Материалдар / Коучинг тақырыбы Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытуға болады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг тақырыбы Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытуға болады

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту. жоспар жасауға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
586
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары

Тақырыбы:

Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытуға болады?

Жалпы мақсаты:

Оқушының өздігінен оқуы мен өзін- өзі реттеуі, оқушы ретінде қалай дамитынын анықтау.

Оқу нәтижесі:

1. Мұғалімдер танымдық дамуға арналған дәлелдемелерді анықтауды үйренеді және өзін-өзі реттеуге көмектесу үшін өздерінің жағдайларында инновацияларды зерделей алады.

Негізгі идеялар:

 Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту.

Пайдалынылған әдіс-тәсілдер

«Ашық сұрақтар қою», «ОүБ және оқуды бағалау»,Қолмен белгі беру, «оқыту мен оқуда АКТ пайдалану», «Кластер», «Постер қорғау», «БББ», «Екі жұлдыз-бір тілек» .

Өткізу барысы:

Тапсырма түрлері

Уақыт

90 мин

Коучтың іс-әрекеті

Қатысушының іс-әрекеті

Бағалау

Қажетті ресурстар: Мұғалімдерге арналған Нұсқаулық. 67-76-беттер.Үлестірме материалдар1-апта.

Сергіту тренинг гүлдер түстері

3 мин

Бірлесе отырып топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.Қатысушылар арасында ынтымақтастық ахуал орнату, 4-түсті гүлдер таратып, «Бәріміз біргеміз» тренингін өткізе отырып, 4 топқа бөлімін.

Өз есімдерінің бірінші әріпінен басталатын гүлдің атын айтады.






Түрлі-түсті гүлдер;

Топқа бөлу,

2 мин

Пазлдар көмегімен топтарға бөледі.

Ұқсас пазлдарды құрастыру арқылы топқа бірігеді.


Смайликтер, пазлдар;

«Ой қозғау» жасау

Тапсырма:Ақпарат беру




15 мин

Жаңа ақпараттар төңірегінде ойлану,жаңа тәсілдерді үйрету. Жетелеуші сұрақтар бере отырып, постер жасауға ұсынамын.

1топ:Өзін-өзі реттеу деген терминді қалай түсінеміз?Осы сұрақ бойынша «кластер» құрады.2топ:Өзін-өзі реттеу ынталандыру мақсатында қандай іс әрекетті қабылдайсыз? «Ассосация»

3топ:Өзін-өзін реттеу моделін жасаңыз? «Финшбоун әдісі»

4топ:Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге қалай көмектесеміз? «Менталды картамен» жұмыс жасайды.

Жетелеуші сұрақтар арқылы пікірлерін тыңдаймын:

Әр топ парақшаларға өз сұрақтары бойынша ойларын жазады,қорғайды.



Смайликтермен белсенді, топ мүшелерін бағалау

А3 қағазы, маркер

Теориялық материал

Топтық жұмыс:


25 мин

Итермелеу сұрақтарын топта талқылаға беремін.

«Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытутүрлерін таныстыра отырып, постер жасауға ұсынамын.

1.Топтарда талқылайды

2.Постер жасайды

3.Постерді қорғайды




Топтар арасында бармақпен бағалау

А4-қағаздар, парақшалар, маркер

3.Топтық жұмыс

20 мин

Сұрақтар 4 топқа беріледі.

1. Мінсіз оқушы дегеніміз не?

2. Оқушыны «мінсіздікке» қалай жеткіземіз?

Әр топ парақшаларға мінсіз оқушының дайын үлгілер таратылады.


Әр топ келесі топты бағдаршамтүстері арқылы бағалайды

парақшалар,

4.Топтық жұмыс

22 мин

Бейнематериалдарға назар аударту,ой ұшқырлығы, пікір қозғау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту .

Бейнематериалдан «Кішкентай топ»,Үлкен топтағы» жұмыс көрсетіледі.

Көрсетілім негізінде болжау,СТО ойлау,

Жұптасып ойлан бөліс стратегиясы бойынша материалды талдайды.

Әр топ келесі топты смайликтермен бағалайды

Интербелсенді тақта.

4.Рефлексия

«3.2.1.» стратегиясы бойыша бағалайды.

3 мин

Әр қатысушылардың пікірін жазады.


Бүгінгі сабақ туралы ойларын берілген парақшаларға жазады.Топ мүшелері берілген стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салуды тапсырамын және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазуды айтамын.

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді


Стикерлер, маркерлер, қалам, фломастерлер, смайликтер.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!