Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп қтж 10 сынып қазақ тілі мен әдебиеті т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
10-сыныпқа арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Р/С |
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Күні |
Оқу мақсаттары |
Ескерту |
І тоқсан 32 сағат |
|
|||||
І.Еңбек нарығы және сұраныс. Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы» |
|
|||||
1 |
1 |
Еңбек нарығы |
1 |
02.09 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
|
2 |
2 |
Еңбек нарығы |
1 |
03.09 |
10.5.1.1 тәуелдік жалғауды (оңаша және ортақ тәуелдеу) дұрыс қолдану |
|
3 |
3. |
Кәсіпкерлік – табыс көзі 0-дік бақылау |
1 |
05.09 |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; 10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
4 |
4 |
Кәсіпкерлік - шеберлік |
1 |
06.09 |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; 10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
5 |
5 |
Әлеуметтік сұраныс және отандық өнім |
1 |
09.09 |
10. 3. 3. 1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
6 |
6 |
Әлеуметтік сұраныс және отандық өнім |
1 |
10.09 |
10. 5. 1. 1 тәуелдік жалғауды (оңаша және ортақ тәуелдеу) дұрыс қол- дану |
|
7 |
7 |
Балғабек Қыдырбекұлы –танымал жазушы |
1 |
12.09 |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
|
8 |
8 |
Балғабек Қыдырбекұлы – анымал жазушы |
1 |
13.09 |
10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
9 |
9 |
Теміржолшы – тарихи оқиға шежіресі |
1 |
16.09 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; |
|
10 |
10 |
Теміржолшы – тарихи оқиға шежіресі |
1 |
17.09 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
|
11 |
11 |
Нәтиже сабақ БЖБ №1 |
1 |
19.09 |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
ІІ. Отандық өнеркәсіп өнімі. Ғ.Мұстафин «Қарағанды»романы |
|
|||||
12 |
12 |
Отандық өнімді пайдаланамыз |
1 |
20.09 |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу |
|
13 |
13 |
Отандық өнімді пайдаланамыз |
1 |
23.09 |
10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация) 10. 5. 1. 1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану |
|
14 |
14 |
Орталық Қазақстан – кенді аймақ |
1 |
24.09 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру 10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау |
|
15 |
15 |
Орталық Қазақстан – кенді аймақ |
1 |
26.09 |
10. 5. 1. 1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану |
|
16 |
16 |
Қарағанды-кеншілер қаласы |
1 |
27.09 |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу 10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
17 |
17 |
Ғ.Мұстафин «Қарағанды»романы |
1 |
30.09 |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау |
|
18 |
18 |
Ғ.Мұстафин «Қарағанды»романы |
1 |
01.10 |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
|
19 |
19 |
Дауысы дәуірмен ұласқан |
1 |
03.10 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
20 |
20 |
Дауысы дәуірмен ұласқан |
1 |
04.10 |
10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
|
21 |
21 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
07.10 |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; |
|
ІІІ. Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті Дулат Исабеков «Әпке» драмасы |
|
|||||
22 |
22 |
Қазақ киносының атасы |
1 |
08.10 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану |
|
23 |
23 |
Қазақ киносының атасы |
1 |
10.10 |
10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
|
24 |
24 |
Қазақстанның мәдени өмірі |
1 |
11.10 |
10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
25 |
25 |
Қазақстанның мәдени өмірі |
1 |
14.10 |
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану |
|
26 |
26 |
Театр фестивальдары |
1 |
15.10 |
10.1.4.1 драмалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу |
|
27 |
27 |
Тарихи шығарманы сахналау |
1 |
17.10 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
28 |
28 |
Тарихи шығарманы сахналау |
1 |
18.10 |
10. 5. 1. 2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
29 |
29 |
Д.Исабеков «Әпке» пьесасы БЖБ №2 |
1 |
21.10 |
10. 5. 1. 2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
30 |
30 |
Д.Исабеков «Әпке» пьесасы |
1 |
22.10 |
10.1.4.1 драмалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
31 |
31 |
ТЖБ |
1 |
24.10 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
32 |
32 |
Нәтиже сабақ |
1 |
25.10 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану 10. 3. 4. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; |
|
ІІ тоқсан 32 сағат 4.Ұлттық экологиялық мәдениет. Қ.Мырзы Әлі «Аралым» |
|
|||||
33 |
1 |
Ұлттық экология бастаулары |
1 |
04.11 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
34 |
2 |
Ұлттық экология бастаулары |
1 |
05.11 |
10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
35 |
3 |
Экологиялық мәдениет және тыйым сөздер |
1 |
07.11 |
10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу |
|
36 |
4 |
Экологиялық мәдениет және тыйым сөздер |
1 |
08.11 |
10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
37 |
5 |
Экология және кәсіби маман мәдениеті |
1 |
11.11 |
10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпы адамзаттық мәселені айқындау 10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау |
|
38 |
6 |
Экология және кәсіби маман мәдениеті |
1 |
12.11 |
10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
39 |
7 |
«Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология |
1 |
14.11 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; |
|
40 |
8. |
«Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология |
1 |
15.11 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
41 |
9 |
Қадыр Мырза Әлі – философ ақын |
1 |
18.11 |
10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау |
|
42 |
10 |
Қадыр Мырза Әлі – философ ақын |
1 |
19.11 |
10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
43 |
11. |
Қ.Мырзы Әлі «Аралым» өлеңі |
1 |
21.11 |
10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис жазу; |
|
44 |
12 |
Қ.Мырзы Әлі «Аралым» өлеңі |
1 |
22.11 |
10.4.6.1 сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
|
45 |
13 |
Нәтиже сабақ |
1 |
25.11 |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
5.Мұхит- тіршілік мекені. Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» |
|
|||||
46 |
14 |
Мұхиттағы жануарлар әлемі, |
1 |
26.11 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
47 |
15 |
Мұхиттағы жануарлар әлемі |
1 |
28.11 |
10. 5. 1. 4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
48 |
16 |
Мұхиттағы өсімдіктер әлемі |
1 |
29.11 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
49 |
17 |
Мұхиттағы өсімдіктер әлемі |
1 |
02.12 |
10. 4. 1. 1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу |
|
50 |
18 |
Мұхит және экологиялық проблемалар |
1 |
03.12 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; |
|
51 |
19 |
Мұхит және экологиялық проблемалар |
1 |
05.12 |
10. 5. 1. 4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
52 |
20 |
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер»романы |
1 |
06.12 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; |
|
53 |
21 |
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер»романы |
1 |
09.12 |
10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
54 |
22 |
Адамзат тағдырының жыршысы |
1 |
10.12 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
|
55 |
23 |
Адамзат тағдырының жыршысы БЖБ №1 |
1 |
12.12 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
|
56 |
24 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
13.12 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу; |
|
6.Ұлттық таным және мерекелер. Ж.Аймауытов «Әнші»әңгімесі |
|
|||||
57 |
25 |
Ұлттық мерекелер |
1 |
16.12 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10. 5. 1. 5 мәтін құрауда есімше сөздерді стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
17.12 |
58 |
26 |
Айт қабыл болсын! |
1 |
17.12 |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10. 5. 1. 5 мәтін құрауда есімше сөздерді стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
|
59 |
27 |
Ж,Аймауытов «Әнші»әңгімесі |
1 |
19.12 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; |
|
60 |
28 |
Ж,Аймауытов «Әнші»әңгімесі |
1 |
20.12 |
10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау |
|
61 |
29 |
Ж,Аймауытов «Әнші»әңгімесі (жалғасы) БЖБ №2 |
1 |
23.12 |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу |
|
62 |
30 |
Ж,Аймауытов «Әнші»әңгімесі (жалғасы) |
1 |
24.12 |
10. 5. 1. 5 мәтін құрауда есімше сөздерді стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
|
63 |
31 |
ТЖБ |
1 |
26.12 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
64 |
32 |
Нәтиже сабақ. |
1 |
27.12 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
|
ІІІ тоқсан 41 сағат 7.Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда.Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?» |
|
|||||
65 |
1 |
Сауда тарихы |
1 |
09.01 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала,баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
66 |
2. |
Сауда тарихы |
1 |
10.01 |
10. 5. 1. 6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
67 |
3 |
Ұлы Жібек жолы – сауда мәдениетінің өркендеу биігі |
1 |
13.01 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру 10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау |
|
68 |
4. |
Ұлы Жібек жолы – сауда мәдениетінің өркендеу биігі |
1 |
14.01 |
10. 5. 1. 6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
69 |
5 |
Екіжақты келісімді сауда |
1 |
16.01 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
70 |
6 |
Екіжақты келісімді сауда |
1 |
17.01 |
10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе); |
|
71 |
7 |
Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы |
1 |
20.01 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
72 |
8 |
Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы |
1 |
21.01 |
10. 5. 1. 6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
73 |
9 |
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?» |
1 |
23.01 |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу |
|
74 |
10 |
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?» |
1 |
24.01 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
75 |
11 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
27.01 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру |
|
8.Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне Ж. Ауыпбаев «Ашылмаған аралдар» кітабынан «Диктор» деректі әңгімесі |
|
|||||
76 |
12 |
Радиоарналарды тыңдаймын |
1 |
28.01 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
77 |
13 |
Радиоарналарды тыңдаймын |
1 |
30.01 |
10.5.1.7 шылаулардың сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
78 |
14 |
Қазақтың тұнғыш журналист қыздары |
1 |
31.01 |
10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау; 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
|
79 |
15 |
Қазақтың тұнғыш журналист қыздары |
1 |
03.02 |
10. 2. 3. 1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әу- ен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану |
|
80 |
16 |
Отбасы және гендерлік саясат |
1 |
04.02 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау |
|
81 |
17 |
Отбасы және гендерлік саясат |
1 |
06.02 |
10. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау; |
|
82 |
18 |
Телефон - байланыс құралы |
1 |
07.02 |
10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; 10. 4. 2. 1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
|
83 |
19 |
Қазақтың тұңғыш дикторы |
1 |
10.02 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау |
|
84 |
20 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
1 |
11.02 |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау 10.5.1.7 шылаулардың сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану |
|
9. Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі,Қ.Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан»кітабы |
|
|||||
85 |
21 |
Тұрмыстық қалдықтар |
1 |
13.02 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
|
86 |
22 |
Тұрмыстық қалдықтар |
1 |
14.02 |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, тезис) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану |
|
87 |
23 |
Өндірістік қалдықтар |
1 |
17.02 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру 10. 2. 4. 1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру |
|
88 |
24 |
Қауіпті қалдықтар |
1 |
18.02 |
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; |
|
89 |
25 |
Қайнар Олжа «Жер мен аспан арасындағы дастан» |
1 |
20.02 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану |
|
90 |
26 |
Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» |
1 |
21.02 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру |
|
91 |
27 |
Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі |
1 |
24.02 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; |
|
92 |
28 |
Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі |
1 |
25.02 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру |
|
93 |
29 |
Нәтиже сабақ |
1 |
27.02 |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, тезис) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру 10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану |
|
10. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмекҰ.Есдәулет «Қара пима» поэмасы |
|
|||||
94 |
30 |
Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздіктің жіктелуі |
1 |
28.02 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
|
95 |
31 |
Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздіктің жіктелуі |
1 |
03.03 |
10. 2. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйе- ніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті форма- ларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|
96 |
32 |
Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік топтар |
1 |
04.03 |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу; |
|
97 |
33 |
Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік топтар |
1 |
06.03 |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті менкөзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау |
|
98 |
34 |
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік |
1 |
07.03 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу |
|
99 |
35 |
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік |
1 |
10.03 |
10. 5. 2. 1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану |
11.03 |
100 |
36 |
Ұлықбек Есдәулет-ақын, қайраткер |
1 |
11.03 |
10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
101 |
37 |
Ұлықбек Есдәулет-ақын, қайраткер |
1 |
13.03 |
10. 4. 4. 1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қа- жетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схе- ма, менталды карта, презентация) |
|
102 |
38 |
Ұлықбек Есдәулет «Қара пима» поэмасы БЖБ №2 |
1 |
14.03 |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу; 10. 4. 4. 1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
|
103 |
39 |
Ұлықбек Есдәулет «Қара пима» поэмасы |
1 |
17.03 |
10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау 10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
104 |
40 |
ТЖБ |
1 |
18.03 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
105 |
41 |
Нәтиже сабақ |
|
20.03 |
10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 10. 5. 2. 1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану |
|
ІV тоқсан 31 сағат 11.Жастардың денсаулығы-қоғам байлығы Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион»әңгімесі |
|
|||||
106 |
1 |
Нашақорлық – қоғамдық дерт |
1 |
01.04 |
10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
|
107 |
2 |
Темекі тарту – зиянды әдет |
1 |
03.04 |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, эссе, баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
|
108 |
3 |
Салауатты өмір салтын ұстанамын |
1 |
04.04 |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу; 10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру. |
|
109 |
4 |
Салауатты өмір салтын ұстанамын |
1 |
07.04 |
10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
|
110 |
5 |
Денсаулықты сақтау өз қолымда |
1 |
08.04 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
|
111 |
6 |
Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион»әңгімесі |
1 |
10.04 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу. |
|
112 |
7 |
Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион»әңгімесі |
1 |
11.04 |
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау. 10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
|
113 |
8 |
Нәтиже сабақ. Мен неүйрендім |
1 |
14.04 |
10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу 10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
|
12.Сандық технологияны пайдаланудағы теңсіздік. М. Шаханов «Өркениеттің адасуы» |
|
|||||
114 |
9 |
Сандық технология |
1 |
15.04 |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
|
115 |
10 |
Сандық технология |
1 |
17.04 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру 10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
|
116 |
11. |
Электронды үкімет |
1 |
18.04 |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау; 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу |
|
117 |
12. |
Сандық теңсіздік |
1 |
21.04 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру); 10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация) 10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
|
118 |
13 |
М.Шаханов «Компьютербасты жарты адамдар» концепциясы |
1 |
22.04 |
10. 3. 3. 1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
119 |
14 |
М.Шаханов «Компьютербасты жарты адамдар» концепциясы |
1 |
24.04 |
10. 4. 2. 1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
|
120 |
15 |
Өркениеттің адасуы (романнан үзінді) |
1 |
25.04 |
10. 3. 3. 1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|
121 |
16 |
Өркениеттің адасуы (романнан үзінді) БЖБ №1 |
1 |
28.04 |
10. 4. 2. 1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
|
122 |
17 |
Нәтиже сабақ. Мен не үй-дім? |
1 |
29.04 |
10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау 10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру |
|
13.Қоғам және Заң. Ермек Өтетілеуұлы «Ата Заң», Шешендік сөздер |
|
|||||
123 |
18 |
«Тәртіпке бағынған ел құл болмайды» |
1 |
01.05 |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу |
|
124 |
19 |
«Тәртіпке бағынған ел құл болмайды» |
1 |
02.05 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
|
125 |
20 |
Тәртіпсіздік неден басталады? |
1 |
05.05 |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
|
126 |
21 |
Тәртіпсіздік неден басталады? |
1 |
06.05 |
10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
|
127 |
22 |
Құқықбұзушылық , қылмыс жақсылыққа апармайды |
1 |
08.05 |
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
|
128 |
23 |
Құқықбұзушылық , қылмыс жақсылыққа апармайды |
1 |
09.05 |
10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану |
12.05 |
129 |
24 |
Ермек Өтетілеуұлы |
1 |
12.05 |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью, баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; |
|
130 |
25 |
Ермек Өтетілеуұлы |
1 |
13.05 |
10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
|
131 |
26 |
Ата заң |
1 |
15.05 |
10.1.4.1 драмалық, прозалық, поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; |
|
132 |
27 |
Ата заң БЖБ №2 |
1 |
16.05 |
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау |
|
133 |
28 |
Тәртіпсіздік неден басталады? |
1 |
19.05 |
|
|
134 |
29 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
20.05 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
134 |
30 |
Нәтиже сабақ |
|
22.05 |
10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру |
|
136 |
31 |
Жылдық қайталау |
|
23.05 |
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау |
|
Барлығы: 136 сағат
Бақылау жұмыстарының саны
10-сынып қазақ тілі мен әдебиеті
І тоқсан |
||
№ |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
19.09 |
2. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
21.10 |
3. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
24.10 |
ІІ тоқсан |
||
4. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
12.12 |
5. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
23.12 |
6. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
26.12 |
ІІІ тоқсан |
||
7. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
11.02 |
8. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
14.03 |
9. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
18.03 |
ІVтоқсан |
||
10. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
28.04 |
11. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
16.05 |
12. |
Тоқсандық бақылау жұмыс |
20.05 |
Бөлім бойынша: 8 Тоқсандық: 4 Барлығы: 12 |
Түсінік хат
Оқыту орыс тіліндегі мектептерде «Қазақ тілі» пәнін оқыту кіріктірілген білім беру бағдарламасы бойынша іске асырылады.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 6-сыныпта оқу процесі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 6 сыныпқа арналған «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен (оқыту орыс тілінде) жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру аясында ЭЫДҰ елдерінің стандарттары негізінде адам капиталының сапасын көтеруге бағытталған білім беру саласындағы 5 қадам жоспарланған. Оның 3-уі жалпы орта білім беру жүйесіне қатысты.
76-қадам. 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңімен енгізу, функциялық сауаттылықты дамыту үшін мектептегі оқыту стандарттарын жаңарту. Жоғары сыныптарда жанбасылық қаржыландыруды енгізу, табысты мектептерді ынталандыру жүйесін құру.
79-қадам. Білім беру жүйесінде - жоғары сыныптар мен ЖОО-ларда ағылшын тілінде оқытуға кезең-кезеңімен көшу.
89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Мектептік білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу.
Қазақ тілінде емес мектептердегі «Қазақ тілі» пәнінен оқу жүктемесінің бөлінуі:
6-сынып – аптасына 5 сағат, барлығы – 170 сағат;
«Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету.
Қойылған мақсатқа жету үшін мынадай міндеттердің шешілуі көзделеді:
- тілдік дағдыларды (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) дамыту;
- қазақ тіліндегі сөздік қорды үздіксіз дамыту әдістерін меңгерту;
- тұрмыста, қоғамдық орындарда, мәдени орталарда қазақ тілінде қарым-қатынас жасау қабілеттері мен дағдыларын дамыту;
- қазақ тілінде меңгерген білім, білік, дағдыларын күнделікті өмірде өз бетінше қолдануға дағдыландыру;
- шығармашылықпен жұмыс істеуді, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Қазақ тілі пәнін оқыту процесі тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым әрекеттері арқылы ұйымдастырылады. Оқу процесінде жүйелі түрде жүргізілетін сөздік жұмысы, әңгіме тыңдау, оқу, мәтінмен жұмыс жасау, жағдаяттық тапсырмалар орындау, постерлермен жұмыс істеу, сахналық қойылым дайындау оқушылардың сөздік қорын жетілдіреді.
Бастауыш сыныптардағы қазақ тілі пәнін оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктері мен қоршаған ортаны қабылдауға қатысты психологиялық жай-күйі ескеріледі.
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар «Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреті» (CEFR) деңгейлерін (А1, А2) негізге алып айқындалған және әр деңгейдің соңында күтілетін нәтижелер берілген.
Пәннің маңыздылығы қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесімен және ойды түсінікті жеткізуді мақсат тұтатын коммуникативтік бағытымен дәйектеледі. Өзге тілде білім алатын бастауыш сынып оқушысын қазақ тілін сөйлесім әрекеті арқылы мәдениетаралық қатысым құралы ретінде меңгертуді көздейді. Қазақ тілін оқыту Қазақстан Республикасының қоғамдық-әлеуметтік, ұлттық, т.б. ерекшеліктерін ескере келе, тілді үйретудің тиімді әдіснамасын жетілдірудің жолын айқындайды. Тілді меңгертудің өркениетті елдердің тәжірибесі мен отандық озық дәстүрлер үйлестіріліп, тілдерді оқытудың жаңа бағыттары белгіленді:
-
Білім беру үдерісінде оқытудың алуан түрлі интерактивті әдістерін қолдану. Диалогтік және рефлексивті технологияларды қолдану оқушылардың жоба және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруымен сабақтасады.
-
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың барлық инновациялық тәсілдемелері оқытуды қарым-қатынас моделіне айналдырады.
Оқыту қазақ тілінде емес сыныптарда оқытылатын «Қазақ тілі» пәннің оқу үдерісін ұйымдастыруда мыналарды ескеру қажет:
1) тілді оқушылардың күнделікті тұрмыс-тіршілігіне сәйкес оқыту;
2) кіріктірілген білім беру – ортақ тақырыптарға қатысты ұғымдарды барлық пәндерде және оларға қатысты лексикаларды тілдік пәндерде қатар меңгерту;
3) қарапайымнан күрделіге ұстанымы басшылыққа алынады және сөздерді, сөйлемдерді қайталату арқылы білім алушылардың қазақ тілінде сөйлеп, есту, дыбыстау аппараттарын және сөзді дұрыс айту қабілеттерін арттыру;
5) оқушының психологиялық қауіпсіздігі. Мұғалім білім алушылардың ауызекі сөйлеуде жіберген кемшіліктерді қате деп қабылдамайды. Педагог сөйлемді басқаша айтып, дұрыс үлгіні көрсетеді. Сонымен қатар, мұғалім оқушыларға үнемі қолдау көрсетіп, мадақтау тәсілдерін қолданады;
6)сөйлеу формасы мен мазмұнының маңызы.Педагог оқуүдерісінде қимыл-қозғалысты, ым-ишараны, көрнекі құралдарды кеңінен пайдаланады.
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Бақылау жұмыстарының саны
10-сынып қазақ тілі мен әдебиеті
І тоқсан |
||
№ |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1. |
Еңбек нарығы және сұраныс. БЖБ№1 |
19.09 |
2. |
Отандық өнеркәсіп өнімі. Ғ.Мұстафин БЖБ№2 |
21.10 |
3. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
24.10 |
ІІ тоқсан |
||
4. |
Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті Дулат Исабеков «Әпке» драмасы БЖБ№1 |
12.12 |
5. |
Ұлттық таным және мерекелер. Ж.Аймауытов «Әнші»әңгімесі БЖБ№2 |
23.12 |
6. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
26.12 |
ІІІ тоқсан |
||
7. |
Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда.Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?»БЖБ №1 |
11.02 |
8. |
Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі. БЖБ №2 |
14.03 |
9. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
18.03 |
ІVтоқсан |
||
10. |
Жастардың денсаулығы-қоғам байлығы Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион»әңгімесі БЖБ №1 |
28.04 |
11. |
Қоғам және Заң. Ермек Өтетілеуұлы «Ата Заң», Шешендік сөздер БЖБ №2 |
16.05 |
12. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
20.05 |
Бөлім бойынша: 8 Тоқсандық: 4 Барлығы: 12 |