Материалдар / Коучинг тақырыбы: «Көшбасшылық деген не?»

Коучинг тақырыбы: «Көшбасшылық деген не?»

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілер бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы кәсіби шеберлігін арттыру, коучингте өткізілген оқыту әдістерін ,стратегияларды өз сабақтарында қолдануды үйренеді. көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы түсініктерін кеңейтеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2018
931
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг тақырыбы: «Көшбасшылық деген не?»Мақсаты: сынып жетекшілер бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы кәсіби шеберлігін арттыру, коучингте өткізілген оқыту әдістерін ,стратегияларды өз сабақтарында қолдануды үйренеді. көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы түсініктерін кеңейтедіӘдіс-тәсілдері: «Әнші аттары»топқа бөліну»,сұрақ жауап, «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі , миға шабуыл, топтық және жұптық жұмыстарРесурстар:МАН,үлестірме, A4 парақтары АКТ, постерлер
УақытыКезеңдері Коучтың іс-әрекетіМұғалімнің іс-әрекетіКүтілетін нәтиже
13минутӘншілер аттарына қарай топқа бөлуӘнші аттарына қарай топқа бөлемін

Әншілер аттары жазылған қағазды таңдайды.Топқа бөлінедіӘділ топқа бөлу



210минутБейнекөрсетілім

Көшбасшылық деген не? бейнекөрсетілім Көрсетілімді көреді, ой қорытады, талдайдыОйын түйіндейді
3











10минут











2минут
Ұлы тұлғалар











Стикерлер арқылы бағалау
Ұлы тұлғалардың ортақ қасиетін табуды ұсынамын1топ: Ел басшылары:Н.Назарбаев,Б.Момышұлы, Д.Қонаев2 топ: қазақ хандары:Тәуке хан,Абылай хан,Қасым хан3 топ:қазақ билері:Әйтеке би,Қазыбек би, Төле би

Стикер арқылы топтар бірін-бірі бағалауын ұсынамын
Суреттерді көреді, ойын жинақтайды,өзара ой бөліседі







Стикерлер беру арқылы бағалайды
Тұлғалардың ортақ қасиетін табады,ортаға салады





Топтар бірін-бірі бағалайды
415минут















2минут
Тапсырма орындау«Ойлан-Жұптас-Бөліс»әдісі











«Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау
Тапсырма:«Көшбасшы қандай болу керек?» қорғауды ұсынамын

Топтар бірін-бірі бағалауды ұсынамын

Тапсырманы түсінеді, бірлесіп постермен жұмыс жасайды









«Бағдаршам»әдісі арқылы бағалайды
Флипчартқа түсіреді,қорғайды













Бірін-бірі бағалайды
53минут Сергіту сәті«Ормандағы аңшы»сергіту сәтін өткіземін Көңіл-күйін көтереді, сергидіСергіту сәтін орындайды
615минут







2минут
Рөлдік ойын







«Бас бармақ»арқылы бағалау
Көшбасшы рөлін сомдауын ұсынамын:1топ-_өктемшіл көшбасшы2 топ-сыйласымды көшбасшы3 топ-бастамашыл көшбасшы

Бас бармақ бойынша топтар бірін-бірі бағалауды ұсынамын
Топтар өз рөлдерін сомдау үшін ойласады,рөлге кіреді





Топтар бірін-бірі бағалайды
Рөлді нақтылайды,сомдайды





Әділ бағалайды
73минутРефлексияБүгінгі коучинг сізге ұнады ма?

Коучингтен алған әсерлерін параққа жазадыӨз ойларын түйіндейді.


























Коучинг –сессия тақырыбы: «Сынып жетекші»Мақсаты: көшбасшылық туралы түсініктерін қалыптастырады, тапсырмалар орындау арқылы түсініктерін кеңейтедіӘдіс-тәсілдері: «»топқа бөліну»,сұрақ жауап, «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі , миға шабуыл, топтық және жұптық жұмыстарРесурстар:флипчарттар,маркерлер,стикер(әр түсті)видеоролик
УақытыКезеңдері Коучтың іс-әрекетіМұғалімнің іс-әрекетіКүтілетін нәтиже
13минут ҰйымдастыруКоучинг-сессия тақырыбы мен мақсатын түсіндіруТопқа бөлу:Тәрбие,ата-ана,бала, ұстаз сөздері бар нақыл сөздермен бөлу

Әншілер аттары жазылған қағазды таңдайды.Топқа бөлінедіӘділ топқа бөлу



24 минутҚызығушылық ояту

бейнекөрсетілім Көрсетілімді көреді, ой қорытады, талдайдыОйын түйіндейді
3











10минут

15 минут















1.Ассоциация құру:»Үздік сынып жетекші дегенді қалай түсінесің?»2.Рөлдік ойын(төменде берілген СЖ образын ашу керек.Тапсырма аяқталған соң топтар бір-біріне «1,2,3» шапалақтау арқылы баға береді.Еріншек сынып жетекшіАлакөз сынып жетекшіАрызқой сынып жетекшіҰрыншақ сынып жетекшіСуреттерді көреді, ойын жинақтайды,өзара ой бөліседі







Стикерлер беру арқылы бағалайды
Тұлғалардың ортақ қасиетін табады,ортаға салады





Топтар бірін-бірі бағалайды






Сергіту сәті:





20 минутМағынаны тануПостер қорғау: «Бала тәрбиесі-баршаға ортақ»(сыныпта проблема болатын «қиынға бейім»оқушының бейнесін сала отырып,олармен мәселені шешу және алдын алу жұмыстарының тиімді жолдарын көрсету(топтың үстел беттеріне стикер жабыстыру арқылы бағалау)Сәтсіз отбасының баласыӘлеуметтік аз қамтылған отбасының баласыБайдың ерке баласыҚараусыз қыз бала





3 минутОй-толғанысИнтервью (топтар тапсырма бойынша жұмыс жасап жатқанда топтың мүшесінен төмендегі сұрақтар бойынша интервью алады:-Коучинг сізге ұнады ма?Дәлел -Ұтымды жерлерін атаңыз-Көтеріліп жатқан мәселелердің Сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?-Топпен жұмыс кезінде Сіз қандай әрекеттер атқардыңыз?-Өз жұмысыңызға қанағаттанасыз ба?





10 минутКері байланыс



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ