Сабақ
барысы
«Көбелекті гүлге
қондыру» әдісі арқылы
3 топқа бөлу: 1-топ
«Жоспарлау»,2-топ «Оқыту», 3-топ
«Қадағалау».
Зейінді
шоғырландыруға арналған
жаттығу
Суреттерді көрсете
отырып, тақырыпты және мақсатын
ашу
Тренердің кері
байланысы
1-тапсырма
Топтағыларға
таныстырылым ұсынады. ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ
ДЕГЕНІМІЗ НЕ? бойынша мұғалімге арналған
нұсқаулық тарату.
Таныстырылым
«Синектің конустық метафорасы» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.
Қалай жауап беретіндеріңіз өз
құзырларыңызда
І
топ: Біз
НЕГЕ оқытудың әдістерін зерттеп
үйренуіміз керек?
ІІ
топ: ҚАЛАЙ біз оны
істейміз?
ІІІ
топ: Біз
сыныпта НЕ
істеуіміз
керек?
2-тапсырма
берілген тапсырмаларды ретімен дұрыс
орналастыру
І топ: Сабақты
зерттеу, СЗ-дің кезеңдері
ІІ топ: Ұсынылатын
әрекеттер
ІІІ топ: Не
бақыланады?
Бағалау: І
топ
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сұраққа толық әрі тиянақты
жауап береді
|
1
|
Сұраққа толық жауап
береді
|
1
|
Сұраққа тиянақты жауап
береді
|
1
|
Тиімді түрде дәлелдей
алады
|
1
|
Сұраққа жауап беруде сұрақтың
аясынан ауытқушылық орын
алды
|
Сұрақтан
ауытқымайды
|
1
|
Тақырыппен жұмыс барыснда топ
мүшелері толықтай қатысады
|
1
|
Сабақты зерттеу кезеңдерінің
тапсырмаларын дұрыс
орналастырады
|
2
|
Сабақты зерттеу
кезеңдерін
|
5
|
1 кезеңді дұрыс
табады
|
1
|
2 кезеңді дұрыс
табады
|
1
|
3 кезеңді дұрыс
табады
|
1
|
|
|
|
|
ІІ
топ
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сұраққа толық әрі тиянақты
жауап береді
|
1
|
Сұраққа толық жауап
береді
|
1
|
Сұраққа тиянақты жауап
береді
|
1
|
Тиімді түрде дәлелдей
алады
|
1
|
Сұраққа жауап беруде сұрақтың
аясынан ауытқушылық орын
алды
|
Сұрақтан
ауытқымайды
|
1
|
Тақырыппен жұмыс барыснда топ
мүшелері толықтай қатысады
|
1
|
Сабақты зерттеу кезеңдерінің
тапсырмаларын дұрыс
орналастырады
|
2
|
Сабақты
жоспарлау кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
Сабақты
өткізу кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
Талқылау
кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
ІІІ
топ
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сұраққа толық әрі тиянақты
жауап береді
|
1
|
Сұраққа толық жауап
береді
|
1
|
Сұраққа тиянақты жауап
береді
|
1
|
Тиімді түрде дәлелдей
алады
|
1
|
Сұраққа жауап беруде сұрақтың
аясынан ауытқушылық орын
алды
|
Сұрақтан
ауытқымайды
|
1
|
Тақырыппен жұмыс барыснда топ
мүшелері толықтай қатысады
|
1
|
Сабақты зерттеу кезеңдерінің
оқушыдан не бақылананатынын дұрыс
орналастырады
|
2
|
Әлеуметтік кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
Эмоциялық
кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
Танымдық
кезеңдерін дұрыс
табады
|
1
|
|