Материалдар / Креативті оқыту әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Креативті оқыту әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
703
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Креативтіоқытуәдістері
Қазіргікөзқарастарбойынша,
балалардыңкреативтіқабілеттерін
дамыту-білімберудің негізгі
мақсаттарыныңбірі. Кішкентай
балаларүшіноларғабелгілізаттарды,
құбылыстарды, оқиғалардыжәнет.б.
ойлаптабунемесебіріктірутән.


Page 2

•Ойлап табу әдісі-белгілібірақыл-ой
әрекеттерініңнәтижесіндебалаларғ а
бұрынбелгісізөнімжасаутәсілі. Әдіс
келесітәсілдерарқылыжүзеге
асырылады:
а) жаңаобъектініқұрумақсатындабір
объектінің сапасынекіншісінің
қасиеттеріменалмастыру;
б) басқаортадағ ыобъектінің
қасиеттерініздеу;
в) зерттелетінобъект элементінің
өзгеруіжәнежаңа, өзгертілгенобъект
қасиеттерініңсипаттамасы


Page 3

•"Егерде..."әдісі.Балаларға,егерәлемдебірдеңе
өзгерсе, неболады,мысалы:сандар,сөздер
жоғалып кетеді; барлықүйлерүшбұрышқа
айналады;жыртқыштаршөпқоректіболады;
барлықадамдарайғакөшіріледіжәнет.б.осындай
тапсырмалардыорындаубалалардыңқиял
қабілетіндамытыпқанақоймай,соныменқатар
нақтыәлемніңқұрылымын,оныңбарлығымен
өзарабайланысын,түрліғылымның іргелінегіздерін
жақсытүсінугемүмкіндікбереді.


Page 4

Теориялардықұрастыруәдісі. Мектепкедейінгібілім
берудебалаларнақтыәлемніңашылудантұратынын
түсінуікерек. Олартүсініктемеберудінемесе
теориялық жалпылаудыорындаудыүйренуікерек:
мысалы,
1) объектініңқұрылысытуралыфактілер, оның
функцияларытуралыфактілер, процестертуралы
фактілер, өзарабайланыстартуралыфактілер;
2) хронологиялық ұстаным(тізбектібекітужәне
оқиғалардысипаттау), математикалық (объектінің
сандық сипаттамалары, оныңнысандарымен
пропорцияларызерттеледі), бейнелі(объектінің
мәнерлісөзсипаттамалары, оныңсимволикалық
белгілерібар));
3) балауыздың түсішамжалынының түсінеәсер
етеме? Білтенің жаныпкеткенбөлігіқайда
жоғалады? Неге оттықолғаалуғаболмайды?


Page 5

•Гипотезаларәдісі. Балаларғ ақойылғансұраққа немесемәселегежауап
нұсқаларынқұрастыруұсынылады. Бастапқыміндетнұсқаларды
құрастыруүшіннегіздердітаңдауболыптабылады. Балаларбастапқы
ұстанымдардынемесемәселегекөзқарастыұсынады, гипотезаларды
құрастыруғаәртүрліғылыми, әртүрліжоспарлытәсілдімеңгереді.
Соданкейінлогика мен интуиция ғасүйенеотырып, сұраққа өз
жауаптарыныңнұсқаларынтолықжәненақтытұжырымдауғаүйренеді.
Гипотезаларәдісіболжамдықойындардынемесе"егер...болса, не
болады" түріндегітапсырмалардышешукезіндедамиды. Болашаққа
саяхатжасауәдісікезкелгенбілімберу саласындаболжау, болжау,
болжамдаудағдыларындамытутәсіліретіндетиімді.


Page 6

•Болжамдауәдісіболжамдауәдісінің нақтынемесе
жоспарланған процеске қолданылуымен
ерекшеленеді.Мысалы,балаларғабұршақ
тұқымының ылғалдыортасынаорналастырылған
өзгерістердинамикасынзерттеуұсынылады.Балалар
бақылаужасайды,суретсалады.Педагог
тапсырманыұсынады: 3күнненкейін,біраптадан
кейінжәнет.б.балабұрынғыбақылауларғ а,
анықталғанзаңдылықтарғажәнеөзініңболжамдық
қабілеттерінесүйенеотырып, суретжасайды.
Берілгенуақыттанкейінболжамшындыққа
салыстырылады, нәтижелер талқыланады,
қорытындыларжасалады.Адамныңмәнімен
табиғаты-басқалардыүйренужәнеүйрету.Адам
өміріндеоныңқоршағанортасы:табиғат,адамдар,
теледидар, Мерекелер,дәстүрлер,қоғамныңбарлық
әлеуметтіксалтыҮйретушірөлатқарады.Оқыту
кішкентайбалағада,ересектергедетамақтану,
тынысалу,демалыссияқтықажет.Егероқыту
практикасыменбалаүйде,көшеде,қоғамдықөмірде
тапболса,ондаоқытутеориясыбалаларғатең
дәрежедежәнеқажеттіуақыттаұсынылуытиіс.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!