Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ 6 сынып қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Келісемін ДОЖЖО _____________ Г.Ахмед |
Бекітемін Мектеп директоры _____________ Б.Н. Карибаева |
2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 6 «___» сынып оқушысы
_________________________________
Күнтізбелік -тақырыптық жоспары
Пәні: _____________________________
Пән мұғалімі:
__________________________________
Лексикалық тақырыптар |
Бөлімдер |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаты |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|||
Менің мектебім |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс жене әріп |
|
|
|
1.2 буын
|
6.1.2.1 дыбыс үндестігі туралы түсінік. дыбыстардың бір-біріне әсер етіп өзгеруін іс жүзінде байқату |
|
|
||
1.3 сөз ұзақ мерзімді |
6.1.3.1 дара, күрделі сөз туралы түсіну |
1
|
|
||
1.4 сөз құрамы |
6.1.4.1 түбірлес сөздер туралы түсінік. анықтамасын білу |
||||
1.5 сөз таптары |
|
1 |
|
||
1.6 сөйлем |
6.1.6.1 тұрлаусыз мүшелер, анықтауыш, пысықтауыш, толықтауыш туралы түсініктері болу |
|
|
||
1.7 Байланыстырып сөйлеу |
6.1.7.1 ретсіз берілген сөздерден мәтінді ретімен қайта құру |
||||
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
||
|
|
|
|
||
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
6.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәті бойынша сұрақтар құрастыра білу |
6.2.2.1 мәтіннің мазмұны бойынша өзбетімен қарапайым және нақты сұрақ қою, сұраққа жауап беру |
||
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.3.1 хабарландыру, хат, жеделхат, жарнама нұсқаулықтың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
6.2.4.1 дауыстап, түсініп оқу |
1 |
|
|
|
2.5 әртүрл і ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.2.5.1 мұғалімнің көмегімен энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
Қоршаған орта |
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
6.3.1.1 «э, ф, ч, щ» дыбыстарына қатысты сөздердің жазылуын меңгеру |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
6.3.2.1 шағын мазмұндама жаза білу |
1 |
|
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
6.3.3.1 іс-қағаздарды (хабарландыру, жұмысқа алу өтініші, жеделхат) жазуға, түбіртек (суға, телефонға, газға) толтыруды білу |
1 |
|
|
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
6.4.1.1 түбір сөздегі дауысты және дауыссыз сөздердің жазылуын тексере білу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
6.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
||
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
6.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
2 тоқсан |
|
|
||
Менің Отаным – Қазақстан |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
|
1 |
|
|
|
1.2 буын |
6.1.2.1 дыбыс үндестігі туралы түсінік. дыбыстардың бір-біріне әсер етіп өзгеруін іс жүзінде байқау |
1 |
|
|
|
1.3 сөз |
6.1.3.2 біріккен сөз анықтамасы, жиі кездесетін түрлерін білу |
1 1 |
|
|
|
1.4 сөз құрамы |
6.1.4.2 бір түбірден тараған сөздерді таныту |
||
|
|
1.5 сөз таптары |
6.1.5.3 септік жалғаулардың емлесі. жалғауларды тәжірибе жүзінде (үлгі, сұрақ бойынша) меңгеру |
1 |
|
|
|
1.6 сөйлем |
1.6.6. 2. сөйлемнің дара және күрделі мүшелері. сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдауға жаттықтыру |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып сөйлеу |
6.1.7.2 басталған әңгімені жалғастырып, аяқтау |
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап сөйлеу мәдениетін меңгеру |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
6.1.7.1 ретсіз берілген сөздерден мәтінді ретімен қайта құру |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну |
||
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
|
1 |
|
|
|
2.5әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.2.5.1 мұғалімнің көмегімен энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
6.3.1. 2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
6.3.2.1 шағын мазмұндама жаза білу |
||
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
6.3.3.1 іс-қағаздарды (хабарландыру, жұмысқа алу өтініші, жеделхат) жазуға, түбіртек (суға, телефонға, газға) толтыруды білу |
1 |
|
Мен өскен кезімде кім болғым келеді |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
6.4.1.1 түбір сөздегі дауысты және дауыссыз сөздердің жазылуын тексере білу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды |
6.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
6.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
3 тоқсан |
|
|
||
Ұлттық және отбасылық құндылықтар |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
6.1.1.5 ф-п дыбыстарын салыстыру, дыбысталу ерекшеліктерін ажырату 6.1.1.6х, h дыбыстары, дыбысталу ерекшеліктері 6.1.1.7«х, Һ» дыбыстарын өзара және қ дыбысымен салыстыру. Әрқайсысының дыбысталу ерекшелігін ажырату |
1 |
|
|
|
1.2 буын |
6.1.2.2 буын үндестігі туралы түсінік, сөздің түбіріндегі дауысты дыбыс қосымшалардың жуан немесе жіңішке болуына ықпал ететінін түсіну |
1 |
|
|
|
1.3 сөз |
6.1.3.3 кісі аттарын білдіретін біріккен сөздер және олардың емлесі |
1 |
|
|
|
1.4 сөз құрамы |
6.1.4.3 қосымшалардың емлесі. Қосымша жалғанғанда түбір сөздің өзгермеуі,қосымшалардың сөздегі соңғы буынмен үндесіп жалғасуы |
1 |
|
|
|
1.5сөз таптары |
|
1 |
|
|
|
1.6 сөйлем |
6.1.6.3 сөйлемдегі сөздердің байланысына көңіл бөлу, білу |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып сөйлеу |
|
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
6.1.7.1 ретсіз берілген сөздерден мәтінді ретімен қайта құру |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
|
1 |
|
|
|
2.5 әртүрлі ресурс көздерінен |
6.2.5.1 мұғалімнің көмегімен энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
6.3.1. 2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
6.3.2.2 сурет бойынша әңгіме жаза білу |
1 |
|
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
6.3.3.1 іс-қағаздарды (хабарландыру, жұмысқа алу өтініші, жеделхат) жазуға, түбіртек (суға, телефонға, газға) толтыруды білу |
1 |
|
Біз спортты таңдаймыз |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
6.4.1.1 түбір сөздегі дауысты және дауыссыз сөздердің жазылуын тексере білу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
6.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
2 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
6.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану |
2 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан |
|
|
|
Мерекелер (Достық мерекесі. Жеңіс күні) |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 дыбыс және әріп |
|
1 |
|
|
|
1.2 буын |
6.1.2.2 буын үндестігі туралы түсінік, сөздің түбіріндегі дауысты дыбыс қосымшалардың жуан немесе жіңішке болуына ықпал ететінін түсіну |
1 |
|
|
|
|
6.1.3.4 жер-су және үй жануарларының атын білдіретін біріккенсөздер, олардың емлесін меңгеру |
||
|
|
1.4 сөз құрамы |
6.1.4.3 қосымшалардың емлесі. Қосымша жалғанғанда түбір сөздің өзгермеуі, қосымшалардың сөздегі соңғы буынмен үндесіп жалғасуы туралы білу |
1 |
|
|
|
1.5 сөз таптары |
|
||
|
|
1.6 сөйлем |
6.1.6.3 сөйлемдегі сөздердің байланысына көңіл бөлу, білу |
1 |
|
|
|
1.7 байланыстырып |
|
||
|
|
1.8 қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру |
.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
2. Оқылым |
2. 1 ақпаратты түсіну |
6.1.7.1 ретсіз берілген сөздерден мәтінді ретімен қайта құру |
1 |
|
|
|
2.2мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу |
6.1.8.1 мектепте, сыныпта, асханада өзін ұстау ережелерін білу, орындау |
1 |
|
|
|
2.3 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну |
1 |
|
|
|
2.4 оқылым стратегияларын қолдану |
|
||
|
|
2.5 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.2.5.1 мұғалімнің көмегімен энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
3. Жазылым |
3.1 жазу дағдыларын қалыптастыру |
6.3.1. 2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу |
1 |
|
|
|
3.2 әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну |
6.3.2.3 45-50 сөзден тұратын диктант жаза білу |
||
|
|
3.3 іскерлік хат жазу |
6.3.3.1 іс-қағаздарды (хабарландыру, жұмысқа алу өтініші, жеделхат) жазуға, түбіртек (суға, телефонға, газға) толтыруды білу |
1 |
|
Жазғы демалыс |
4. Тілдік нормаларды қолдану |
4.1 орфографиялық нормаларды сақтау |
6.4.1.1 түбір сөздегі дауысты және дауыссыз сөздердің жазылуын тексере білу |
1 |
|
|
|
4.2 орфоэпиялық нормаларды сақтау |
6.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану |
1 |
|
|
|
4.3 пунктуациялық нормаларды сақтау |
6.4.3.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану |
1 |
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|