Материалдар / Коучинг –сессия тақырыбы: «Сынып жетекші»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг –сессия тақырыбы: «Сынып жетекші»

Материал туралы қысқаша түсінік
: көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы түсініктерін кеңейтеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2018
560
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Сақтар мәдениеті
Сабақ: тарихМектеп: Ш.Бектасов ЖОМ
Сабаққа негізделген оқу мақсаттарыСақтардың өнер туындыларының стильдік ерекшеліктерін ажырата біледі, қосымша деректер арқылы ойларын толықтырады
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Сақтардың мәдени мұралары туралы біледі


Оқушылардың басым бөлігі:


Сақ тайпаларының өнер туындыларында аңдық стиль болғанын түсінеді


Кейбір оқушылар:


Сақ мәдениетінің өзіндік ерекшеліктерін анықтап, талдайды
Тілдік мақсатОқушылар


Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсінеді,талдайды


Негізгі ұғымдар:
  • Мәдениет. Аңдық стиль. «Алтын киімді адам»


  • 1 Сақтардың көне ескерткіштері жайлы не білесің?
  • Не үшін Алтын киімді адамды Қазақстанның ежелгі мәдениетінің айшықты үлгісі деп атаймыз ?
  • Аңдық стильді қалай түсінесің?
  • Сақтардың өнер туындыларын қалай бағалайсың?


  • Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


    Жазылым: ғалымдардың сақтар мәдени мұралары жайлы ойларын жазадыОқылым: Сақтардың көне ескерткіштері жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар
    Алдыңғы оқуСақтардың мекендеген жері.Сақ қоғамы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
    Басталуы1минут



    10 минут
    «Ұқсас ерекшеліктер»арқылы топқа бөлемін Білу кезеңі:Үй тапсырмасы «Сұрақтар қобдишасы»Сақтар туралы алғашқы мәліметтерСақ тайпаларының қоныстануыСақ қоғамыСақ қоғамындағы әйелдер рөлі



    Сұрақ-жауапКарта





    2 минут











    Ортасы



    15 минут





    2минут

    5минут











































    2 минут



    1минут1минут
    Ой қозғау: «Суреттер сөйлейді»(оқулықтағы суреттерге қарап ойын жеткізу) Шірік-Рабат Бесшатыр қорымы «Алтын киімді адам» Қолдану:«Топтас-Ойлан-Бөліс»әдісіТақырыпшаны топқа бөліп беремін:Мәтінмен жұмыс1.Сақтардың мәдени мұралары2.Бесшатыр қорымы3. «Алтын киімді адам»4.Аңдық стильСергіту сәті: «Сұраққа сөзбен жауап беру»Талдау:«Ой тұжырымдау»1.Картамен жұмыс (ескерткіш орындарын картаға түсіру)2 хронологиямен жұмыс :

    3.Семантикалық карта(дұрыс жауапқа «+»белгісін қой4.Эссе:Сақтардың мәдени мұралары»(топтар тапсырмаларды өзара алмасу арқылы тексереді, түзету арқылы толықтырады)Жинақтау: «Өз ойыңды түйінде» Сақ жерінен табылған заттарға сипаттама беру Бағалау: критерий бойыншаҮйге тапсырма:Сақ мәдениеті тақырыбын оқу және тест дайындап келу
    Оқулықтағы суреттер











    ОқулықФлипчарт











    Кескін карта





    А4парағы











    А4парағы













    А4 парағы



    Сақ жерінен табылған суреттер



    Үй тапсырмасын белгілеп алады
    Аяқталуы1 минут«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алуСабақтан қандай әсер алдың?Сабақ саған ұнады ма?Тақырып бойынша тағы не білгің келеді?

    Кері байланыс парағы
    Қосымша ақпараттар: Сақтар мәдениетіне қатысты «Тарих Ата» оқулығынан қосымша мәліметтер айту
    Саралау БағалауПәнаралық байланыс
    -Төртінші тарау негіздерін қайталап келу

    -Қосымша оқулықтармен жұмыс жасату-Тест дайындау
    Критерий бойынша оқушылардың тапсырмаларды орындаудағы белсенділіктеріне қарай бағаланды «Бағдаршам»әдісі арқылы кері байланыс алдымЕжелгі дүние тарихыӘдебиетБейнелеу өнері

    Рефлексия

    Сабақта кемшіліктерді болдырмау мақсатында ұйымдастыру кезеңіне ерекше көңіл бөлдім.Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлануға бейімдеу барысында қолдану,жинақтау,бағалау кезеңдерінде тапсырмаларды тәуелсіз орындай алды.


    Бүгінгі сергіту сәті «Сұраққа сөзбен жауап беру»деп аталды. Өте қызықты болды.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Блум таксономиясы кезеңдері бойынша тақырыпты ашу тиімді болды2.Топтық жұмыс арқылыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Сабақ кезеңдерін дұрыс жоспарлау2. Әдіс-тәсілдерді тақырыпқа сәйкес қолдануСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім.Тақырып жоспарын дұрыс құрылымдау.Әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білуОқушылардың ой-пікір айтуында түрткі болу, бағыттай алуСұрақтарды дұрыс қоюӨзін-өзі бағалауды ұсыну
















































    Сабақтың тақырыбы:Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы

    Сабақ: тарихМектеп: Ш.Бектасов ЖОМ
    Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.Сөздік,тілдік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
    Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


    Сақтардың тұрмысы мен шаруашылық түрлерін біледі


    Оқушылардың басым бөлігі:


    Сақ елінің діни-наным, әдет-ғұрыптарын салыстырады


    Кейбір оқушылар:


    Сақтардың мал шаруашылығы мен егіншілік шаруашылығындағы іс-әрекеттерді және қосымша кәсіп түрлерін талдайды
    Тілдік мақсатОқушылар


    Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсіндіреді.


    Негізгі ұғымдар:Тұрмыс.Шаруашылық. Қолөнер.


    1.Сақтардың өмір сүру дағдысы қалай болды?2.Сақтардың тұрмысына қажетті мал түрлерін ата3.Қолөнер ісінің дамуын қалай бағалайсың?4.Сақтардың діни нанымдары мен әдет-ғұрыптарының негізгі бағыты не болды?


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


    Жазылым:ертедегі археологтардың қазба жұмыстары нәтижесінде нақтыланған ой-тұжырымдарды жазадыОқылым: Сақтардың тыныс-тіршілігі жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар
    Алдыңғы оқуСақ мәдениеті
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы2минут







    10 минут
    Ұйымдастыру кезеңін өткізу: «Күш бірлікте»көрсетілім жасаймынСыныпты 1,2,3,4 санау арқылы төрт топқа бөлемінБағалау парағын таратамын

    Білу кезеңі:«Стикердегі диалог» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймынӘр топ бір-біріне үй тапсырмасы бойынша сұрақтар жазып, үстел үстіне жапсырады. Топтар жауап береді




    А4парағы





    Сұрақ-жауап



    Ортасы



    2 минут









    15 минут











































    1 минут





    5минут













    1 минут1 минут1 минут
    Түсіну: Жаңа сабаққа ену Оқушыларға сөзжұмбақ жасырамын:
  • Жылқы мен қой ----------------------------
  • Түйе------------------------------------------
  • Балық ---------------------------------------
  • Ұста ----------------------------------------
  • Өсірді ---------------------------------------
  • Әлем -----------------------------------------
  • Қолдану: «Бірге ойлаймыз»(мәтінмен жұмыс) Топтарға тақырыпшалар бөліп беремін:1топ:Сақтардың тұрмысы 2топ: Сақтардың шаруашылығы3топ:Қолөнер кәсібі

    4.топ: Діни нанымдары мен ғұрыптары

    Сергіту сәті:«Абай өлеңдерін толықтыр» Талдау : «Ой тұжырымдау»әдісі ( топтарды қайта орналастыру)

    1топ:Сақтар тұрмысы мен шаруашылығы тест дайындайды2топ:Сәйкестендіру тесті:1. Соқа мен қамыт---------------------абыздарға2. Найза мен садақ -------------------- халыққа3.Жайпақ тостаған --------------------егіншілерге4. Қой жүні --------------------------- жауынгерлерге3топ:Суретпен жұмыс: Сақтартың көппелі өмірін суреттейді4топ: Эссе: «Сақтар тіршілігі»Жинақтау:Тізбектер. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Жаңа тақырып бойынша бір сөз айтады, екінші оқушы түсіндіредіБағалау:Критерий бойыншаҮйге тапсырма:тақырыпты оқып келу


    Сөзжұмбақ













    Оқулық

    Постер





































    Оқушылар әрекеті



    флипчарт, түрлі-түсті қалам

    А4 парағы, түрлі-түсті қалам

    Оқушы әрекеті

    Бағалау парағы

    Аяқталуы1 минут«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алу

    Кері байланыс парағы
    Қосымша ақпараттар: Оқу кітабынан сақтардың тұрмысы мен шаруашылығына қатысты қызықты мәлімет айту
    Саралау БағалауПәнаралық байланыс
    -Төртінші тарау негіздерін қайталап келу-Қосымша оқуға арналған тарихи деректермен жұмыс жасауКритерий бойынша бағаланды«Бас бармақ»әдісі арқылы кері байланыс алындыБейнелеу өнеріәдебиет

    РефлексияБүгінгі сабағымда топтың ортақ ережесін сақтауға ерекше мән бердім.Топтық ереже сақтаудың сабақтың дұрыс игерілуіне ықпалы зор екенін байқадым.Тақырыпты игерді.Оқушыларда тапсырма орындауда бірін-бірі толықтырып, тақырыпты ашуға әрекет етті.


    Оқушылар топтық тапсырмалар орындауға дайындығы жақсы
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1. Жаңа тақырып бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау 2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Кезеңдер бойынша тапсырмалар орындау2. Кейбір оқушының тапсырманы орындауда көшбастауыСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім.Тақырып жоспарын дұрыс құрылымдау.Ортақ топтық ережесін құруБейнекөрсетілім жасауЖаңа тақырып бойынша топтық жұмыс жүргізуОқушыларды бірін-бірі бағалау























































































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!