Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Коучинг "Отбасы адам тұлғасының бесігі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: |
Өткізген: Мухамбетова Г.Е |
Ата-аналарға арналған коучинг-сессия |
Сабақтың тақырыбы: |
Отбасы - адам тұлғасының бесігі |
|
Жалпы мақсаты: |
• Берілген тапсырмаларды
талқылау үшін ата-аналардың топтарда бірлесе жұмыс істеуін
ұйымдастыру. |
|
Оқу нәтижелері: |
Өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды, туындаған проблеманы шешу жолдарын қарастырады. |
|
Жаттығулар: |
І. Психологиялық ахуал орнату Ата-аналарды шеңберге тұрғызып, үш түсті ленталарды таңдатып, бір-бірінің қолына лента байлау арқылы жақсы тілек тілету.
ІІ.Топқа
бөлу
|
|
І. Қызығушылығын
ояту Тақырып хабарланады: «Отбасы адам тұлғасының бесігі»
Отбасы адамға бақыт,
толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын
діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі,
өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы берекелі, тату болу
үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық, адамгершілік
қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек.
ІІ. Мағынаны тану. 1. Топтық жұмыс Үш топқа тақырып беріледі. Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады. I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар. II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі
III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана
арасында қандай байланыс болу керек 2. « Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен. 1-ші ата-ана баяндағанда, қалған ата-аналар оны мұқият тыңдап, сұрақ қою қажет. 2-ші ата-ананы тыңдамай отыру қажет. 3–ші ата-ананың сөзін бөле беру қажет. Тренинг аяқталғаннан кейін қатысқан ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады.
3.Тренинг: Интернет, ватсап, ВК, инстаграм, ютуб, фейсбук |
||
Қорытынды Рефлексия |
Ой жинақтау Ата – анаға көз қуаныш, Алдына алған еркесі. Көңіліне көп жұбаныш, Гүлденіп ой – өлкесі, - деп Абай атамыз ата – ананың қуанышы, гүлденген үміт – арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелау екендігін айтқысы келген екен. «Кім мәреге бірінші жетеді?» тренингі Сіздің балаңыз сізді қуантады...(бір ісімен). Сіз не айтасыз? Қалай қолдайсыз? (Әр топтың бір мүшесі ортаға шығып, балаға мадақтау сөздерін айтып, мәреге бірінші жетуге тырысады). Тренинг аяқталғаннан кейін ата-аналардың ой – пікірлері сұралады. «Бала тәрбиесі» бейнеролик көрсетіледі ІІІ. Кері байланыс: «Ашық айтсам...» жаттығуы «Ашық айтсам...» Коучингтің жүргізілген күні______________________________________ Менің есімім___________________________________________________ Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________ Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________ Бәрінен де маған ұнады_________________________________________ Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды,нені қосу керек еді? __________________________________________________________________________________________________________________________ Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________ Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы_____________________________________________
Ендеше, ата –аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер олардың бейнесі екендігімізді ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейік:
|
|
Дереккөздер |
Ғаламтор материалдары |
.
№148 мектеп-гимназия
Жауапты сынып: 5 «А» сыныбы
Сынып жетекшісі: Мухамбетова Г.Е
Алматы, 2018 жыл
I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.
II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі
III-топ. Бала үшін мұғалім
мен ата-ана арасында қандай байланыс болу
керек
« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз
Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.
« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз
Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.
«Ашық айтсам...»
Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________
Менің есімім__________________________________________________________________
Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________
Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? ________________________
_____________________________________________________________________________
Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Қолы___________________
«Ашық айтсам...»
Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________
Менің есімім__________________________________________________________________
Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________
Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? ________________________
_____________________________________________________________________________
Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Қолы___________________