|
Құндылықтармен
байланыс
|
Сыни тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара
сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті
сезіну, білім алуға дайын
болу.
|
|
|
Басы
Сабақтың
ортасы.
Мағынаны ажырату (постер құру)
оқушыларға қосымша деректер таратылады.
Ағылшын
тілі
Ақиқат пен жалған
ба?
«Ия» дегендер жасыл түсті парақша
көтереді
«Жоқ» дегендер қызыл түсті парақша
көтереді
Жинақтау
«Екі жақты күнделік»
оқушылардың сабақтан алған білімдерін
тексеру
Соңы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды тақтадағы бірдей стикерлер арқылы 4топқа бөлеміз.
Стикердің артында Грекия құдайларының аттары
жазылған.
І
топ Зевс құдайы (басты
құдай)
ІІ
топ Афина ( Афина –даналық және
жеңіс құдайы)
ІІІ
топ Афродита ( сұлулық пен
махаббат құдайы)
ІҮ
топ Деметра (өнім мен өсімдік
құдайы)
Оқушылардың қызығушылығын
арттыру мақсатында құдайлар туралы түсінік.(
аңыз-әңгіме)
Ой
қозғау:
Француздың бір ойшылы :
«Елді сыртқа танататын екі
тұлға бар, оның бірі, екіншісі» -деген екен. Кім болуы
мүмкін? Мұғалім
сөзі: Ендеше, сындарлы да үйлесімді
сыртқы саясат пен тамаша дипломат- ел қауіпсіздігінің кепілі болса,
өздеріндей білімді, еңбекшіл, ел тарихын құрметтейтін тұлға
болмақ.
Сондықтанда сендердің
алдарында аса күрделі міндеттер тұр. Оған жету үшін оқу, іздену,
еңбектену керек
І топ: Ежелгі Грекияның
географиялық жағдайы
ІІ топ: Минойлық
өркениет
ІІІ топ: Ахейлік
Грекия
ІҮ топ: Б.з.б ХІ-ІХ ғасырдағы
Грекия
АКТ мүмкіндіктерін
пайдалану арқылы мифтердегі құдайлар мен батырлар, Афинаның сәулет
ескерткіштері, Зевс мүсіні, Акрополь,театр туралы видео-фильм
көрсетіледі.
«Білу» Біз білеміз! Стратегиясын
пайдаланып-мифтегі құдайлар мен
батырлары, мифтегі сюжеттер, Афинадағы сәулет ескерткіштерді, театр
жанры жайында айтады, берілген суреттерді зерттейді. Өмірлік
білімдеріне сүйеніп өз білгендерін әр топ
айтады
Грекия жері үшке бөлінген
жоқ
|
Иә/жоқ
|
Археологтер Кносс қаласын қазу
барысында 300-дей бөлмесі бар. ... Гректер
бұл сарайды лабиринт деп атаған.
|
Иә/жоқ
|
Сұлулық пен махаббат құдайы
Афина
|
Иә/жоқ
|
Фрескаларда адамдар, әртүрлі
жануарлар, өсімдіктер, құстар мен теңіз жануарлары
бейнеленген.
|
Иә/жоқ
|
Гомердің шығармасы «Илиада »
деп аталады.
|
Иә/жоқ
|
Зевс құдайы жеті кереметтің
біріне жатпайды
|
Иә/жоқ
|
Greece land was not divided
into 3 parts
|
Yes/No
|
While digging the Knoss city
archeologists found out about 300 rooms…. They called this castle
Labirint
|
Yes/No
|
Athina is a god of beauty and
love
|
Yes/No
|
People, different kind of
animals, plants, birds and sea animals were
imaged
|
Yes/No
|
T he work
of Gomer is called “Illiada”
The God Zevs isn’t part of
Seven Wonders
|
Yes/No
Yes/No
|
Ежелгі
Грекия
|
Оқушының Грекия туралы
көзқарастары
|
|
|
Оқушының аты-жөні Сыныбы: Пәні
Күні:
Табыс
өлшемдері
Крит- микендік мәдениет туралы
мифтері айтады
№
|
Критерий
мазмұны
|
Балдық
жүйе
|
Жалпы
балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стикер алғаннан кейін әр
столға топ аттары қойылады.
Оқулықпен
жұмыс
|
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жопарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен
байланыс.
|
|
|
Оқушылардың жеке қабілеттерін
ашу мақсатында «Сұрақтар шеңбері» әдісін
қолданылады
«Бірлесіп ойланайық,
орындайық» әдісі арқылы жұптық жұмыс
жүргізіледі.
|
«3,2,1,»
әдісі
Бүгінгі сабақта есте қалған үш
нәрсе:
Сабақ барысында естіген екі
маңызды ұғым:
Сабақ барысында туындаған бір
сұрақ:
|
Топқа бөлінген кезде, сынып құралдарын
пайдалануда қауіпсіздік ережелерін сақтау
ескертілді.
|
|