Топтық
талқылау 20
минут
«Зерттеу сабақтарының
тақырыбын қалай анықтайсыз?
Зерттеу барысында топ
құруда неге мән беру қажет?
Зерттеу барысында «Оқушы
үні» қандай рол атқарады?
Сіздер өз зерттеу жүргізу
циклдерін қалай жүргізесіздер? Сауалнама. (ОҚУШЫҒА)
Оқуды қалай жақсартуға
болады?
«Нашар оқитын оқушы» - деген
болады ма?
«Нашар оқитын оқушы» болмау
үшін мұғалім не істеу керек? Сабақта мұғалім қалай оқытса «нашар
оқитын оқушы» болмайды деп ойлайсыз?
«Нашар оқитын оқушы» оқуын
жақсарту үшін қандай ақыл берере едіңіз?
“Сіздің жауапкершілігіңіздің деңгейі” (МҰҒАЛІМГЕ) ( “Ия”
немесе “жоқ” деп жауап бересіз)
1. Сіз қызметтік кездесулерге
уақтылы келесіз бе?
2. Сізге сенуге бола
ма?
3. Сізде үнемі кездейсоқ
жағдайларда қажетті болатын қаржы бола ма? 4. Достарыңыз
заңсыз іспен айналысып жатқанын білсеңіз, ол туралы милицияға хабар
бересіз бе?
5. Табиғат аясында демалып,
соңынан қалған қоқысты жинайсыз ба? 6. Сіз жүйелі түрде дене
шынықтыру жаттығуларын жасайсыз ба? 7. Сіздің денсаулығыңызға
кері әсер беретін тағамдарды қолданбауға әрекет жасайсыз ба?
8. Сіздің ойыңызша, жұмысыңыз, қызметіңіз бірінші кезекте тұру
керек пе?
9. Сайлауға үнемі қатысасыз
ба? 10. Алынған хаттарға 2-3 күн барысында жауап бересіз
бе?
11.Не істесеңде, оны жақсы
істеу керек деген пікірмен келісесіз бе? 12.Мазаңыз болмай,
өзіңізді нашар сезінсеңіз қызметтік кездесуге келесіз бе?
13.Сізде милицияға байланысты келеңсіз жағдайлар болған ба?
14.Сізді өзін-өзі басқару органдарына сайлаған ба? 15.Бала
кезіңізде үй шаруашылығында тұрақты көмектескесіз
бе?
|