Материалдар / Коучинг "Сенің қоғамдағы орның "-9-11 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Сенің қоғамдағы орның "-9-11 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Кез келген әріптеске
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг сабақ

Коучтер:Сарсенбаева А.Н

Қатысқан кластар: 9-11

Сабақтың тақырыбы

Cенің қоғамдағы орның

Мақсаты

Білім алушылардың жеке тұлғалық ерекшеліктері мен мінез-құлқын анықтау; өзін-өзі іштей бақылауға  және тежеуге үйрету; өз ойларын айта білуге, дәлелді мысалдар келтіруге, өз көзқарастарын, ойтолғауларын жеткізе білуге бағыт беру.

Оқыту нәтижесі

-мәтін бойынша өз ойына талдау жасай білу;

-Білім алушылардың «Қоғамдағы орнын анықтау» тиімділігін анықтап көрсету

Негізгі идея

Топтан кәсіби әңгіме кезінде «Кері және тікелей байланыс» деген сөздерді қолданып бір тоқтамға келу. «Кері және тікелей байланыс» мысалдарын анықтау.

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Ресурстар

АКТ,постерлер,стикерлер,видеоролик

Коуч мұғалімдердің қатысуын қадағалау


Тапсырма

Тренинг (Көңіл күйді көтеру үшін) «АЙСАУЛЕ, АЛМА, АСТАНА"

Бұл жаттығудың ерекшелігі. Адамның аты, тамақ атауы мен қаланың аты үшеуі бір әріптен басталуы керек және бірін бірі қайталамауы керек.

Әр қатысушы үштіктің көмегімен өздерін таныстырады. Мұндағы:

- бірінші сөз – оның есімі,

- екіншісі – тамақ (мүмкіндігінше өзі жақсы көретін!),

-  соңғы сөз – қала атауы

І. Топқа бөлу –

түстер бойынша

Бірдей түстерге ие болғандар бір топқа топтасады

III.Проблемалық сұрақтарды талдау.

Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші – жастар. Осы ретте Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың: «Мен сіздер, бүгінгі жастар ерекше ұрпақ екендеріңізді қайталаудан жалықпаймын. Сіздер тәуелсіз Қазақстанда өмірге келдіңіздер және сонда ержетіп келесіздер. Сіздердің жастық шақтарыңыздың уақыты – біздің еліміздің көтерілу және гүлдену уақыты. Сіздер осы жетістіктер рухын және табысқа деген ұмтылушылықты бойларыңызға сіңірдіңіздер», - деген сөзі мемлекет пен ұлт болашағы жастар болашағымен тікелей байланысты екендігін айқындайды.

«Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып беремін». (Әл Фараби)

Ұсынылған проблема бойынша топтар дәлелдемелер арқылы білдіреді.

І топ. Мен кіммін? Сұрағына ой бөлісу.

ІІ топ. Менің қоғамдағы орным. (Ой бөлісу)

III топ. Ақын М.Жұмабаевтің «Мен жастарға сенемін» өлеңін талдау.

Ұсынылған проблема бойынша топтар дәлелдемелер арқылы білдіреді.

IV. Таныстырылым жасау.

/Слайд арқылы/ Мақсатын, сұрақтар топтамасын көрсету.

Сергіту сәті.

1-топ:Қоғамда өз орны бар үлгілі жастар

2-топ:Спортты серік еткендер

3-топ:Білімді жас ұрпақ-ел ертеңі

Топты ұйымдастыру.














Таныстырылым көрсету. Постерлер тарату.






Сұрақтарға жауап береді,пікір алмасады.







Түстерді таңдау арқылы өз топтарын табады



Постермен,топпен жұмыс




Талдау жасайды,бір-бірімен алмасады.







Рефлексия: «Арқаға-арқа»

Екі қатысушы бір-біріне арқаларымен отырады және осы жағдайда 3-5 минут әңгіме құрады.Аяқталысымен олар өз сезімдерімен бөліседі.

Топтық жұмыс

Коучинг туралы пікірлерін айтады.

Пайдалынатын әдебиет

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасы (Екінші деңгей,үшінші басылым.)


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!