Бекітемін « » қыркүйек 2023
ж
ДОІЖО (қолы) _____________
Аталыкова Қ.Т.
III. Түзете - дамыта оқытудың
мазмұны
3.1
Түзете – дамыту бағдарламасы
Бағдарламаның құрылу
уақыты:______________________
Баланың аты –
жөні: Дүйсенгалиев
Диас
Диагнозы:Психикалық дамуының
тежелуі, органикалық түріндегі. Жалпы тіл кемістігінің III –
деңгейі. Екі көздің жеңіл миопиясы
Мамандар ( саласы)дефектолог,
әлеуметтік педагог, психолог
Мұғалімі: Омарова
Б.Х.
Шетел тілі (ағылшын тілі)
Оқу
кезеңі
|
Негізгі бағыттары
|
Түзетудің негізгі
мақсаттары
|
Міндеттері
|
Мақсатқа жету
|
III
term
5
бөлім.
Our
World
|
4.09-28.09
|
Infinitive/ -ing-form /p-8/
Tenses of Infinitive p8
Word Formation. /p-9/
Clauses of reason(result)
p.9
Natural disasters p-10-11
Applying to an environmental
organization p-12
A
letter to the editor suggesting solutions to a
problem
p-15
|
8.1.8.1 develop intercultural
awareness through reading and
discussion
8.1.9.1 use imagination to express thoughts,
ideas, experiences and feelings
8.1.10.1 use talk or writing as a means of
reflecting on and exploring a range of perspectives on the
world
|
To
understand short, narratives;
To give
short, basic description;
To pronounce familiar
words;
|
|
2
бөлім
Daily Life and
Shopping
|
2.10 –
26.10
|
Stative verbs p-20
Present perfect continuous
p.21
Clothing and shoes p-22-23
Buying a present for a friend
p-24
Intonation in questions
Shopping Habits p-27
|
8.2.1.1 understand with little
or no support the main points in extended talk on a wide range of
general and curricular topics
8.2.3.1 understand with little or no support most
of the detail of an argument in extended talk on a wide range of
general and curricular topics
|
To ask for
personal information;
To recount
very short, basic stories;
To understand the main
points of short simple texts;
|
|
II term
3
бөлім Unit 3. Entertainment and
Media
|
6.11 –
30.11
|
Entertainment
p-29. WB20
Entertainment: water attraction
p-30-31
Water experiences p-31
Past Simple, Past Continuous
p.32
Past Simple, Past Continuous
p-WB22
|
8.1.1.1 use speaking and
listening skills to solve problems creatively and cooperatively in
groups
8.1.3.1 respect differing points of
view
|
To give
short, basic description;
To pronounce
familiar words;
To understand the main
points of short simple texts;
|
|
4
бөлім Sport, health and
exercise
|
4.12-
28.12
|
Grammar: conditionals WB p-31
Teens and exercises
Prepositional phrases
p-46-47
Advice about staying healthy and active
p-48
Writing a for –and-against essay
p-51
|
8.3.6.1 link comments with
some flexibility to what others say at sentence and discourse level
in pair, group and whole class exchanges
8.3.7.1 use appropriate subject-specific
vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and
some curricular topics
8.4.6.1 recognise the attitude
or opinion of the writer on a growing range of unfamiliar general
and curricular topics, including some extended
texts
|
To recount
very short, basic stories;
To understand the main
points of short simple texts;
To
understand short, narratives;
To give short, basic description
|
|
Бекітемін « » қыркүйек 2024
ж
ДОІЖО (қолы)
_____________
Аталыкова Қ.Т.
III. Түзете - дамыта оқытудың
мазмұны
3.1
Түзете – дамыту бағдарламасы
Бағдарламаның құрылу
уақыты:04.01.2024
Баланың аты –
жөні: Хабибулла
Нұралы
Диагнозы:Психикалық дамуының
тежелуі, органикалық түріндегі. Жалпы тіл кемістігінің III –
деңгейі.
Мамандар ( саласы)дефектолог,
психолог.
Мұғалімі: Омарова
Б.Х.
ІІ жарты жылдық
Шетел тілі (ағылшын тілі)
Оқу
кезеңі
|
Негізгі бағыттары
|
Түзетудің негізгі мақсаттары
|
Міндеттері
|
Мақсатқа
жету
|
IІІ
term
Unit
5. Art &
Music
|
|
Musical instruments
Drawing chairs
My music
Shadow puppet show
|
3.1.8.1
understand short, narratives on a limited range of general and some
curricular topics;
3.2.3.1 give
short, basic description of people and objects, begin to describe
past experiences on a limited range of general and some curricular
topics;
3.2.5.1 pronounce
familiar words and short phrases intelligibly when reading
aloud;
|
To
understand short, narratives;
To give
short, basic description;
To pronounce familiar
words;
|
|
|
Unit 6. Explorers & Inventors
|
|
|
Exploring space
Marco Polo
Bright ideas
Inventions in
Kazakhstan
|
3.1.2.1
understand a limited range of short supported questions which ask
for personal information;
3.1.8.1
understand short, narratives on a limited range of general and some
curricular topics;
3.2.8.1
recount very short, basic stories and events on a limited range of
general and some curricular topics;
3.3.5.1 understand the
main points of short simple texts on a limited range of familiar
general and some curricular topics by using contextual
clues;
|
To ask for
personal information;
To recount
very short, basic stories;
To understand the main
points of short simple texts;
|
|
|
|
|
|
|
IV
term
Unit
7. Water, water
everywhere
|
|
Rain, rain
By the sea
A beach story
|
3.2.5.1
pronounce familiar words and short phrases intelligibly when
reading aloud;
3.3.1.1
recognise, identify and sound with support a limited range of
familiar words in simple sentences;
3.3.2.1 read and follow
with limited support familiar instructions for classroom
activities
|
|
|
Unit 8. Having fun
|
|
Fun places
Number games
Flying kites
|
3.1.7.1 use
contextual clues to predict content in short, supported talk on a
limited range of general and some curricular
topics;
3.2.8.1
recount very short, basic stories and events on a limited range of
general and some curricular topics;
3.3.3.1
begin to read with rereading and usual support very short simple
fiction and non-fiction texts on a limited range of general and
curricular topics;
3.3.5.1
understand the main points of short simple texts on a limited range
of familiar general and some curricular topics by using contextual
clues;
|
|
|
Бекітемін «7» қыркүйек 2019
ж
ДОІЖО (қолы) _____________
Жолдасова Г.Б
III. Түзете - дамыта оқытудың
мазмұны
3.1
Түзете – дамыту бағдарламасы
Бағдарламаның құрылу
уақыты:______________________
Баланың аты –
жөні: Дүйсенгалиев
Диас
Диагнозы: ОНР III
деңгей
Мамандар ( саласы)дефектолог,
әлеуметтік педагог, психолог
Мұғалімі: Хайруллина Зульфия
Нурболатовна
Шетел тілі (ағылшын тілі)
Оқу
кезеңі
|
Негізгі бағыттары
|
Түзетудің негізгі
мақсаттары
|
Міндеттері
|
Мақсатқа жету
|
I term
1 бөлім.
Hobbies and Leisure (Unit 6
p.78)
|
2.09-26.09
|
Уақыт және сандар p.78
Болжау жасау (will, won't)
p.81
Сын есімдер: мінез – құлықтар
p.82
(helpful, easy-going, impatient,
etc.)
Зерттеу
жасау p.85
(Expressing quantity. Nobody,
everybody)
Хобби және бос уақытты тиімді
өткізу p.86 (cooking, shopping,
fishing, etc.; questions with whose, need; too and
enough)
|
7.UE1 тақырыпқа қатысты сөздіктермен уақыт және
сандарды, сын есімдерді, зерттеу жасауға арналған фразаларды, хобби
және бос уақұытында айналысатын іс – әрекет атауларын оқуға,болжау
жасауға, есте сақтауға
бейімдеу
|
-Сандар мен уақытты оқу,
айту
- сын есімдерді қолдана отырып бос уақытында
айналысатын хоббилерін сипаттау (2 – 3 сөзерді
айту)
-жаңа хобби атауларын оқу
арқылы сөздік қорын молайту, есте сақтауға
бейімдеу
|
|
2
бөлім
Communication and
Technology (Unit 1 p.8)
|
30.09 –
24.10
|
Күнде қолданатын
заттар p.8
(bag, bus pass, clothes, etc.)
Бос уақытта айналысатын
әрекеттер p.12
(watch TV, listen to music,
meet friends, etc.; Adverbs of frequency)
Осы
шақ: болымды және
болымсыз p.11
Интернет
p.15 (Expressing likes and
dislikes)
Байланыс және
технология p.16
|
7.L5 тақырыпқа қатысты ақпараттарды
түсіну
7.S5 тақырыпқа қатысты
ақпаратты айтуға бейімдеу
|
- байланыс және технологияға
байланысты сөздіктерді оқу, жазу және сөздік қорын
молайту
-
күнделікті қолданатын зат атауларын оқып, айта
білу
|
|
II term
3
бөлім Holidays and Travel (Unit 2
p.22)
|
4.11 – 28.11
|
Үйде
p.22
(table, chair, sofa, cupboard,
etc.)
Үй
жұмыстары p.26
(make breakfast, lunch, dinner, take out the
rubbish, etc.)
Өмір сүруге қолайлы жер
p.29
(Describing a place)
Демалыс және
саяхат (Indirect speech: say and
tell) p.30
|
7.L5 тақырыпқа қатысты ақпараттарды
түсіну
|
- Үй жихаздары, саяхаттау
кезінде қолданылатын сөздік атауларын жазу,
таныстыру
- Өзінің тұрып жатырған және
армандаған жерлерін сиппаттауға бағыттау (ой, арманын айтқызып,
қиялын дамыту)
|
|
4
бөлім Space and Earth (Unit 4
p.50)
|
2.12-
26.12
|
Предлогтар: қозғалыс
p.50 (across, around, down,
etc.)
Географиялық
атаулар p.54
(desert, falls, forest, etc.)
Қызықты мәліметтер
p.56
Ғарыш және жер
p.58
|
7.C8 оқылым және сөйлесу
арқылы тақырыпты дамыту
|
-
Предлогтарды қолдана отырып
географиялық атауларды сипаттауға, қызығушылығын арттырып, ғарыш
пен жер тақырыбында өз ойын жеткізуге бағыттау, сөздік қорын
молайту
|
|