Коучинг.
Оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді
меңгереді;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білім беру
үрдісіне енгізеді;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқу жоспарына
тиімді енгізеді;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайлана отырып
оқушылардың қызығушылығын арттырады;
Топта еркін жұмыс жасау, өз ойын жеткізу,
зерттеушілік дағдылары қалыптасады.
Негізгі идеяларОқыту мен оқудың жаңа әдістері мен стратегияларын
меңгеру.Ресурстарпостер, маркер, стикерлер, таратпа парақтар,
слайд.КезеңдеріУақыты45 минКоуч әрекетіКоучингке
қатысушылар әрекетіПсихологиялық
ахуал««Әріптестер көмектес»ойыны
арқылы
5 минНұсқау: Құрметті әріптестер барлығыңызды шеңбер
бойыментізбектеліп тұруларыңызды сұраймын. Шеңбер жасап орналасқан
болсақ, қолымдағы жіпті қарама-қарсы тұрған адамға
беремін. Бұл адам жіпті алып, өз есімін және өзінің нақты
сүйікті ісін айтады да келесі адамға береді. Екінші
ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айтуы
керек. Содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші,
екінші адамның айтқанын қайталап, сонан соң өзі жайында
хабарлайды. Ойын осылай жалғаса
береді. Сұрақ:-Сіздерге танысудың бұл тәсілі ұнады ма?-Бұл
танысудан сіздер нені түсіндіңіздер?Эмоционалдық көңіл-күйін
көтереді, бір-бірімен танысады.Жіпті кезекпен алып, өздерінің
есімдерін айта отырып,танысады. Жағымды әсерқалдыратын сөздер айту
арқылы жіпті бір-біріне ұсынады. Осылайша өздеріне ахуал
туғызады. Сұрақтарға өз пікірлерін айтады.Талқылау.3 мин- Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі
сіздіңесіңізде жақсы сақталады? - несімен жақсы сақталады
деп ойлайсыз? - қай қатысушыны еске түсіруі
қиынға соқты?- не үшін қиын болды деп ойлайсыз? -
қатысушылардың сізді есінде сақтай алмауы қалай әсер
етті? және т.б
Топқа бөлу2минБірнеше аң, құстар, жәндіктер, көліктер т.б
суреттер таратылады, сол суреттердегі екі аяғы , 3 аяқты, 4
аяқты, 8 аяқты заттарға байланысты топқа бөліну керек.(мақсаты:
сыни тұрғыдан ойлай білу)Тыңдаушылар топқа бөлініп
отырады.Топқа ат қояды, топ басшысын сайлап
алады.«Ой қозғау» стратегиясы
1-тапсырма:«Каллиграмма»
стратегиясы5
минӘлемнің жеті кереметі» туралы бейнебаянарқылы ой шақыру.Проблемалық сұрақтуындайды.Әлем таңғажайыптарға толы,оның тұңғиық сырларын ашу үшін балакөзімен оның сол ғажайып сырларды көребілуі, ести білу, сезіне білуі және сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыруүшін не істей аламыз? -Қалай
оқытамыз?Оқытудың қандай белсенді әдістерін
пайдалана аламыз?
Проблемалық сұрақ қойылады:«Мұғалімдер
неліктен өзгеруі керек деп ойлайсыздар? Бұл сұрақтары ойларын
ретсіз жазып
шығады:Мұғалімдергепарақшалар таратылады
Жеке жұмыс
Жұппен жұмыс
Топтық жұмыс
Топпен бірлесе отырып өз ойларын «Топтастыру»
әдісімен толтырып шығады.Мұғалім
неліктен өзгеру керек?
Әр топ өз ойын айтады және жұмысын тақтада
іледі.Мұғалімдер бүгінгі білім берудегі
өзгерістер туралы айта келе, ой- санасы дамыған, өмір сүруде
бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиелеуде кәсіби шеберлігі
қалыптасқанмұғалім болу қажеттігін айтады деп
күтіледі.
Олар топтастыру арқылы
әдістерді жазадыБағалау2минТоптар бірін-бірі
бағалайды.(смайликтер арқылы және өз пікірлерін стикерге жазып
кетеді)Әр
топ «қонаққа бару» тәсілімен бағалайды.2-
тапсырма:«Өтірікәңгіме»
стратегиясы5
мин«Вербальды қиял» әдістемесі бойынша берілген тақырыптар бойынша
өздігінен ертегі құрау.1-топ: Велосипед тепкісі келген қоян2- топ:
Билеп, ән айтқысы келген балық.3- топ: Тоңазытқышта өмір сүргісі
келген ит4-топ:Биіктен секіруге қорқып тұрған
құмырсқаМұғалімдер сыни тұрғыдан ойлана отырып жаңаша
ертегінің желісін құрастырады, қорғайды
және бағаланады.А4
қағазыБағалау.2
минТоптар бірін-бірі бағалайды.Айтқан әңгімесін мынадай
ерекшеліктеріне қарап бағалау.1.Елестету процесінің тездігі 1
балл2.бейнені ұйымдастырудағы ерекшелік. 1 балл3.Қиялының бай болуы
1 балл4.Ерекше ұйымдастыру қабілеттері. 1 балл
3-тапсырма«Танграм»әдісі2
минОйын шарты:Әрбір құрастырылатын бейне ойынның барлық жеті
фигурасымен құрастырылуы тиіс, яғни жетіден аз таспен құрастырылған
бейне Танграм ойыны болып есептелмейді.Фигуралар бірінің үстіне
бірі шығып кетпеу керек, бір жазақтықтың бойымен ғана
орналасады. Фигуралар бір – біріне толықтай немесе белгілі бір
бөлігі тиіп тұрады. Ең болмағанда бір
нүктеде жанасып тұруы тиіс Яғни , қандай да
бірфигура қалғандарына алшақта тұра
алмайды. Бұлай болса ойын шарты
бұзылмайды.
Сергіту сәті«Өзіме - көршіме» стратегиясы
3минҚатысушылар шеңбер құрып тұрады. Шеңбердің ортасында жүргізуші
ойын шартын түсіндіреді. Ойыншылар алақандарындағы затты көрсетпей
отырып көршісінің алақанына салады. Бір айналымнан кейін топ
ішіндегі қатысушы заттың кімде екенін анықтау керек. Ойын жалғасын
табады.
4-тапсырма:«Диктоглоос»әдісіТақырыпты қорытындылау мақсатындағы Жеке
жұмыс.5 минЕс, қиял, зейін және қабылдау қасиеттеріне қарай
топтастырылған тапсырмалар.Қатысушылар топ ішінде
1,2,3,4,5,6,-7,8-ге нөмірленеді. Әр топқа бір мәтін сыртта ілініп
тұрады, әр қатысушы өз ретімен барып, оқып, есте сақтап алып,
тобына келіп өзі жазады немесе жазғызады.Қатысушылар қатесіз жазып
шығады
Бағалау.2 мин.Критерий арқылы бағаланады.1.Бас әріппен кіші әріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу жазу-1балл2.Әріптерді қосу және
ауыстыру, тастап кету-13.Әріптер мен дыбыстар арақатынасын белгілей
білу-14.Грамматикалық тапсырмаларды орындау-15.Оқылған материал
бойынша тыныс белгілерін қою-16.Жазу кезінде сөздерді дұрыс
жазу-1
6-тапсырма: «Жұдырық» ойыны5 минКөршілер бір-бірімізге қарама-қарсы
отырып, біреуіміз жұдырық түйіп, екіншіміз жұмылған жұдырықты
ашуымыз керек.Жұдырық түйген кісі жұдырығын аштырмау керек.Ал
екінші кісі ашуға тырысыңыз. Қорытынды: біз әбден күш көрсетіп адам
жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлессек, жылы-жылы сөйлеп жыланды
інінен шығаруға болады.Жұпта отырған мұғалімдер осы іс-қимылды
қайталайды.Мынадай сұрақтарға жауап береді.
Сіз
жұдырық түйген кезде қандай сезімде болдыңыз?
Сіз
аша алмай жатқан кезде қандай күйде болдыңыз?Сіздер жұдырықты
ашамын деп күштедіңіз, ал, сіз ашпаймын деп тырмыстыңыз.Рефлексия.
«Мен еріктімін» стратегиясы
Қатысушылар көздерін жұмып, ақ қағаз бетін екіге бүктейді, төрт
бұрышын жыртады. Тағы бір бүктейді, төрт бұрышын жыртады. Осылай
төрт рет жасағаннан кейін көздерін ашып шыққан бейне туралы өз
ойларын айтады.