Материалдар / Коучинг-Оқушылардың сыни ойлауын дамыту арқылы бала дарыны мен талантын жетілдіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг-Оқушылардың сыни ойлауын дамыту арқылы бала дарыны мен талантын жетілдіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Кез келген әріптес үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2018
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



2-апта

Күні:

Мектептегі жұмыс

Сабақтың тақырыбы:

Оқушылардың сыни ойлауын дамыту арқылы бала дарыны мен талантын жетілдіру

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Жалпы мақсаты:

СТО модулін мектепте қолданудың тиімділігі мен қажеттілігін жан жақты түсіндіру. Блум таксономиясы туралы түсінік қалыптастыру, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту. Мәселені немесе проблеманы шешу жолында ой жүгірту, талқыға салу, тәжірибені ой елегінен өткізуге үйрету.

Оқу нәтижелері:

-Блум таксономиясын жүйемен өз тәжірибесінде қолдануды үйрету;

-Мәтін бойынша өз ойына талдау жасай білу;

- Сыни көзқарастары дамыған оқушыны қалыптастыруға дайын болу күтіледі және сол үшін өзгеру керектігін ұғынады;

Негізгі идеялар:

Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой - жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау, және синтездеуде қолданылатын әдістер болып табылатынын меңгерту.

Жаттығулар:

І.Тренинг

Тренинг:қатысушылар орындарынан тұрып, шеңбер құрайды. Әрбір қатысушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін (эпитет) қосып айтады. Мысалы: Сымбатты Света, дарынды Диана, т.с.с Осы ретпен алдыңғы қатысушылардың есімдері мен эпитеттерін қайталап жаңылмай айтып шығу керек.»

ІІ.Топқа бөлу

«Мозайка» әдісімен топқа бөлу, топтық ережесін құру.

ІІІ.Қызығушылықты ояту

а)«9 нүктені 4 сызықпен қолды алмай қосып шық », «Нүктеден сызық тигізбей шеңбер сызып шық»(креативті ойлау)

(жеке, жұппен, топпен ақылдасу).

Өткен коучингте « 5-6 жастағы балаларға сыни тұрғыдан ойлау жобасын қолдану» деген ұсыныс түскен болатын.

ә)«Сын тұрғысынан ойлау » сөзіне ассоциация жасау.

Математика сабағы бейнебаян.

Көзге көрінетін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау.

Фото суреттермен лайықтап жұмыс жасауға бағыттау.Жас топтарына лайықтап сараланады. Фотосуреттерді іріктеу ерекше тақырыпты көрсету үшін іске асырылады.(саяхат және көлік)Зерттеудің негізгі мақсаттары әрекет басталмай тұрып айқындалуы керек. Көліктердің суреттерін беріп, оларды әртүрлі критерийлер бойынша топтап, түсіндіру.

І.Топта берілген көлік суреттерін қарап, талқылайды.Суреттер әр параққа сәйкес сұрыпталады.(сызбалар жасайды)

Суреттерді сұрыптау өте ертеде, бұрыңғы кезең, қазіргі заман.

Суреттерді сұрыптау 100жыл бұрын, 100-50жыл бұрын,50-25жыл бұрын, соңғы 25жыл жеке көлік, қоғамдық көлік

Жерде саяхат жасау, суда саяхат жасау,әуеде саяхат жасау.

ІІ.Шағын топтағы қатысушылар сурет таңдайды.Сурет бойынша «миға шабуыл» әдісі арқылы ықтимал сұрақтар қойылып, суреттің айналасына жазылады. Бұл суретті салған кім? Ол қашан салынған? Қай жерде салынған? Бұл сурет қандай себеппен салынған? Қатысушылар барынша көбірек сұрақтар құрастыруы қажет.

Бақылау сұрақтары: Біз нені көре аламыз?

Шешім қабылдауға арналған сұрақтар:Осы көлік түрін кімнің және қандай мақсаттар үшін пайдалануы мүмкін?

Талдау сұрақтары: Фотосурет қашан түсірілді немесе сурет қашан салынды және неліктен?

Қиял-ғажайып сұрақтар: Егер ауада саяхат жасау ойлап шығарылса, сіздің кім болғыңыз келеді.

ІҮ.Сергіту сәті

Ү.Мағынаны ашу.

Пластилинмен жұмыс өз мақсатына жетті. Бірінші топтың жұмысы – «Жер беті – ХХХ ғасыр», екінші топтың жұмысы – «Жауыннан кейінгі орман», ал үшінші топ – «Күздің сыйы»

критерий бойынша бағалауы мынадай болды.

критерийі

бағасы

Тақырыпқа сәйкестігі

5

Мүсіндеуі

5

Сөйлеу мәдениеті

5

Ой ұшқырлығы

5

ҮІ.Рефлексия

Әрбір топ презентациялап болған соң, бес жолды өлең жазылады.

«Автор орындығы»

ҮІІ.Кері байланыс.

Коучинг қалай өтті деп ойлайсыз?

Сізге ұнады ма?

Қандай әсер алдыңыздар?

Нені өзгертер едіңіздер ?

Коучингтің соңында әріптестеріме уақыттарын бөліп,келіп қатысқандарына рахметімді айтамын.

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Жеке және жұпта , топта талқылау. Ассоциация жасау, презентациялау.

Дереккөздер:

постер, стикерлер, маркерлер,суреттер, клей,қайшы

Оқуға арналған тапсырма:

Өз пәні бойынша бір сабақ жоспарын жасау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!