Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ көркем еңбек 4сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«Көркем еңбек» пәні
4А сынып
-
1-4 сыныптардың оқу үрдісі төмендегі бұйрықтар негізінде жүзеге асырылады:
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (28.08.2020 № 372 өзгерістер мен толықтырулармен);
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (04.09.2018 ж. № 415 өзгерістер мен толықтырулармен 20.08.2021 ж.) ;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 (10.05.2018 ж. № 199) бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары;
-
«Орта білімнен кейін орта, техникалық және кәсіптік ұйымдардың педагог қызметкерлері орындауға міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы.
-
3-сыныпқа «Көркем еңбек» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Аптасына: 1 сағат
Барлығы: 34 сағат
р\с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
|
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
I.Жанды табиғат. |
Сені қоршаған орта Симметрия дегеніміз не? |
|
3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интер претациялау 3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
4.09 |
|
2 |
|
Суреттегі штрихтің әсерлілігі. Бояу жағындысы – кескіндемеші – суретшінің әсерлегіш құралы |
|
3.2.1.1Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу 3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарындай нтерпретациялау |
1 |
11.09 |
|
3 |
|
Өнердегі тәсілдерді талдау |
|
3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
18.09 |
|
4 |
II.Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен. |
Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну Шығармашылықжұмыстыорындауматериалдары мен техникалары |
|
3.1.2.1Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындаутехникасы, көңіл-күйі) түсіндіру 3.2.2.1Аса күрделіәдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперементжүргізу |
1 |
25.09 |
|
5 |
|
Иллюстрация дегеніміз не? Композициядағы қарама – қарсылық (контраст) |
|
3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану 3.3.2.1Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
2.10 |
|
6 |
|
Қарама – қарсы түстер. Қарама – қарсы композиция құрастырамыз |
3.2.4.1Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану 3.3.2.1Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
9.10 |
|
|
7 |
|
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз |
|
3.1.3.2Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау |
1 |
16.10 |
|
8 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
3.2.2.1Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу 3.3.3.1Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну |
1 |
23.10 |
|
|
II тоқсан |
|||||||
9 |
III.Уақыт |
Уақытты қалай анықтаймыз? Сызықтық перспектива |
|
3.2.2.1Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
1 |
|
|
10 |
|
Перспективалы сурет салып үйренеміз. Жыл мезгілдерін бейнелейміз. |
3.1.4.1Жұмыс орынын дұрыс ұйымдастыру және жұмыс барысын жоспарлау 3.2.3.2Әртүрлі тәсілмен және материалдармен көлемді пішін жасау(ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары жәнет.б.) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
|
11 |
|
Жаңа жылдық шеберхана. Шыршаға ілетін әшекейлер. |
3.2.3.2Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен көлемді пішін жасау. 3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. |
1 |
|
|
|
12 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
1 |
|
|
|
13 |
IV.Сәулет өнері |
Адамдардың ежелгі баспанасы. Ежелгі баспана түрін жасаймыз. |
|
3.3.1.1Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру |
1 |
|
|
14 |
|
Полимер балшықтан жақтау жасаймыз. |
|
3.3.1.1Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру 3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
15 |
|
Қазақстанның қазіргі сәулет өнері. Ғимарат үлгілерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз. |
|
3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
16 |
|
Сәулет жобасын ұжым болып жасаймыз. |
|
3.2.3.2Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
|
|||
17 |
V.Өнер |
Өнер дегеніміз не? Бейнелеу өнерінің түрлері. Бейнелеу өнерінің жанрлары |
3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
|
18 |
|
Түс және символ. Белгі символдары. |
3.1.2.2 Қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
1 |
|
|
|
19 |
|
Өнер түрлерін білдіретін белгілер |
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
|
|
20 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
3.1.2.1 Қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
1 |
|
|
|
21 |
VI.Атақты тұлғалар |
Атақты өнер тұлғалары |
3.1.2.1 Қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
1 |
|
|
|
22 |
|
Қазақстанның атақты тұлғалары |
3.1.3.1 Орындау техникасын негіз деп таңдай отырып шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету |
1 |
|
||
23 |
|
Портрет түрлері |
3.2.2.1 Күрделі тәсілдер мен техникаларды қолдана отырып, материалдар (табиғи және жасанды) мен құралдарды пайдалану және эксперимент жүргізу |
1 |
|
|
|
24 |
|
Атақты адамдардың портретіне жақтау жасаймыз. |
|
3.2.2.1 Күрделі тәсілдер мен ехникаларды қолдана отырып құралдар мен материалдарды (табиғи және жасанды) пайдалану және олармен эксперимент жүргізу. |
1 |
|
|
25 |
|
Полимер балшықтан жақтау жасаймыз |
|
3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру |
1 |
|
|
26 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
|
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
1 |
|
|
ІҮ тоқсан |
|
|
|
||||
27 |
VII. Су – тіршілік көзі |
Адам тіршілігіндегі судың маңызы |
3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
1 |
|
|
|
28 |
|
Ұлттық ою – өрнектердегі су белгісі |
3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
1 |
|
|
|
29 |
|
Бейнелеу өнеріндегі теңіз пейзажы. Теңізді қалай бейнелейміз. |
3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғижәне жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу 3.2.2.2Жұмысты орындау үшін әртүрлі әдістермен материалдарды ұсыну |
1 |
|
|
|
30 |
|
Есте қалар теңіз. |
3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну |
1 |
|
|
|
31 |
VIII.Демалыс мәдениеті. |
Мерекелер мен демалыс. Мереке бояулары |
3.1.3.2Шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерінен ақпарат жинау |
1 |
|
|
|
32 |
|
Көңілді аттракциондар. Өз аттракционыңды ойлап тап |
3.2.3.2Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
|
33 |
|
Ойын алаңшасының үлгісін бірігіп жасаймыз. Демалыс пен саяхат |
3.2.3.1Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
|
|
34 |
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
1 |
|
|