Материалдар / Коучинг "Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін сабақта қалай тиімді қолдануға болады"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін сабақта қалай тиімді қолдануға болады"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг қатысушыларымен «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау) яғни, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін сабақтан бейне көрініс және бірлескен жұмыс арқылы қарастыру болып табылады. Бұл жоспар мұғалімдерге арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
2842
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аудандық семинар барысындағы коучинг сабағының қысқа мерзімді жоспарыКүні: 19.01.2018ж.Өтетін орны: Талдықорған қаласы, Ш.Уәлиханов атындағы №10 орта мектеп-гимназиясыКоучинг  тақырыбы:Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін сабақта қалай тиімді қолдануға боладыМақсаты:Коучинг қатысушыларымен «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау) яғни, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін сабақтан бейне көрініс және бірлескен жұмыс арқылы қарастыру.Оқыту нәтижесі:Коуч сессия қатысушылары қалыптастырушы бағалаудың (формативті бағалау) күнделікті сабақта пайдалану арқылы  оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеуСілтемелер:Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары.Негізгі идеялар:Қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау, критериалды бағалау, критерий, дискрепторҚолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, компьютер, бейнематериалдар, постер, маркер, слайдтарӨту формасы, технологиясы,  әдістері:Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары,Коучинг кезеңдеріКоучтың  іс-әрекетіПсихологиялық жағымды ахуал туғызу: «Жүректен-жүрекке» танысу, әркім өз есімін айтып, бүгінгі іс-шараға сәттілік тілейді.І. Сабақтан көрініс – «сабақтың басындағы бағалау» көрсетіледі және осы бағалау бойынша тарих пәні мұғалімі, А.Ы. Меңдиярова талқылайды.ІІ. Сабақтан көрініс – «сабақ ортасындағы бағалау» көрсетіледі және осы бағалау бойынша тарих пәні мұғалімі, А.Хуанган баяндайды.ТалқылауТақырыпты ашу.Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?Сұрақтарға жауап беріп, талқылайды.ТүсінуТоппен жұмыс. Сабақтың соңы яғни сабақты бекітуді қалай бағалайсыз, қалыптастырушы бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз деген тапсырма ұсынылады.Топ болып тапсырманы орындайды, қорғайды.Топтық бағалау. Екі жұлдық, бір тілек арқылы топтар бір-бірлерін бағалайды.Сергіту сәті.Көңілді әуенмен билеуТалдауБағалау сіздерге түсінікті болды ма? Қандай бағалауды қолдандық?Бағалау туралы презентация көрсету.Пікірлерін айтады, талдайды.ЖинақтауКері байланыс : Стикерлерге ұсыныс, тілектерін жазып, тау суретіне жапсырады.Қорытынды Қалыптастырушы бағалау  кері байланыс арқылы оқудың нәтижелі болуына ықпалын тигізеді. Сонымен қатар, ол оқушыға білім мен түсінуді жақсартуға, білім алуға түрткі болуға, өзін-өзі бағалау қабілетін жетілдіруге жәрдемдеседі. Қалыптастырушы бағалау күнделікті сынып жұмысы үрдісінде ағымдағы білімі мен қабілеттерді меңгеру денгейін анықтауға арналған. Бұл мұғалімдер мен оқушыларға оңтайлы жұмыс істеуіне қолайлы. Оқушыларды қорытынды бағалауға дайындау мақсатында ағымдық жұмыстардың тапсырмалары,  мазмұны, құрылымы мен формасы қалыптастырушы бағалауға бағытталады. Тоқсандық баға қойғанда тек қорытынды бақылау жұмысының нәтижесі  ғана емес, қалыптастырушы жұмыс та ескеріледі. Орта мектепте қолданылмайтын критерий мен рубрикалар тоқсандық баға қоюда есептелінбейді.Үй жұмысы да қалыптастырушы жұмыс ретінде қолданылуы мүмкін.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!