Физика пәні мұғалімі: Торгузов Б.Н.
2016-2017 оқу
жылы
Тақырыбы:
Оқытудың
CLIL әдісі
Мақсаты:
Мектеп
мұғалімдерімен тәжирібе алмасу, пән мен тілді кіріктіріп оқытуға
байланысты негізделген әдіспен таныстыру, балалармен дұрыс жұмыс
жасау дағдыларын қалыптастыру.
Қатысушылар: педагогтар
-
Танысу
– Есімдер.
Құрметті мұғалімдер! Қазір сіздер өздеріңіздің
аттарыңызды берілген стикерге жазыңыздар, жазып біткен соң
аттарыңыздың бірінші әріпінен басталатын сын есімді жазыңыздар,
жазып біткен соң басқалармен бөлісіңіз.
-
CLIL сізше
қандай?
CLIL
Пән мен тілді кіріктіріп
оқытуға байланысты негізделген әдіс.
Ол пәндік және тілдік мақсатты
көздейді.
Сабақты жоспарлау барысында мұғалім оқушылардың
пәнді игеру барысында кездесуі мүмкін тілдік қиындықтарды алдын ала
көре білу және сол мәселелерді шешу үшін тілдік тіректерді қолдануы
тиіс.
-
Тапсырма.
Берілген сөздерді кестеге сәйкестендіріп
толтыру.
Ньютон, күш моменті, физикалық
шама, динамометр, өлшем бірлігі, өлшеуші құрал.
Неге біз осы тапсырманы Clil
әдісіне жатқызамыз?
Егер басқа тілді оқушыларға біз таза мәтінді
беретін болсақ олар осы мәтінде не жазылып тұрғанын білмеуі мүмкін.
Осы мәтіндермен бірге мәтіннің мазмұнын ашатындай карта-схема,
немесе қарапайым суреттерді беруге болады.
Мұғалім тақырып түсіндірген
кезде өте қарапайым және күнделікті өмірде қолданып жүрген сөздерді
қолдану.
-
CLIL –дың төрт мүшесі
немесе ұстанымы.
ПӘН
Қабілеттінің дамуы анықталған
оқу бағдарламасының ерекше элементтерін түсіну.
БАЙЛАНЫС
Оқу барысында тілді
пайдалану – оқу барысында тілді
қолдану.
БІЛІМ
Тіл арқылы ойлау қабілеттерін
дамыту.
МӘДЕНИЕТ
Айрықша және өзгеше
альтернативтік ойлар мен жалпы түсініктерге мән
беру.
-
Ойын.
Қазір сіздерге бейнесурет беріледі. Осы
бейнесуретті алған мұғалім басқа адамдарға көрсетпейсіздер.
Орыныңызға отырып бейнесуретке қарап не бейнеленгені жайлы оқисыз.
Екінші адам сіздің айтқаныңызбен суретін салады. Үшінші адам сіздің
айтқаныңызды қағаз бетіне жазып отырады.
Сіздердің ойыңызша бұл
тапсырма неге CLIL?
-
Сөйлемдерді аяқтаңыз:
-
Мұғалім
…
-
Мұғалім
…
-
Мұғалім
…
-
Мұғалім
…
-
Мұғалім
…
Неліктен бұл
CLIL?
-
Барлығы қатысады және
ойланады.
-
Тілді сөйлем құрастыру
деңгейінде үйрену.
-
Пән мен тіл туралы бастапқы
білімдерін жандандыру.
7.
“Пирамиданы талқылау” әдісін
қолдану.
Әр мұғалім бір ұяшыққа өз
жауабын жазады. Бәрі жазып болғанда ортанғы ұяшыққа қорытынды жауап
жазылады.
Бұл тапсырма
неге CLIL?
-
Өзара
байланыс;
-
Барлығы
қатысады;
-
Түп
нұсқалы– шынайы қарым
қатынас;
-
Бәсекелестік;
-
Әлеуметтік қабілеттерді
дамыту;
-
Ақпарат
алмасу;
-
Ойлау және идеяларды тудыру,
білімді бөлісу;
-
Пирамида
пікірталастары;
-
Қарым қатынас
қабілеттеру;
-
Қызықты
тақырыптар;
-
Оқушыларды
мадақтау.
8. Мәтінмен жұмыс.
Мәтін дауыстап 3 рет оқылады. Сол мәтінді әр топ
естерінде калған сөздерден құрастырып жазады.
9. Рефлексия.
Екі жұлдыз, бір тілек.