Коучинг-сессия “Блум таксономиясы бойынша ойлау қызметінің деңгейлері”

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг-сессия “Блум таксономиясы бойынша ойлау қызметінің деңгейлері”

Материал туралы қысқаша түсінік
Mұғалімдердің өзіндік пікір айту, әр түрлі жағдаяттарды шешу, ой –қозғауын өз тәжірибесінде пайдаланып, шығармашылығын дамытуға ықпал ету.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Коучинг
тақырыбы:
“Блумтаксономиясыбойыншаойлауқызметініңдеңгейлері”
Жалпымақсат:Mұғалімдердіңөзіндікпікірайту,әртүрліжағдаяттардышешу,ой–қозғауынөз
тәжірибесіндепайдаланып,шығармашылығындамытуғаықпалету.
Түйіндіидеялар:Сынтұрғысынанойлаудыоқупроцесіндеқолданабілулерінеықпал
ету,бақылаументыңдауарқылыдәлелдержинастыружәнешешімқабылдау,талапқа
сайөлшемдердіқолданудағдыларындамыту.
Сілтеме: Блумтаксономиясы
Оқу
нәтижелері: Ойлауағдыларыныңдеңгейлерікүтілунәтижелеріарқылыанықталады
Қолданылатын
материалдар:
АКТ,постерлер,слайд
Оқытуәдістері:Блумтаксономиясы,критериалдыбағалау,керібайланыс
Тапсырмалар Жоспарменжұмысжасау,талдау,сұрақ-жауап.
Психологиялық
ахуалтуғызу
”Ақтілек”түрлітүстістикерлергеәртүрлісөздержазыладыжәнемұғалімдерге
таратылыпберіледі.Мұғалімөзініңоңжағындағыәріптесінестикердегісөзді
қатыстырып,тілекайтады.
Топқабөлу(Гүлдерарқылы)
Тапсырма
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Керібайланыс
Жасырынсурет/“Сенбілесіңбе?“
Бұлкімдепойлайсыздар?Қайсаланыңмаманы?Жасырылғансуреттітабуда,ой–
пікірайтудабелсенділіккөрсету.Ұсынған«көпіршілерді»тиімдіпайдалануарқылы
ойдышоғырландыружәнежинақтау.
«Олкім?»дегенсұраққойылады
Тыңдалымберілгенойдыжалғастыру,үзіндіоқылады.қалғанбөлігінәріптестерімеөз
ойларынанжалғастырудыұсынамын.1-шітоп,2-шітопнеайтқандарынөзойларымен
жалғастырады.Соңынанмәтінніңүзіндісініңтолықнұсқасынкөріп,өзқұрған
диалогтарыменсәйкестестігінанықтайды.
«Сізденсұрақ,бізден–жауап»
Топтарғабір–бірінесұрақтарқоюдыұсынамыншағынәңгімежайлытопбір–біріне
сұрақтарқояды.
«Топтықпоэма»(жалпыоқиғажайлы,бүгінгісабақтақырыбында)Жекежұмыс
орындалады.Әрқатысушымәтінніңбірсөзінжазады,келесіадамғабереді.Оладам
өзқатарынжазыпкелесігебереді.осылайшажалғасып,соңынанбірәңгімешығады.
Еңсоңындақатысушыларөзмәтінініңқайжағдайғатүскенінкөреді.
ОртақкритерийұсынуЕкітопбірін–бірібағалайды,өзой–пікіріменбөліседі.
Теориялықбілім(қорытындылау)а)сынтұрғысынанойлауб)сынтұрғысынан
ойлаудыдамытутехнологиясынанайырмашылығыс)диалогтүрлері,әңгімеСын
тұрғысынанойлаумәнмәтінінеқатыстыөзсұрақтарынқояды,өзой–пікірлерін
айтады
Керібайланыс«Меніңалғанәсерім»Коучинг–сесияданалғанәсерінжазады.


Page 2

"Ойлаудыңалтықалпағы"әдісімынадайболады:
•Ақ(ақбұлттар)-фактілер,цифрларжәнемәліметтердітазакүйіндеберу
•Қызыл(от)–ішкісезім,эмоция,сезінулержәнеинтуицияныбілдіру


Page 3

•Қара(тұман)–негативтіойлау,мысалы:“бұлорындалмайды,себебі....”
•Сары(күн)-оптимизмді,ашықтықты,позитивтіжәнеконструктивтіойлар,ұсыныстар,мысалы:«неге,бұл
міндеттітүрдеорындалады!»
•Жасыл(дала)–жаңаидеяларағымынтудыратыншығармашылықойлар
Көк(аспан)–жоғарыдеңгейдегіжалпыкөзқарастарды,білдіреді,қорытындылайды
Оқушыларғатапсырмаларберілгеннен,топтасыпдайындалуға10-12минуақытберілді.Әртопөзіне
берілгентапсырмағаорайөзараақылдасып,топтықжұмысжасайды.
Топтыққорғау.
Топтардайындалыпболғасын,топтарөзжұмыстарынқорғауғакөшті.
"Аққалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлеріменәдет-ғұрыптарытуралытолықмәліметтеркелтірді.
Қонақжайлылықәдет-ғұрыптары,әдептілікпенсыпайылылық,отбасыменнекегебайланыстықазақтың
салт-дәстүрлерінжан-жақтыашыпберді.Өздерібілетінөмірденмысалдаркелтірді.
"Қызылқалпақ"тобықазақтыңсалт-дәстүрлерінайтаотыра,мысалыжұртшылықдәстүрінежәнеасар
дәстүрлерінетоқталып,өмірдеқиынжағдайғаұшырағанадамдарғаауылболыпкөмектесуі,ауылдастары
бірлесіпбаспанасынсалыпберугеүлкентаңдану,құрметтеусезімдерінжасыраалмады.Соныменқатар
қонақжайлылығынадақазақтарғанаемес,басқахалықтардыңдатаңданажазғанынайтыпкетті.
"Қарақалпақ"тобыныңміндетіқазақдәстүрлерініңкелеңсіздіктерін,кемшіліктерінатапөтуболғандықтан,
олардаөзміндеттерінтолығыменорындапшықты.Әсіресе,"Белқұда","бесікқұда"дәстүрлерініңқазіргі
заманғасайеместігіналғатартты."Қызалыпқашу"дәстүрініңадамқұқығынақарсыбағытталғандәстүр
ретіндеатапөтті.Соныменқатар"әменгерлік","туысқанныңбаласынбауырынабасу"дәстүрлерінеқарсы
өзіндікой-пікірлерінбілдірді.
"Сарықалпақ"тобықазақтардыңдәстүрлерініңішінен"жұртшылық","ерулікберу""үлкендердіқұрметтеу",
"батаберу"дәстүрлерінатапөтті.Олардыңтәрбиелікмаңызынатапөтті.Қазіргедейіносы
дәстүрлеріміздіңсақталмауыныңмаңыздылығынатапөтті.
"Жасылқалпақ"тобыныңміндеті:шығармашылықойлау,жаңаидеяларайтуболғандықтан,бұрынғысалт-
дәстүрлеріндамытаотырып,жаңадәстүрлерұсынады.Қазіргізаманғасайжаңадәстүрлердіұсынды.
"Көкқалпақ"тобыбарлықтоптардыңой-пікірлерінтолығыментыңдап,жан-жақтыталдауғакірісті.Әр
топқажеке-жекетоқталып,жетістіктеріменкемшіліктерінталдапберді.
Сабақсоңындамұғалімқорытындылап,топтардыңжұмысынатолықбағаберді.
Үйге"Дәстүрдіңозығыбар,тозығыбар"дегентақырыптаэссежазутапсырылды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
05.04.2020
1210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі