«Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі» (Коучинг)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі» (Коучинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
Коуч сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі»



1

Жалпы мақсаты

Коуч сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.

2

Күтілетін нәтиже

Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын, ерекшелішіг түсінеді. Сабақтарында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалана алады

3

Түйінді идеялар

Формативті бағалау, суммативті бағалау, рубрика, лейбл, дескриптор ұғымдары.

4

Материалдар және ресурстар

компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер


Сабақтың барысы

Коуч сессияны өткізу этаптары

Мерзімі

Коучтың іс- әрекеті

Қатысушылардың іс-әрекеттері

Сәлемдесу

3-4 мин

Коуч тақырыппен таныстырады.

Топқа бөлу

3-5 мин

«Ерке есім» әдісі арқылы топқа біріктіру

Ерке есімге қарай топтарға бөлінеді.


Практикалық жұмыс

5-10 мин

Мұғалімдерге 3 түрлі түсті қағаз таратылады. Осы қағаздан тез арада қазақтың ою-өрнегін қиып шығару тапсырылады. Болғаннан кейін келесі топқа бағалауға береді.

Естіген бағалармен келісесіздер ме?

Көңілдееріңізден шықты ма?

Сағат тілі мен бір топтың қиылған оюын келесі топ бағалайды, осы әдіс арқылы тақырыпқа шығамын.

Мағынаны ашу

20-25 мин

Әр топқа қалыптастырушы немесе оқыту үшін бағалауға байланысты жағдаяттық сұрақтар жазылған карточкалар таратылады. Шағын 5 топқа біріктіріп, тапсырмалар беріледі

1 топ. Дарынды оқушы күнделікті «5» ті оңай алғандықтан, бос уақытын компьютерлік ойындар ойнаумен өткізеді. Мұғалім мақтап-мақтап «5» қоя береді. Ата-анасы қобалжулы. Жоғарғы стандарттарға жеткізу үшін не істеу керек?

2 топ. Балам Англия, Америкаға барғанда ағылшын тілінде сайрайды. Ағылшын тілінен неге «4» алады.

3 топ. Дәптері толған «2», «3» баға қойылғаннан кейін, қатемен жұмыс жүргізіледі. Оқушының оқығысы келмейді. Өзін қабілетсізбін деп санайды. Оқу үлгерімін жақсарту үшін не істеу керек?

4-топ. Оқушының сабаққа деген ешқандай құлқы жоқ. Мұғалімнің қойған «2»не де мән бермейді. Осындай тығырықтан шығудың жолдары қандай?

5-топ. Тек «4-5»ке оқитын оқушыға сабаққа даындалмай келгені үшін «2» қойдыңыз. Келесі сабақтарға ол оқушы мүлдем дайындықсыз келетін болды. Сіздің әрекетіңіз қандай болады?






Мұғалімдер жағдаяттарды ауызша талдайды, өз тәжірибесінен мысал келтіреді.

Сергіту сәті

3 мин


«Капитан» әдісі


Сергіту сәті

Топпен жұмыс

(АКТ және бағалау) видео

13 мин

Қалыптастырушы және жиынтық бағалау анықтамалары видео тамашалау.

Мұғалімдер видео тамашалайды.



Жұмысқа жұмылдыру


8 мин

Формативті бағалау: Бағдаршам, Бас бармақ, өзін-өзі бағалау, смайлик, ауызша, жазбаша

Сумативті бағалауға дегеніміз не? Айырмашылығын түсіндіріңіз? ( ҰБТ бағасы, тест, бақылау бағасы, диктантқа бағасыз берілген мұғалім түсініктемесі, сынақ,


қалыптастырушы бағалау, смайликтер арқылы бағалау, тоқсандық бағалау, т.б)


Формативті және сумативті бағалауды бір- бірінен ерекшелігін айтады, мысалдар келтіреді


Практикалық жұмыс

Парақша құрастыру


20 мин


«Мен армандаған мектеп» критерийлер арқылы

шығармашылық жұмыс орындау, жоба қорғау.

Кері байланыс


5 мин

Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.


Қатысушылар осы стратегия арқылы әр тпо бір-бірін бағалаулары керек. Әр шағын топ сарапшылары өз топ мүшелеріне критериялық баға береді.

Қорытындылау

5 мин

Коуч сессияға қатысушыларға сабақ соңында «7 модульге негізделген коучингтерден мен неге үйрендім, өзіме пайдалы не алдым?»деген сауал қоя отырып, п тапсыруды өтінеді. Осы тәсіл арқылы мұғалімдердің деңгейін бақылау. Коуч сессияны талқылау, өз ойларын ортаға салады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
1558
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі