Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
КТЖ 5 сынып Жаратылыстану
Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қараша 2018
11705
155 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||||
5 «А» | 5 «Ә» | 5 «Б» | 5 «В» | ||||||
1-тоқсан | |||||||||
5.1АҒылым әлемі (4 сағ) | Тақырыптар | Ресурстар | |||||||
Ғылымның рөлі | Адам өміріндегі ғылымның маңызы қандай? | 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау | 1 | ||||||
Зерттеу сұрағы | Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек? | 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау | 1 | ||||||
Зерттеуді жоспарлау | Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек? | 5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау | 1 | ||||||
Деректерді жинау және жазу | Зерттеу жүргізуге не көмектеседі? | 5.1.4.1 - нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау5.1.4.2 - бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу | 1 | ||||||
Деректерді талдауҚорытынды және талқылауББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау) | Зерттеу кезінде алынған ақпаратты қалай дұрыс талдау қажет? Зерттеу нәтижесі бойынша қорытынды- ны қалай дұрыс ресімдеу керек? | 5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау5.1.6.1- зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау | 1 | ||||||
5.1ВҒалам. Жер. Адам (11 сағ) | Макроәлем және микроәлем | Микро және макроәлемнің ұқсастығы мен айырмашы-лығы неде? | 5.2.1.1- макро- және микроәлем нысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру | 1 | |||||
Жер туралы жалпы мағлұматтар | Жер шары қалай пайда болды? | 5.2.2.1- Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру | 1 | ||||||
5.2.2.2- Жердің құрылысы мен құрамын атау | 1 | ||||||||
Жер қабықтары және олардың құрамы | Жер шары неден тұрады? | 5.2.3.1- Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау | 1 | ||||||
Жердегі тіршілік | Жердегі тіршілік қалай пайда болды? | 5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау | 1 | ||||||
5.2.4.2- тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау | |||||||||
Жер бетін бейнелеу тәсілдері | «Картаны оқу» ұғымы нені білдіреді? | 5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру | 1 | ||||||
5.2.5.2 -шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу | |||||||||
Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек? | 5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру)5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу | 1 | |||||||
Материктер мен мұхиттар | Қазіргі картаны кім жасады?Қазіргі картаны кім жасады? | 5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау | 1 | ||||||
Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамыНәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі.ББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау | Неге адамдар әртұрлі?Қорытынды | 5.2.7.1 -дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау | 1 | ||||||
5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу | 1 | ||||||||
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау | 1 | ||||||||
Барлығы | 16 | ||||||||
2-тоқсан | |||||||||
5.2 AЗаттар және материалдар(15 сағ) | Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия | Неліктен біз иісті қашықтықтан сеземіз? | 5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру | 1 | |||||
Қатты, сұйық және газтәрізді заттардың құрылымы | Заттардың әртүрлі жағдай-ында бөлшектердің өзара байланысы қалай пайда болады? | 5.3.1.2- заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру | 1 | ||||||
Заттардың қасиеттері | Әртүрлі заттардың қандай қасиеттері болады? | 5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау | 2 | ||||||
Физикалық және химиялық құбылыстар | Қандай табиғат құбылыстары бар? | 5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату | 1 | ||||||
Таза заттар және қоспалар | Таза зат пен қоспаның айырмашылығы неде? | 5.3.2.1 - қоспалар мен таза заттарды ажырату | 1 | ||||||
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері | Қоспаны қалай бөлу крек? | 5.3.2.2 - қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну | 2 | ||||||
Ерітінділер дайындау | Ертінді не үшін қажет? | 5.3.2.3 - құрамы белгілі ерітіндіні дайындау | 1 | ||||||
Еріген заттың массалық үлесі | Ертінді құрамындағы заттардың массалық ұлесін қалай анықтаймыз? Берілген концентрациямен ертіндіні қалай дайындайды? | 5.3.2.4 - еріген заттың массалық үлесін есептеу | 2 | ||||||
Заттарды жіктеу | Кейбірзаттар неге ерімейді?Металл мен бейметалдың айырмашылығы неде? | 5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу | 1 | ||||||
Табиғатта заттардың түзілуі. Жасанды заттар | Жасанды заттар не үшін қажет? | 5.3.3.1 - кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру | 2 | ||||||
Заттарды қоспадан бөліп алуББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау) | Кейбір заттарды зертханалық жағдайда қалай алады? | 5.3.3.2 - зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу | 1 | ||||||
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау | 1 | ||||||||
Барлығы | 16 | ||||||||
3-тоқсан | |||||||||
5.3 АТірі және өлі табиғаттағы үдерістер( 10 сағ) | Табиғаттағы заттар айналымы | Жер ғаламшарында неге тіршілік бар? | 5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) | 1 | |||||
Тау түзілу. ҮгілуКлиматтық үдерістер | Жер шарының бейнесі қалай өзгереді? | ||||||||
Жансыз табиғатта жүретін үдерістердің себептері мен салдары | Жер шарының бейнесі қалай өзгереді | 5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру | 1 | ||||||
Тірі ағзалардың қасиеттері | Тірі организмдер жансыз денелерден несімен ажыратылады? | 5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау | 1 | ||||||
Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері | Тірі организімдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған? | 5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау | 1 | ||||||
Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу | Құпияны ашатын құрал қандай ? Зерттеуге уақытша миркопрепарат-тарды қалай дайындау керек? | 5.4.2.3 -микроскоппен 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |