Коучинг
тақырыбы:
Жалпы мақсат:
Сілтеме:
Оқу
нәтижелері:
Қолданылатын
материалдар:
“Блум таксономиясы бойынша ойлау қызметінің деңгейлері”
Mұғалімдердің өзіндік пікір айту, әр түрлі жағдаяттарды шешу, ой –қозғауын өз
тәжірибесінде пайдаланып, шығармашылығын дамытуға ықпал ету.
Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлауды оқу процесінде қолдана білулеріне ықпал
ету, бақылау мен тыңдау арқылы дәлелдер жинастыру және шешім қабылдау, талапқа
сай өлшемдерді қолдану дағдыларын дамыту.
Блум таксономиясы
Ойлау ағдыларының деңгейлері күтілу нәтижелері арқылы анықталады
АКТ, постерлер, слайд
Оқыту әдістері:
Блум таксономиясы, критериалды бағалау, кері байланыс
Тапсырмалар
Психологиялық
ахуал туғызу
Жоспармен жұмыс жасау, талдау, сұрақ-жауап.
”Ақ тілек” түрлі түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге
таратылып беріледі. Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді
қатыстырып, тілек айтады.
Топқа бөлу (Гүлдер арқылы)
Жасырын сурет /“Сен білесің бе? “
Тапсырма
Білу
Бұл кім деп ойлайсыздар? Қай саланың маманы? Жасырылған суретті табуда, ой –
пікір айтуда белсенділік көрсету. Ұсынған «көпіршілерді» тиімді пайдалану арқылы
ойды шоғырландыру және жинақтау.
Түсіну
«Ол кім?» деген сұрақ қойылады
Қолдану
Тыңдалым берілген ойды жалғастыру,үзінді оқылады. қалған бөлігін әріптестеріме өз
ойларынан жалғастыруды ұсынамын. 1-ші топ , 2-ші топ не айтқандарын өз ойларымен
жалғастырады. Соңынан мәтіннің үзіндісінің толық нұсқасын көріп, өз құрған
диалогтарымен сәйкестестігін анықтайды.
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Кері байланыс
«Сізден сұрақ, бізден – жауап»
Топтарға бір – біріне сұрақтар қоюды ұсынамын шағын әңгіме жайлы топ бір – біріне
сұрақтар қояды.
«Топтық поэма» (жалпы оқиға жайлы, бүгінгі сабақ тақырыбында) Жеке жұмыс
орындалады. Әр қатысушы мәтіннің бір сөзін жазады, келесі адамға береді. Ол адам
өз қатарын жазып келесіге береді. осылайша жалғасып, соңынан бір әңгіме шығады.
Ең соңында қатысушылар өз мәтінінің қай жағдайға түскенін көреді.
Ортақ критерий ұсыну Екі топ бірін – бірі бағалайды, өз ой – пікірімен бөліседі.
Теориялық білім (қорытындылау) а) сын тұрғысынан ойлау б) сын тұрғысынан
ойлауды дамыту технологиясынан айырмашылығы с) диалог түрлері, әңгіме Сын
тұрғысынан ойлау мәнмәтініне қатысты өз сұрақтарын қояды, өз ой – пікірлерін
айтады
Кері байланыс «Менің алған әсерім» Коучинг – сесиядан алған әсерін жазады.
"Ойлаудың алты қалпағы" әдісі мынадай болады:
• Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру
• Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
• Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
• Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл
міндетті түрде орындалады!»
• Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды
Оқушыларға тапсырмалар берілгеннен, топтасып дайындалуға 10 - 12мин уақыт берілді. Әр топ өзіне
берілген тапсырмаға орай өзара ақылдасып, топтық жұмыс жасайды.
Топтық қорғау.
Топтар дайындалып болғасын, топтар өз жұмыстарын қорғауға көшті.
"Ақ қалпақ" тобы қазақтың салт - дәстүрлері мен әдет - ғұрыптары туралы толық мәліметтер келтірді.
Қонақжайлылық әдет - ғұрыптары, әдептілік пен сыпайылылық, отбасы мен некеге байланысты қазақтың
салт - дәстүрлерін жан - жақты ашып берді. Өздері білетін өмірден мысалдар келтірді.
"Қызыл қалпақ" тобы қазақтың салт - дәстүрлерін айта отыра, мысалы жұртшылық дәстүріне және асар
дәстүрлеріне тоқталып, өмірде қиын жағдайға ұшыраған адамдарға ауыл болып көмектесуі, ауылдастары
бірлесіп баспанасын салып беруге үлкен таңдану, құрметтеу сезімдерін жасыра алмады. Сонымен қатар
қонақжайлылығына да қазақтар ғана емес, басқа халықтардың да таңдана жазғанын айтып кетті.
"Қара қалпақ" тобының міндеті қазақ дәстүрлерінің келеңсіздіктерін, кемшіліктерін атап өту болғандықтан,
оларда өз міндеттерін толығымен орындап шықты. Әсіресе, "Белқұда", "бесік құда" дәстүрлерінің қазіргі
заманға сай еместігін алға тартты. "Қыз алып қашу" дәстүрінің адам құқығына қарсы бағытталған дәстүр
ретінде атап өтті. Сонымен қатар "әменгерлік","туысқанның баласын бауырына басу" дәстүрлеріне қарсы
өзіндік ой - пікірлерін білдірді.
"Сары қалпақ" тобы қазақтардың дәстүрлерінің ішінен "жұртшылық", "ерулік беру" "үлкендерді құрметтеу",
"бата беру" дәстүрлерін атап өтті. Олардың тәрбиелік маңызын атап өтті. Қазірге дейін осы
дәстүрлеріміздің сақталмауының маңыздылығын атап өтті.
"Жасыл қалпақ" тобының міндеті: шығармашылық ойлау, жаңа идеялар айту болғандықтан, бұрынғы салт дәстүрлерін дамыта отырып, жаңа дәстүрлер ұсынады. Қазіргі заманға сай жаңа дәстүрлерді ұсынды.
"Көк қалпақ" тобы барлық топтардың ой - пікірлерін толығымен тыңдап, жан - жақты талдауға кірісті. Әр
топқа жеке - жеке тоқталып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап берді.
Сабақ соңында мұғалім қорытындылап, топтардың жұмысына толық баға берді.
Үйге "Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар" деген тақырыпта эссе жазу тапсырылды.