Тақырыбы: | Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытуға болады? |
Жалпы мақсаты: | Оқушының өздігінен оқуы мен өзін- өзі реттеуі, оқушы ретінде қалай дамитынын анықтау. |
Оқу нәтижесі: | 1. Мұғалімдер танымдық дамуға арналған дәлелдемелерді анықтауды үйренеді және өзін-өзі реттеуге көмектесу үшін өздерінің жағдайларында инновацияларды зерделей алады. |
Негізгі идеялар: | Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту. |
Пайдалынылған әдіс-тәсілдер | «Ашық сұрақтар қою», «ОүБ және оқуды бағалау»,Қолмен белгі беру, «оқыту мен оқуда АКТ пайдалану», «Кластер», «Постер қорғау», «БББ», «Екі жұлдыз-бір тілек» . |
Өткізу барысы: |
Тапсырма түрлері | Уақыт 90 мин | Коучтың іс-әрекеті | Қатысушының іс-әрекеті | Бағалау | Қажетті ресурстар: Мұғалімдерге арналған Нұсқаулық. 67-76-беттер.Үлестірме материалдар1-апта. |
Сергіту тренинг гүлдер түстері | 3 мин | Бірлесе отырып топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.Қатысушылар арасында ынтымақтастық ахуал орнату, 4-түсті гүлдер таратып, «Бәріміз біргеміз» тренингін өткізе отырып, 4 топқа бөлімін. | Өз есімдерінің бірінші әріпінен басталатын гүлдің атын айтады. |
| Түрлі-түсті гүлдер; |
Топқа бөлу, | 2 мин | Пазлдар көмегімен топтарға бөледі. | Ұқсас пазлдарды құрастыру арқылы топқа бірігеді. |
| Смайликтер, пазлдар; |
«Ой қозғау» жасауТапсырма:Ақпарат беру
| 15 мин | Жаңа ақпараттар төңірегінде ойлану,жаңа тәсілдерді үйрету. Жетелеуші сұрақтар бере отырып, постер жасауға ұсынамын.1топ:Өзін-өзі реттеу деген терминді қалай түсінеміз?Осы сұрақ бойынша «кластер» құрады.2топ:Өзін-өзі реттеу ынталандыру мақсатында қандай іс әрекетті қабылдайсыз? «Ассосация»3топ:Өзін-өзін реттеу моделін жасаңыз? «Финшбоун әдісі»4топ:Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге қалай көмектесеміз? «Менталды картамен» жұмыс жасайды. | Жетелеуші сұрақтар арқылы пікірлерін тыңдаймын:Әр топ парақшаларға өз сұрақтары бойынша ойларын жазады,қорғайды.
| Смайликтермен белсенді, топ мүшелерін бағалау | А3 қағазы, маркер |
Теориялық материал Топтық жұмыс:
| 25 мин | Итермелеу сұрақтарын топта талқылаға беремін.«Оқушыларда өздігінен оқуды және өзін-өзі реттеуді қалай дамытутүрлерін таныстыра отырып, постер жасауға ұсынамын. | 1.Топтарда талқылайды2.Постер жасайды3.Постерді қорғайды
| Топтар арасында бармақпен бағалау | А4-қағаздар, парақшалар, маркер |
3.Топтық жұмыс | 20 мин | Сұрақтар 4 топқа беріледі.1. Мінсіз оқушы дегеніміз не?2. Оқушыны «мінсіздікке» қалай жеткіземіз? | Әр топ парақшаларға мінсіз оқушының дайын үлгілер таратылады.
| Әр топ келесі топты бағдаршамтүстері арқылы бағалайды | парақшалар, |
4.Топтық жұмыс | 22 мин | Бейнематериалдарға назар аударту,ой ұшқырлығы, пікір қозғау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту .Бейнематериалдан «Кішкентай топ»,Үлкен топтағы» жұмыс көрсетіледі. | Көрсетілім негізінде болжау,СТО ойлау,Жұптасып ойлан бөліс стратегиясы бойынша материалды талдайды. | Әр топ келесі топты смайликтермен бағалайды | Интербелсенді тақта. |
4.Рефлексия«3.2.1.» стратегиясы бойыша бағалайды. | 3 мин | Әр қатысушылардың пікірін жазады.
| Бүгінгі сабақ туралы ойларын берілген парақшаларға жазады.Топ мүшелері берілген стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салуды тапсырамын және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазуды айтамын. | Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді
| Стикерлер, маркерлер, қалам, фломастерлер, смайликтер. |