Материалдар / КТП Биология 9 сынып 170 сағат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КТП Биология 9 сынып 170 сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік тақырыптық жоспар 9 сынып биология 5 сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2023
438
2 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Түсінік хат

2023-2024 оқу жылы бойынша биология пәніне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары, төмендегідей нормативтік-құжаттар басшылыққа ала отырып жасақталды.

  • «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)

  • «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат

  • «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365; 30.09.2022 ж. №412 бұйрығымен енгізілген

өзгерістерімен

  • «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)

  • «Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісін және дарынды балалармен жұмыс жөніндегі оқу-әдістемелік кеңес туралы ережені бекіту туралы» (ҚР БҒМ 1.07.2015 ж. № 428 бұйрығы, 02.02.2022 ж. №34 бұйрығымен енгізілген өзгерістермен)

  • «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен










«Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіну; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау.

Міндеттері:

1) табиғаттың даму заңдарын түсінуге негізделе отырып, адамның табиғаттағы рөлін анықтайтын маңызды биологиялық білімдер мен біліктер ауқымын кеңейту;

2) табиғаттың даму және тіршілігін жалғастыру заңдарын жаңа білімдерді алу, оларды ары қарай дамыту және тереңдету негізі және құралы ретінде пайдалану;

3) жүйені меңгеру барысында ғылым білім мен дүниетаным негіздерін; шығармашылық дербестік пен сын тұрғысынан ойлау қабілетін; зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру;

4) әдеп мәселелерімен және қоғамның әлеуметтік өмірі мен еңбек әрекетіне тікелей қатысумен байланысты қоршаған шынайылықта еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін, бастамашыл тұлғаның қасиеттерін дамыту;

5) білім алушылардың білім алуды және өздігінен білім алуды жалғастыруы үшін қажетті зияткерлік біліктерді дамыту.

Оқу жүктемесі: 170 сағат (аптасына 5 сағаттан)

Курсты оқытудың міндеттері:

Оқушыларды теориялық және практикалық негіздерін бірдей игеруге ынталандыру;

Оқушылардың биология курсынан алған білімдерін өмірде қолдануға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

курсты оқу арқылы оқушылар бақылау, талдау жүргізуге үйренеді;

функционалдық сауаттылықтары артып, өмірде қолдана біледі;

биология пәнін тереңдетіп оқып, қыр-сырымен танысады, ағылшын тілімен ұштастыра біледі.

Оқулық:Н.Г. Асанова, А.Р. Соловьева ,Б. Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» 2019

Зертханалық жұмыс- 5

Модельдеу-4

Демонстрация-1

БЖБ: І-3, ІІ – 3, ІІІ -3, ІУ-3

ТЖБ: І-1, ІІ – 1, ІІІ -1, ІУ-1








Биология пәнінен тақырыптық- күнтізбелік жоспар

(9-сынып)

(аптасына 5 сағат, барлығы 170 сағат)

2023-2024 оқу жылы

Рет саны

Ауыспалы тақырыптар


Сабақтардың тақырыбы

Инварианттық бөліктегі мамандандырылған компонент

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

I тоқсан

1


1 - бөлім


ЖАСУША-ЛЫҚ БИОЛОГИЯ


Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары: плазмалық мембрана, цитоплазма, ядро, эндоплазмалық тор, жасуша орталығы, рибосомалар, Гольджи аппараты мен лизосомалар, митохондрия, пластидтер, қозғалыс органоидтары, жасушаның қосындылары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері


9.4.2.1 - өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылымы мен қызметін түсіндіру

1

1.09


2



Плазмалық мембрана, цитоплазма, құрылыстары және атқаратын қызметтері

9.4.2.1 - өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылымы мен қызметін түсіндіру

1

1.09


3



Эндоплазмалық тор, жасуша орталығы. Рибосомалар, Гольджи аппараты мен лизосомалар , құрылыстары және атқаратын қызметтері

9.4.2.1 - өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылымы мен қызметін түсіндіру

1

4.09


4



Митохондрия, пластидтер, олардың құрылысы және атқаратын қызметтері

9.4.2.1 - өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылымы мен қызметін түсіндіру

1

4.09


5



Ядро, қозғалыс органоидтары, олардың құрылысы және атқаратын қызметтері, жасушаның қосындылары құрылыстарымен танысу


1

6.09


6


2-бөлім

ТІРІ АҒЗАЛАРДЫҢ КӨПТҮРЛІЛІГІ. БИОСФЕРА ЖӘНЕ ЭКОЖҮЙЕ 6

Әртүрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану. Зертханалық жұмыс «Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның)анықтау»



9.1.1.1- әртүрлі түрлерді сипаттауда бинарлы; номенклатураны қолдану


1

8.09


7



Түр туралы түсінік. К.Линней еңбектері

9.1.1.1- әртүрлі түрлерді сипаттауда бинарлы; номенклатураны қолдану

1

8.09



8



Зертханалық жұмыс 1

Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарларды(жергілікті регионның) анықтау

9.1.1.1- әртүрлі түрлерді сипаттауда бинарлы; номенклатураны қолдану

1

11.09


9


Экожүйедегі энергия тасымаланың тиімділігі. Энергия ағыны және қоректік тізбектер. Экологиялық пирамида түрлері


9.3.1.1 энергия ағымының тиімділігін есептеу;

9.3.1.2 энергия, биомасса және сандар пирамидаларын салыстыру

1

11.09


10



Популяцияның өсуінің экспоненциалды және сигмоидты қисығы

9.3.1.1 энергия ағымының тиімділігін есептеу;


1

13.09


11



Қоректік тізбектегі энергия ағыны және экологиялық пирамидалар.


9.3.1.2 энергия, биомасса және сандар пирамидаларын салыстыру

1

15.09


12



Экологиялық пирамида түрлері. Экожүйеде энергия тасымалдау тиімділігі.БЖБ№1


9.3.1.2 энергия, биомасса және сандар пирамидаларын салыстыру

1

15.09


13

3- бөлім. Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері

Табиғаттағы көміртек пен азот айналымы. Биосферадағы биохимиялық үрдістер. Топырақ пен шөгінді жыныстар түзудегі тірі ағзалардың рөлі


9.3.1.3 азот пен көміртектің табиғаттағы айналымының сызбасын құру

1

18.09


14


Табиғаттағы азот айналымы.

9.3.1.3 азот пен көміртектің табиғаттағы айналымының сызбасын құру

1

18.09


15


Тірі ағзалардың топырақ түзудегі және шөгінді жыныстар түзудегі тірі ағзалардың рөлі.

2500 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!