Материалдар / «Критериалды бағалау оқу үрдісінің маңызды факторы» шеберлік сыныбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Критериалды бағалау оқу үрдісінің маңызды факторы» шеберлік сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Критериалды бағалау жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру. Оқу мақсаттарының орындалу деңгейін анықтау және жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізу әдісі ретінде қазіргі білім беру үдерісінде бағалау орнын анықтау. Міндеттері: Мастер-классқа қатысатын тақырыпты зерттеуге ынталандыру. Жиынтық, қалыптастырушы және критериалды бағалаумен таныстыру. Әр сабақтың әртүрлі кезеңдерінде практикалық мысалдармен көрсету. Күтілетін нәтиже: мұғалімдер бағалаудың түрлерін, сабақтың әртүрлі кезеңдерінде әр бағалау түрін пайдалану әдіс мен тәсілдерімен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады











«Критериалды бағалау оқу үрдісінің маңызды факторы»

шеберлік сыныбы













Дайындаған: А.А.Калкамбекова


Мақсаты:

Критериалды бағалау жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру. Оқу мақсаттарының орындалу деңгейін анықтау және жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізу әдісі ретінде қазіргі білім беру үдерісінде бағалау орнын анықтау.

Міндеттері:

Мастер-классқа қатысатын тақырыпты зерттеуге ынталандыру.

Жиынтық, қалыптастырушы және критериалды бағалаумен таныстыру.

Әр сабақтың әртүрлі кезеңдерінде практикалық мысалдармен көрсету.

 

Күтілетін нәтиже: мұғалімдер бағалаудың түрлерін, сабақтың әртүрлі кезеңдерінде әр бағалау түрін пайдалану әдіс мен тәсілдерімен танысады.

  

Ресурстар:

Маркерлер, қағаз

Кеспе қағаздар

«Критериалды бағалау» презентациясы, алма, алманың суреттері, буклеттер .

 

Мастер класс барысы:

Қайырлы күн, құрметті әріптестер! Сіздермен көріскеніме өте қуаныштымын. Жаңа оқу жылының басталуымен шын жүректен сіздерді құттықтаймын. Жаңа оқу жылы бізді үлкен табыспен және жетістіктерімен қуантсын және біздің шығармашылық жұмысымыздың бағалануына қанағаттануды сыйласын.

  1. Психологиялық дайындық 

« Бақыт құмырасы».

Құрметті әріптестер, қолымызды жоғары көтеріп, қолымызда үлкен құмыра бардеп ойлайық, бұл құмыра бақытқа, мейірімділікке, табысқа толы.Енді оны өзіміздің үстімізге құяйық! Ойымызды жинақтап жақсы жұмысқа дайындалайық!

- Жұмысымызды жаттығудан бастауды ұсынамын.

1. «Өзара презентация жасау» 2 мин

Нұсқаулық: Жұптарға бөлінеміз. Сіздерге 2 минуттың ішінде бір-бірлерің туралы көбірек білу ұсынылады.Себебі бір-бірімізді таныстырамыз. Презентацияда келесі маңызды сұрақтарға жауап болғаны абзал :Хотелось бы, чтобы вы отразили в презентации следующие важные вопросы:

Менің мақтанышым;

Ең жақсы жасай алатын ісім;

Адамдарда қандай қасиеттерді бағалаймын?

Өткізу үдерісіОсыдан кейін жұмыс жұппен ұйымдастырылады - қатысушыларға өз әріптесін таңдауға мүмкіндік беріледі.

2 минут өткен соң. 60 секунд ішінде презентация құру. 1 минуттан кейін монологты тоқтатамын.

Рефлексия. Бұл адам туралы сіз не білдіңіз? (30 сек)

Мадақтау. Үш рет шапалақтау.

Құрметті әріптестер, сіздер бір-бірінің өзара презентацияларын орындап қана қоймай, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау процесіне қатысқандарыңызға назар аударыңыздар.

- Біз сөйлеу кезінде «бағалау» сөзін жиі қолданбаймыз, бірақ оны күнделікті қолданамыз.

Тамақтанған, киінген т.б кезде.  Кезінде де оқушылар мұғалімнен, сыныптастарынан баға алады. Баға арқылы оқушының көңіл-күйіне әсер етуге болады. Бүгінде адам өмір талабымен өте жиі ауыр жағдайға ұшырайды. Заманауи мектептегі мұғалімі оқушыны бағалау кезінде стресстік жағдайға қалай енгізбеу керек?


Үстелде әртүрлі алма түрі тұр.

Мақалдың мағынасын ашу:

«Алма алма ағашынан алыс түспейді» деген мақалды барлығымыз білеміз

Айтыңызшы

Ағашта екі бірдей алма табу мүмкін бе?

Шамамен бір себет алма аламыз. Бірнеше үйме жасаймыз:

1) ең әдемілерін (өзіміз жейміз немесе туыстарымызға береміз)

2) ұсақтарынан (компот пісіреміз)

3) шірігендерінен (қайнатпа, кептіреміз,бәліш)

Сөйтіп, таңдалған критерийлерге сәйкес әрбір алма пайдаланылды.


Әрбір сынып алма себетіне ұқсайды. Сондықтан әрбір оқушыны дұрыс бағалау өте маңызды.

« Алмалар балалар сияқты, үшінші сорт жоқ, бағалай білу керек»


Алманың Түсі бойынша топқа бөлу

 

2. Алмаларды бағалау бойынша топпен жұмыс:

а) Тарелкедегі алмаларды 5 баллдық шкаламен бағалаңыздар.

! қиын, себебі нақты критериилер жоқ.

б) Критерии құрып бағалаңыздар.

–  Қай бағалау тиімді әрі әділ болды? Неліктен?

3. Қазіргі кезде педагогикалық тәжірибиесінде оқу үрдісін бағалау проблемасы бар. Бағалаудың әдістері ескірді. Бүгінгі күні оқушыларға ескі дәстүрлі әдісіпен бағалауды ұнатпайды.

Кейде біз, мұғалімдер, біздің бағалауымызға түсініктеме бермейміз, комментарии жасамаймыз. Күнделік кз сайтында комментарии деген бөлік бар. Соған комментарииді жүйелі түрде жазған абзал. Менің барлық әріптестерім сияқты, мен де осы мәселеге кезіктім.


Менің ойымша, көптеген мұғалімдер «Баға дегеніміз не? Бұл мадақтау немесе жазалау құралы ма? деп талқылауда.

4.Тапсырма:  тақтаға 2 адам үй салады 1 минут.

Мастер-класстың қалған қатысушылары: Жұмыстарды талқылаңыздар, бағалаңыздар.

Слайд   

 Енді берілген критериилермен бағалап көріңіздер:

1.Іргетас – 1 балл

2.Саты –1 балл

3. перила – 1балл

4. есік – 1 балл

5. терезе – 1 балл

6. Шатырдағы терезе – 1 балл

7. Су ағызу құбыры – 1 балл

8. Шатырдағы түтін шығатын құбыр – 1 балл

9. Үйдің жанындағы шөп – 1 балл

10. Бірнеше түсті пайдалану – 1 балл

Максималды балл саны –  10

0-4 балл –       «2»

5-6 балл –     «3»

7-8 балл –     «4»

9 – 10 балл – «5»

Тапсырма бойынша рефлексия:

Бағалаудың қандай түрлері қолданылды?

Бағалар қаншаға ерекшеленді неге?

Қай бағалау ай болды?

Қай бағалауға риза болдыңыз?

5. Слайдпен теорияны сызба бойынша көрсету (Критериалды бағалау)

6. Топпен жұмыс

а) Алмамен дайындалатын бәліштің рецептін жазыңыз.

ә) 5 баллдық шкаламен бағалау критерияларын құрыңыз және бағалаңыз

б) Рецептермен ауысыңыздар және өз критерияларыңызбен бағалаңыздар .

в) Сұрақтармен жұмыс:

Бағалар ұнады ма?

Ұнамаса, неліктен олай болды?  Осыдан қандай нәтиже шығаруға болады?

Бағалау анық және түсінікті болу керек пе?


7. Брошюраға арналған ақпарат. Критериалды бағалау тәсілдері:

1. «Редактордың кеңесі» «Менің сүйікті жануарым» шығармасын редакциялау кезінде критериялар көрсетіледі. Барлық оқушылар «редакторлар» ретінде жұмыс істейді, ал тақтаға өз еркімен оқушы «жазушы» болады.
«Редакторлар» табысқа жету критерийлеріне сүйене отырып жазбаша әңгімені мұқият тыңдайды, оқушының жұмысындағы ұтымды жерлерін көрсетіп, жұмыс мазмұнын жақсарту бойынша ұсыныстар береді. Бұл жағдайда тексерудің ұтымды жерлерінен үйренеді.


Оқушыдың «редакторлар» ұсыныстарын тыңдаған соң, ол өз орнында отырады және өз жұмысын түзейді.

Оқушылар тақтаға өз еркімен шығады. Олардың кейбірі сыныптастарының жұмысын жақсарту туралы ұсыныстарды тыңдап, олардың жұмысын тексереді және егер олар ұқсас қателіктер мен дәлсіздіктерді тапса, онда өз жұмысын түзетеді.

2. «Білім пирамидасы» Мұғалім жаңа материалдарды түсіндіргеннен кейін оқушыларға өз білім пирамидасын жасауды ұсынады, яғни, олар сабақтың осы сатысында оқыған және жасай алатын нәрселерді пирамидаға түсіру. Ол үшін кез-келген дәптер парағына (тор көз, ұзын жол, А-4) әрбір оқушы (төменнен жоғарыға тақырыпты меңгеруге байланысты сай бір сөйлем жазады.

Бұл қызықты фактілер, пайдалы ақпарат, ерекше тапсырмалар, жағымды эмоциялар және т.б. болуы мүмкін.

Мысалы, «Су» тақырыбындағы білім пирамидасы келесідей болуы мүмкін:

               Суды ластауға болмайды

               Сусыз планетада тіршілік жоқ

               Су бір қалыптан екінші қалыпқа ауысуыц мүмкін

               Су түссіз

Қағаз парақтары сыныпта ілінеді. Барлық оқушылар тұрып жүріп қарайды.

 

3. «Сөйлемді аяқта»        Сабақтың соңында мұғалім әрбір оқушыға қағаз парағын береді және әрбір оқушы келесі сұрақтарға жауап береді:

 В конце урока учитель раздает каждому из учеников листок бумаги, и каждый ученик отвечает письменно на следующие вопросы:

        Қандай жаңа білім алдыңыз? Жауапты келесі сөздерден бастаңыз:

               Менің білгенім

               Енді білетінім

               Маған қызықты болғаны

               Менің білгім келетінім

        Толпарақтардщы мұғалімге береді. Мұғалім оқушылардың жұмысын талдайды және келесі сабақта комментарии береді.

 

4Шығармашылық ағашы» Балаларда ортақ себетте ата-аналарымен әр түсті қағаздан аптасына 5 данаға дейін жасаған жемістер, гүлдер, жасыл және сары жапырақтары бар. Сабақтың соңында балалар ағашқа бекітеді: жеміс – жұмыс пайдалы, жемісті болды; гүл – көбінесе барлығы дұрыс болды, өте жақсы өтті; жасыл жапырақ - бәрі емес, бірақ мен тырыстым; сары жапырақ - бұл тапсырманы шеше алмадым, әлі де жұмыс істеу керек.


15 . Бағалау құралдары

«Бағдаршам» – түсті сигналдарды қолдану арқылы тапсырмалардың орындалуын бағалау:

· жасыл өзім жасай аламын 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!