Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ 1-4 сынып Информатика 2024-25 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік тақырыптық жоспардың бірінші бетіне төменгі жағына
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің міндетін атқарушы 2023 жылғы 18 тамыздағы №264 бұйрығына 1-қосымша
1-4 сыныптарға арналған үлгілік оқу жоспары
Қазақстан Республикасы Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығына 6- қосымша
5-9 сыныптарға арналған үлгілік оқу жоспары
Қазақстан Республикасы Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығына 39- қосымша
«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
1сынып
Аптасына 0,5 сағат, барлығы 16,5 сағат
№ |
тарау |
Пән тақырыптары |
Оқумақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||
1А |
1Ә |
1Б |
1В |
||||||||||
I тоқсан 5 сағ |
|||||||||||||
1 |
1-бөлім – Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: «Саяхат») |
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
1.1.1.1 Компьютермен жұмыс істеу барысында тәртіп ережелерін ұстанып өз денсаулығын сақтау. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
Компьютермен танысу |
1.1.1.2 Компьютердің қолданылуына қарай негізгі құрылғыларын атау. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
3 |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
1.1.2.1 Қабылдау тәсілдерін қолданып ақпарат түрлерін анықтау. |
1 |
|
|
|
|
|
|||||
4 |
Ақпарат және компьютер |
1.1.3.1 Ұсыну формасы бойынша ақпарат түрлерін ажырату. 1.1.3.2 ақпаратты ұсыну кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың байланыс арналарына мысалдар келтіру. |
1 |
|
|
|
|
|
|||||
5 |
Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік |
1.1.4.1 Интернет желісін өмірде қолдану мысалдарын келтіру. 1.1.4.2 Желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін талқылау. 1.1.4.3 Интернет желісіне жеке ақпаратты беру кезіндегі қауіптерді анықтау. |
1 |
|
|
|
|
|
|||||
II - Тоқсан 4 сағ |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
2-тарау – Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор") |
Paint графикалық редакторымен танысу |
1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
Фигуралар |
1.2.2.8 бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу; 1.2.2.9 түспен толтыру құралын қолданып кескін салу |
1 |
|
|
|
|
|
||||
8 |
|
Сурет салу және оны өңдеу |
1.2.2.6 кескін бөлігін ерекшелеуде форма мен параметрді қолдану; 1.2.2.7 кескін салуда көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
Фигуралармен орындалатын іс-әрекект |
1.2.2.1 Форма мен параметрді қолданып кескін бөлігін ерекшелеу. 1.2.2.2 Көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолданып кескін салу. 1.2.2.3 Бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу 1.2.2.4 Түспен толтыру құралын қолданып кескін салу. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
III – Тоқсан 4сағ |
|||||||||||||
10 |
3-бөлім– Біздің өміріміздегі алгоритм (ортақ тақырыптар: "Тағам және
сусындар", |
Әрекеттердің реті. Оқиға |
1.3.1.1 Алгоритм, әрекет және команда ұғымдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
Алгоритм. Сызықтық алгоритм |
1.31.2 Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
12 |
Біздің өміріміздегі алгоритм |
1.3.1.3 Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. |
1 |
|
|
|
|
|
|||||
IV – Тоқсан 4 сағ |
|||||||||||||
13 |
4-бөлім– Бағдарламалау |
Scratch пен танысу |
1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау; |
1 |
|
|
|
|
|
||||
14 |
|
Scratch-те спрайт және фон таңдау |
1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
15 |
|
Менің алғашқы жобам |
1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритмді өңдеу |
1 |
|
|
|
|
|
||||
16 |
|
Scratch-та жоба құру, сақтау |
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу. |
1 |
|
|
|
|
|
||||
17 |
|
Шығармашылық тапсырмалар |
1.4.1.4 Scratch (скретч) программалау ортасында дайын сценарийді алгоритм бойынша іске асыру; 1.4.1.5 Scratch (скретч) программалау ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритмді әзірлеу; 1.1.2.1 Scratch (скретч) программалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу |
1 |
|
|
|
|
|
Пәндер бойынша орта
мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)
жоспар 2024-2025
пәні информатика сыныбы 2
Барлығы:_34___сағат, аптасына:__1_сағат
№р/с |
Бөлім/Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан 1 бөлім. Компьютерлер мен бағдарламалар ІІ бөлім шығармашылық және компьютер
|
|
|||||
1 |
|
Денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық құрылғылар
және Интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік
ережелеріне сүйену; 6-8 бет |
1 |
|
|
2 |
|
Ақпарат іздеу |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 12-14 2.1.2.1 файл мен бума туралы түсінік беру; 15-16 |
|
|
|
3 |
|
Компьютердің енгізу шығару құрылғылары |
2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 16-17 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; 16-17 |
1 |
|
|
4 |
|
Файлдар мен бумалар |
18-19 2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
5 |
|
Тармақталу алгоритмі |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
6 |
|
Программалар құруды жалғастыру |
2.4.2.1. программалау алаңының
кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер
жасау; |
1 |
|
|
7 |
|
Алгоритмді орындау |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
8 |
|
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 сағат |
|
|||||
ІІ тоқсан 2 тоқсан. 3-бөлім – Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
|
|||||
|
|
Пернетақтамен танысу |
2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
|
|
10 |
|
Пернетақтамен жаттығу |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру |
1 |
|
|
11 |
|
Мәтін теруде пернетақтаны басқару |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
12 |
|
Спрайтты пернетақтамен басқару |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
13 |
|
Мәтінмен жұмыс істеу |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру; |
1 |
|
|
14-15 |
|
Мультфильм жасау |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
16 |
|
Мультфильм жасау |
2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру |
1 |
|
|
17 |
|
Зерттеу және шығармашылық тапсырмалар |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске
асыру; |
1 |
|
|
8 сағат |
|
|||||
ІІІ тоқсан 3 бөлім. 4-бөлім Мультимедиа 5-бөлім - Робототехника: сенсорлар
|
|
|||||
18 |
|
Айналамыздағы дыбыстар |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын
ажырату; |
1 |
|
|
19 |
|
Дыбыстық әсерлер |
2.2.4.1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
1 |
|
|
20 |
|
Дыбыс жазу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
21 |
|
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
22 |
|
Робот қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
23 |
|
Робот қозғалысын программалау |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
24 |
|
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
25 |
|
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
26 |
|
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
27 |
|
Робот қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
10 сағат |
|
|||||
ІV тоқсан 6-бөлім - Робототехника: "Билейтін робот" жобасы |
|
|||||
28 |
|
Жоба дегеніміз не? |
2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
1 |
|
|
|
|
Жоба идиясының мәтінін теру және редакциялау |
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
30 |
|
Программалар арасында мәлімет алмасу |
2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
31 |
|
Жоба жасу алгоритмімен танысу |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
32 |
|
"Билейтін робот" жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге
асыру; |
1 |
|
|
33 |
|
"Билейтін робот" программасы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
34 |
|
"Билейтін робот" жасау |
2.5.3.1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану |
1 |
|
|
|
|
8 сағат |
|
|
|
|
Цифрлық сауаттылық жалпы білім беретін мектептің 2- сыныбына арналған оқулығы
Авторлары : Р.А. Қадырқұлов,Ә.Д.Рысқұлбекова,Н.Қ.Беристемова - АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ-2021
Пәндер бойынша орта
мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)
жоспар 2024-2025
пәні информатика сыныбы 3
Барлығы:_34___сағат, аптасына:__1_сағат
№р/с |
Бөлім/Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
І тоқсан 1 бөлім. Программалау |
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Циклдер |
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
3 |
|
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
4 |
|
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
|
1 |
|
|
|
5 |
|
Практикалық тапсырмалар |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
6 |
|
Желіде тілдесу |
|
1 |
|
|
|
7-8 |
|
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
|
2 |
|
|
|
9 |
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
9 сағат |
|
||||||
ІІ тоқсан 2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру
|
|
||||||
|
|
Ойынның сценарийі |
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
|
|
11 |
|
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
12 |
|
Кейіпкерлер |
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
13 |
|
Практикалық жұмыс |
|
1 |
|
|
|
14 |
|
Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
15 |
|
Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
16 |
|
Шағын ойындар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
17 |
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
8 сағат |
|
||||||
ІІІ тоқсан 3 бөлім. Робототехника. Жоба |
|
||||||
18 |
|
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
19 |
|
Жобаға арналған идея |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
20 |
|
Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
21 |
|
Мәтіндегі иллюстрациялар |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
22 |
|
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу. |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
23 |
|
Робот қолының қозғалысы |
1.5.1.2 роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
24 |
|
Робот қолының қозғалысы |
1.5.2.1 роботтың білгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
25 |
|
Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
2 |
|
|
|
26 |
|
«Робот-тазартқыш» құрастыру |
1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
27 |
|
Практикалық жұмыс. |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 1.5.2.5 роботтың 90.180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
10 сағат
|
|
||||||
ІV тоқсан 4-бөлім. – Презентациялар. 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация
|
|
||||||
28 |
|
Презентация құру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
Презентация дизайны |
|
1 |
|
|
|
30 |
|
Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
31 |
|
Жоба жұмысына презентация жасау. |
|
1 |
|
|
|
32 |
|
Фотосуреттер |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
33 |
|
Фотосуреттер топтамасы |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
34 |
|
Жобамен таныстыру. |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
8 сағат |
|
|
|
|
Цифрлық сауаттылық жалпы білім беретін мектептің 3- сыныбына арналған оқулығы
Авторлары : Р.А. Қадырқұлов,Ә.Д.Рысқұлбекова,Н.Қ.Беристемова - АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ-2021
Пәндер бойынша орта
мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)
жоспар 2024-2025
пәні информатика сыныбы 4
Барлығы:34 сағат, аптасына:1 сағат
№р/с |
Бөлім/Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан 1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
|
|||||
1 |
|
Айнымалылар |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану; |
1 |
|
|
2 |
|
Кейіпкердің костюмін өзгерту. |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
1 |
|
|
3 |
|
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
1 |
|
|
4 |
|
Өз ойынының сценарийі |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау; |
1 |
|
|
5-6 |
|
Логикалық операторлар |
4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану; |
2 |
|
|
7 |
|
Салыстыру операторлары |
4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану; |
1 |
|
|
8 |
|
Өз ойыным. |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау; |
1 |
|
|
9 |
|
Өз ойыным. Жоба құру |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау; |
1 |
|
|
9 сағат |
|
|||||
ІІ тоқсан. 2 бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегельринг (ортақ тақырыптары: «Мәдени мұра» , «Мамандықтар әлемі») |
|
|||||
|
|
Түс датчигі |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
|
|
Бағдаршам-робот |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
12 |
|
Ультрадыбыс датчигі |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
13 |
|
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
14 |
|
Лабиринттан шығу |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
15 |
|
Кегльринг |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
16 |
|
Кегльринг. Жоба құру |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
7 сағат |
|
|||||
ІІІ тоқсан 3 тоқсан. 3 бөлім. Видео жасау (ортақ тақырып: «Табиғат құбылыстары») 4 бөлім. Презентациялар (ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау») |
|
|||||
17 |
|
Видеожазба |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
VideoPad редакторының мүмкіндіктері |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
19 |
|
Видеоны өңдеу |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
20 |
|
Видеоны өңдеу. Жоба құру. |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
21 |
|
Презентацияларға арналған ақпарат. Жоба құру |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
|
|
|
|
Презентация слайдының макеті |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
|
|
23 |
|
Презентациядағы дыбыстар |
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
24 |
|
Презентациядағы видео |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
25 |
|
Презентациядағы видео. Жоба құру |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
26 |
|
Презентациядағы анимация |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 сағат |
|
|||||
ІV тоқсан 5 бөлім. Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат») |
|
|||||
27 |
|
Интернетке деректер жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
28-29 |
|
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
2 |
|
|
30 |
|
Пароль сенімділігі |
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
31 |
|
Интернетке деректер жіберу. Жоба құру |
4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
32 |
|
Пароль сенімділігі. Жоба құру. |
4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
33 |
|
Болашақтағы компьютерлер |
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
34 |
|
Жобалық жұмыстар |
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
Ж.У.Кобдикова, Г.А.Көпеева, А.А.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.