Материалдар / КТЖ 10 сынып ЖБ

КТЖ 10 сынып ЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану -математикалық бағыты Қазақ тілі пәні 10 сыныбы Аптасына: 1сағат, барлығы: 34сағат «Қазақ әдебиеті» пәні 10 сынып Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2024
161
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ әдебиеті» пәні 10 сынып

Жаратылыстану математикалық бағыты

Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат

р/с

Ауыспалы тақырыптар/

бөлім атаулары

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

мерзімі

Ескерту

1-тоқсан (16 сағат)

1

1.«Қалың елім, қазағым»

Абай шығармашылығы.


10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


1

06.09


2


Ақындыққа біржола ден қоюы

10.2.2.1 - автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

1

08.09


3


Ақынның балаларына арнауы

10.3.3.1-шығарманың идеясын адамгерші
лік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

13.09


4


«Сегіз аяқ»

10.2.1.1 - әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

15.09


5


Менің де күнім күн емес...

10.3.1.1 - шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын 6анықтап, бағалау;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

20.09


6


Жалғыз қалдым тап шыным...

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

22.09


7


«Қалың елім, қазағым, қайран жұртым»

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

27.09


8


«Лай суға май бітпес қой өткенге»

1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20минут

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

29 .09


9


«Он жетінші» қара сөзі

10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

4 .10


10


«Отыз екінші қара сөзі

10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу

1

06.10


11


«Масғұт» поэмасы

10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

11 .10


12


Қызыл жеміс

2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут (шығарма)

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

13.10


13


Аян беру

10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

18.10


14


Тоқсандық жиынтық бағалау


1

20.10


15



Ұлы ақынның сүйікті ойыны

«Тоғызқұмалақ»

10.2.5.1 - қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау;

1

25.10

Келесі тақырыппен кіріктіріледі

16


Абайды оқы, таңырқа!

10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

27. 10









2-тоқсан ( 15 сағат)

1

2/ҚазақтыңҚанышы

М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

8 11


2


Романның көркемдік ерекшелігі

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

10


3


Сібір шамшырағында

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

15


4


Оқу жылдарындағы сәттер

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

17


5


Оқу жылдарындағы сәттер

1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20минут

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

22


6


Ұлытау жотасында

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

1

24


7


Ұлытау жотасында

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

29


8


Зобалаң жылдар

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

1 12


9


Зобалаң жылдар

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру


1

6


10


Алатау баурайында

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

8


11


Алатау баурайында №2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут (шығарма

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

13


12


Роман-эсседегі автор бейнесі

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;


15


13


Қазақстанда өндірілеген кен өндірісі

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

20

Келесі сабақпен кіріктіріледі

14


Тоқсандық жиынтық бағалау


1

22


15


Ғалымның ғылымға қосқан үлесі

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

27









3-тоқсан (21 сағат)

1

3. Парасат пайымы

А. Кемелбаева «Шашты» әңгімесі,


10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

10 01


2


«Шашты әңгімесі»

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

12


3


Әңгіменің көркемдік ерекшелігі

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

17


4


Тасқұл қарттың арманы

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

19


5


Тасқұл қарттың арманы

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

24


6


Т. Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»


10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

26


7


«Көшпелі алтын» № 1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20минут

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

31


8


Таудағы от

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау

1

2 02


9


Таудағы от

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

7


10


Шайтантауға сапар

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

9


11


Шайтантауға сапар

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

14


12


Үңгірдегі оқиға

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

16


13


Үңгірдегі сыр

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;14

1

21


14


Үңгірдегі сыр

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

1

23


15


Қиял әлемі

2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут (эссе)

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

28


16


Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

1 03


17


«Шетте жүрген бауырларға»

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

6


18


Атажұртқа оралу


10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

8


19


Тоқсандық жиынтық бағалау


1

13


20


«Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!»


10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

15


21


Атажұртқа оралу

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

20 03


ІҮ тоқсан (16 сағат)

1

4.Тарих тағылымы

Ш. Мұртаза шығармашылығы

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

3 04


2


Ш.Мұртазаның драмалық шығармалары

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

6


3


«Бесеудің хаты»

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

10


4


«Бесеудің хаты»

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

12


5


«Үй толы тозақ»

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

17


6


«Үй толы тозақ»

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

1

19


7


«Рысқұлов пен Мүсірепов»

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

24


8


«Рысқұлов пен Мүсірепов» № 1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20минут

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

26


9


Жәркен Бөдешұлы шығармашылығы

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу;

1

1 05

Келесі тақырыппен кіріктіріледі

10


«Жалғыз» поэмасы

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

3 05


11


«Жалғыз» поэмасы

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

8 05


12


«Бұл жалғанда кім жалғыз» №2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут (эссе)

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

10 05


13


«Бұл жалғанда кім жалғыз»


10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

15


14


Лирикалық кейіпкер бейнесі

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу;

1

17


15


Тоқсандық жиынтық бағалау



1

22


16


Әдеби-теориялық ұғымдар

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

24














































Қазақ тілі пәні 10 сыныбы

Аптасына: 1сағат, барлығы: 34сағат

р/с

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Са

ғат саны

мерзімі

Ескерту

1-тоқсан (8 сағат)

1

1-бөлім:

Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет.

Сөз мәдениеті

Адамзат әлемі және құндылықтар

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу;

10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану

1

05.09




2


Адамзат әлемі және құндылықтар


10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері);

10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

12.09


3


Қазіргі қоғам құндылықтары


10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

1

19.09


4


Қазіргі қоғам құндылықтары Орфографиялық нормалар №2

Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут


10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу;

10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

1

26.09


5


Тіл – құндылық


10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу

10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу


1

3 .10


6


Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары

10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері);

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі)


1

10.10


7


Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары №2

Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут ( диктант)


10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық – саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері);

10. 3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу


1

17.10


8


Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);


1

24.10


ІІ тоқсан (8 сағат)

1

Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс

Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

7 11


2


Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы


10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау;

10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау

10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу

1

14


3


Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы

1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

1

21


4


Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы


10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

2

28 11

5 12


5


Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері

2Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут ( диктант)



10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

2

12 -19



6


Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері


10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау

10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

26


ІІІ тоқсан (10 сағат)

1

3-бөлім: Адамзат дамуының жаһандық мәселелері.

Тілдік жүйе және норма


Адамзат дамуы және әлемдік саясат

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

1

9 01


2


Адамзат дамуы және әлемдік саясат

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

1

16


3


Ғаламшардағы жаһандық мәселелер

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

1

23


4


Ғаламшардағы жаһандық мәселелер

1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

1

30


5

4-бөлім: Адам өмірін сақтау.

Тілдік жүйе және норма

Адам және Табиғат

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды іріктей отырып, түртіп жазу (конспектілеу)

1

6


6


Адам және Табиғат

10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

1

13


7


Лаңкестік – адам өміріне төнген тосын қатер


10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу.

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;


1

20


8


Лаңкестік – адам өміріне төнген тосын қатер

2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут ( диктант)

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе);

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу


1

28


9


Лаңкестік –адам өміріне төнген тосын қатер

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу.

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.


1

6 03


10


Нәтиже сабақ

10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

1

12


11


Тоқсан бойынша қайталау.

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.


19



4-тоқсан (8 сағат)

1

5-бөлім:

Сәулет өнері.

Тілдік жүйе және норма

Сәулет өнерінің тарихы

10.1.2.1мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.2.6.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу;

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды іріктей отырып, түртіп жазу (конспектілеу)

1

2 04


2


Сәулет өнерінің тарихы





10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық 3ерекшеліктерін талдау;

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

1

9


3


Ұлы Даланың сәулет өнері

1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут

10.1.2.1мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

1

16


4


Ұлы Даланың сәулет өнері

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.2.6.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу;

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды іріктей отырып, түртіп жазу (конспектілеу)

1

23


5


Заманауи сәулет өнері: дәстүр мен жаңашылдық


10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе);

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

1

30


6


Заманауи сәулет өнері: дәстүр мен жаңашылдық

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе);

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

1

7 05

Келесі тақырыппен кіріктіріледі

7


Заманауи сәулет өнері: дәстүр мен жаңашылдық

2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут ( диктант)

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу.

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

14


8


Нәтиже сабақ

10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу.

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау


1

21






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ