Күні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы | Оқу үшін бағалаудың мәні |
Мақсаты | Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру |
Міндеттері | Мұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттыру. Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік беру. |
Оқу нәтижелері | Мұғалім оқушылардың ынтасын қалыптастырушы бағалау арқылы арттырады. Сабақта оқушылардың өзара бағалануына мүмкіндік береді.Кері байланыс жасай алады. |
Түйінді идеялар | Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру. |
Жаттығулар | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал туғызу
| 1. «Ханшайым» | Қатысушы мұғалімдер бастарына тәж киеді де ,әр адам өзіне жақсы тілек айтады. |
Кіріспе | Әріптестерді жеміс арқылы топқа бөлемін.
Жұптық жұмыс:қатысушыларға көршілерімен ұялы телефондарымен алмасып, бір-бірін бағалауын сұраймын. Топ мүшелерімен бірлесе отырып, бағалау критерийін құрастырулары крек екендігін айтамын.
Ұялы телефонды критериалды бағалау.Жұмыстың нәтижесін критериалды бағалау.Топтың ұпайын шығару. | Қатысушылар топқа бөлінеді.
Жұптық жұмыс: қатысушылар бірлесе отырып, критерийлер (дескриптор) құрастырады.
Әр топ ұпайын шығарады. |
«Дейін- кейін» стратегиясы | Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін формативті бағалау, үшін не білетінін жазуды тапсырамын.
| Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына формативті бағалау туралы не білетінін жазады.
|
Александердің сөзі, 2001жОсы жерде слайд бойынша көрсетемін.
| Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді.Баға беру-бағалаудың нәтижесі, яғни сапалы кері байланыс;Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау.«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді.Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау, қалыптастырушы).Мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді. | Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады. |
«Үш торай» мульфильмі | «Үш торай» мульфильмін тамашалатамын
| «Үш торай»мульфильмін тамашалайды. |
Постермен жұмыс | Мультфильмді көріп болған соң,үш торайдың салған үйлерін бағалатамын.Қандай критериилерге сүйеніп жасағанын анықтаймын. | Топтар постер қорғайды.
|
«Бағдаршам» тәсілі | Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін. | Қызыл түс- түсінбедімСары түс- әлі сұрақтарым барЖасыл түс- маған бәрі түсініктіСтикердің біреуін көтереді. |
«Дейін-кейін» стратегиясы | Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын. | Ақ парақты толтырып, тапсырады. |
Рефлексия | Ауызша сұрақ: 1. Сабақта бағалаудың қай түрін пайдалану тиімді деп ойлайсыз?2. Бүгінгі коучингтен формативті бағалау жайлы түсінігіңіз қалыптасты ма?
«Екі жұлдыз,бір тілек» | Мұғалімдер коучтің берген ақпараттарын ой елегінен өткізіп,сұрақтарға жауап береді.Мұғалімдер осы сұрақтар арқылы жауап береді.
Екі сәтті шыққан жерін жазады және бір ұсыныс жазады. |
Бағалау
| Бас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалатамын. Жазбаша кері байланыс алсаңыз коучингіңіздің сәтті, сәтсіз өткен тұстарын анықтайтын | Бас бармақ тәсілі арқылы бүгінгі коучинг сабағымды бағалайды. |