Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ 5 сынып қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Келісемін ДОЖЖО _____________ Г.Ахмед |
Бекітемін Мектеп директоры _____________ Б.Н. Карибаева |
2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 5 «___» сынып оқушысы
_________________________________
Күнтізбелік -тақырыптық жоспары
Пәні: _____________________________
Пән мұғалімі:
__________________________________
Лексикалық тақырыптар |
Бөлімдер |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаты |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|||
Менің мектебім |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
|
|
|
1.2 буын
|
|
|
|
||
1.3 сөз ұзақ мерзімді |
5.1.3.1 сөз туралы түсінікті кеңейту. сөздің белгілі бір заттың, құбылысты, сын-сапаның, қимылдың атауы екенін таныту |
1 |
|
||
1.4 сөз құрамы |
5.1.4.1 түбір және қосымша. Олардың бір-бірінен айырмашылығы |
1 |
|
||
1.5 сөз таптары |
жалқы есім және жалпы есім |
||||
1.6 сөйлем |
5.1.6.1 сөйлем мүшелері: тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері, олардың байланысы |
|
|
||
1.7 Байланыстырып сөйлеу |
5.1.7.1 әр түрлі мәтін түрлерін аңғарту: әңгімелеу, сипаттау, талқылау |
||||
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау 5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу |
1 |
|
||
|
|
|
|
||
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәті бойынша сұрақтар құрастыра білу |
5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру |
||
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу (хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
5.2.4.2 сөздерді тұтас дауыстап оқу 5.2.4.1 мәтінді түсініп, дұрыс оқу |
||
|
|
2.5 әртүрл і ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
Қоршаған орта |
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
5.3.1.1 жазу техникасын жетілдіру 5.3.1. 2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
5.3.2.1 мұғалім ұсынған жоспар бойынша мазмұндама жазу |
1 |
|
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
5.3.3.1 туыстарына, достарына хат жазу, конвертке мекен-жайын дұрыс жазу |
1 |
|
|
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп белгісі) қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
2 тоқсан |
|
|
||
Менің Отаным – Қазақстан |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
5.1.1.3 қатаң, ұяң, үнді дауыссыздар (б-п; т-д; р-л; н-ң). Олардың емлесі |
1 |
|
|
|
1.2 буын |
5.1.2.2 ашық буынның анықтамасын білу, мысал келтіру |
1 |
|
|
|
1.3 сөз |
5.1.3.2 сөздің белгілі бір заттың, құбылысты, сын-сапаның, қимылдың атауы екенін таныту |
||
|
|
1.4 сөз құрамы |
5.1.4.1 түбір және қосымша. олардың бір-бірінен айырмашылығы |
1 |
|
|
|
1.5 сөз таптары |
5.1.5.3 зат есімнің жекеше, көпше түрлері, олардың анықтамасы, көптік жалғаулары |
||
|
|
1.6 сөйлем |
5.1.6.1 сөйлем мүшелері: тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері, олардың байланысы |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып сөйлеу |
5.1.7.1 әр түрлі мәтін түрлерін аңғарту: әңгімелеу, сипаттау, талқылау |
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап сөйлеу мәдениетін меңгеру |
5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау 5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру |
||
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу (хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
5.2.4.2 сөздерді тұтас дауыстап оқу |
||
|
|
2.5әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
5.3.1.2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
|
1 |
|
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
5.3.3.1 туыстарына, достарына хат жазу, конвертке мекен-жайын дұрыс жазу |
1 |
|
Мен өскен кезімде кім болғым келеді |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды |
5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану сақтау |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп белгісі) қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
3 тоқсан |
|
|
||
Ұлттық және отбасылық құндылықтар |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
5.1.1.4 «и» дыбысы. и-дің дауысты дыбыс екені, бірде жуан, бірде жіңішке болатыны. и-ді дауыссыз й дыбысымен салыстыру и, й әріптерінің емлесі |
1 |
|
|
|
1.2 буын |
5.1.2.3 тұйық буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру |
1 |
|
|
|
1.3 сөз |
|
1 |
|
|
|
1.4 сөз құрамы |
5.1.4.2 қосымшаның жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінуі. Әрқайсысының өзіндік белгілері, қызметі |
1 |
|
|
|
1.5сөз таптары |
5.1.5.4 зат есімнің септелуі туралы жалпы түсінік, септік жалғауының аттары |
1 |
|
|
|
1.6 сөйлем |
5.1.6.2 жалаң және жайылма сөйлем, анықтамасы |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып сөйлеу |
5.1.7.2 сұрақ бойынша сөйлем немесе әңгіме құрастыру |
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау 5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру |
1 |
|
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу (хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
|
1 |
|
|
|
2.5 әртүрлі ресурс көздерінен |
5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
5.3.1.3 дыбыс пен әріпті сөйлем ішінде сәйкестендіріп, әріп таңбасын дұрыс жазу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
5.3.2.2 мұғалім ұсынған жоспар бойынша мазмұндама жазу |
1 |
|
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
5.3.3.2 іс-қағаздар үлгілерімен (өтініш, өмірбаяны) таныстыру |
1 |
|
Біз спортты таңдаймыз |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп белгісі) қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан |
|
|
|
Мерекелер (Достық мерекесі. Жеңіс күні) |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
5.1.1.4 «и» дыбысы. и-дің дауысты дыбыс екені, бірде жуан, бірде жіңішке болатыны. и-ді дауыссыз й дыбысымен салыстыру и, й әріптерінің емлесі |
1 |
|
|
|
1.2 буын |
5.1.2.4 бітеу буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
1.4 сөз құрамы |
5.1.4.3 сөздерді сөз құрамына байланыстыталдау, түбір сөзбен туынды сөздерді мысалдар арқылы салыстыру |
1 |
|
|
|
1.5 сөз таптары |
5.1.5.5 етістік. анықтамасы, сұрақтары, дара (негізгі) және күрделі етістіктерді ажырату (тұр– тұрып қалды, кел – келіп қалды) |
||
|
|
1.6 сөйлем |
5.1.6.3 жалаң мен жайылма сөйлемді ажырата білу |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып |
5.1.7.3 әртүрлі тақырып бойынша тірек сөздер пайдалана отырып әңгіме құру сөйлеу |
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
5.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұсту ережелерін білу, орындау 5.3.4.2 үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
5.2.2.1 белгілі тақырып бойынша жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беру |
||
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
5.2.3.1 мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата білу (хабарлама, жарнама, хат), мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
5.2.4.1 мәтінді түсініп, дұрыс оқу 5.2.4.3іштей оқу |
1 |
|
|
|
2.5 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
5.2.5.1 мұғалімнің көмегімен балалар энциклопедиясынан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
5.3.1. 3дыбыс пен әріпті сәйкестендіріп, сөйлем ішінде әріп таңбасын дұрыс жазу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
|
||
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
5.3.3.2 іс-қағаздар үлгілерімен (өтініш, өмірбаяны) таныстыру |
1 |
|
Жазғы демалыс |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 Орфографиялық нормаларды сақтау |
5.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
5.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
5.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ, леп белгісі) қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|