Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Математика»оқу пәні (оқыту қазақ тілінде)


    Бастауыш білім беру деңгейінің 2-сыныптарына арналған «Математика» пәнінің негізгі мақсаты – білім алушылардың логикалық ойлауын дамыту арқылы математикалық білім негіздерін қалыптастыру.

    Бастауыш білім беру деңгейінде математикалық білім берудің негізгі мақсатына сәйкес оқу пәнінің келесі міндеттері іске асырылады:

    1) логикалық ойлауды, кеңістіктік елестетуді және математикалық терминдерді пайдалану біліктілігін дамыту;

    2) оқу және тәжірибелік проблемаларды шешу, арифметикалық алгоритмдерді пайдалану, геометриялық салулар мен математикалық зерттеулер жүргізу қабілеттерін дамыту;

    3) сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамыту;

    4) өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, сонымен қатар күнделікті өмірде қалай пайдалану керектігін түсіну; 5) тұлғалық қасиеттер: білуге құштарлық, мақсаттылық, жауапкершілік, сенімділік және тәуелсіздікті дамыту;

    6) түсінудің, түсіндірудің, талдаудың, синтездің, жүйелеудің, қолданудың және суреттеудің когнитивтік дағдыларын дамыту;

    7) коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларды, топпен жұмыс істеу және өз көзқарасын білдіру, басқа адамдардың пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету, өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде таныстыру дағдыларын дамыту;

    8) ақпаратты іздестіру және таңдау, өз уақытын басқару, өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытуға негізделген.

    «Математика» пәнін оқытудың биылғы ерекшеліктері «Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі::

    1. 2-сыныпта– аптасына4сағат,оқу жылында–144сағат.

    Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Математика» оқу пәнінен өткізілетін бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау саны кестеде көрсетілген.

    Математика пәнінің ерекшелігіне байланысты әр БЖБ бойынша жалпы 8-10 балл, ал ТЖБ бойынша жалпы 12-18 балл беру ұсынылады. Математика пәні бойынша жиынтық бағалау



    Сыныптар

    Бөлімдер бойынша жиынтық бағалаусаны

    ТЖБ

    1-

    тоқсан

    2-

    тоқсан

    3-

    тоқсан

    4-

    тоқсан

    Әр

    тоқсанда

    2-сынып

    2

    3

    3

    3

    1












    Математика 2-сынып

    Аптасына 4сағат,барлығы 144сағат


    р/с

    Ауыспалы

    тақырыптар

    Сабақтардыңтақырыбы

    Оқумақсаттары

    Сағат

    саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1-тоқсан


    1АЕКІТАҢБАЛЫСАНДАР

    1


    Өзімтуралы

    Екі таңбалы сандардың құрылуы.Ондықтар мен санау

    2.1.1.1.100-гедейінгі сандардыңқұрылужолынтүсіну,

    100көлеміндегісандардытуражәнекерісанау,натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

    1



    2

    Екі таңбалы сандарды оқу және жазу

          1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну,100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

          2. Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1



    3

    Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

    2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

    2.5.2.1екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

    разрядтықкестеніқолдану.

    1



    4

    Екі таңбалы сандардың

    Графикалық моделі

    2.5.2.1.Екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

    разрядтықкестеніқолдану.

    1



    5

    Ек ітаңбалы сандарды

    салыстыру

    2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1



    6

    Өзіңді тексер.

    2.1.1.2.Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарға жіктеу.

    2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1




    1ВСАНДАРҒААМАЛДАР ҚОЛДАНУ

    7


    Жақшалы және жақшасыз өрнектер

    2.2.1.6.Екі-үш амалдыжақшалыжәнежақшасыз

    өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    1



    8

    100 көлеміндегі сандарды

    Разрядтан аттамай

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1






    ауызша қосу және азайту





    9

    100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттамай

    Ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1



    10

    100көлеміндегі сандарды

    Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1



    11

    100көлеміндегіс андарды

    Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу2.1.2.3.**Тиімдіесептеуүшінқосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1



    12

    Бір таңбалы сандарды

    Разрядтан аттап қосу

    2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттап қосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    13

    Бір таңбалы сандарды

    Разрядтан аттап азайту

    2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    14

    Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу кестесі

          1. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосукестесінқұру, білужәне қолдану.

          2. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    15

    Кестенің көмегімен бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу және

    азайту

          1. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру,білу және қолдану.

          2. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу

    Және азайтудыо рындау.

    1



    16

    100көлеміндегі

    Сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3.**Тиімді есептеу үшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1



    17

    100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану.

    1




    18


    100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3.** Тиімді есептеу үшін қосудыңауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    19

    Разрядтан аттап,ауызша

    Қосу және азайту тәсілдері

    2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану

    1


    20

    Өзіңді тексер. БЖБ

    2.1.2.5.** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосужәнеазайтуды орындау.

    2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшінқосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    21

    Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    22

    Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен табу

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    23

    Қосындының мәнін және қосылғыштарды табуға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсанды өрнектержәнетеңдеулер

    түріндемодельдеу.

    1


    24

    Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1



    25


    Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер

    түріндемодельдеу.

    1



    26

    Айырмалық салыстыруға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1



    27

    Өзіңді тексер.

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1




    1С ШАМАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІ

    28

    Меніңотбасымжәне

    достарым

    Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм, м)/ масса(кг,ц)өлшем

    бірліктерінолардыңарақатынасынасүйеніптүрлендіру.

    1



    29

    Масса. Массаның өлшем бірліктері

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем

    бірліктерінолардыңарақатысынасүйеніптүрлендіру.

    1



    30

    Көлем (сыйымдылық).Көлемнің өлшем бірліктері БЖБ

    2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшембірліктерінсалыстыружәнешамалармәндерімен

    амалдарорындау.

    1



    31

    Шамаларды әртүрлі құралдармен өлшеу

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.1. Әртүрлі өлшеу құралдары шкалаларын бір-біріненажыратужәнешамалардыңсәйкесмәндерін

    анықтау.

    1




    32


    ТЖБ


    1



    33

    Шамалардың мәндерін еамалдар қолдану. Өзіңді тексер.

    2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдарорындау.

    1



    34

    Өткен материалдықайталау.

    Бекіту

    2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді.

    2.5.2.1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,разрядтық кестен іқолданады.

          1. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндеріне амалдарқолдану.

          2. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру.2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер

    Түрінде модельдеу.

    1



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманова Алтын Илиасовна
    08 Қаңтар 2023
    1476
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТП 2 СЫНЫП МАТЕМАТИКА

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТП 2 СЫНЫП МАТЕМАТИКА

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа оқулық бойынша КТП
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Математика»оқу пәні (оқыту қазақ тілінде)


    Бастауыш білім беру деңгейінің 2-сыныптарына арналған «Математика» пәнінің негізгі мақсаты – білім алушылардың логикалық ойлауын дамыту арқылы математикалық білім негіздерін қалыптастыру.

    Бастауыш білім беру деңгейінде математикалық білім берудің негізгі мақсатына сәйкес оқу пәнінің келесі міндеттері іске асырылады:

    1) логикалық ойлауды, кеңістіктік елестетуді және математикалық терминдерді пайдалану біліктілігін дамыту;

    2) оқу және тәжірибелік проблемаларды шешу, арифметикалық алгоритмдерді пайдалану, геометриялық салулар мен математикалық зерттеулер жүргізу қабілеттерін дамыту;

    3) сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамыту;

    4) өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, сонымен қатар күнделікті өмірде қалай пайдалану керектігін түсіну; 5) тұлғалық қасиеттер: білуге құштарлық, мақсаттылық, жауапкершілік, сенімділік және тәуелсіздікті дамыту;

    6) түсінудің, түсіндірудің, талдаудың, синтездің, жүйелеудің, қолданудың және суреттеудің когнитивтік дағдыларын дамыту;

    7) коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларды, топпен жұмыс істеу және өз көзқарасын білдіру, басқа адамдардың пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету, өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде таныстыру дағдыларын дамыту;

    8) ақпаратты іздестіру және таңдау, өз уақытын басқару, өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытуға негізделген.

    «Математика» пәнін оқытудың биылғы ерекшеліктері «Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі::

    1. 2-сыныпта– аптасына4сағат,оқу жылында–144сағат.

    Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Математика» оқу пәнінен өткізілетін бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау саны кестеде көрсетілген.

    Математика пәнінің ерекшелігіне байланысты әр БЖБ бойынша жалпы 8-10 балл, ал ТЖБ бойынша жалпы 12-18 балл беру ұсынылады. Математика пәні бойынша жиынтық бағалау



    Сыныптар

    Бөлімдер бойынша жиынтық бағалаусаны

    ТЖБ

    1-

    тоқсан

    2-

    тоқсан

    3-

    тоқсан

    4-

    тоқсан

    Әр

    тоқсанда

    2-сынып

    2

    3

    3

    3

    1












    Математика 2-сынып

    Аптасына 4сағат,барлығы 144сағат


    р/с

    Ауыспалы

    тақырыптар

    Сабақтардыңтақырыбы

    Оқумақсаттары

    Сағат

    саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1-тоқсан


    1АЕКІТАҢБАЛЫСАНДАР

    1


    Өзімтуралы

    Екі таңбалы сандардың құрылуы.Ондықтар мен санау

    2.1.1.1.100-гедейінгі сандардыңқұрылужолынтүсіну,

    100көлеміндегісандардытуражәнекерісанау,натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

    1



    2

    Екі таңбалы сандарды оқу және жазу

          1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну,100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натуралсандарқатарындағыорнын анықтау.

          2. Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1



    3

    Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

    2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

    2.5.2.1екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

    разрядтықкестеніқолдану.

    1



    4

    Екі таңбалы сандардың

    Графикалық моделі

    2.5.2.1.Екітаңбалысандардыңграфикалықмоделінқұру,

    разрядтықкестеніқолдану.

    1



    5

    Ек ітаңбалы сандарды

    салыстыру

    2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1



    6

    Өзіңді тексер.

    2.1.1.2.Екітаңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарға жіктеу.

    2.1.1.2.Екі таңбалысандардыоқу,жазужәнесалыстыру.

    1




    1ВСАНДАРҒААМАЛДАР ҚОЛДАНУ

    7


    Жақшалы және жақшасыз өрнектер

    2.2.1.6.Екі-үш амалдыжақшалыжәнежақшасыз

    өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    1



    8

    100 көлеміндегі сандарды

    Разрядтан аттамай

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1






    ауызша қосу және азайту





    9

    100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттамай

    Ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1



    10

    100көлеміндегі сандарды

    Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу

    1



    11

    100көлеміндегіс андарды

    Разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту

    2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу2.1.2.3.**Тиімдіесептеуүшінқосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1



    12

    Бір таңбалы сандарды

    Разрядтан аттап қосу

    2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттап қосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    13

    Бір таңбалы сандарды

    Разрядтан аттап азайту

    2.1.2.5.**Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    14

    Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу кестесі

          1. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосукестесінқұру, білужәне қолдану.

          2. **Біртаңбалы сандарды ондықтанаттапқосу

    жәнеазайтудыорындау.

    1



    15

    Кестенің көмегімен бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу және

    азайту

          1. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру,білу және қолдану.

          2. **Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосу

    Және азайтудыо рындау.

    1



    16

    100көлеміндегі

    Сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3.**Тиімді есептеу үшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1



    17

    100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану.

    1




    18


    100көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту

    2.1.2.3.** Тиімді есептеу үшін қосудыңауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    19

    Разрядтан аттап,ауызша

    Қосу және азайту тәсілдері

    2.1.2.3** Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану

    1


    20

    Өзіңді тексер. БЖБ

    2.1.2.5.** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосужәнеазайтуды орындау.

    2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтыққосылғыштарғажіктеу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшінқосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    21

    Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    22

    Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен табу

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасызөрнектерде арифметикалық амалдардың орындалутәртібінанықтау, олардың мәнінтабу.

    2.1.2.3**Тиімдіесептеуүшін қосудың

    ауыстырымдылық,терімділікқасиеттерінқолдану.

    1


    23

    Қосындының мәнін және қосылғыштарды табуға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсанды өрнектержәнетеңдеулер

    түріндемодельдеу.

    1


    24

    Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1



    25


    Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілгенжайесептердіңшешуінсандыөрнектержәнетеңдеулер

    түріндемодельдеу.

    1



    26

    Айырмалық салыстыруға берілген есептер

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1



    27

    Өзіңді тексер.

    2.5.1.1.** Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқашажазбатүріндемодельдеу.

    2.5.1.8.**Барлықарифметикалықамалдарғаберілген

    жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулертүрінде модельдеу.

    1




    1С ШАМАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІ

    28

    Меніңотбасымжәне

    достарым

    Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм, м)/ масса(кг,ц)өлшем

    бірліктерінолардыңарақатынасынасүйеніптүрлендіру.

    1



    29

    Масса. Массаның өлшем бірліктері

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.4.**Ұзындық (см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем

    бірліктерінолардыңарақатысынасүйеніптүрлендіру.

    1



    30

    Көлем (сыйымдылық).Көлемнің өлшем бірліктері БЖБ

    2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшембірліктерінсалыстыружәнешамалармәндерімен

    амалдарорындау.

    1



    31

    Шамаларды әртүрлі құралдармен өлшеу

    2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерінқолданыпөлшеу.

    2.1.3.1. Әртүрлі өлшеу құралдары шкалаларын бір-біріненажыратужәнешамалардыңсәйкесмәндерін

    анықтау.

    1




    32


    ТЖБ


    1



    33

    Шамалардың мәндерін еамалдар қолдану. Өзіңді тексер.

    2.1.3.3.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдарорындау.

    1



    34

    Өткен материалдықайталау.

    Бекіту

    2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру.2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді.

    2.5.2.1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,разрядтық кестен іқолданады.

          1. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндеріне амалдарқолдану.

          2. ** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру.2.5.1.8.** Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер

    Түрінде модельдеу.

    1



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Ата-аналармен жұмыс 3 сынып
    08.01.2023
    1476
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманова Алтын Илиасовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации