І.Тренинг
Тренинг:қатысушылар
орындарынан тұрып, шеңбер құрайды. Әрбір қатысушы өз есімін атап,
оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін (эпитет) қосып
айтады. Мысалы: Сымбатты Света, дарынды Диана, т.с.с Осы ретпен
алдыңғы қатысушылардың есімдері мен эпитеттерін қайталап жаңылмай
айтып шығу керек.»
ІІ.Топқа
бөлу
«Мозайка» әдісімен топқа бөлу,
топтық ережесін құру.
ІІІ.Қызығушылықты
ояту
а)«9 нүктені 4 сызықпен қолды
алмай қосып шық », «Нүктеден сызық тигізбей шеңбер сызып
шық»(креативті ойлау)
(жеке, жұппен, топпен
ақылдасу).
Өткен коучингте « 5-6 жастағы балаларға сыни
тұрғыдан ойлау жобасын қолдану» деген ұсыныс түскен
болатын.
ә)«Сын тұрғысынан ойлау »
сөзіне ассоциация жасау.
Математика сабағы
бейнебаян.
Көзге көрінетін айғақтар
негізінде сын тұрғысынан ойлау.
Фото суреттермен лайықтап
жұмыс жасауға бағыттау.Жас топтарына лайықтап сараланады.
Фотосуреттерді іріктеу ерекше тақырыпты көрсету үшін іске
асырылады.(саяхат және
көлік)Зерттеудің негізгі
мақсаттары әрекет басталмай тұрып айқындалуы
керек. Көліктердің суреттерін беріп,
оларды әртүрлі критерийлер бойынша топтап,
түсіндіру.
І.Топта берілген көлік
суреттерін қарап, талқылайды.Суреттер әр параққа сәйкес
сұрыпталады.(сызбалар жасайды)
Суреттерді сұрыптау өте ертеде, бұрыңғы кезең,
қазіргі заман.
Суреттерді сұрыптау 100жыл
бұрын, 100-50жыл бұрын,50-25жыл бұрын, соңғы 25жыл жеке көлік,
қоғамдық көлік
Жерде саяхат жасау, суда
саяхат жасау,әуеде саяхат жасау.
ІІ.Шағын топтағы қатысушылар
сурет таңдайды.Сурет бойынша «миға шабуыл»
әдісі арқылы ықтимал сұрақтар қойылып, суреттің айналасына
жазылады. Бұл суретті салған кім? Ол қашан салынған? Қай жерде
салынған? Бұл сурет қандай себеппен
салынған? Қатысушылар барынша көбірек
сұрақтар құрастыруы қажет.
Бақылау
сұрақтары: Біз нені көре
аламыз?
Шешім қабылдауға
арналған сұрақтар:Осы көлік түрін кімнің және
қандай мақсаттар үшін пайдалануы
мүмкін?
Талдау
сұрақтары: Фотосурет қашан түсірілді
немесе сурет қашан салынды және
неліктен?
Қиял-ғажайып
сұрақтар: Егер ауада саяхат жасау
ойлап шығарылса, сіздің кім болғыңыз
келеді.
ІҮ.Сергіту сәті
Ү.Мағынаны
ашу.
Пластилинмен жұмыс өз мақсатына жетті. Бірінші
топтың жұмысы – «Жер беті – ХХХ ғасыр», екінші топтың жұмысы –
«Жауыннан кейінгі орман», ал үшінші топ – «Күздің
сыйы»
критерий
бойынша бағалауы мынадай болды.
критерийі
|
бағасы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
5
|
Мүсіндеуі
|
5
|
Сөйлеу мәдениеті
|
5
|
Ой
ұшқырлығы
|
5
|
ҮІ.Рефлексия
Әрбір топ презентациялап
болған соң, бес жолды өлең жазылады.
«Автор
орындығы»
ҮІІ.Кері
байланыс.
Коучинг қалай өтті деп
ойлайсыз?
Сізге ұнады ма?
Қандай әсер алдыңыздар?
Нені өзгертер едіңіздер
?
Коучингтің соңында әріптестеріме уақыттарын
бөліп,келіп қатысқандарына рахметімді айтамын.
|