Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 2 СЫНЫП МАТЕМАТИКА
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«Математика»оқу пәні (оқыту қазақ тілінде)
Бастауыш білім беру деңгейінің 2-сыныптарына арналған «Математика» пәнінің негізгі мақсаты – білім алушылардың логикалық ойлауын дамыту арқылы математикалық білім негіздерін қалыптастыру.
Бастауыш білім беру деңгейінде математикалық білім берудің негізгі мақсатына сәйкес оқу пәнінің келесі міндеттері іске асырылады:
1) логикалық ойлауды, кеңістіктік елестетуді және математикалық терминдерді пайдалану біліктілігін дамыту;
2) оқу және тәжірибелік проблемаларды шешу, арифметикалық алгоритмдерді пайдалану, геометриялық салулар мен математикалық зерттеулер жүргізу қабілеттерін дамыту;
3) сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамыту;
4) өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, сонымен қатар күнделікті өмірде қалай пайдалану керектігін түсіну; 5) тұлғалық қасиеттер: білуге құштарлық, мақсаттылық, жауапкершілік, сенімділік және тәуелсіздікті дамыту;
6) түсінудің, түсіндірудің, талдаудың, синтездің, жүйелеудің, қолданудың және суреттеудің когнитивтік дағдыларын дамыту;
7) коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларды, топпен жұмыс істеу және өз көзқарасын білдіру, басқа адамдардың пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету, өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде таныстыру дағдыларын дамыту;
8) ақпаратты іздестіру және таңдау, өз уақытын басқару, өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытуға негізделген.
«Математика» пәнін оқытудың биылғы ерекшеліктері «Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі::
-
2-сыныпта– аптасына4сағат,оқу жылында–144сағат.
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Математика» оқу пәнінен өткізілетін бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау саны кестеде көрсетілген.
Математика пәнінің ерекшелігіне байланысты әр БЖБ бойынша жалпы 8-10 балл, ал ТЖБ бойынша жалпы 12-18 балл беру ұсынылады. Математика пәні бойынша жиынтық бағалау
Сыныптар |
Бөлімдер бойынша жиынтық бағалаусаны |
ТЖБ |
|||
1- тоқсан |
2- тоқсан |
3- тоқсан |
4- тоқсан |
Әр тоқсанда |
|
2-сынып |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
Математика 2-сынып
Аптасына 4сағат,барлығы 144сағат
р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардыңтақырыбы |
Оқумақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан |
||||||
|
1АЕКІТАҢБАЛЫСАНДАР |
|||||
1 |
Өзімтуралы |
Екі таңбалы сандардың құрылуы.Ондықтар мен санау |
2.1.1.1.100-гедейінгі сандардыңқұрылужолынтүсіну, 100көлеміндегісандардытуражәнекерісанау,натуралсандарқатарындағыорнын анықтау. |
1 |
|
|
2 |
Екі таңбалы сандарды оқу және жазу |
|
1 |
|
|
|
3 |
Екі таңбалы санның разрядтық құрамы |
2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу. 2.5.2.1екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру, разрядтықкестеніқолдану. |
1 |
|
|
|
4 |
Екі таңбалы сандардың Графикалық моделі |
2.5.2.1.Екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру, разрядтықкестеніқолдану. |
1 |
|
|
|
5 |
Ек ітаңбалы сандарды салыстыру |
2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру. |
1 |
|
|
|
6 |
Өзіңді тексер. |
2.1.1.2.Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарға жіктеу. 2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру. |
1 |
|
|
|
|
1ВСАНДАРҒААМАЛДАР ҚОЛДАНУ |
|||||
7 |
|
Жақшалы және жақшасыз өрнектер |
2.2.1.6.Екі-үш амалдыжақшалыжәнежақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу. |
1 |
|
|
8 |
100 көлеміндегі сандарды Разрядтан аттамай |
2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу |
1 |
|
|
|
|
ауызша қосу және азайту |
|
|
|
|
9 |
100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттамай Ауызша қосу және азайту |
2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу |
1 |
|
|
|
10 |
100көлеміндегі сандарды Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту |
2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу |
1 |
|
|
|
11 |
100көлеміндегіс андарды Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту |
2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу2.1.2.3.**Тиімдіесептеуүшінқосудың ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
|
|
12 |
Бір таңбалы сандарды Разрядтан аттап қосу |
2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттап қосу жәнеазайтудыорындау. |
1 |
|
|
|
13 |
Бір таңбалы сандарды Разрядтан аттап азайту |
2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу жәнеазайтудыорындау. |
1 |
|
|
|
14 |
Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу кестесі |
жәнеазайтудыорындау. |
1 |
|
|
|
15 |
Кестенің көмегімен бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу және азайту |
Және азайтудыо рындау. |
1 |
|
|
|
16 |
100көлеміндегі Сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
2.1.2.3.**Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
|
|
17 |
100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану. |
1 |
|
|
18 |
|
100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
2.1.2.3.** Тиімді есептеу үшін қосудыңауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
19 |
Разрядтан аттап,ауызша Қосу және азайту тәсілдері |
2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану |
1 |
|
|
20 |
Өзіңді тексер. БЖБ |
2.1.2.5.** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосужәнеазайтуды орындау. 2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу. 2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшінқосудың ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
|
21 |
Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу |
2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу. 2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
|
22 |
Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен табу |
2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу. 2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану. |
1 |
|
|
23 |
Қосындының мәнін және қосылғыштарды табуға берілген есептер |
2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу. 2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсанды өрнектержәнетеңдеулер түріндемодельдеу. |
1 |
|
|
24 |
Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер |
2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу. 2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу. |
1 |
|
25 |
|
Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер |
2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу. 2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер түріндемодельдеу. |
1 |
|
|
26 |
Айырмалық салыстыруға берілген есептер |
2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу. 2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу. |
1 |
|
|
|
27 |
Өзіңді тексер. |
2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу. 2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу. |
1 |
|
|
|
|
1С ШАМАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІ |
|||||
28 |
Меніңотбасымжәне достарым |
Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері |
2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу. 2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм, м)/ масса(кг,ц)өлшем бірліктерінолардыңарақатынасынасүйеніптүрлендіру. |
1 |
|
|
29 |
Масса. Массаның өлшем бірліктері |
2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу. 2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем бірліктерінолардыңарақатысынасүйеніптүрлендіру. |
1 |
|
|
|
30 |
Көлем (сыйымдылық).Көлемнің өлшем бірліктері БЖБ |
2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшембірліктерінсалыстыружәнешамалармәндерімен амалдарорындау. |
1 |
|
|
|
31 |
Шамаларды әртүрлі құралдармен өлшеу |
2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу. 2.1.3.1. Әртүрлі өлшеу құралдары шкалаларын бір-біріненажыратужәнешамалардыңсәйкесмәндерін анықтау. |
1 |
|
|
32 |
|
ТЖБ |
|
1 |
|
|
33 |
Шамалардың мәндерін еамалдар қолдану. Өзіңді тексер. |
2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдарорындау. |
1 |
|
|
|
34 |
Өткен материалдықайталау. Бекіту |
2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді. 2.5.2.1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,разрядтық кестен іқолданады.
Түрінде модельдеу. |
1 |
|
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |