Материалдар / Коучинг "Отбасы адам тұлғасының бесігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Отбасы адам тұлғасының бесігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналармен бірлесе жұмыс істеуін ұйымдастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2018
703
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Өткізген: Мухамбетова Г.Е

Ата-аналарға арналған коучинг-сессия

Сабақтың тақырыбы:

Отбасы - адам тұлғасының бесігі

Жалпы мақсаты:

 Берілген тапсырмаларды талқылау үшін ата-аналардың топтарда бірлесе жұмыс істеуін ұйымдастыру. 
• Әр ата-ананың тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету.


Оқу нәтижелері:

Өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды, туындаған проблеманы шешу жолдарын қарастырады.


Жаттығулар:

І. Психологиялық ахуал орнату Ата-аналарды шеңберге тұрғызып, үш түсті ленталарды таңдатып, бір-бірінің қолына лента байлау арқылы жақсы тілек тілету.

ІІ.Топқа бөлу 
Таңдаған лента түсіне қарай ата-аналар үш топқа бөлінеді.




І. Қызығушылығын ояту 
«Ой қозғау» әдісі

Тақырып хабарланады: «Отбасы адам тұлғасының бесігі»

Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі, өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық, адамгершілік қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек. 
Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды міндеті.
«Отан отбасынан басталады» деп халқымыз бекер айтпаған. Елдің, ұлттың, жалпы адамзаттың болашағы, даму деңгейі осы отбасынан басталады.


  1. Бейнеролик көрсетіледі. 
    Ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады. 



ІІ. Мағынаны тану.


1. Топтық жұмыс

Үш топқа тақырып беріледі.

Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады.

I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.

II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі

III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек
(Дайындыққа 5 минут, қорғауға 2 минуттан, бағалауға 1 минут)



2. « Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз








Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып

алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш

дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды

көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды

қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.


1-ші ата-ана баяндағанда, қалған ата-аналар оны мұқият тыңдап, сұрақ қою қажет.

2-ші ата-ананы тыңдамай отыру қажет.

3–ші ата-ананың сөзін бөле беру қажет.

Тренинг аяқталғаннан кейін қатысқан ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады.




3.Тренинг: Интернет, ватсап, ВК, инстаграм, ютуб, фейсбук




Қорытынды

































Рефлексия

Ой жинақтау

Ата – анаға көз қуаныш,

Алдына алған еркесі.

Көңіліне көп жұбаныш,

Гүлденіп ой – өлкесі, - деп Абай атамыз ата – ананың қуанышы, гүлденген үміт – арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелау екендігін айтқысы келген екен.


«Кім мәреге бірінші жетеді?» тренингі

Сіздің балаңыз сізді қуантады...(бір ісімен). Сіз не айтасыз? Қалай қолдайсыз? (Әр топтың бір мүшесі ортаға шығып, балаға мадақтау сөздерін айтып, мәреге бірінші жетуге тырысады).

Тренинг аяқталғаннан кейін ата-аналардың ой – пікірлері сұралады.




«Бала тәрбиесі» бейнеролик көрсетіледі


ІІІ. Кері байланыс: «Ашық айтсам...» жаттығуы

«Ашық айтсам...»

Коучингтің жүргізілген күні______________________________________

Менің есімім___________________________________________________

Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________

Бәрінен де маған ұнады_________________________________________

Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды,нені қосу керек еді?

__________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________

Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Қолы_____________________________________________


Ендеше, ата –аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер олардың бейнесі екендігімізді ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейік:

  1. -Балаға жан және дене өзгерістерінің байланысын табуға көмектесу;

  2. -Балаға маман тарапынан тағылған мін, ескертулерді шын пейілмен түсіну және түсіндіру;

  3. -Баланы ағза қызметінің қалаптасуымен мұқият таныстыру;

  4. -Маманмен кездесу.



Дереккөздер

Ғаламтор материалдары



.

























148 мектеп-гимназия





Жауапты сынып: 5 «А» сыныбы

Сынып жетекшісі: Мухамбетова Г.Е













Алматы, 2018 жыл























































I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.







II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі









III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек
















« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз

Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.






« Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз

Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.












«Ашық айтсам...»

Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________

Менің есімім__________________________________________________________________

Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________

Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? ________________________

_____________________________________________________________________________

Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Қолы___________________









«Ашық айтсам...»

Коучингтің жүргізілген күні_____________________________________________________

Менің есімім__________________________________________________________________

Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________________________

Бәрінен де маған ұнады_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды, нені қосу керек еді? ________________________

_____________________________________________________________________________

Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Қолы___________________













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!