Материалдар / Коучинг: «Топтағы бірлескен жұмыс арқылы оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану» Мұғалімдермен
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: «Топтағы бірлескен жұмыс арқылы оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану» Мұғалімдермен

Материал туралы қысқаша түсінік
Кембридж бағдарламасының Жеті модульге қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен әдіс-тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді іс-тәжірибеде қолданып келемін. Жаңашыл инновациялық заманда түрлендірілген жаңа әдіс-тәсілдер туралы жаңалыққа ұмтылыстар, оқушылардың қабілетін ашуда, өз ойын еркін жеткізуде топтық жұмыстың тиімділігі мұғалім мен оқушы үшін өте маңызды. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
362
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Облыстық семинарКоучинг: «Топтағы бірлескен жұмыс арқылы оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану»Күні: 17.05.2017жМақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға үйрету.Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, слайдтар, бейне жазба, ватман, маркер т.бКіріспеКембридж бағдарламасының Жеті модульге қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен әдіс-тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді іс-тәжірибеде қолданып келемін. Жаңашыл инновациялық заманда түрлендірілген жаңа әдіс-тәсілдер туралы жаңалыққа ұмтылыстар, оқушылардың қабілетін ашуда, өз ойын еркін жеткізуде топтық жұмыстың тиімділігі мұғалім мен оқушы үшін өте маңызды. Өйткені бірлескен оқу- өзара іс-әрекет жасау философиясы болғанымен, негізінен бұл оқыту мен оқу тәсілі, ал бірлескен жұмыс соңғы нәтижеге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып табылады. Ал оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастыру тақырыбының мектеп үшін маңызы өте зор. Себебі, олар бірлесе отыра, ауқымды мазмұнды тақырыптарды ғылыми тұрғыда бірлесе зерттеуге қадам жасайды, оқушылар олимпиадалық қиын тапсырмалардың жолын бірлесе шешуге ұмтылады. Нәтижесінде мұғалімдер топпен жұмысты ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін көреді. Жаңаша әдіс-тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін анықтайды. Практикалық тұрғыда оқушылардың топтағы қарым- қатынасының маңызы жайлы ақпарат алады. Осы топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді. 1. ҰйымдастыруМұғалімдерге жағымды ахуал туғызу үшін сағат тілі бойынша, кезек-кезек әр қатысушы өз атын және өзінің нақты сүйікті ісін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айту керек, содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын қайталап, сонан соң өзі жайында хабарлайды. Ойын осылай жалғаса береді. Ойынның талқылау сұрақтар: 1.Қай ойыншының есімі және сүйікті ісі сенің есіңде жақсы сақталды.2. Несімен жақсы сақталды деп ойлайсың?3. Қай қатысушыны еске түсіру қиынға соқты?4. Не үшін қиын болды деп ойлайсың?2. Топқа бөлуҚызыл, сары, көк гүлдердің түсіне қарай 3 топқа бөлуСодан кейін мұғалімдерге АКТ-нің мүмкіндіктерін пайдаланып, Кембридж бағдарламасының 7 модулін слайдтан көрсету арқылы негізгі идеясын түсіндіру.

3. Бейнефильмнен үзінді көрсету. Ой қозғау.1.Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? 2.Қалай ойлайсыздар топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай қолданасыз? 3.Сіз мысал келтіре аласыз ба? Мұғалімдердің алдарына топтық жұмыстың тиімділін көрсететін материалдар мен үлестірмелі ресустарды тараттым. 4. Постер қорғау сәті1 топ: Топта жұмыс істеу ережелері 2 топ: Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы 3 топ: Топтық жұмыстың тиімсіздігіКөрермендер: Эксперт мамандардың жұмысы ( әрбір топтың жауаптарына баға беру, топтың лидерлерін анықтау)

Сергіту«Сіздің нағыз мұғалім екеніңізді білдіретін 13 белгі» таныстырылым көрсетуҚорытындылау











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!