Материалдар / КТЖ 5 сынып қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КТЖ 5 сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
үйде оқитын оқушыға арналған 5 сынып қазақ тілі КТЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
75
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін

ДОЖЖО

_____________ Г.Ахмед

Бекітемін

Мектеп директоры

_____________ Б.Н. Карибаева


2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 5 «___» сынып оқушысы

_________________________________

Күнтізбелік -тақырыптық жоспары


Пәні: _____________________________

Пән мұғалімі: __________________________________


Лексикалық

тақырыптар

Бөлімдер

Бөлімшелер


Оқыту мақсаты



1-тоқсан



Менің мектебім

1.

Тыңдалым және айтылым

1.1 дыбыс және әріп


        1. дауыссыз және дауысты дыбыстар

        2. жуан, жіңішке дауысты дыбыстар

        1. 1

1.2 буын



        1. буынның түрлері туралы түсінік алу

        2. ашық буынның анықтамасын білу, мысал келтіру

        1. 1

1.3 сөз ұзақ мерзімді

5.1.3.1 сөз туралы түсінікті кеңейту.

сөздің белгілі бір заттың, құбылысты, сын-сапаның, қимылдың атауы екенін таныту

1


1.4 сөз құрамы

5.1.4.1 түбір және қосымша. Олардың

бір-бірінен айырмашылығы

1



1.5 сөз таптары

        1. сөз таптары туралы жалпы түсінік, зат есім, оның мағынасы

жалқы есім және жалпы есім

1.6 сөйлем

5.1.6.1 сөйлем мүшелері: тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері, олардың байланысы

        1. 1


1.7

Байланыстырып сөйлеу

5.1.7.1 әр түрлі мәтін түрлерін аңғарту: әңгімелеу, сипаттау, талқылау

1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін

меңгеру

5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау

5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу

1






2. Оқылым

2. 1 ақпаратты

түсіну

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты

түсіну

1





2.2 мәті бойынша сұрақтар құрастыра білу

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру



2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату

5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу

(хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну

1





2.4 оқылым стратегияларын қолдану

5.2.4.2 сөздерді тұтас дауыстап оқу

5.2.4.1 мәтінді түсініп, дұрыс оқу



2.5 әртүрл і ресурс

көздерінен

қажетті ақпарат алу

5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу

1


Қоршаған орта

3. Жазылым

3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру

5.3.1.1 жазу техникасын жетілдіру

5.3.1. 2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу

1




3.2 әртүрлі жазба

жұмыстарын ұсыну

5.3.2.1 мұғалім ұсынған жоспар бойынша мазмұндама жазу

1




3.3 іскерлік хат жазу

5.3.3.1 туыстарына, достарына хат

жазу, конвертке мекен-жайын дұрыс жазу

1



4. Тілдік нормаларды қолдану

4.1 орфографиялық нормаларды сақтау

5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1




4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау

5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану

1




4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау

5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп

белгісі) қолдану

1




Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1



2 тоқсан




Менің Отаным Қазақстан

1.

Тыңдалым және айтылым

1.1 дыбыс және

әріп

5.1.1.3 қатаң, ұяң, үнді дауыссыздар

(б-п; т-д; р-л; н-ң). Олардың емлесі

1




1.2 буын

5.1.2.2 ашық буынның анықтамасын

білу, мысал келтіру

1





1.3 сөз

5.1.3.2 сөздің белгілі бір заттың, құбылысты, сын-сапаның, қимылдың

атауы екенін таныту



1.4 сөз құрамы

5.1.4.1 түбір және қосымша. олардың

бір-бірінен айырмашылығы

1





1.5 сөз таптары

5.1.5.3 зат есімнің жекеше, көпше түрлері, олардың анықтамасы, көптік жалғаулары



1.6 сөйлем

5.1.6.1 сөйлем мүшелері: тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері, олардың байланысы

1





1.7

байланыстырып сөйлеу

5.1.7.1 әр түрлі мәтін түрлерін аңғарту: әңгімелеу, сипаттау, талқылау



1.8 қазақ тілі этикасын сақтап сөйлеу мәдениетін меңгеру

5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау

5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу

1



2. Оқылым

2. 1 ақпаратты түсіну

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну

1





2.2мәтін бойынша сұрақтар

құрастыра білу

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру



2.3 мәтіннің жанрлық

ерекшелігін ажырату

5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу

(хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну

1





2.4 оқылым

стратегияларын қолдану

5.2.4.2 сөздерді тұтас дауыстап оқу



2.5әртүрлі ресурс

көздерінен

қажетті ақпарат алу

5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу

1



3. Жазылым

3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру

5.3.1.2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу

1




3.2 әртүрлі жазба

жұмыстарын ұсыну

        1. ретсіз берілген сөздерден сөйлем құрау

        2. мұғалім ұсынған жоспар бойынша мазмұндама жазу

1




3.3 іскерлік хат жазу

5.3.3.1 туыстарына, достарына хат

жазу, конвертке мекен-жайын дұрыс жазу

1


Мен өскен кезімде кім болғым келеді

4. Тілдік нормаларды қолдану

4.1 орфографиялық нормаларды сақтау

5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1




4.2 орфоэпиялық нормаларды

5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану сақтау

1




4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау

5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп белгісі) қолдану

1




Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1



3 тоқсан



Ұлттық және

отбасылық құндылықтар

1.

Тыңдалым және айтылым

1.1 дыбыс және әріп

5.1.1.4 «и» дыбысы. и-дің дауысты дыбыс екені, бірде жуан, бірде жіңішке болатыны. и-ді дауыссыз й

дыбысымен салыстыру и, й әріптерінің емлесі

1




1.2 буын

5.1.2.3 тұйық буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру

1




1.3 сөз

        1. тілдік мысалдар арқылы сөздің лексикалық мағынасын білдіру мәндес сөздер мағынасы


1




1.4 сөз құрамы

5.1.4.2 қосымшаның жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінуі. Әрқайсысының өзіндік белгілері, қызметі

1




1.5сөз таптары

5.1.5.4 зат есімнің септелуі туралы жалпы түсінік, септік жалғауының аттары

1




1.6 сөйлем

5.1.6.2 жалаң және жайылма сөйлем, анықтамасы

1





1.7

байланыстырып сөйлеу

5.1.7.2 сұрақ бойынша сөйлем немесе әңгіме құрастыру



1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру

5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау

5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу

1



2. Оқылым

2. 1 ақпаратты түсіну

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну

1




2.2мәтін бойынша сұрақтар

құрастыра білу

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру

1




2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату

5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу (хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну

1




2.4 оқылым

стратегияларын қолдану

        1. мәтінді түсініп, дұрыс оқу

        2. сөздерді тұтас дауыстап оқу

1




2.5 әртүрлі ресурс

көздерінен

5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу

1



3. Жазылым

3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру

5.3.1.3 дыбыс пен әріпті сөйлем ішінде сәйкестендіріп, әріп таңбасын дұрыс жазу

1




3.2 әртүрлі жазба

жұмыстарын ұсыну

5.3.2.2 мұғалім ұсынған жоспар бойынша мазмұндама жазу

1




3.3 іскерлік хат жазу

5.3.3.2 іс-қағаздар үлгілерімен (өтініш, өмірбаяны) таныстыру

1


Біз спортты таңдаймыз

4. Тілдік нормаларды қолдану

4.1 орфографиялық нормаларды сақтау

5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1




4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау

5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану

1




4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау

5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп

белгісі) қолдану

1




Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1




4 тоқсан



Мерекелер (Достық мерекесі. Жеңіс күні)

1.

Тыңдалым және айтылым

1.1 дыбыс және әріп

5.1.1.4 «и» дыбысы. и-дің дауысты дыбыс екені, бірде жуан, бірде жіңішке болатыны. и-ді дауыссыз й

дыбысымен салыстыру и, й әріптерінің емлесі

1




1.2 буын

5.1.2.4 бітеу буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру

1





    1. сөз

        1. бір-біріне қарама-қайшы сөздер көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғарту



1.4 сөз құрамы

5.1.4.3 сөздерді сөз құрамына байланыстыталдау, түбір сөзбен туынды сөздерді мысалдар арқылы салыстыру

1




1.5 сөз таптары

5.1.5.5 етістік. анықтамасы, сұрақтары, дара (негізгі) және күрделі етістіктерді ажырату (тұр– тұрып қалды, кел – келіп қалды)



1.6 сөйлем

5.1.6.3 жалаң мен жайылма сөйлемді ажырата білу

1





1.7

байланыстырып

5.1.7.3 әртүрлі тақырып бойынша тірек

сөздер пайдалана отырып әңгіме құру сөйлеу



1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу

мәдениетін меңгеру

5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау

5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу

1



2. Оқылым

2. 1 ақпаратты түсіну

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну

1





2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру



2.3 мәтіннің жанрлық

ерекшелігін ажырату

5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу

(хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну

1




2.4 оқылым стратегияларын

қолдану

5.2.4.1 мәтінді түсініп, дұрыс оқу

5.2.4.3іштей оқу

1




2.5 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу

5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу

1



3. Жазылым

3.1 жазу

дағдыларын қалыптастыру

5.3.1. 3дыбыс пен әріпті сәйкестендіріп, сөйлем ішінде әріп таңбасын дұрыс жазу

1





3.2 әртүрлі жазба

жұмыстарын ұсыну

        1. сурет бойынша әңгіме құрастыру, жазу

        2. 40-45 сөзден тұратын диктант жаза білу



3.3 іскерлік хат жазу

5.3.3.2 іс-қағаздар үлгілерімен (өтініш, өмірбаяны) таныстыру

1


Жазғы

демалыс

4. Тілдік нормаларды қолдану

4.1

Орфографиялық нормаларды сақтау

5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1




4.2

орфоэпиялық нормаларды сақтау

5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану

1




4.3

пунктуациялық нормаларды сақтау

5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп

белгісі) қолдану

1




Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!