Сабақтың барысы |
Коуч сессияны өткізу этаптары | Мерзімі | Коучтың іс- әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеттері |
Сәлемдесу | 3-4 мин | Коуч тақырыппен таныстырады. |
Топқа бөлу | 3-5 мин | «Ерке есім» әдісі арқылы топқа біріктіру | Ерке есімге қарай топтарға бөлінеді.
|
Практикалық жұмыс | 5-10 мин | Мұғалімдерге 3 түрлі түсті қағаз таратылады. Осы қағаздан тез арада қазақтың ою-өрнегін қиып шығару тапсырылады. Болғаннан кейін келесі топқа бағалауға береді.Естіген бағалармен келісесіздер ме? Көңілдееріңізден шықты ма? | Сағат тілі мен бір топтың қиылған оюын келесі топ бағалайды, осы әдіс арқылы тақырыпқа шығамын. |
Мағынаны ашу | 20-25 мин | Әр топқа қалыптастырушы немесе оқыту үшін бағалауға байланысты жағдаяттық сұрақтар жазылған карточкалар таратылады. Шағын 5 топқа біріктіріп, тапсырмалар беріледі1 топ. Дарынды оқушы күнделікті «5» ті оңай алғандықтан, бос уақытын компьютерлік ойындар ойнаумен өткізеді. Мұғалім мақтап-мақтап «5» қоя береді. Ата-анасы қобалжулы. Жоғарғы стандарттарға жеткізу үшін не істеу керек?2 топ. Балам Англия, Америкаға барғанда ағылшын тілінде сайрайды. Ағылшын тілінен неге «4» алады.3 топ. Дәптері толған «2», «3» баға қойылғаннан кейін, қатемен жұмыс жүргізіледі. Оқушының оқығысы келмейді. Өзін қабілетсізбін деп санайды. Оқу үлгерімін жақсарту үшін не істеу керек?4-топ. Оқушының сабаққа деген ешқандай құлқы жоқ. Мұғалімнің қойған «2»не де мән бермейді. Осындай тығырықтан шығудың жолдары қандай?5-топ. Тек «4-5»ке оқитын оқушыға сабаққа даындалмай келгені үшін «2» қойдыңыз. Келесі сабақтарға ол оқушы мүлдем дайындықсыз келетін болды. Сіздің әрекетіңіз қандай болады? |
Мұғалімдер жағдаяттарды ауызша талдайды, өз тәжірибесінен мысал келтіреді. |
Сергіту сәті | 3 мин |
«Капитан» әдісі |
Сергіту сәті |
Топпен жұмыс(АКТ және бағалау) видео | 13 мин | Қалыптастырушы және жиынтық бағалау анықтамалары видео тамашалау. | Мұғалімдер видео тамашалайды. |
Жұмысқа жұмылдыру
| 8 мин | Формативті бағалау: Бағдаршам, Бас бармақ, өзін-өзі бағалау, смайлик, ауызша, жазбашаСумативті бағалауға дегеніміз не? Айырмашылығын түсіндіріңіз? ( ҰБТ бағасы, тест, бақылау бағасы, диктантқа бағасыз берілген мұғалім түсініктемесі, сынақ,
қалыптастырушы бағалау, смайликтер арқылы бағалау, тоқсандық бағалау, т.б) |
Формативті және сумативті бағалауды бір- бірінен ерекшелігін айтады, мысалдар келтіреді |
Практикалық жұмысПарақша құрастыру |
20 мин |
«Мен армандаған мектеп» критерийлер арқылы шығармашылық жұмыс орындау, жоба қорғау. |
Кері байланыс
| 5 мин | Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.
| Қатысушылар осы стратегия арқылы әр тпо бір-бірін бағалаулары керек. Әр шағын топ сарапшылары өз топ мүшелеріне критериялық баға береді. |
Қорытындылау | 5 мин | Коуч сессияға қатысушыларға сабақ соңында «7 модульге негізделген коучингтерден мен неге үйрендім, өзіме пайдалы не алдым?»деген сауал қоя отырып, п тапсыруды өтінеді. Осы тәсіл арқылы мұғалімдердің деңгейін бақылау. Коуч сессияны талқылау, өз ойларын ортаға салады. |