
Коучинг
тақырыбы:
“Блумтаксономиясыбойыншаойлауқызметініңдеңгейлері”
Жалпымақсат:Mұғалімдердіңөзіндікпікірайту,әртүрліжағдаяттардышешу,ой–қозғауынөз
тәжірибесіндепайдаланып,шығармашылығындамытуғаықпалету.
Түйіндіидеялар:Сынтұрғысынанойлаудыоқупроцесіндеқолданабілулерінеықпал
ету,бақылаументыңдауарқылыдәлелдержинастыружәнешешімқабылдау,талапқа
сайөлшемдердіқолданудағдыларындамыту.
Сілтеме: Блумтаксономиясы
Оқу
нәтижелері: Ойлауағдыларыныңдеңгейлерікүтілунәтижелеріарқылыанықталады
Қолданылатын
материалдар:
АКТ,постерлер,слайд
Оқытуәдістері:Блумтаксономиясы,критериалдыбағалау,керібайланыс
Тапсырмалар Жоспарменжұмысжасау,талдау,сұрақ-жауап.
Психологиялық
ахуалтуғызу
”Ақтілек”түрлітүстістикерлергеәртүрлісөздержазыладыжәнемұғалімдерге
таратылыпберіледі.Мұғалімөзініңоңжағындағыәріптесінестикердегісөзді
қатыстырып,тілекайтады.
Топқабөлу(Гүлдерарқылы)
Тапсырма
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Керібайланыс
Жасырынсурет/“Сенбілесіңбе?“
Бұлкімдепойлайсыздар?Қайсаланыңмаманы?Жасырылғансуреттітабуда,ой–
пікірайтудабелсенділіккөрсету.Ұсынған«көпіршілерді»тиімдіпайдалануарқылы
ойдышоғырландыружәнежинақтау.
«Олкім?»дегенсұраққойылады
Тыңдалымберілгенойдыжалғастыру,үзіндіоқылады.қалғанбөлігінәріптестерімеөз
ойларынанжалғастырудыұсынамын.1-шітоп,2-шітопнеайтқандарынөзойларымен
жалғастырады.Соңынанмәтінніңүзіндісініңтолықнұсқасынкөріп,өзқұрған
диалогтарыменсәйкестестігінанықтайды.
«Сізденсұрақ,бізден–жауап»
Топтарғабір–бірінесұрақтарқоюдыұсынамыншағынәңгімежайлытопбір–біріне
сұрақтарқояды.
«Топтықпоэма»(жалпыоқиғажайлы,бүгінгісабақтақырыбында)Жекежұмыс
орындалады.Әрқатысушымәтінніңбірсөзінжазады,келесіадамғабереді.Оладам
өзқатарынжазыпкелесігебереді.осылайшажалғасып,соңынанбірәңгімешығады.
Еңсоңындақатысушыларөзмәтінініңқайжағдайғатүскенінкөреді.
ОртақкритерийұсынуЕкітопбірін–бірібағалайды,өзой–пікіріменбөліседі.
Теориялықбілім(қорытындылау)а)сынтұрғысынанойлауб)сынтұрғысынан
ойлаудыдамытутехнологиясынанайырмашылығыс)диалогтүрлері,әңгімеСын
тұрғысынанойлаумәнмәтінінеқатыстыөзсұрақтарынқояды,өзой–пікірлерін
айтады
Керібайланыс«Меніңалғанәсерім»Коучинг–сесияданалғанәсерінжазады.

"Ойлаудыңалтықалпағы"әдісімынадайболады:
•Ақ(ақбұлттар)-фактілер,цифрларжәнемәліметтердітазакүйіндеберу
•Қызыл(от)–ішкісезім,эмоция,сезінулержәнеинтуицияныбілдіру

•Қара(тұман)–негативтіойлау,мысалы:“бұлорындалмайды,себебі....”
•Сары(күн)-оптимизмді,ашықтықты,позитивтіжәнеконструктивтіойлар,ұсыныстар,мысалы:«неге,бұл
міндеттітүрдеорындалады!»
•Жасыл(дала)–жаңаидеяларағымынтудыратыншығармашылықойлар
Көк(аспан)–жоғарыдеңгейдегіжалпыкөзқарастарды,білдіреді,қорытындылайды
Оқушыларғатапсырмаларберілгеннен,топтасыпдайындалуға10-12минуақытберілді.Әртопөзіне
берілгентапсырмағаорайөзараақылдасып,топтықжұмысжасайды.
Топтыққорғау.
Топтардайындалыпболғасын,топтарөзжұмыстарынқорғауғакөшті.
"Аққалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлеріменәдет-ғұрыптарытуралытолықмәліметтеркелтірді.
Қонақжайлылықәдет-ғұрыптары,әдептілікпенсыпайылылық,отбасыменнекегебайланыстықазақтың
салт-дәстүрлерінжан-жақтыашыпберді.Өздерібілетінөмірденмысалдаркелтірді.
"Қызылқалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлерінайтаотыра,мысалыжұртшылықдәстүрінежәнеасар
дәстүрлерінетоқталып,өмірдеқиынжағдайғаұшырағанадамдарғаауылболыпкөмектесуі,ауылдастары
бірлесіпбаспанасынсалыпберугеүлкентаңдану,құрметтеусезімдерінжасыраалмады.Соныменқатар
қонақжайлылығынадақазақтарғанаемес,басқахалықтардыңдатаңданажазғанынайтыпкетті.
"Қарақалпақ"тобыныңміндетіқазақдәстүрлерініңкелеңсіздіктерін,кемшіліктерінатапөтуболғандықтан,
олардаөзміндеттерінтолығыменорындапшықты.Әсіресе,"Белқұда","бесікқұда"дәстүрлерініңқазіргі
заманғасайеместігіналғатартты."Қызалыпқашу"дәстүрініңадамқұқығынақарсыбағытталғандәстүр
ретіндеатапөтті.Соныменқатар"әменгерлік","туысқанныңбаласынбауырынабасу"дәстүрлерінеқарсы
өзіндікой-пікірлерінбілдірді.
"Сарықалпақ"тобықазақтардыңдәстүрлерініңішінен"жұртшылық","ерулікберу""үлкендердіқұрметтеу",
"батаберу"дәстүрлерінатапөтті.Олардыңтәрбиелікмаңызынатапөтті.Қазіргедейіносы
дәстүрлеріміздіңсақталмауыныңмаңыздылығынатапөтті.
"Жасылқалпақ"тобыныңміндеті:шығармашылықойлау,жаңаидеяларайтуболғандықтан,бұрынғысалт-
дәстүрлеріндамытаотырып,жаңадәстүрлерұсынады.Қазіргізаманғасайжаңадәстүрлердіұсынды.
"Көкқалпақ"тобыбарлықтоптардыңой-пікірлерінтолығыментыңдап,жан-жақтыталдауғакірісті.Әр
топқажеке-жекетоқталып,жетістіктеріменкемшіліктерінталдапберді.
Сабақсоңындамұғалімқорытындылап,топтардыңжұмысынатолықбағаберді.
Үйге"Дәстүрдіңозығыбар,тозығыбар"дегентақырыптаэссежазутапсырылды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг-сессия “Блум таксономиясы бойынша ойлау қызметінің деңгейлері”
Коучинг-сессия “Блум таксономиясы бойынша ойлау қызметінің деңгейлері”

Коучинг
тақырыбы:
“Блумтаксономиясыбойыншаойлауқызметініңдеңгейлері”
Жалпымақсат:Mұғалімдердіңөзіндікпікірайту,әртүрліжағдаяттардышешу,ой–қозғауынөз
тәжірибесіндепайдаланып,шығармашылығындамытуғаықпалету.
Түйіндіидеялар:Сынтұрғысынанойлаудыоқупроцесіндеқолданабілулерінеықпал
ету,бақылаументыңдауарқылыдәлелдержинастыружәнешешімқабылдау,талапқа
сайөлшемдердіқолданудағдыларындамыту.
Сілтеме: Блумтаксономиясы
Оқу
нәтижелері: Ойлауағдыларыныңдеңгейлерікүтілунәтижелеріарқылыанықталады
Қолданылатын
материалдар:
АКТ,постерлер,слайд
Оқытуәдістері:Блумтаксономиясы,критериалдыбағалау,керібайланыс
Тапсырмалар Жоспарменжұмысжасау,талдау,сұрақ-жауап.
Психологиялық
ахуалтуғызу
”Ақтілек”түрлітүстістикерлергеәртүрлісөздержазыладыжәнемұғалімдерге
таратылыпберіледі.Мұғалімөзініңоңжағындағыәріптесінестикердегісөзді
қатыстырып,тілекайтады.
Топқабөлу(Гүлдерарқылы)
Тапсырма
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Керібайланыс
Жасырынсурет/“Сенбілесіңбе?“
Бұлкімдепойлайсыздар?Қайсаланыңмаманы?Жасырылғансуреттітабуда,ой–
пікірайтудабелсенділіккөрсету.Ұсынған«көпіршілерді»тиімдіпайдалануарқылы
ойдышоғырландыружәнежинақтау.
«Олкім?»дегенсұраққойылады
Тыңдалымберілгенойдыжалғастыру,үзіндіоқылады.қалғанбөлігінәріптестерімеөз
ойларынанжалғастырудыұсынамын.1-шітоп,2-шітопнеайтқандарынөзойларымен
жалғастырады.Соңынанмәтінніңүзіндісініңтолықнұсқасынкөріп,өзқұрған
диалогтарыменсәйкестестігінанықтайды.
«Сізденсұрақ,бізден–жауап»
Топтарғабір–бірінесұрақтарқоюдыұсынамыншағынәңгімежайлытопбір–біріне
сұрақтарқояды.
«Топтықпоэма»(жалпыоқиғажайлы,бүгінгісабақтақырыбында)Жекежұмыс
орындалады.Әрқатысушымәтінніңбірсөзінжазады,келесіадамғабереді.Оладам
өзқатарынжазыпкелесігебереді.осылайшажалғасып,соңынанбірәңгімешығады.
Еңсоңындақатысушыларөзмәтінініңқайжағдайғатүскенінкөреді.
ОртақкритерийұсынуЕкітопбірін–бірібағалайды,өзой–пікіріменбөліседі.
Теориялықбілім(қорытындылау)а)сынтұрғысынанойлауб)сынтұрғысынан
ойлаудыдамытутехнологиясынанайырмашылығыс)диалогтүрлері,әңгімеСын
тұрғысынанойлаумәнмәтінінеқатыстыөзсұрақтарынқояды,өзой–пікірлерін
айтады
Керібайланыс«Меніңалғанәсерім»Коучинг–сесияданалғанәсерінжазады.

"Ойлаудыңалтықалпағы"әдісімынадайболады:
•Ақ(ақбұлттар)-фактілер,цифрларжәнемәліметтердітазакүйіндеберу
•Қызыл(от)–ішкісезім,эмоция,сезінулержәнеинтуицияныбілдіру

•Қара(тұман)–негативтіойлау,мысалы:“бұлорындалмайды,себебі....”
•Сары(күн)-оптимизмді,ашықтықты,позитивтіжәнеконструктивтіойлар,ұсыныстар,мысалы:«неге,бұл
міндеттітүрдеорындалады!»
•Жасыл(дала)–жаңаидеяларағымынтудыратыншығармашылықойлар
Көк(аспан)–жоғарыдеңгейдегіжалпыкөзқарастарды,білдіреді,қорытындылайды
Оқушыларғатапсырмаларберілгеннен,топтасыпдайындалуға10-12минуақытберілді.Әртопөзіне
берілгентапсырмағаорайөзараақылдасып,топтықжұмысжасайды.
Топтыққорғау.
Топтардайындалыпболғасын,топтарөзжұмыстарынқорғауғакөшті.
"Аққалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлеріменәдет-ғұрыптарытуралытолықмәліметтеркелтірді.
Қонақжайлылықәдет-ғұрыптары,әдептілікпенсыпайылылық,отбасыменнекегебайланыстықазақтың
салт-дәстүрлерінжан-жақтыашыпберді.Өздерібілетінөмірденмысалдаркелтірді.
"Қызылқалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлерінайтаотыра,мысалыжұртшылықдәстүрінежәнеасар
дәстүрлерінетоқталып,өмірдеқиынжағдайғаұшырағанадамдарғаауылболыпкөмектесуі,ауылдастары
бірлесіпбаспанасынсалыпберугеүлкентаңдану,құрметтеусезімдерінжасыраалмады.Соныменқатар
қонақжайлылығынадақазақтарғанаемес,басқахалықтардыңдатаңданажазғанынайтыпкетті.
"Қарақалпақ"тобыныңміндетіқазақдәстүрлерініңкелеңсіздіктерін,кемшіліктерінатапөтуболғандықтан,
олардаөзміндеттерінтолығыменорындапшықты.Әсіресе,"Белқұда","бесікқұда"дәстүрлерініңқазіргі
заманғасайеместігіналғатартты."Қызалыпқашу"дәстүрініңадамқұқығынақарсыбағытталғандәстүр
ретіндеатапөтті.Соныменқатар"әменгерлік","туысқанныңбаласынбауырынабасу"дәстүрлерінеқарсы
өзіндікой-пікірлерінбілдірді.
"Сарықалпақ"тобықазақтардыңдәстүрлерініңішінен"жұртшылық","ерулікберу""үлкендердіқұрметтеу",
"батаберу"дәстүрлерінатапөтті.Олардыңтәрбиелікмаңызынатапөтті.Қазіргедейіносы
дәстүрлеріміздіңсақталмауыныңмаңыздылығынатапөтті.
"Жасылқалпақ"тобыныңміндеті:шығармашылықойлау,жаңаидеяларайтуболғандықтан,бұрынғысалт-
дәстүрлеріндамытаотырып,жаңадәстүрлерұсынады.Қазіргізаманғасайжаңадәстүрлердіұсынды.
"Көкқалпақ"тобыбарлықтоптардыңой-пікірлерінтолығыментыңдап,жан-жақтыталдауғакірісті.Әр
топқажеке-жекетоқталып,жетістіктеріменкемшіліктерінталдапберді.
Сабақсоңындамұғалімқорытындылап,топтардыңжұмысынатолықбағаберді.
Үйге"Дәстүрдіңозығыбар,тозығыбар"дегентақырыптаэссежазутапсырылды.
шағым қалдыра аласыз













