Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Коучинг "Отбасы адам тұлғасының бесігі"
Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналармен бірлесе жұмыс істеуін ұйымдастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Сәуір 2018
684
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: | Өткізген: Мухамбетова Г.Е | Ата-аналарға арналған коучинг-сессия |
Сабақтың тақырыбы: | Отбасы - адам тұлғасының бесігі | |
Жалпы мақсаты: | • Берілген тапсырмаларды талқылау үшін ата-аналардың топтарда бірлесе жұмыс істеуін ұйымдастыру. • Әр ата-ананың тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету. | |
Оқу нәтижелері: | Өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды, туындаған проблеманы шешу жолдарын қарастырады. | |
Жаттығулар: | І. Психологиялық ахуал орнату Ата-аналарды шеңберге тұрғызып, үш түсті ленталарды таңдатып, бір-бірінің қолына лента байлау арқылы жақсы тілек тілету.ІІ.Топқа бөлу Таңдаған лента түсіне қарай ата-аналар үш топқа бөлінеді. | |
І. Қызығушылығын ояту «Ой қозғау» әдісіТақырып хабарланады: «Отбасы адам тұлғасының бесігі» Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі, өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық, адамгершілік қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды міндеті. «Отан отбасынан басталады» деп халқымыз бекер айтпаған. Елдің, ұлттың, жалпы адамзаттың болашағы, даму деңгейі осы отбасынан басталады. ІІ. Мағынаны тану. 1. Топтық жұмысҮш топқа тақырып беріледі.Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады.I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек(Дайындыққа 5 минут, қорғауға 2 минуттан, бағалауға 1 минут) 2. « Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен. 1-ші ата-ана баяндағанда, қалған ата-аналар оны мұқият тыңдап, сұрақ қою қажет.2-ші ата-ананы тыңдамай отыру қажет.3–ші ата-ананың сөзін бөле беру қажет.Тренинг аяқталғаннан кейін қатысқан ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады. 3.Тренинг: Интернет, ватсап, ВК, инстаграм, ютуб, фейсбук | ||
Қорытынды Рефлексия | Ой жинақтау Ата – анаға көз қуаныш,Алдына алған еркесі.Көңіліне көп жұбаныш,Гүлденіп ой – өлкесі, - деп Абай атамыз ата – ананың қуанышы, гүлденген үміт – арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелау екендігін айтқысы келген екен. «Кім мәреге бірінші жетеді?» тренингі Сіздің балаңыз сізді қуантады...(бір ісімен). Сіз не айтасыз? Қалай қолдайсыз? (Әр топтың бір мүшесі ортаға шығып, балаға мадақтау сөздерін айтып, мәреге бірінші жетуге тырысады).Тренинг аяқталғаннан кейін ата-аналардың ой – пікірлері сұралады. «Бала тәрбиесі» бейнеролик көрсетіледі ІІІ. Кері байланыс: «Ашық айтсам...» жаттығуы«Ашық айтсам...»Коучингтің жүргізілген күні______________________________________Менің есімім___________________________________________________Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________Бәрінен де маған ұнады_________________________________________Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды,нені қосу керек еді?__________________________________________________________________________________________________________________________Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы_____________________________________________ Ендеше, ата –аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер олардың бейнесі екендігімізді ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейік: | |
Дереккөздер | Ғаламтор материалдары |
.
№148 мектеп-гимназия
Жауапты сынып: 5 «А» сыныбы Сынып жетекшісі: Мухамбетова Г.Е
Алматы, 2018 жыл
I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.
II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі
III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек
« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.
« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.
«Ашық айтсам...»Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________Менің есімім__________________________________________________________________Менің коучинг барысында түйгенім________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? _____________________________________________________________________________________________________Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы___________________
«Ашық айтсам...»Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________Менің есімім__________________________________________________________________Менің коучинг барысында түйгенім________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? _____________________________________________________________________________________________________Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы___________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)