1
|
Жалпы
мақсаты
|
Коуч сессия қатысушыларына
«оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау»
(формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін
қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін
үйрету.
|
2
|
Күтілетін
нәтиже
|
Қалыптастырушы
бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын, ерекшелішіг түсінеді.
Сабақтарында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалана
алады
|
3
|
Түйінді
идеялар
|
Формативті бағалау,
суммативті бағалау, рубрика, лейбл, дескриптор
ұғымдары.
|
4
|
Материалдар және
ресурстар
|
компьютер, проектор, оқулық,
түрлі-түсті маркер, үлестірмелі
қағаздар, А4
и А3 форматтағы ақ
қағаздар, стикерлер
|
Сабақтың
барысы
|
Коуч сессияны
өткізу этаптары
|
Мерзімі
|
Коучтың іс-
әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеттері
|
Сәлемдесу
|
3-4
мин
|
Коуч тақырыппен
таныстырады.
|
Топқа
бөлу
|
3-5
мин
|
«Ерке есім» әдісі
арқылы топқа біріктіру
|
Ерке
есімге қарай топтарға
бөлінеді.
|
Практикалық
жұмыс
|
5-10
мин
|
Мұғалімдерге 3 түрлі түсті
қағаз таратылады. Осы қағаздан тез арада қазақтың ою-өрнегін қиып
шығару тапсырылады. Болғаннан кейін келесі топқа бағалауға
береді.
Естіген бағалармен
келісесіздер ме?
Көңілдееріңізден шықты
ма?
|
Сағат тілі мен бір
топтың қиылған оюын келесі топ бағалайды, осы әдіс арқылы тақырыпқа
шығамын.
|
Мағынаны
ашу
|
20-25
мин
|
Әр топқа қалыптастырушы немесе
оқыту үшін бағалауға байланысты жағдаяттық сұрақтар жазылған
карточкалар таратылады. Шағын 5 топқа біріктіріп, тапсырмалар
беріледі
1
топ. Дарынды оқушы күнделікті «5»
ті оңай алғандықтан, бос уақытын компьютерлік ойындар ойнаумен
өткізеді. Мұғалім мақтап-мақтап «5» қоя береді. Ата-анасы
қобалжулы. Жоғарғы стандарттарға жеткізу үшін не істеу
керек?
2
топ. Балам Англия, Америкаға
барғанда ағылшын тілінде сайрайды. Ағылшын тілінен неге «4»
алады.
3
топ. Дәптері толған «2», «3» баға
қойылғаннан кейін, қатемен жұмыс жүргізіледі. Оқушының оқығысы
келмейді. Өзін қабілетсізбін деп санайды. Оқу үлгерімін жақсарту
үшін не істеу керек?
4-топ. Оқушының сабаққа деген
ешқандай құлқы жоқ. Мұғалімнің қойған «2»не де мән бермейді.
Осындай тығырықтан шығудың жолдары қандай?
5-топ. Тек «4-5»ке оқитын оқушыға
сабаққа даындалмай келгені үшін «2» қойдыңыз. Келесі сабақтарға ол
оқушы мүлдем дайындықсыз келетін болды. Сіздің әрекетіңіз қандай
болады?
|
Мұғалімдер
жағдаяттарды ауызша талдайды, өз тәжірибесінен мысал
келтіреді.
|
Сергіту
сәті
|
3
мин
|
«Капитан»
әдісі
|
Сергіту
сәті
|
Топпен
жұмыс
(АКТ және
бағалау) видео
|
13
мин
|
Қалыптастырушы және
жиынтық бағалау анықтамалары видео
тамашалау.
|
Мұғалімдер видео
тамашалайды.
|
Жұмысқа
жұмылдыру
|
8
мин
|
Формативті
бағалау: Бағдаршам, Бас бармақ,
өзін-өзі бағалау, смайлик, ауызша, жазбаша
Сумативті бағалауға
дегеніміз не? Айырмашылығын
түсіндіріңіз? (
ҰБТ бағасы, тест,
бақылау бағасы, диктантқа бағасыз берілген мұғалім түсініктемесі,
сынақ,
қалыптастырушы бағалау,
смайликтер арқылы бағалау, тоқсандық бағалау,
т.б)
|
Формативті және
сумативті бағалауды бір- бірінен ерекшелігін айтады, мысалдар
келтіреді
|
Практикалық
жұмыс
Парақша
құрастыру
|
20
мин
|
«Мен армандаған мектеп»
критерийлер арқылы
шығармашылық жұмыс орындау,
жоба қорғау.
|
Кері
байланыс
|
5
мин
|
Формативті бағалау «Екі
жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы
жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс
айту.
|
Қатысушылар осы
стратегия арқылы әр тпо бір-бірін бағалаулары керек. Әр шағын топ
сарапшылары өз топ мүшелеріне критериялық баға
береді.
|
Қорытындылау
|
5
мин
|
Коуч сессияға
қатысушыларға сабақ соңында «7 модульге негізделген
коучингтерден мен неге үйрендім, өзіме пайдалы не
алдым?»деген сауал қоя отырып, п
тапсыруды өтінеді. Осы тәсіл арқылы мұғалімдердің деңгейін бақылау.
Коуч сессияны талқылау, өз ойларын ортаға
салады.
|