Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Коучинг –сессия тақырыбы: «Сынып жетекші»
Материал туралы қысқаша түсінік
: көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы түсініктерін кеңейтеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Ақпан 2018
640
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы:Сақтар мәдениеті | ||
Сабақ: тарих | Мектеп: Ш.Бектасов ЖОМ | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары | Сақтардың өнер туындыларының стильдік ерекшеліктерін ажырата біледі, қосымша деректер арқылы ойларын толықтырады | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Сақтардың мәдени мұралары туралы біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Сақ тайпаларының өнер туындыларында аңдық стиль болғанын түсінеді | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Сақ мәдениетінің өзіндік ерекшеліктерін анықтап, талдайды | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |
Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсінеді,талдайды | ||
Негізгі ұғымдар: | ||
1 Сақтардың көне ескерткіштері жайлы не білесің? | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Жазылым: ғалымдардың сақтар мәдени мұралары жайлы ойларын жазадыОқылым: Сақтардың көне ескерткіштері жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар | ||
Алдыңғы оқу | Сақтардың мекендеген жері.Сақ қоғамы. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы1минут 10 минут | «Ұқсас ерекшеліктер»арқылы топқа бөлемін Білу кезеңі:Үй тапсырмасы «Сұрақтар қобдишасы»Сақтар туралы алғашқы мәліметтерСақ тайпаларының қоныстануыСақ қоғамыСақ қоғамындағы әйелдер рөлі | Сұрақ-жауапКарта |
2 минут Ортасы 15 минут 2минут 5минут 2 минут 1минут1минут | Ой қозғау: «Суреттер сөйлейді»(оқулықтағы суреттерге қарап ойын жеткізу) Шірік-Рабат Бесшатыр қорымы «Алтын киімді адам» Қолдану:«Топтас-Ойлан-Бөліс»әдісіТақырыпшаны топқа бөліп беремін:Мәтінмен жұмыс1.Сақтардың мәдени мұралары2.Бесшатыр қорымы3. «Алтын киімді адам»4.Аңдық стильСергіту сәті: «Сұраққа сөзбен жауап беру»Талдау:«Ой тұжырымдау»1.Картамен жұмыс (ескерткіш орындарын картаға түсіру)2 хронологиямен жұмыс : 3.Семантикалық карта(дұрыс жауапқа «+»белгісін қой4.Эссе:Сақтардың мәдени мұралары»(топтар тапсырмаларды өзара алмасу арқылы тексереді, түзету арқылы толықтырады)Жинақтау: «Өз ойыңды түйінде» Сақ жерінен табылған заттарға сипаттама беру Бағалау: критерий бойыншаҮйге тапсырма:Сақ мәдениеті тақырыбын оқу және тест дайындап келу | Оқулықтағы суреттер ОқулықФлипчарт Кескін карта А4парағы А4парағы А4 парағы Сақ жерінен табылған суреттер Үй тапсырмасын белгілеп алады |
Аяқталуы1 минут | «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алуСабақтан қандай әсер алдың?Сабақ саған ұнады ма?Тақырып бойынша тағы не білгің келеді? | Кері байланыс парағы |
Қосымша ақпараттар: Сақтар мәдениетіне қатысты «Тарих Ата» оқулығынан қосымша мәліметтер айту | ||
Саралау | Бағалау | Пәнаралық байланыс |
-Төртінші тарау негіздерін қайталап келу -Қосымша оқулықтармен жұмыс жасату-Тест дайындау | Критерий бойынша оқушылардың тапсырмаларды орындаудағы белсенділіктеріне қарай бағаланды «Бағдаршам»әдісі арқылы кері байланыс алдым | Ежелгі дүние тарихыӘдебиетБейнелеу өнері |
Рефлексия | Сабақта кемшіліктерді болдырмау мақсатында ұйымдастыру кезеңіне ерекше көңіл бөлдім.Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлануға бейімдеу барысында қолдану,жинақтау,бағалау кезеңдерінде тапсырмаларды тәуелсіз орындай алды. | |
Бүгінгі сергіту сәті «Сұраққа сөзбен жауап беру»деп аталды. Өте қызықты болды. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Блум таксономиясы кезеңдері бойынша тақырыпты ашу тиімді болды2.Топтық жұмыс арқылыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Сабақ кезеңдерін дұрыс жоспарлау2. Әдіс-тәсілдерді тақырыпқа сәйкес қолдануСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім.Тақырып жоспарын дұрыс құрылымдау.Әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білуОқушылардың ой-пікір айтуында түрткі болу, бағыттай алуСұрақтарды дұрыс қоюӨзін-өзі бағалауды ұсыну |
Сабақтың тақырыбы:Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы | ||
Сабақ: тарих | Мектеп: Ш.Бектасов ЖОМ | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.Сөздік,тілдік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылық түрлерін біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Сақ елінің діни-наным, әдет-ғұрыптарын салыстырады | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Сақтардың мал шаруашылығы мен егіншілік шаруашылығындағы іс-әрекеттерді және қосымша кәсіп түрлерін талдайды | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |
Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсіндіреді. | ||
Негізгі ұғымдар:Тұрмыс.Шаруашылық. Қолөнер. | ||
1.Сақтардың өмір сүру дағдысы қалай болды?2.Сақтардың тұрмысына қажетті мал түрлерін ата3.Қолөнер ісінің дамуын қалай бағалайсың?4.Сақтардың діни нанымдары мен әдет-ғұрыптарының негізгі бағыты не болды? | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Жазылым:ертедегі археологтардың қазба жұмыстары нәтижесінде нақтыланған ой-тұжырымдарды жазадыОқылым: Сақтардың тыныс-тіршілігі жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар | ||
Алдыңғы оқу | Сақ мәдениеті | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы2минут 10 минут | Ұйымдастыру кезеңін өткізу: «Күш бірлікте»көрсетілім жасаймынСыныпты 1,2,3,4 санау арқылы төрт топқа бөлемінБағалау парағын таратамын Білу кезеңі:«Стикердегі диалог» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймынӘр топ бір-біріне үй тапсырмасы бойынша сұрақтар жазып, үстел үстіне жапсырады. Топтар жауап береді | А4парағы Сұрақ-жауап |
Ортасы 2 минут 15 минут 1 минут 5минут 1 минут1 минут1 минут | Түсіну: Жаңа сабаққа ену Оқушыларға сөзжұмбақ жасырамын: 4.топ: Діни нанымдары мен ғұрыптары Сергіту сәті:«Абай өлеңдерін толықтыр» Талдау : «Ой тұжырымдау»әдісі ( топтарды қайта орналастыру) 1топ:Сақтар тұрмысы мен шаруашылығы тест дайындайды2топ:Сәйкестендіру тесті:1. Соқа мен қамыт---------------------абыздарға2. Найза мен садақ -------------------- халыққа3.Жайпақ тостаған --------------------егіншілерге4. Қой жүні --------------------------- жауынгерлерге3топ:Суретпен жұмыс: Сақтартың көппелі өмірін суреттейді4топ: Эссе: «Сақтар тіршілігі»Жинақтау:Тізбектер. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Жаңа тақырып бойынша бір сөз айтады, екінші оқушы түсіндіредіБағалау:Критерий бойыншаҮйге тапсырма:тақырыпты оқып келу | Сөзжұмбақ Оқулық Постер Оқушылар әрекеті флипчарт, түрлі-түсті қалам А4 парағы, түрлі-түсті қалам Оқушы әрекеті Бағалау парағы |
Аяқталуы1 минут | «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алу | Кері байланыс парағы |
Қосымша ақпараттар: Оқу кітабынан сақтардың тұрмысы мен шаруашылығына қатысты қызықты мәлімет айту | ||
Саралау | Бағалау | Пәнаралық байланыс |
-Төртінші тарау негіздерін қайталап келу-Қосымша оқуға арналған тарихи деректермен жұмыс жасау | Критерий бойынша бағаланды«Бас бармақ»әдісі арқылы кері байланыс алынды | Бейнелеу өнеріәдебиет |
Рефлексия | Бүгінгі сабағымда топтың ортақ ережесін сақтауға ерекше мән бердім.Топтық ереже сақтаудың сабақтың дұрыс игерілуіне ықпалы зор екенін байқадым.Тақырыпты игерді.Оқушыларда тапсырма орындауда бірін-бірі толықтырып, тақырыпты ашуға әрекет етті. | |
Оқушылар топтық тапсырмалар орындауға дайындығы жақсы | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1. Жаңа тақырып бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау 2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Кезеңдер бойынша тапсырмалар орындау2. Кейбір оқушының тапсырманы орындауда көшбастауыСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім.Тақырып жоспарын дұрыс құрылымдау.Ортақ топтық ережесін құруБейнекөрсетілім жасауЖаңа тақырып бойынша топтық жұмыс жүргізуОқушыларды бірін-бірі бағалау |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)