Сабақтың басы:
(5-7
мин)
|
Ұйымдастыру
«Word
woll» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
«Ой
қозғау» әдісі
Жаңа сабақ
тақырыбын ашу
Суреттің сілтемесі: https://obgonay.ru/800/600/https/fsd.multiurok.ru/html/2018/08/27/s_5b84217d8f03f/img6.jpg
|
Оқушылар
бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді.
Оқушылар
өз тұжырымдарын жасайды
|
«жарайсың!», «жақсы», «керемет»
|
«Word
woll»-ға оқушылар
аттарын жазу
Интерактивті тақта
|
Сабақтың ортасы:
35
мин
|
Жаңа
сабақты түсіндіру.
«Cast
Lots» әдісі арқылы
оқушыларды топқа бөлу
1-топ: «Аморфты дене»
2-топ: «Кристалды дене»
3-топ: «Қатты денелердің қасиеттері»
«Бірге
ойлаймыз» әдісі арқылы жаңа сабаққа қатысты постер
қорғатамын
«Сәйкестендір» әдісі
Қосымша
1
«Тарсия» әдісі арқылы 3-топқа барлық есептерді
шығартамын.
Сурет
сілтемесі:
https://schoolbag.info/sat/sat_5/sat_5.files/image672.jpg
1-есеп:
Бөлменің
температурасы 300C. Шық нүктесі 150C. Ауаның абсолют және салыстырмалы ылғалдылығы
үшін қандай және көлемі 120 м2 бөлмеде қанша су буы бар?
2-есеп:
Диаметрі
0,6 мм жез сымның ұзындығы 4,8 м. 30H күштің әсерінен 4 мм ұзарады.
Жез үшін Юнг модулін анықтаңдар.
3-есеп:
100Н
күштiң әcepiнен ұзындығы 6 м және қимасы 3,5
мм2
сым 2 мм-ге созылды. Cымға
әсep eтетін кернеу мен Юнг модулін анықтаңдар.
«Ойыңды
жинақта» әдісі арқылы функционалдық сауаттылық тапсырмасы
беріледі.
Айсұлу мыс
купорасын алып одан кристалл өсіріп көруді қолға алды. Мыс
купорасын сүзгіден өткізіп оны суға салып температурасы төмен
бөлмеге апарып 2-3 күннен кейін бақылап көрді. Кристалдың бастапқы
деңгейін көргеннен кейін оны одан әрі көлемін ұлғайтуды
жалғастырды. Айсұлудың өсірген кристалы өте әдемі болып
шықты.
1)аморфты
денені тап:
а)кварц b)алмаз c)резеңке
2) аморфты
және кристалл денелердің айырмашылығы қандай?
3)
кристалл денелерді қай жерлерде қолдануға болады? Оның пайдасы
туралы өз ойыңызды жазыңыз.
|
Стикерге
жазылған сөздер арқылы топқа бөлу.
Оқушылар
оқулықпен жұмыс жасайды, постер қорғайды
Әр оқушы
белсенді қатысады,берілген тапсырмаларды ұйымшылдықпен
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Есепті
топта шығарып, әр топ бір есептен тақтада
шығарады
Оқушылар
функционалдық сауаттылықтың құрылымдалған тапсырмасын
орындайды.
|
ҚБ:
«Екі
жұлдыз, бір тілек»
Дескриптор:
- аморфты
денені анықтайды;
-
кристалдық денені ажыратады
Дескриптор:
-ауаның
абсолют ылғалдылығын анықтайды;
-салыстырмалы ылғалдықты
табады;
-Юнг
модулін анықтайды
Дескриптор:
-аморфты
денені анықтайды;
- аморфты
және кристалл денелердің айырмашылығын біледі;
- кристалл
денелерді қай жерлерде қолдануға болатыны, оның пайдасы туралы өз
ойларын жазады.
|
Стикер
А4,
маркер
Үлестірме
қағаздар
Кеспе
қағаз
|