Материалдар / КТЖ Жаратылыстану 5-6 сынып

КТЖ Жаратылыстану 5-6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ Жаратылыстану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қырқүйек 2024
292
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат



Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі орта білім беру деңгейінің 5,6-сыныптарында жаратылыстану пәніне арналған ұзақ мерзімді жоспары Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы №292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты,«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 7 шілдедегі №432 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2017 жылғы 18 тамыздағы №422 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары, «2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына сай құрылған.

«Жаратылыстану» оқу пәнінің мазмұны табиғатты ғылыми тұрғыдан танудың әдістерін ашады;

Жаратылыстану курсын оқытудың мақсаты оқушылардың бойында ғылыми-жаратылыстану білімдерін, түсініктерін және саналы қоғамдастығы бар бірегей ғаламшар ретіндегі Жер туралы біртұтас көзқарастарын, табиғат пен қоғамның өзара жүйелі байланысын, жүйелі-кешенді ойлау мен функционалдық сауаттылықтарын дамытуды қалыптастыру болып табылады.

Оқытудың міндеттері: 

  • курс бастауыш мектепте алған білім, біліктілік және дағдынының сабақтастығын әрі қарай жалғастырады, сонымен қатар Отанын, туған табиғатын сүюге деген жоғары рухани ізгілікті, көптілділік және жеке тұлғаның жалпы мәдениеттілігін тәрбиелеуді жалғастырумен ұштастырылады;

  • экологиялық білімді, денсаулыққа зиянсыз іс-әрекетті, табиғат құбылыстарын жоғары деңгейде түсіндіре білу және өз іс-әрекетінің қорытындыларын алдын-ала болжауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру;

  • табиғат ресурстарын қалпына келтіру, өзгерту, зерттеу барысында қолданылатын жаратылыстану ғылымдары әдістерімен оқушыларды таныстыру жалғастырылады;

  • қоршаған ортаны танудың ғылыми жаратылыстану тәсілдерін пайдалану дағдылары (бақылау, өлшеулер, тәжірибелер, зерттеу жұмыстарының жоспарын жасау, нәтижелерді талдау және қорытындыларды тұжырымдау) дамытылады.

Бақылаулар және практикалық жұмыстар мектептің оқу-тәжірибелік үлескісінде өткізіледі. Бағдарламада берілген барлық практикалық іс-әрекеттер дамытушы және қалыптастырушы болып табылады.

«Жаратылыстану» пәні бойынша 5-сыныпта сағат саны аптасына 2 сағат, оқу жылында 68 сағатты құрайды.

Жаратылыстану 5-сынып

Оқу жүктемесі аптасына 2сағат, жиыны 68 сағат

Ұзақмерзімдіжоспардың бөлімдері


Тақырыптар



Оқу мақсаттары


Сағсан


Мерзімі


Ескерту

5.1А

Ғылым әлемі (4 сағ)



1-тоқсан

1

Ғылымның рөлі

Зерттеу сұрағы

§1Адам өміріндегі ғылымның маңызы қандай?

§2Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек?

5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау

5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау

1



4.09


2

Зерттеуді жоспарлау

§2 Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек?

§3 Зерттеу жүргізуге не көмектеседі?


5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру

5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау

1

6.09


3

Деректерді жинау және жазу

§4 Зерттеу кезінде алынған ақпаратты қалай дұрыс талдау қажет?

5.1.4.1 -нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау

5.1.4.2 - бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу

1

11.09


4

Деректерді талдау

Қорытынды және талқылау

ББЖ №1

§5 Зерттеу нәтижесі бойынша қорытындыны қалай дұрыс ресімдеу керек?

5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау

5.1.6.1- зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау

1

13.09

ББЖ №1


5

Макроәлем және микроәлем

§6 Микро және макро әлемнің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

5.2.1.1-макро-және микроәлем нысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру

1

18.09


5.1В

Ғалам.Жер. Адам (11 сағ)

6

Жер ғаламшарының пайда болуы

Жердің құрылысы мен құрамы

§7 Жер шары қалай пайда болды?


5.2.2.1-Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру


1

20.09


7

Жер қабықтары және олардың құрамы

§8 Жер шары неден тұрады?

5.2.2.2- Жердің құрылысы мен құрамын атау

5.2.3.1- Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау

1

25.09


8

Жерде тіршіліктің пайда болуы

Тіршілік ету жағдайлары

§9 Жердегі тіршілік қалай пайда болды?

5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау

5.2.4.2- тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау

1


27.09


9

Жергілікті жердің жоспары. Шартты белгілер

§10«Картаны оқу» ұғымы нені білдіреді?

5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру

5.2.5.2 -шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу

1

02.10


10

Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі

§11Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек?

§12Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек?


5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру)

5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу

1

04.10


11

Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы

§13 Қазіргі картаны кім жасады?

5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау

1

09.10


12

Мұхиттарды зерттеу тарихы

§14 Қазіргі картаны кім жасады?

5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау

1

11.10


13

Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы

ББЖ №2

§15 Неге адамдар әр түрлі?

5.2.7.1 -дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау

5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау

5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу

1

16.10

ББЖ №2

14

Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі.

§16 «Ғылым әлемі, Адам.Жер шары.Ғалам». Бөлім бойынша қорытынды


1


18.10



15


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

§1-§16

1

23.10



16

Қорытынды қайталау

1

25.10




16 сағ



5.2 A

Заттар және материалдар

(15 сағ)















2-тоқсан






17

1.Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия

§17Неліктен біз иісті қашықтықтан сеземіз?

5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру

1

6.11


18

2.Қатты, сұйық және газтәрізді заттардың құрылымы

§18 Заттардың әртүрлі жағдайында бөлшектердің өзара байланысы қалай пайда болады?

5.3.1.2- заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру

1

8.11


19

3.Қатты, сұйық және газтәріздізаттардың құрылымы

§18Заттардың әртүрлі жағдайында бөлшектердің өзара байланысы қалай пайда болады?

5.3.1.2- заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру

1

13.11


20

4.Заттардың қасиеттері

§19,§20 Әртүрлі заттардың қандай қасиеттері болады?

5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау

1

15.11


21

5.Физикалық және химиялық құбылыстар

§21Қандай табиғат құбылыстары бар?

5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

1

20.11


22

6.Таза заттар және қоспалар

§22 Таза зат пен қоспаның айырмашылығы неде?

5.3.2.1 -қоспалар мен таза заттарды ажырату

1

22.11


23

7.Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері

§23-24 Қоспаны қалай бөлу керек?

5.3.2.2 - қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну

1

27.11


24

8.Ерітінділер дайындау

§25 Ертінді не үшін қажет?

5.3.2.3 -құрамы белгілі ерітіндіні дайындау

1

29.11


25

9.Еріген заттың массалық үлесі

§26 Ертінді құрамындағы заттардың массалық ұлесін қалай анықтаймыз?

§27 Берілген концентрациямен ертіндіні қалай дайындайды?

5.3.2.4 - еріген заттың массалық үлесін есептеу

1

4.12


26

10.Еріген заттың массалық үлесі

§26 Ертінді құрамындағы заттардың массалық ұлесін қалай анықтаймыз?

§27 Берілген концентрациямен ертіндіні қалай дайындайды?

5.3.2.4 - еріген заттың массалық үлесін есептеу

1

6.12


27

11.Заттарды жіктеу

§28Кейбірзаттар неге ерімейді?

§29Металл мен бейметалдың айырмашылығы неде?

5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

1

11.12


28

12.Табиғатта заттардың түзілуі. Жасанды заттар

§30 Жасанды заттар не үшін қажет?

5.3.3.1 - кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру

1

13.12


29

13.Заттарды қоспадан бөліп алу

ББЖ№3

§31 Кейбір заттарды зертханалық жағдайда қалай алады?

5.3.3.2 - зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу

1

18.12

ББЖ№3

30

14.Заттарды қоспадан бөліп алу


§32 Заттар мен материалдар тарауы бойынша қорытынды тапсырмалар


1

20.12



31

15.Тоқсан бойынша жиынтық бағалау §17-32

1

25.12



32

16.Қорытынды қайталау

1

27.12




16 сағ





3-тоқсан

5.3А

Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

( 10 сағ)







33

Табиғаттағы заттар айналымы

§33 Жерғаламшарын да неге тіршілік бар?

5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

1

08.01


34

Тау түзілу. Үгілу

§34 Жер шарының бейнесі қалай өзгереді?

1

10.01


35

Климаттық үдерістер

1

15.01


36

Жансыз табиғатта жүретін үдерістердің себептері мен салдары

§35 Тіріорганизмдер жансыз денелерден несімен ажыратылады?


5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

1

17.01


37

Тірі ағзалардың қасиеттері

Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері

§36 Тірі организімдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған?



5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау

5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау

1

22.01


38/39

Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу

§37 Құпияны ашатын құрал қандай?

§38 Зерттеуге уақытша мирко препараттарды қалай дайындау керек?

5.4.2.3 –микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану

5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау

2

24-29.01


40/41

Фотосинтез

Фотосинтез пигменттері

§39 Фотосинтез деген не немесе шөп неге жасыл?

§40 Түстердің ойыны немесе біздің өміріміздегі пигменттер

5.4.2.5 -фотосинтез үдерісін түсіндіру

5.4.2.6 –өсімдіктер де пигменттердің болуын зерттеу

2


31-05.02


42

Фотосинтезге қажетті жағдайлар

ББЖ №4

§41 Фотосинтез үдерісі неге жүреді?

§42 Жанды және жансыз табиғаттағы үдерістер бойынша қорытынды тапсырма.

5.4.2.7 - фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

1

07.02

ББЖ №4

5.3В

Энергия және қозғалыс

(9 сағ)

43

Энергия түрлері

§43 Адамға энергияның қандай түрлері белгілі?

5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату

1

12.02


44

Температура жәнежылуэнергиясы

§44 Температура мен жылы энергиясының арасындағы айырмашылық неде?

5.5.1.2 -температура мен жылу энергиясын ажырату

1

14.02


46

Жылулық ұлғаю

§44 Температура мен жылы энергиясының арасындағы айырмашылық неде?

5.5.1.3 -термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу

1

19.02


46

Ғимараттарды жылулық оқшаулау

§45 Қандай әдіспен адам өзін суықтан қорғайды?

§46 Қандай әдіспен адам өзін суықтан қорғайды?

5.5.1.4- ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру

1

21.02


47

Температураныөлшеу

§47 Неге жылудың ұлғаюы өмірлік маңызды құбылыс болып саналады?

5.5.1.5 –жылулық ұлғаюды сипаттау

1

26.02


48

Энергияныңөзараайналуы

§48 Энергияның алмасуы қалай жүреді?

5.5.1.6 -энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру

1

28.02


49

Жандыжәнежансызтабиғаттағы қозғалыс

§49 Қозғалыссыз өмір жоқпа?

5.5.2.1-тірі және өлі табиғатта қозғалыстың маңыздылығына мысалдар келтіреді және түсіндіру

1

04.03


50

Қаңқажәнеқозғалыс


§50 Жануарлар организмде интректің болу себебі неде?

5.5.2.2- әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу

1

06.03


51

Денелердіңқозғалусебептері ББЖ №5

§51 Неліктен денелер қозғалады?


5.5.2.3 денелер қозғалысының себебін анықтау

1

11.03

ББЖ №5

52


§52 Энергия және қозғалыс" тарауы бойынша тапсырмалар.Бөлімді қайталау


1

13.03



53

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау §33-52

1

18.03



54

Қорытынды қайталау

1

20.03




22 сағ





4-тоқсан




5.4 A Экология және тұрақты даму (13 сағ)

55

Экожүйе құрамбөліктері

§53 Экожүйені "біріккен" шаруашылық деп атауға болама?


5.6.1.1 – экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау

1

01.04


56

Экожүйе түрлері

§54 Экожүйенің қандай түрлері бар?

5.6.1.2 – экожүйеніңтүрлерінжіктеу

1

03.04


57

Орта факторларыжәнеолардыңэкожүйелерге әсері

§55 Неліктен экожүйелер өзгереді?


5.6.1.3 – экожүйеге экологиялық факторлардың ықпал етуін түсіндіру

1

08.04


58

Табиғи жәе

Жасанды

экожүйелер

§56 Саябақ экожүйесінде қандай компонеттер бар?

5.6.1.4 – табиғи және жасанды экожүйені салыстыру

1

10.04


59

Тіріағзалардыңалуантүрлілігі

§57 Неліктен бізідің ғаламшардағы жанды табиғат әртүрлі, сонымен қатар бір-біріне ұқсас?

5.6.2.1– организмдерді

жанды табиғат дүниесіне

жіктеу

1

15.04


60

Біржасушалыағзаларжәнеолардың экожүйедегі маңызы

§58 Бір жасушалы және көпжасушалы организмдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары неде?

5.6.2.2 – бір жасушалы және

көп жасушалы организмдерді

сипаттау

1

17.04


61

Көпжасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы

§58 Бір жасушалы және көпжасушалы организмдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары неде?

5.6.2.2 – бір жасушалы және

көп жасушалы организмдерді

сипаттау

1

22.04


62

ҚазақстанРеспубликасыныңҚызылкітабы

§59-60 Елімізде тұруға қаіпсіз аймақтар бар ма?

5.6.3.1 – Қазақстан Респу-

бликасындағы экологиялық

мәселелерді атау.

1

24.04


63

Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері

§61-62 Біздің аймақта қандай экологиялық мәселелер бар?

5.6.3.2 – Қазақстан Респу-

бликасы Қызыл кітабының

маңыздылығын анықтау

1

29.04


64

Туған жердің экологиялық мәселелері ББЖ №6

§63 Жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау кітабы неліктен қызыл түсті?

5.6.3.3 – Қазақстан Респу-

бликасы Қызыл кітабының

маңыздылығын анықтау

1

06.05

ББЖ №6

5.4 B Әлемді өзгертетін жаңалықтар (2 сағ)

65

Әлемді өзгертетін жаңалықтар


§64 Неліктен өткен жетістіктерсіз болашақты ашу мүмкін емес?

§65 Қазіргі жаңалықтар арнасындағы Қазақстан

5.7.1.1 -әлемді өзгерткен ғылыми жаңалықтарға мысалдар келтіру


1

08.05


66

Болашақ жаңалықтары

БбЖ№7

§66 Қазіргі заманғы зерттеулер: болашақтағы олардың рөлі қандай?

5.7.1.2 -болашақ ғылыми зерттеулер үшін зерттеу идеяларын ұсыну

1

13.05

БбЖ№7

67

§67 «Экология және тұрақты даму», «Әлемді өзгерткен жаңалықтар»


1

15.05


68

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау §53-67


1

20.05



69

Қорытынды қайталау §68


1

22.05






16 сағ







68 сағ







Жаратылыстану 6-сынып

Оқу жүктемесі аптасына 2сағат, 1 жылда68 сағат

Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері




Тақырыптар



Оқу мақсаттары



Сағ саны



Мерзімі



Ескерту

6.1А

Ғылым әлемі




1-тоқсан




1

Ғылым рөлі


§1.Жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысаны қандай?

6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау

1






2

Зерттеу сұрағы

Зерттеуді жоспарлау

§2.Тәуелді, тәуелсіз және қадағаланатын айнымалыларды қалай анықтауға болады? §3.Зерттеу кезінде қандай қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау қажет?

6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау.

6.1.3.1 жоспар бойынша зерттеу жұмысын жүргізу

6.1.3.2 қауіпсіз жұмыс жүргізудің жағдайларын анықтау

1



3

Деректерді жинау және тіркеу



Деректерді талдау


§4.5.Дүниежүзі ғалымдары қандай өлшем бірліктерін пайдаланады? Тәжірибе нәтижелерін қалай көрсетуге болады?

6.1.4.1 Халықаралық бірліктер жүйесінің өлшем бірліктерін пайдалану

6.1.5.1 алынған деректерді графикалық түрде көрсету

1




4

Қорытынды және талқылау

ББЖ №1

§5.Тәжірибе нәтижелерін қалай көрсетуге болады?

6.1.6.1 алынған қорытындыларды түрлі формада көрсету

1



6.1В

Ғалам.Жер. Адам










5

Макроәлем және микроәлем

§6.Микро және макроәлемнің ұқсастықтары неде?

6.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарының параметрлерін атау

1



6

Жер туралы жалпы мағлұматтар

§7.Жер ғаламшарларының қандай қасиеттері бар?

6.2.2.1 Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру

6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру

1



7

Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері

§8.Жер қабықтары өзара қалай әрекеттеседі?

6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру

1



8

Жердегі тіршілік

§9.Жердің пайда болуы туралы түрлі болжамдардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

6.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы ғылыми болжамдарды салыстыру

6.2.4.2 адамның Жерде тіршілік етуінің қазіргі жағдайларын бағалау

1



9

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

§10.Географиялық карталарды қалай дұрыс оқиды?

§11.Масштабты пайдаланып, картада арақашықтықты қалай дұрыс есептеуге болады?

§12.Координаттары бойынша географиялық нысанды қалай табуға болады?

§13. Неліктен түрлі мемлекеттерде тәулік уақытында айырмашылық болады?

6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу

6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу


1












10

6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу

6.2.5.4 географиялық координаттарды анықтау




1
















11

6.2.5.5 сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау



1




12

Материктер мен мұхиттар


§14.Материктер мен мұхиттарға жоспар бойынша сипаттама беру.

6.2.6.1 жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау

6.2.6.2 жоспар бойынша мұхиттар табиғатының ерекшеліктерін анықтау

1
















13

Халық географиясы

ББЖ №2

§15.Жер бетіне халықтың қоныстану ерекшелігі неге байланысты?

6.2.7.1 халықтың қоныстану заңдылықтарын анықтау

6.2.7.2 халық тығыздығының көрсеткіштеріне баға беру

6.2.7.3 дүниежүзіндегі халық тығыздығының жоғары және төмен аймақтарын анықтап, себептерін түсіндіру

1














14

Бөлім бойынша қайталау


1




15

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1




16

ТБЖ қайталау

§16.«Адам.Жер шары.Ғалам» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар


1





16сағ



6.2АЗаттар және материал-дар
























2-тоқсан


17

Заттардың құрылысы мен қасиеттері

  1. §17. Заттар неден тұрады?


6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу

1






7.11


18

2. §18.Атомның құрылымы қандай?


6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау

1




9.11


19

3. §19.Заттар қай кезде қайнайды және балқиды?

6.3.1.3 заттардың қасиеттерін (балқу және қайнау температураларын) сипаттау



1

14.11


20

4.§19.Заттар қай кезде қайнайды және балқиды?

6.3.1.3 заттардың қасиеттерін (балқу және қайнау температураларын) сипаттау

1

16.11


21

Заттардың жіктелуі

5. §20.Барлық заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға қалай жіктеуге болады?

6.3.2.1 заттарды органикалық және бейорганикалық заттар күйінде жіктеу

1






21.11


22

6. §21.Ерітінді ортасы дегеніміз не және оны қалай анықтауға болады?

6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау

1

23.11


23

7. §22..Бейтараптандыру дегеніміз не?

6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

1

28.11


24

8. § 23.Бейтараптандыру дегеніміз не?

6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

1


30.11


25

Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу




















9.§24.Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде?

6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау

1






5.12


26

10. §25.26.27. «Тұрмыстық химия» дегеніміз не?

6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіру

1


7.12


27

11. §28. . Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры қандай?

6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

1


12.12




28

12. § .29. Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры қандай?

6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету

1

14.12


29



ББЖ №3


13. §30.31. Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры қандай?

6.3.3.5 пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделінуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру

1

19.12


30

14. Бөлім бойынша қайталау


1

21.12


31

15. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1

28.12


32

16. ТБЖ бойынша қайталау

§32. «Заттар мен материалдар» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар


1

30.12




16сағат





3-тоқсан



6.3АТірі және өлі табиғат-тағы үдерістер

33

Өлі табиғаттағы үдерістер

§33.Модельдеу тәсілі табиғатты түсінуге қалай көмектеседі?

6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)

1






09.01


34

§34.Табиғаттағы химиялық айналым біздің өмірімізге қалай әсер етеді?

6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру

1

11.01


35

Тірі табиғаттағы үдерістер








































§35.Жасуша неден тұрады?

6.4.2.1 жасушакомпоненттерінанықтау

1

16.01


36

§36. Тірі организмдерге қандай үдерістер тән?

6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру

1

18.01


37

§37.Организмдер тіршілікке қажетті заттар мен энергияны қалай алады?

§38.Тірі организмдерде нәрлендіргіш заттардың тасымалдануы қалай жүзеге асырылады?

6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату

6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру

6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу

1

23.01


38

§38.Тірі организмдерде нәрлендіргіш заттардың тасымалдануы қалай жүзеге асырылады?

6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу

1

25.01


39

§39.Тыныс алған кезде ауаның құрамы қалай өзгереді?

6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу

1

30.01


40

§40.Қандай зат алмасу өнімдері бар және олар өсімдіктер мен жануарлар организмнен қалай шығарылады?

6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау

1

01.02


41

ББЖ №4


§41.42.Сыртқы түрткіжайттардың әсеріне организм қалай жауап қайтарады?

6.4.2.9 тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу


1

06.02


6.3В

Энергия және қозғалыс


42

Энергия түрлері мен көздері

§43.Энергия қайдан алынады?

6.5.1.1 энергия көздерін атау

1

08.02


43

§44.Біз қалай энергия алмасамыз?

6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру

1

13.02


44

§45. 46.Біз электр энергиясының қанша мөлшерін жұмсаймыз?

6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау

6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу

1

15.02


45

§45. 46.Біз электр энергиясының қанша мөлшерін жұмсаймыз?

6.5.1.5 энергияны алудың баламалы көздерін ұсыну

1

20.02


46

Қозғалыс
















§47.Біз қайда бара жатырмыз?

6.5.2.1 қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру және түсіндіру

1

22.02


47

§48. «Қысым» дегеніміз не?

6.5.2.2 қатты денелер, сұйықтар мен газдардың қысымдарын айыра білу

1

27.02


48

§49.Адамның тірек –қозғалыс жүйесі

§49.Адамның тірек –қозғалыс жүйесі

6.5.2.3 адам қаңқасының құрылысын сипаттау

6.5.2.4 бұлшық еттің құрылысын сипаттау

1

29.02


49

ББЖ №5


§50.51.Қысым жануарлар әлеміне қалай әсер етеді?

Қысымды қалай өлшеуге болады?

6.5.2.5 тірі ағзалар үшін қысымның мәніне мысалдар келтіру

6.5.2.6 тиісті құралдарды қолдана отырып, атмосфералық және артериялық қысымды өлшеу және қорытынды жасау

1

05.03


50

Бөлім бойынша қайталау


1

07.03


51

Тоқсан бойынша жиынтық бақылау


1

12.03





52

Тоқсан бойынша қайталау

§52. «Энергия және қозғалыс» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар


1

14.03




20 сағ

19.03




4-тоқсан




6.4А

Экология және тұрақтыдаму

53

Экожүйелер

§53. Экожүйе компаненттері арасында қандай байланыс бар?

6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду

1

02.04


54

§53. Экожүйе компаненттері арасында қандай байланыс бар?

6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду

1

04.04


55

§54.Неліктен экожүйенің ауысуы орын алады?

6.6.1.2 экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру

1

09.04


56

§55.56.Экологиялық пирамиданың ішінде энергия алмасу қалай жүзеге асады?

6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру

1

11.04


57


§55.56.Экологиялық пирамиданың ішінде энергия алмасу қалай жүзеге асады?

6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру

1

16.04


58

Тірі ағзалардың сан алуандығы

§57.Өсімдік немесе жануар түрлерін анықтауға болады

6.6.2.1 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану

1

18.04


59

§58.59.60.Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді.

6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

1

23.04


60


§58.59.60.Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді.

6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

1

25.04


61

Табиғатты қорғау










§61.62.Елімізде өмір сүретін қолайсыз жерлер барма?

6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау

1

30.04


62

§61.62.Елімізде өмір сүретін қолайсыз жерлер барма?

6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау

1

02.05


63

ББЖ №6

§63.64.65..Ғаламшар таза болуы үшін біз не істеуіміз қажет?

6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну

1

07.05

07.05

6.4В Әлемді өзгертетін жаңалықтар

64

Әлемді өзгерткен жаңалықтар

§66.Қандай жаңалықтар біздің өміріміздің бір бөлшегіне айналды? §66.Қандай жаңалықтар біздің өміріміздің бір бөлшегіне айналды?

6.7.1.1әлемді өзгерткен жаңалықтардың маңызын талқылау

6.7.1.2 жаратылыстану ғылымдарын дамытуда қазақстандық ғалымдардың үлесін талқылау

1

09.05

09.05

65

Болашақ жаңалықтары

ББЖ №7

§66.Біздің болашағымыз қандай болады?

6.7.1.3 ғылыми зерттеулердің бағыттарының болашақтағы дамуына болжам жасау

1

14.05


66

Бөлім бойынша қайталау

1

16.05



67

Тоқсан бойынша жиынтық бақылау

1

21.05



68

Қорытынды қайталау

1

23.05





16 сағ









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ