| І. Қызығушылығын ояту «Ой қозғау» әдісіТақырып хабарланады: «Отбасы адам тұлғасының бесігі» Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі, өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық, адамгершілік қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды міндеті. «Отан отбасынан басталады» деп халқымыз бекер айтпаған. Елдің, ұлттың, жалпы адамзаттың болашағы, даму деңгейі осы отбасынан басталады.
Бейнеролик көрсетіледі. Ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады.
ІІ. Мағынаны тану.
1. Топтық жұмысҮш топқа тақырып беріледі.Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады.I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.II-топ. Оқушы жетістігі. Оқушы жетістігіндегі ата-ананың рөлі III-топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек(Дайындыққа 5 минут, қорғауға 2 минуттан, бағалауға 1 минут)
2. « Стакан емес, бұлақ бол!» даналық сөз
Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?” сұрағына да, “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтар осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне құйылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі проблемалардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. «Стакан емес, бұлақ болуға тырыс», – деген екен.
1-ші ата-ана баяндағанда, қалған ата-аналар оны мұқият тыңдап, сұрақ қою қажет.2-ші ата-ананы тыңдамай отыру қажет.3–ші ата-ананың сөзін бөле беру қажет.Тренинг аяқталғаннан кейін қатысқан ата-аналардың ой-пікірлері тыңдалады.
3.Тренинг: Интернет, ватсап, ВК, инстаграм, ютуб, фейсбук
|
Қорытынды
Рефлексия | Ой жинақтау Ата – анаға көз қуаныш,Алдына алған еркесі.Көңіліне көп жұбаныш,Гүлденіп ой – өлкесі, - деп Абай атамыз ата – ананың қуанышы, гүлденген үміт – арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелау екендігін айтқысы келген екен.
«Кім мәреге бірінші жетеді?» тренингі Сіздің балаңыз сізді қуантады...(бір ісімен). Сіз не айтасыз? Қалай қолдайсыз? (Әр топтың бір мүшесі ортаға шығып, балаға мадақтау сөздерін айтып, мәреге бірінші жетуге тырысады).Тренинг аяқталғаннан кейін ата-аналардың ой – пікірлері сұралады.
«Бала тәрбиесі» бейнеролик көрсетіледі
ІІІ. Кері байланыс: «Ашық айтсам...» жаттығуы«Ашық айтсам...»Коучингтің жүргізілген күні______________________________________Менің есімім___________________________________________________Менің коучинг барысында түйгенім______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе? _____________________________________________________________Бәрінен де маған ұнады_________________________________________Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды,нені қосу керек еді?__________________________________________________________________________________________________________________________Ұсыныс___________________________________________________________________________________________________________________Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы_____________________________________________
Ендеше, ата –аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер олардың бейнесі екендігімізді ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейік:-Балаға жан және дене өзгерістерінің байланысын табуға көмектесу;-Балаға маман тарапынан тағылған мін, ескертулерді шын пейілмен түсіну және түсіндіру;-Баланы ағза қызметінің қалаптасуымен мұқият таныстыру;-Маманмен кездесу.
|