Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп ктж 5 сынып қазақ әдебиеті т1
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің «Ямышев жалпы орта білім беру мектебі" КММ
КГУ "Ямышевская средняя общеобразовательная школа" отдела образования района Аққулы, управление образования Павлодарской области
ҚАРАЛДЫ: КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
ӘБ кеңесінде Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
РАССМОТРЕНО СОГЛАСОВАНО: УТВЕРЖДАЮ:
на заседании МО: Заместитель руководителя Руководитель Ямышевской СОШ
______Б.Т.Сальменова
№ ___ хаттама ________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
Протокол № _____
"____" ______2024 ж. "____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
2024 - 2025 оқу жылы
Календарно - тематическое планирование
2024 - 2025 учебный год
Сынып/ Класс 5 "А"________________________________________________
Пән бойынша / по предмету қазақ әдебиеті________________________
Мұғалім /Учитель Жүнүсхан Дәурен Сабыржанұлы_____________________________
Бекітілген бағдарлама бойынша құрастырылған
ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығы бекітілген бағдарлама бойынша құрастырылған
____________________________________________________________________________
(кіммен, қашан бекітілген)
Составлено в соответствии с программой, утвержденной
Приказ Министра просвещения РК от 16.09.2022 г №399
_____________________________________________________________________________
(когда, кем утвержден)
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
5 «А» сынып
қазақ әдебиеті пәнінен жиынтық бағалау кестесі
№ |
БЖБ және ТЖБ |
Күні |
Ескерту |
ӘБ Қолы |
1-тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №1 «Керқұла атты Кендебай» ертегісі |
26.09.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №2 «Қобыланды батыр» жыры |
11.10.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №1 |
18.10.2024 |
|
|
2- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №3 Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі |
21.11.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №4 Ы. Алтынсарин әңгімелері |
19.12.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №2 |
26.12.2024 |
|
|
3- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №5 Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі |
14.02.2025 |
|
|
2 |
БЖБ №6 М. Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі |
07.03.2025 |
|
|
3 |
ТЖБ №3 |
14.03.2025 |
|
|
4- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №7 Т. Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала» |
18.04.2025 |
|
|
2 |
БЖБ № 8 Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
15.05.2025 |
|
|
3 |
ТЖБ №4 |
22.05.2025 |
|
|
Түсінік хат
5 «А» сынып «Қазақ әдебиеті»
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:
Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты болып табылады.
Үлгілік оқу жоспары: Қазақстан Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады.
Типтік оқу бағдарламасы: ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік нұсқау хат:2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;
5-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру: әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуы, кейіпкерлер портреті мен образы, шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту, әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясы;
2) анализ және интерпретация: салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы тілдік бейнелеу: теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы, эпикалық шығармадағы автор бейнесі, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;
3) бағалау және салыстыру: шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау, әдеби эссе, сыни хабарлама жазу.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
|
|
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Түсінік хатқа қосымша
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйек №399 бұйрығына сәйкес өзгертулер енгізілді.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5 «А» сынып
Барлығы: 68 сағат, аптасына 2 сағат
№ |
Ауыспалы тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
1-ТОҚСАН (15 сағат) |
|
|
|
||||||
1 |
ІІ бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз |
Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті |
5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
05.09 |
|
|
|
|
2 |
Ертегілер. Ертегінің түрлері |
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; |
1 |
06.09 |
|
|
|
|
|
3 |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі |
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
12.09 |
|
|
|
|
|
4 |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері |
5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
1 |
13.09 |
|
|
|
|
|
5 |
Ертегідегі Кендебайдың ерліктері |
5.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
1 |
19.09 |
|
|
|
|
|
6 |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі автор бейнесі. |
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
20.09 |
|
|
|
|
|
7 |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісін оқығаннан кейін туған ой БЖБ №1 |
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
26.09 |
|
|
|
|
|
8 |
Батырлар жыры |
5.1.1.1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
1 |
27.09 |
|
|
|
|
|
9 |
«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын |
5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. |
1 |
03.10 |
|
|
|
|
|
10 |
«Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлері |
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
1 |
04.10 |
|
|
|
|
|
11 |
«Қобыланды батыр» жырының көркемдік ерекшелігі |
5.1.1.1.әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
10.10 |
|
|
|
|
|
12 |
Елін жаудан азат еткен ерлер. БЖБ №2 |
5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау |
1 |
11.10 |
|
|
|
|
|
13 |
Аңыз әңгімелер |
5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
1 |
17.10 |
|
|
|
|
|
14 |
ТЖБ №1 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
18.10 |
|
|
|
|
|
15 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
24.10 |
|
|
|
|
|
2-ТОҚСАН (16 сағат) |
|
|
|
||||||
16 |
ІІ бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік |
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
07.11 |
|
|
|
|
17 |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Неге жетім? |
5.1.1.1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
1 |
08.11 |
|
|
|
|
|
18 |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз |
5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. |
1 |
14.11 |
|
|
|
|
|
19 |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат |
5.2.4.1. көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
15.11 |
|
|
|
|
|
20 |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. БЖБ №3 |
5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу; 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
21.11 |
|
|
|
|
|
21 |
Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1.көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
1 |
22.11 |
|
|
|
|
|
22 |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы |
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.4.1.көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
28.11. |
|
|
|
|
|
23 |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі |
5.3.3.1. шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдау; 5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
29.11 |
|
|
|
|
|
24 |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам |
5.1.1.1.әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
1 |
05.12 |
|
|
|
|
|
25 |
Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы |
5.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
|
06.12 |
|
|
|
|
|
26 |
Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық пен сараңдық |
5.1.1.1.әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.2.3.1. шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) |
1 |
12.12 |
|
|
|
|
|
27 |
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» |
5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу |
1 |
13.12 |
|
|
|
|
|
28 |
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Өмірді өзгерткен кеңес БЖБ №4 |
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
19.12 |
|
|
|
|
|
29 |
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі |
5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу |
1 |
20.12 |
|
|
|
|
|
30 |
ТЖБ |
5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; |
1 |
26.12 |
|
|
|
|
|
31 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
27.12 |
|
|
|
|
|
3-ТОҚСАН (21 сағат) |
|
|
|
||||||
32 |
ІІІ бөлім: Адамгершілік - асыл қасиет |
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.4.1. көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
09.01 |
|
|
|
|
33 |
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
5.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті ар қылы образын ашу; 5.3.2.1. кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
1 |
10.01 |
|
|
|
|
|
34 |
А. Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы |
5.2.4.1. шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу, өлең жазу. 5.3.2.1. кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
1 |
16.01 |
|
|
|
|
|
35 |
А. Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті |
5.1.1.1.әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5.1.2.1. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
17.01 |
|
|
|
|
|
36 |
А. Байтұрсынұлы «Егіннің бастары». Ахмет атаға хат |
5.1.4.1.көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; |
1 |
23.01 |
|
|
|
|
|
37 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. |
5.2.2.1.эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.3.3.1.шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
24.01 |
|
|
|
|
|
38 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама |
5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
30.01 |
|
|
|
|
|
39 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық |
5.1.3.1.көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу |
1 |
31.01 |
|
|
|
|
|
40 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн |
5.1.3.1.көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; |
1 |
06.02 |
|
|
|
|
|
41 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі |
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.3.2.1.кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
1 |
07.02 |
|
|
|
|
|
42 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі |
5.3.3.1.шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
13.02 |
|
|
|
|
|
43 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала БЖБ №5 |
5.2.4.1. көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; 5.3.2.1.кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
1 |
14.02 |
|
|
|
|
|
44 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту |
5.3.3.1. шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; 5.3.4.1. оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу |
1 |
20.02 |
|
|
|
|
|
45 |
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес |
5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
21.02 |
|
|
|
|
|
46 |
М. Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт. |
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
1 |
27.02 |
|
|
|
|
|
47 |
М. Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі |
5.2.1.1.әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
1 |
28.02 |
|
|
|
|
|
48 |
М. Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі |
5.1.3.1.көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.1.1.әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
1 |
06.03 |
|
|
|
|
|
49 |
М. Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман БЖБ №6 |
5.2.3.1.шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау 5.2.4.1.көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
07.03 |
|
|
|
|
|
50 |
М. Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір |
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; 5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
13.03 |
|
|
|
|
|
51 |
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар; |
1 |
14.03 |
|
|
|
|
|
52 |
|
Нәтиже сабақ |
5.1.3.1.көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1.кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
|
20.03 |
|
|
|
|
4-ТОҚСАН (16 сағат) |
|
|
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||
53 |
ІҮ бөлім: Отбасы құндылықтары |
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу |
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
03.04 |
|
|
|
|
54 |
Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Уәде |
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
1 |
04.04 |
|
|
|
|
|
55 |
Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен ісәрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
1 |
10.04 |
|
|
|
|
|
56 |
Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Сағыныш |
5.2.2.1. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
1 |
11.04 |
|
|
|
|
|
57 |
Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман |
5.3.1.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
17.04 |
|
|
|
|
|
58 |
Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». БЖБ №7 |
5.3.1.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен ісәрекеті арқылы образын ашу; |
1 |
18.04 |
|
|
|
|
|
59 |
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін |
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
24.04 |
|
|
|
|
|
60 |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық. Қонақта |
5.1.4.1көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
1 |
25.04 |
|
|
|
|
|
61 |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен ісәрекеті арқылы образын ашу; |
1 |
01.05 |
|
|
|
|
|
62 |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем! |
5.2.2.1. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу |
1 |
02.05 |
|
|
|
|
|
63 |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжені аңсау. |
5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
1 |
08.05 |
|
|
|
|
|
64 |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?». |
5.3.1.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
09.05 |
15.05 |
|
|
|
|
65 |
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесінің кейіпкерлері БЖБ №8 |
5.2.2.1. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
1 |
15.05 |
|
|
|
|
|
66 |
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы |
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
1 |
16.05 |
|
|
|
|
|
67 |
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
22.05 |
|
|
|
|
|
68 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім. |
5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
1 |
23.05 |
|
|
|
|