Коучинг тақырыбы:
«Көшбасшылық деген не?»
Мақсаты: сынып жетекшілер
бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын
қарастыру арқылы кәсіби шеберлігін арттыру, коучингте өткізілген
оқыту әдістерін ,стратегияларды өз сабақтарында қолдануды үйренеді.
көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау
арқылы түсініктерін кеңейтеді
Әдіс-тәсілдері: «Әнші
аттары»топқа бөліну»,сұрақ жауап, «Ойлан-Жұптас-Бөліс»
әдісі , миға шабуыл, топтық және
жұптық жұмыстар
Ресурстар:МАН,үлестірме, A4
парақтары АКТ, постерлер
№
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
1
|
3минут
|
Әншілер аттарына қарай топқа
бөлу
|
Әнші аттарына қарай
топқа бөлемін
|
Әншілер аттары жазылған
қағазды таңдайды.Топқа
бөлінеді
|
Әділ топқа
бөлу
|
2
|
10минут
|
Бейнекөрсетілім
|
Көшбасшылық деген не?
бейнекөрсетілім
|
Көрсетілімді көреді, ой
қорытады, талдайды
|
Ойын
түйіндейді
|
3
|
10минут
2минут
|
Ұлы
тұлғалар
Стикерлер арқылы
бағалау
|
Ұлы тұлғалардың
ортақ қасиетін табуды
ұсынамын
1топ: Ел
басшылары:Н.Назарбаев,Б.Момышұлы,
Д.Қонаев
2 топ: қазақ
хандары:Тәуке хан,Абылай хан,Қасым
хан
3 топ:қазақ
билері:Әйтеке би,Қазыбек би, Төле
би
Стикер арқылы топтар
бірін-бірі бағалауын
ұсынамын
|
Суреттерді көреді,
ойын жинақтайды,өзара ой
бөліседі
Стикерлер беру арқылы
бағалайды
|
Тұлғалардың ортақ
қасиетін табады,ортаға
салады
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
4
|
15минут
2минут
|
Тапсырма
орындау
«Ойлан-Жұптас-Бөліс»
әдісі
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағалау
|
Тапсырма:«Көшбасшы
қандай болу керек?» қорғауды
ұсынамын
Топтар бірін-бірі
бағалауды ұсынамын
|
Тапсырманы түсінеді,
бірлесіп постермен жұмыс
жасайды
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағалайды
|
Флипчартқа
түсіреді,қорғайды
Бірін-бірі
бағалайды
|
5
|
3минут
|
Сергіту
сәті
|
«Ормандағы аңшы»сергіту сәтін
өткіземін
|
Көңіл-күйін көтереді,
сергиді
|
Сергіту сәтін
орындайды
|
6
|
15минут
2минут
|
Рөлдік
ойын
«Бас бармақ»арқылы
бағалау
|
Көшбасшы рөлін
сомдауын ұсынамын:
1топ-_өктемшіл
көшбасшы
2 топ-сыйласымды
көшбасшы
3 топ-бастамашыл
көшбасшы
Бас бармақ бойынша топтар
бірін-бірі бағалауды
ұсынамын
|
Топтар өз рөлдерін
сомдау үшін ойласады,рөлге
кіреді
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
Рөлді
нақтылайды,
сомдайды
Әділ
бағалайды
|
7
|
3минут
|
Рефлексия
|
Бүгінгі коучинг
сізге ұнады ма?
|
Коучингтен алған әсерлерін
параққа жазады
|
Өз ойларын
түйіндейді.
|
Коучинг –сессия тақырыбы:
«Сынып жетекші»
Мақсаты: көшбасшылық туралы
түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы
түсініктерін кеңейтеді
Әдіс-тәсілдері: «»топқа
бөліну»,сұрақ жауап, «Ойлан-Жұптас-Бөліс»
әдісі , миға шабуыл, топтық және
жұптық жұмыстар
Ресурстар:флипчарттар,маркерлер,стикер(әр
түсті)видеоролик
№
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
1
|
3минут
|
Ұйымдастыру
|
Коучинг-сессия
тақырыбы мен мақсатын
түсіндіру
Топқа
бөлу:Тәрбие,ата-ана,бала, ұстаз сөздері бар нақыл сөздермен
бөлу
|
Әншілер аттары жазылған
қағазды таңдайды.Топқа
бөлінеді
|
Әділ топқа
бөлу
|
2
|
4
минут
|
Қызығушылық
ояту
|
бейнекөрсетілім
|
Көрсетілімді көреді, ой
қорытады, талдайды
|
Ойын
түйіндейді
|
3
|
10минут
15
минут
|
|
1.Ассоциация
құру:»Үздік сынып жетекші дегенді қалай
түсінесің?»
2.Рөлдік
ойын
(төменде берілген СЖ
образын ашу керек.Тапсырма аяқталған соң топтар бір-біріне «1,2,3»
шапалақтау арқылы баға
береді.
Еріншек сынып
жетекші
Алакөз сынып
жетекші
Арызқой сынып
жетекші
Ұрыншақ сынып
жетекші
|
Суреттерді көреді,
ойын жинақтайды,өзара ой
бөліседі
Стикерлер беру арқылы
бағалайды
|
Тұлғалардың ортақ
қасиетін табады,ортаға
салады
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
|
|
|
Сергіту
сәті:
|
|
|
|
20
минут
|
Мағынаны
тану
|
Постер қорғау: «Бала
тәрбиесі-баршаға ортақ»(сыныпта проблема болатын «қиынға
бейім»оқушының бейнесін сала отырып,олармен мәселені шешу және
алдын алу жұмыстарының тиімді жолдарын
көрсету
(топтың үстел
беттеріне стикер жабыстыру арқылы
бағалау)
Сәтсіз отбасының
баласы
Әлеуметтік аз
қамтылған отбасының баласы
Байдың ерке
баласы
Қараусыз қыз
бала
|
|
|
|
3
минут
|
Ой-толғаныс
|
Интервью (топтар
тапсырма бойынша жұмыс жасап жатқанда топтың мүшесінен төмендегі
сұрақтар бойынша интервью
алады:
-Коучинг сізге ұнады
ма?Дәлел
-Ұтымды жерлерін
атаңыз
-Көтеріліп жатқан
мәселелердің Сіз үшін қандай маңызы бар деп
ойлайсыз?
-Топпен жұмыс
кезінде Сіз қандай әрекеттер
атқардыңыз?
-Өз жұмысыңызға қанағаттанасыз
ба?
|
|
|
|
10
минут
|
Кері
байланыс
|
|
|
|