Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері
Тақырыптар
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
5 «А»
5 «Ә»
5 «Б»
5 «В»
1-тоқсан
5.1АҒылым әлемі (4 сағ)
Тақырыптар
Ресурстар
Ғылымның рөлі
Адам өміріндегі ғылымның маңызы қандай?
5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау
1
Зерттеу сұрағы
Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек?
5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау
1
Зерттеуді жоспарлау
Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек?
5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау
1
Деректерді жинау және жазу
Зерттеу жүргізуге не көмектеседі?
5.1.4.1 - нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау5.1.4.2 - бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу
1
Деректерді талдауҚорытынды және талқылауББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау)
Зерттеу кезінде алынған ақпаратты қалай дұрысталдау қажет? Зерттеу нәтижесі бойынша қорытынды- ны қалай дұрыс ресімдеу керек?
5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау5.1.6.1- зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау
1
5.1ВҒалам.Жер. Адам (11 сағ)
Макроәлемжәнемикроәлем
Микро жәнемакроәлемніңұқсастығы мен айырмашы-лығынеде?
5.2.1.1-макро-және микроәлемнысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру
1
Жер туралы жалпы мағлұматтар
Жер шары қалайпайдаболды?
5.2.2.1-Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру
1
5.2.2.2- Жердің құрылысы мен құрамын атау
1
Жерқабықтарыжәнеолардыңқұрамы
Жершарынедентұрады?
5.2.3.1- Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау
1
Жердегітіршілік
Жердегі тіршілік қалай пайда болды?
5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау
1
5.2.4.2- тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау
Жер бетін бейнелеу тәсілдері
«Картаны оқу» ұғымы нені білдіреді?
5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру
1
5.2.5.2 -шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу
Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек?
5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру)5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу
1
Материктер мен мұхиттар
Қазіргі картаны кім жасады?Қазіргі картаны кім жасады?
5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау
1
ДүниежүзіхалқыныңнәсілдікқұрамыНәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі.ББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау
Неге адамдар әртұрлі?Қорытынды
5.2.7.1 -дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау
1
5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу
1
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1
Барлығы
16
2-тоқсан
5.2 AЗаттар және материалдар(15 сағ)
Сұйықтықтардағыжәнегаздардағы диффузия
Неліктенбізиістіқашықтықтансеземіз?
5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру
1
Қатты, сұйықжәнегазтәріздізаттардыңқұрылымы
Заттардың әртүрлі жағдай-ында бөлшектердің өзара байланысы қалай пайда болады?
5.3.1.2- заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру
1
Заттардыңқасиеттері
Әртүрлі заттардың қандай қасиеттері болады?
5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау
2
Физикалықжәнехимиялыққұбылыстар
Қандай табиғат құбылыстары бар?
5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату
1
Таза заттаржәнеқоспалар
Таза зат пен қоспаның айырмашылығы неде?
5.3.2.1 -қоспалар мен таза заттарды ажырату
1
Қоспатүрлеріжәнеолардыбөлуәдістері
Қоспаны қалай бөлу крек?
5.3.2.2 - қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
2
Ерітінділердайындау
Ертінді не үшін қажет?
5.3.2.3 -құрамы белгілі ерітіндіні дайындау
1
Ерігензаттыңмассалықүлесі
Ертінді құрамындағы заттардың массалық ұлесін қалай анықтаймыз? Берілген концентрациямен ертіндіні қалай дайындайды?
5.3.2.4 - еріген заттың массалық үлесін есептеу
2
Заттарды жіктеу
Кейбірзаттар неге ерімейді?Металл мен бейметалдың айырмашылығы неде?
5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу
1
Табиғаттазаттардыңтүзілуі. Жасандызаттар
Жасанды заттар не үшін қажет?
5.3.3.1 - кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру
2
ЗаттардықоспаданбөліпалуББЖ (бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау)
Кейбір заттарды зертханалық жағдайда қалай алады?
5.3.3.2 - зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу
1
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1
Барлығы
16
3-тоқсан
5.3АТірі және өлі табиғаттағы үдерістер( 10 сағ)
Табиғаттағызаттарайналымы
Жерғаламшарында неге тіршілік бар?
5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
1
Тау түзілу. ҮгілуКлиматтықүдерістер
Жершарыныңбейнесіқалайөзгереді?
Жансызтабиғаттажүретінүдерістердіңсебептері мен салдары
Жершарыныңбейнесіқалайөзгереді
5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз