Материалдар / «Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі» (Коучинг)

«Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі» (Коучинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
Коуч сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1333
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі»



1Жалпы мақсатыКоуч сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
2Күтілетін нәтижеҚалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын, ерекшелішіг түсінеді. Сабақтарында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалана алады
3Түйінді идеяларФормативті бағалау, суммативті бағалау, рубрика, лейбл, дескриптор ұғымдары.
4Материалдар және ресурстаркомпьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер


Сабақтың барысы
Коуч сессияны өткізу этаптарыМерзіміКоучтың іс- әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеттері
Сәлемдесу 3-4 минКоуч тақырыппен таныстырады.
Топқа бөлу3-5 мин«Ерке есім» әдісі арқылы топқа біріктіруЕрке есімге қарай топтарға бөлінеді.

Практикалық жұмыс5-10 минМұғалімдерге 3 түрлі түсті қағаз таратылады. Осы қағаздан тез арада қазақтың ою-өрнегін қиып шығару тапсырылады. Болғаннан кейін келесі топқа бағалауға береді.Естіген бағалармен келісесіздер ме? Көңілдееріңізден шықты ма?Сағат тілі мен бір топтың қиылған оюын келесі топ бағалайды, осы әдіс арқылы тақырыпқа шығамын.
Мағынаны ашу20-25 минӘр топқа қалыптастырушы немесе оқыту үшін бағалауға байланысты жағдаяттық сұрақтар жазылған карточкалар таратылады. Шағын 5 топқа біріктіріп, тапсырмалар беріледі1 топ. Дарынды оқушы күнделікті «5» ті оңай алғандықтан, бос уақытын компьютерлік ойындар ойнаумен өткізеді. Мұғалім мақтап-мақтап «5» қоя береді. Ата-анасы қобалжулы. Жоғарғы стандарттарға жеткізу үшін не істеу керек?2 топ. Балам Англия, Америкаға барғанда ағылшын тілінде сайрайды. Ағылшын тілінен неге «4» алады.3 топ. Дәптері толған «2», «3» баға қойылғаннан кейін, қатемен жұмыс жүргізіледі. Оқушының оқығысы келмейді. Өзін қабілетсізбін деп санайды. Оқу үлгерімін жақсарту үшін не істеу керек?4-топ. Оқушының сабаққа деген ешқандай құлқы жоқ. Мұғалімнің қойған «2»не де мән бермейді. Осындай тығырықтан шығудың жолдары қандай?5-топ. Тек «4-5»ке оқитын оқушыға сабаққа даындалмай келгені үшін «2» қойдыңыз. Келесі сабақтарға ол оқушы мүлдем дайындықсыз келетін болды. Сіздің әрекетіңіз қандай болады?









Мұғалімдер жағдаяттарды ауызша талдайды, өз тәжірибесінен мысал келтіреді.
Сергіту сәті 3 мин

«Капитан» әдісі


Сергіту сәті
Топпен жұмыс(АКТ және бағалау) видео13 мин Қалыптастырушы және жиынтық бағалау анықтамалары видео тамашалау.Мұғалімдер видео тамашалайды.




Жұмысқа жұмылдыру

8 минФормативті бағалау: Бағдаршам, Бас бармақ, өзін-өзі бағалау, смайлик, ауызша, жазбашаСумативті бағалауға дегеніміз не? Айырмашылығын түсіндіріңіз? ( ҰБТ бағасы, тест, бақылау бағасы, диктантқа бағасыз берілген мұғалім түсініктемесі, сынақ,

қалыптастырушы бағалау, смайликтер арқылы бағалау, тоқсандық бағалау, т.б)


Формативті және сумативті бағалауды бір- бірінен ерекшелігін айтады, мысалдар келтіреді


Практикалық жұмысПарақша құрастыру


20 мин


«Мен армандаған мектеп» критерийлер арқылы шығармашылық жұмыс орындау, жоба қорғау.
Кері байланыс

5 минФормативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.

Қатысушылар осы стратегия арқылы әр тпо бір-бірін бағалаулары керек. Әр шағын топ сарапшылары өз топ мүшелеріне критериялық баға береді.
Қорытындылау 5 минКоуч сессияға қатысушыларға сабақ соңында «7 модульге негізделген коучингтерден мен неге үйрендім, өзіме пайдалы не алдым?»деген сауал қоя отырып, п тапсыруды өтінеді. Осы тәсіл арқылы мұғалімдердің деңгейін бақылау. Коуч сессияны талқылау, өз ойларын ортаға салады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ