Сабақтың
тақырыбы:
КСРО
|
Мектеп: Н.Тілендиев атындағы облыстық
мектеп-интернат
|
Күні: 18.10.2017
ж.
|
Мұғалімнің есімі: Абишева
Г.А.
|
Пәні: Дүние
тарихы
Сынып: 9 «Ә»
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
ХХ
ғ. І жартысындағы КСРО-ның сыртқы және ішкі саясаты туралы
біледі.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Азамат соғысы қарсаңындағы Ресейдегі жағдайды
сипаттайды. Азамат соғысы және «әскери коммунизм» саясатының шығу
себептерін өзара талқылайды. КСРО-ның құрамына кірген мемлекеттерді
атайды. Картадан көрсетеді.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
ЖЭС-тің мәнін анықтайды. Әміршіл-әкімшілдік жүйе
және оның зардаптарын баяндайды.
|
Кейбір оқушылар:
|
Түрлі деңгейдегі сұрақтар құрастырады. Берілген
тапсырмаларды орындайды.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Әміршіл-әкімшіл жүйе, КСРО, ЖЭС, әскери
коммунизм
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
КСРО-ның құрылуы
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз
ба?
|
Неліктен әскери коммунизмнен ЖЭС-ке
көшті?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
Алдыңғы оқу
|
Қазақстан тарихы пәнінен өткен материалдарды еске
түсіреді.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
(кезеңдері)
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
І.
Ұйымдас
тыру
|
1)
Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады
2)
Оқушылардың жабдықтарын тексеру
3)
Санау арқылы қушыларды 3 топқа бөлу.
(1,2,3)
|
|
ІІ. Үй жұмысы
|
Сұрақ-жауап арқылы үй тапсырмасын
қорытындылау
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ
|
-
Бейнебаяннан үзінді
көрсетіледі
-
сабақтың тақырыбын ашу
2)
Мәтінмен жұмыс
-
мәтінді топқа бөлу
-
мәтінді оқиды, топ ішінде талқылайды.
-
жұмыс топтарында мәтін бойынша постер
құрайды
-
Оны қорғайды.
|
ИТ
|
ІҮ. Бекіту
|
«ИНСЕРТ» әдісі
|
|
Ү. Қорыту
|
3
қадамды сұқбат
-
А оқушы-сұрақ қоюшы
-
В оқушы- жауап беруші
-
С
оқушысы-хатшы
|
|
ҮІ. Кері байланыс
|
БББ
|
|
ҮІІІ. Үйге тапсырма
|
§
КСРО
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау –
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
-
География
-
Қазақстан тарихы
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|