Материалдар / КТП 2 СЫНЫП МАТЕМАТИКА
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КТП 2 СЫНЫП МАТЕМАТИКА

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқулық бойынша КТП
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2023
1017
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

«Математика»оқу пәні (оқыту қазақ тілінде)


Бастауыш білім беру деңгейінің 2-сыныптарына арналған «Математика» пәнінің негізгі мақсаты – білім алушылардың логикалық ойлауын дамыту арқылы математикалық білім негіздерін қалыптастыру.

Бастауыш білім беру деңгейінде математикалық білім берудің негізгі мақсатына сәйкес оқу пәнінің келесі міндеттері іске асырылады:

1) логикалық ойлауды, кеңістіктік елестетуді және математикалық терминдерді пайдалану біліктілігін дамыту;

2) оқу және тәжірибелік проблемаларды шешу, арифметикалық алгоритмдерді пайдалану, геометриялық салулар мен математикалық зерттеулер жүргізу қабілеттерін дамыту;

3) сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамыту;

4) өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, сонымен қатар күнделікті өмірде қалай пайдалану керектігін түсіну; 5) тұлғалық қасиеттер: білуге құштарлық, мақсаттылық, жауапкершілік, сенімділік және тәуелсіздікті дамыту;

6) түсінудің, түсіндірудің, талдаудың, синтездің, жүйелеудің, қолданудың және суреттеудің когнитивтік дағдыларын дамыту;

7) коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларды, топпен жұмыс істеу және өз көзқарасын білдіру, басқа адамдардың пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету, өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде таныстыру дағдыларын дамыту;

8) ақпаратты іздестіру және таңдау, өз уақытын басқару, өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытуға негізделген.

«Математика» пәнін оқытудың биылғы ерекшеліктері «Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі::

  1. 2-сыныпта– аптасына4сағат,оқу жылында–144сағат.

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Математика» оқу пәнінен өткізілетін бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау саны кестеде көрсетілген.

Математика пәнінің ерекшелігіне байланысты әр БЖБ бойынша жалпы 8-10 балл, ал ТЖБ бойынша жалпы 12-18 балл беру ұсынылады. Математика пәні бойынша жиынтық бағалау



Сыныптар

Бөлімдер бойынша жиынтық бағалаусаны

ТЖБ

1-

тоқсан

2-

тоқсан

3-

тоқсан

4-

тоқсан

Әр

тоқсанда

2-сынып

2

3

3

3

1












Математика 2-сынып

Аптасына 4сағат,барлығы 144сағат


р/с

Ауыспалы

тақырыптар

Сабақтардыңтақырыбы

Оқумақсаттары

Сағат

саны

Мерзімі

Ескерту

1-тоқсан


1АЕКІТАҢБАЛЫСАНДАР

1


Өзімтуралы

Екі таңбалы сандардың құрылуы.Ондықтар мен санау

2.1.1.1.100-гедейінгі сандардыңқұрылужолынтүсіну,

100көлеміндегісандардытуражәнекерісанау,натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

1



2

Екі таңбалы сандарды оқу және жазу

        1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну,100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

        2. Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

1



3

Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

2.5.2.1екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

разрядтықкестеніқолдану.

1



4

Екі таңбалы сандардың

Графикалық моделі

2.5.2.1.Екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

разрядтықкестеніқолдану.

1



5

Ек ітаңбалы сандарды

салыстыру

2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

1



6

Өзіңді тексер.

2.1.1.2.Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарға жіктеу.

2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

1




1ВСАНДАРҒААМАЛДАР ҚОЛДАНУ

7


Жақшалы және жақшасыз өрнектер

2.2.1.6.Екі-үш амалдыжақшалыжәнежақшасыз

өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

1



8

100 көлеміндегі сандарды

Разрядтан аттамай

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

1






ауызша қосу және азайту





9

100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттамай

Ауызша қосу және азайту

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

1



10

100көлеміндегі сандарды

Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

1



11

100көлеміндегіс андарды

Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу2.1.2.3.**Тиімдіесептеуүшінқосудың

ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1



12

Бір таңбалы сандарды

Разрядтан аттап қосу

2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттап қосу

жәнеазайтудыорындау.

1



13

Бір таңбалы сандарды

Разрядтан аттап азайту

2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

жәнеазайтудыорындау.

1



14

Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу кестесі

        1. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосукестесінқұру, білужәне қолдану.

        2. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

жәнеазайтудыорындау.

1



15

Кестенің көмегімен бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу және

азайту

        1. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру,білу және қолдану.

        2. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу

Және азайтудыо рындау.

1



16

100көлеміндегі

Сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

2.1.2.3.**Тиімді есептеу үшін қосудың

ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1



17

100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану.

1




18


100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

2.1.2.3.** Тиімді есептеу үшін қосудыңауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1


19

Разрядтан аттап,ауызша

Қосу және азайту тәсілдері

2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану

1


20

Өзіңді тексер. БЖБ

2.1.2.5.** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосужәнеазайтуды орындау.

2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшінқосудың

ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1


21

Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу

2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1


22

Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен табу

2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

1


23

Қосындының мәнін және қосылғыштарды табуға берілген есептер

2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсанды өрнектержәнетеңдеулер

түріндемодельдеу.

1


24

Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

1



25


Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер

2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер

түріндемодельдеу.

1



26

Айырмалық салыстыруға берілген есептер

2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

1



27

Өзіңді тексер.

2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

1




1С ШАМАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІ

28

Меніңотбасымжәне

достарым

Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері

2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм, м)/ масса(кг,ц)өлшем

бірліктерінолардыңарақатынасынасүйеніптүрлендіру.

1



29

Масса. Массаның өлшем бірліктері

2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем

бірліктерінолардыңарақатысынасүйеніптүрлендіру.

1



30

Көлем (сыйымдылық).Көлемнің өлшем бірліктері БЖБ

2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшембірліктерінсалыстыружәнешамалармәндерімен

амалдарорындау.

1



31

Шамаларды әртүрлі құралдармен өлшеу

2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

2.1.3.1. Әртүрлі өлшеу құралдары шкалаларын бір-біріненажыратужәнешамалардыңсәйкесмәндерін

анықтау.

1




32


ТЖБ


1



33

Шамалардың мәндерін еамалдар қолдану. Өзіңді тексер.

2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдарорындау.

1



34

Өткен материалдықайталау.

Бекіту

2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді.

2.5.2.1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,разрядтық кестен іқолданады.

        1. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндеріне амалдарқолдану.

        2. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру.2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер

Түрінде модельдеу.

1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!