Материалдар / Коучинг "SMART мақсат қоюды тәжірибеде қолдану жолдары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "SMART мақсат қоюды тәжірибеде қолдану жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучтарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
2010
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Қандыағаш қаласы №4 орта мектебінің Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша сертификаттанған бастауыш класс мұғалімі

Ершекенова Мирамгул Пирмухинбетовна

Коуч М П Ершекенова

Коучингтің тақырыбы: "SMART мақсат қоюды тәжірибеде қолдану жолдары"   

Тақырыбы:

"SMART мақсат қоюды тәжірибеде қолдану жолдары "

Мақсаты:

 Мұғалімдермен сабаққа мақсат қоюдың тиімді  жолдарымен ой бөлісу, әдіс алмасу.

Дереккөздері:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, Интербелсенді әдістемесі  А.Қ. Әлімов, Б.М. Қосанов, Р.Ж. Базарбекова,  Сpm.kz   порталы,  ғаламтордан мәліметтер.

Оқу 

нәтижелері:

Мұғалімдер сабақтарына SMART ақылды тапсырмалары арқылы  мақсат қоя біледі

Негізгі 

түйінді  идеялар:

Мұғалімдер сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қояды. Дұрыс қойылған мақсат арқылы оқушылардың білімді дұрыс игеруіне жағдай жасалады.

Оқыту әдістері:

Оқытудағы жаңа тәсілдер

Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар

Оқыту үшін бағалау

СТО

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

 

Ресурстар:

А-3  парақтары,  стикер,  интерактивті  тақта,  слайдтар,  маркер, қалам

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімнің  іс-әрекеті

Психологиялық  ахуал қалыптастыру, топтарға бөлу:

3 мин.

І. Психологиялық ахуал  туғызу   Тренинг  «Киіз құрастыру»

Мұғалімдер қимылмен киіз үй құрастырады .

  «Әріптер сиқыры»сөз құрап топқа бөлінеді.

«Мақсат» «Міндет» «Нәтиже» «SMART» топтарға бөлінеді

 

Мұғалімдер түстер

арқылы бірігіп, топқа жинақталады.

Қызығушылықты ояту:

7 мин.

Ой  шақыру  

«Ой қозғау»  тәсілін  пайдалану                                              

Сабағымызды бастамас бұрын сіздерге сұрақтар ұсынамын. 

1.Сабақтың максаты дегеніміз не? Мұғалімдер сабақтың мақсатын қою оңай деп ойлайды. Сіз осы пікірмен келісесіз бе?

2.Оқушы нені үйрену керек?Дұрыс қойылған мақсат оқыту тәжірибесін жақсартады деген пікірмен келісесіз бе?

3.Сабақты жоспарлауда қандайда бір қағидаларға сүйенесіз бе?

Кандай нітиже көре аламыз?

Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлай отырып, сұрақтарға ия, жоқ деген жауаптар ұсынады. Топ ортасынан біреуі топ пікірлерін ортаға салады.

Ия – жасыл түс.

Жоқ – қызыл түс.

 

 

Мағынаны тану:

1-тапсырма

20 мин.

. Топтық жұмыс                                              «Сабаққа мақсат қою»  тақырыбында ұстаздар күнделікті өз сабақтарында мақсатты қалай қоятынын, неге көңіл бөлетіндіктерін негізге ала отырып, ой бөліседі.

Математика, казақ тілі пәндері бойынша мақсат жазу,талкылау

Топтаталқылайды, постер жасап,  ортада өз жұмыстарын қорғайды.

 

2-тапсырма

10 мин.

1. "Мақсатты тұжырымдау Сабақтарға SMART мақсат қою"                                                                  

(интербелсенді тақтадан слайдтар

көрсетіледі)                                                                                                        

        Стронг "Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім" деген болатын. Алайда, тамыры тереңге кеткен ұстанымдар мұғалімнің жаңашыл идеяларды қабылдау қабілетін шектеуі мүмкін. Сондықтан жаңашыл идеяларды танудан және тәжірибе жасаудан жалықпағанымыз абзал. Осы орайда, мұғалімнің жұмысы дұрыс мақсат қоюдан басталатынын айтқым келеді. Мақсат дегеніміз не, ол не үшін қажет? Көптеген ғалымдардың берген анықтамалары бойынша мақсат дегеніміз:

  • болашақ нәтижені суреттеу

  • неге қол жеткізу керектігінің  бейнесі

· белгілі бір анықталған күш-қайрат жұмсалатын және ұйымдастырылған

іс әрекет талап етілетін күтілетін нәтижелер жиынтығы

·   бұл индивидумның өз күштерімен қол

жеткізе алатын келешектегі шындықты суреттеуі  

Видео тамашалау

SMART мақсаттар мен міндеттер                       SMART – оқыту мақсаты мен міндеттерін анықтауда

қолданылатын, 1981 жылы Джордж Доран енгізген ұғым. Автордың айтуынша, SMART аббревиатурасының құрамында оқыту мақсаты мен міндеттерін сипаттауға тиіс сын есімдер қамтылған. «Smart» сөзін ағылшын тілінен қазақшалағанда ақылды  деген мағынаны білдіреді.  Алайда, біз әңгіме жасағалы отырған жағдайдағы SMART ол сөз емес. Ол – 1954 жылы  Питер Друкер айналымға енгізген аббревиатура.

Specific – арнайы, нақты;

Measurable – өлшеуге болатын, шектеулі талап етушілік;

Attainable – қолжетімділік;

Realistic – шындыққа сай, қысқа да нұсқа берілуі;

Timed – белгілі бір уақыт арлығымен шектелген деген ұғымдарды білдіреді.

1.   Specific.

Мақсат нақты болу керек деген алға қойылған мақсат екіұшты  емес, айқын болу керек дегенді білдіреді. Атап айтқанда, «Жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз» деген мақсат айқын емес. Ал,ол айқын болу үшін егер жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз десек жоспарды мерзімінен қанша уақыт (сағат,тәулік, ай,жыл  немесе т.б) бұрын орындайтынымыз нақтылануы керек.

2. Мақсат өлшенетін болу керек.  Мысалы, «Жақсы адам болам» деген мақсатты өлшеу өте қиын, ал «Жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсатты өлшеуге болады.

3. Мақсат қолдан келерлік болу керек.  Мақсатты жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған ба? Мысалы, негізгі мектепті тәмәмдап, «Мен биыл жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсат – қолдан келмейтін нәрсе.

4. Мақсат шынайы болу керек.  Алға қойған мақсатты іске асыра алатындай мүмкіндіктер болғаны жөн. Мысалы, елуге келгеннен соң, «Мен космонавт (турист емес) болам» деген мақсат – бұл жаста қол жетпейтін жағдай.

5. Мақсаттың мерзімі анықталған болу керек. Мақсат қоюды қарапайым өмірден алынған мысалмен түсіндіріп көрелік. Сыртта аяз, үйдің іші салқын болса, мен «Отынмен үйді жылытуым керек» деген мақсат қоямын. Осы қойылған мақсат дұрыс па? Жоқ, себебі мақсат нақты емес, немен жылытуым керек екенін білмеймін. Ал SMART бойынша жүйелесек:

Сергіту сәті «Бейнелер »

Мақсат: Ағашпен үйді жылыту.

Міндет:

1.Ағашты кесу.

2.Үйге әкелу.

3.Отты тұтату, жағу.

Нәтиже:Үй жылынды.

Міне, осылайша біз мақсат қойған кезде оның SMART мақсат бойынша сипаттарына жауап берсек, жұмысымыз да соғұрлым нәтижелі болмақ.

Дәстүрлі сабакка максат қою мен SMART максатты қоюды салыстыру

 

 

 

 

 

Мұғалімдердің жауаптары салыстырмалы түрде тыңдалады.

 

Қорытындылау:

3 мин.

Мақсатты дұрыс қою – адам өміріндегі маңызды үдеріс, сол үшін оған күш те, уақыт та жұмсалуы керек. Егер де қойылған мақсатқа жеңіл түрде қолжетімділік болса, онда оның маңыздылығы басымдыққа жатпайды. Себебі, оған оңай қол жеткізгеннен соң, тағы да жаңа мақсатты іздеу қажеттігі тұрады. Сондықтан мақсатқа деген талап өте күшті болуы керек.


Рефлексия

«Адам бейнесі»

«Бес саусақ»

«Жүректен жүрекке»

2  мин.

 Кері байланыс  парақшасын толтыру

Бүгінгі сабақтан нені біле алдыңыз?

Бүгінгі сабақта не қызықтырды?

Сіз сабағыңызда  SMART мақсат қоясыз ба?  Қандай ұсынысыңыз бар?

Шулманның үш кқмекшісі туралы айту қорыту

Таратып берілген кері байланыс  парақшалары

толтырылады

Коучинг үдерістері





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!