескриптор)
құрастырады.
Әр топ ұпайын
шығарады.
|
«Дейін- кейін»
стратегиясы
|
Мұғалімдердің тақырып бойынша
білім деңгейін формативті бағалау, үшін не білетінін жазуды
тапсырамын.
|
Мұғалімдер үлестірілген
ақ қағаздың «дейін» бағанасына формативті бағалау туралы не
білетінін жазады.
|
Александердің сөзі,
2001ж
Осы жерде слайд бойынша
көрсетемін.
|
Баға-Бағалау-Сандық баға деген
ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды
білдіреді.
Баға беру-бағалаудың нәтижесі,
яғни сапалы кері байланыс;
Баға- символ, оқу жетістігін
не санмен, не сөзбен таңбалау.«Бағалау» термині жақын отыру дегенді
білдіреді.Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау,
қалыптастырушы).Мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін
өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай
бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді.
|
Мұқият тыңдап отырып,
баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп
отырады.
|
«Үш
торай» мульфильмі
|
«Үш
торай» мульфильмін
тамашалатамын
|
«Үш
торай»мульфильмін
тамашалайды.
|
Постермен
жұмыс
|
Мультфильмді көріп болған
соң,үш торайдың салған үйлерін
бағалатамын.
Қандай критериилерге сүйеніп
жасағанын анықтаймын.
|
Топтар постер
қорғайды.
|
«Бағдаршам» тәсілі
|
Әріптестерімнің біліктілік
деңгейін бақылау үшін «Бағдаршам» тәсілін
түсіндіремін.
|
Қызыл түс-
түсінбедім
Сары түс- әлі сұрақтарым
бар
Жасыл түс- маған бәрі
түсінікті
Стикердің біреуін
көтереді.
|
«Дейін-кейін» стратегиясы
|
Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті
болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы
алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.
|
Ақ парақты толтырып, тапсырады.
|
Рефлексия
|
Ауызша
сұрақ:
1. Сабақта бағалаудың қай
түрін пайдалану тиімді деп
ойлайсыз?
2. Бүгінгі коучингтен
формативті бағалау жайлы түсінігіңіз қалыптасты
ма?
«Екі жұлдыз,бір
тілек»
|
Мұғалімдер коучтің берген
ақпараттарын ой елегінен өткізіп,сұрақтарға жауап береді.Мұғалімдер
осы сұрақтар арқылы жауап береді.
Екі сәтті шыққан жерін жазады
және бір ұсыныс жазады.
|
Бағалау
|
Бас бармақ тәсілі арқылы
бүгінгі коучинг сабағымды бағалатамын. Жазбаша кері байланыс
алсаңыз коучингіңіздің сәтті, сәтсіз өткен тұстарын
анықтайтын
|
Бас бармақ тәсілі арқылы
бүгінгі коучинг сабағымды
бағалайды.
|