Тақырыбы:
|
Оқушыларда өздігінен оқуды
және өзін-өзі реттеуді қалай дамытуға
болады?
|
Жалпы
мақсаты:
|
Оқушының өздігінен
оқуы мен өзін- өзі реттеуі, оқушы ретінде қалай дамитынын
анықтау.
|
Оқу
нәтижесі:
|
1. Мұғалімдер
танымдық дамуға арналған дәлелдемелерді анықтауды үйренеді және
өзін-өзі реттеуге көмектесу үшін өздерінің жағдайларында
инновацияларды зерделей алады.
|
Негізгі
идеялар:
|
Қалай оқу керектігін үйрену
арқылы өзін өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру,
дамыту.
|
Пайдалынылған
әдіс-тәсілдер
|
«Ашық сұрақтар қою»,
«ОүБ және оқуды бағалау»,Қолмен белгі беру, «оқыту мен оқуда АКТ
пайдалану», «Кластер», «Постер қорғау», «БББ», «Екі жұлдыз-бір
тілек» .
|
Өткізу
барысы:
|
Тапсырма
түрлері
|
Уақыт
90
мин
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Қатысушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Қажетті
ресурстар: Мұғалімдерге арналған
Нұсқаулық. 67-76-беттер.Үлестірме
материалдар1-апта.
|
Сергіту тренинг
гүлдер түстері
|
3 мин
|
Бірлесе отырып топ
ережесін құрады және ережемен
таныстырады.Қатысушылар арасында
ынтымақтастық ахуал орнату, 4-түсті гүлдер таратып,
«Бәріміз біргеміз» тренингін өткізе отырып, 4 топқа
бөлімін.
|
Өз есімдерінің
бірінші әріпінен басталатын гүлдің атын
айтады.
|
|
Түрлі-түсті
гүлдер;
|
Топқа
бөлу,
|
2 мин
|
Пазлдар көмегімен
топтарға бөледі.
|
Ұқсас пазлдарды
құрастыру арқылы топқа бірігеді.
|
|
Смайликтер,
пазлдар;
|
«Ой қозғау»
жасау
Тапсырма:Ақпарат
беру
|
15 мин
|
Жаңа ақпараттар төңірегінде
ойлану,жаңа тәсілдерді үйрету. Жетелеуші сұрақтар бере
отырып, постер жасауға ұсынамын.
1топ:Өзін-өзі реттеу деген
терминді қалай түсінеміз?Осы сұрақ бойынша
«кластер»
құрады.2топ:Өзін-өзі реттеу
ынталандыру мақсатында қандай іс әрекетті
қабылдайсыз? «Ассосация»
3топ:Өзін-өзін реттеу моделін
жасаңыз? «Финшбоун
әдісі»
4топ:Балаларға қалай
оқу керектігін үйренуге қалай көмектесеміз?
«Менталды
картамен» жұмыс
жасайды.
|
Жетелеуші сұрақтар арқылы
пікірлерін тыңдаймын:
Әр топ парақшаларға өз
сұрақтары бойынша ойларын жазады,қорғайды.
|
Смайликтермен
белсенді, топ мүшелерін бағалау
|
А3 қағазы,
маркер
|
Теориялық
материал
Топтық
жұмыс:
|
25
мин
|
Итермелеу сұрақтарын топта
талқылаға беремін.
«Оқушыларда өздігінен оқуды
және өзін-өзі реттеуді қалай дамытутүрлерін таныстыра отырып,
постер жасауға ұсынамын.
|
1.Топтарда
талқылайды
2.Постер
жасайды
3.Постерді
қорғайды
|
Топтар арасында бармақпен
бағалау
|
А4-қағаздар,
парақшалар, маркер
|
3.Топтық
жұмыс
|
20 мин
|
Сұрақтар 4 топқа
беріледі.
1. Мінсіз оқушы дегеніміз
не?
2. Оқушыны «мінсіздікке» қалай
жеткіземіз?
|
Әр топ парақшаларға
мінсіз оқушының дайын үлгілер таратылады.
|
Әр топ келесі топты
бағдаршамтүстері арқылы бағалайды
|
парақшалар,
|
4.Топтық
жұмыс
|
22
мин
|
Бейнематериалдарға назар
аударту,ой ұшқырлығы, пікір қозғау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
.
Бейнематериалдан
«Кішкентай топ»,Үлкен топтағы» жұмыс
көрсетіледі.
|
Көрсетілім негізінде
болжау,СТО ойлау,
Жұптасып ойлан бөліс
стратегиясы бойынша материалды талдайды.
|
Әр топ келесі топты
смайликтермен бағалайды
|
Интербелсенді
тақта.
|
4.Рефлексия
«3.2.1.» стратегиясы
бойыша бағалайды.
|
3 мин
|
Әр қатысушылардың пікірін
жазады.
|
Бүгінгі сабақ туралы
ойларын берілген парақшаларға
жазады.Топ мүшелері
берілген стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы
салуды тапсырамын және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ
параққа жазуды айтамын.
|
Стикерге өз көңіл-күйлерін
бейнелейді
|
Стикерлер, маркерлер, қалам, фломастерлер,
смайликтер.
|