Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп қтж 6 сынып қазақ тілі мен әдебиеті т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6 сынып
Барлығы: 136 , аптасына 4 сағат
№ |
Бөлім |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағс |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан |
||||||
1 |
|
«Отбасы күнін»тойладық |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
02.09 |
|
2 |
|
«Отбасы күнін»тойладық |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
03.09 |
|
3 |
1-бөлім Отан-отбасынан басталады. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы (үзінді |
Әке көрген оқ жонар... |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
1 |
04.09 |
|
4 |
Ана көрген тон пішер |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
05.09 |
|
|
5 |
Ата-анамды үлгі тұтамын |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1 |
09.09 |
|
|
6 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
10.09 |
|
|
7 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау; |
1 |
11.09 |
|
|
8 |
М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу |
1 |
12.09 |
|
|
9 |
М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
16.09 |
|
|
10 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
17.09 |
|
|
11 |
2-бөлім Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
1 |
18.09 |
|
12 |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, |
1 |
19.09 |
|
|
13 |
Жайлаудың ауасы таза |
6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
23.09 |
|
|
14 |
Менің үйім таудың етегінде |
6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
1 |
24.09 |
|
|
15 |
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.5.6.1 - тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
25.09 |
|
|
16 |
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; |
1 |
26.09 |
|
|
17 |
Қаланың қызу өмірі |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
01.10 |
|
|
18 |
Менің қаладағы болашақ пәтерім |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
02.10 |
|
|
19 |
Менің қаладағы болашақ пәтерім |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
03.10 |
|
|
20 |
Нәтиже сабақ. |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу; |
1 |
04.10 |
|
|
21 |
3-бөлім Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын» |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
1 |
07.10 |
|
22 |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6.1.4.1 - шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау |
1 |
08.10 |
|
|
23 |
Тауда түнедік |
6.3.1.1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау,өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
09.10 |
|
|
24 |
Тауда түнедік |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
10.10 |
|
|
25 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6.3.1.1 - мәтіндегі негізгі және жанама ақпарат-ты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
14.10 |
|
|
26 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру |
1 |
15.10 |
|
|
27 |
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
16.10 |
|
|
28 |
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
17.10 |
|
|
29 |
М. Мақатаев «Мен таулықпын» БЖБ №2 |
6.5.1.3 - реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану; |
1 |
21.10 |
|
|
30 |
М. Мақатаев«Мен таулықпын» |
6.5.1.3 - реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
22.10 |
|
|
31 |
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
23.10 |
|
|
32 |
Мұзтауға бардың ба? |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; 6.4.3.1 - жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
24.10 |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
№ |
Бөлім |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағ с |
Мерзімі |
Ескерту |
ІІ тоқсан |
||||||
1 |
4-бөлім Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)
|
Қуат көзіне не жатады? |
6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
1 |
04.11 |
|
2 |
Қуат көзіне не жатады? |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
05.11 |
|
|
3 |
Электр энергиясын үнемдейміз |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау; |
1 |
06.11 |
|
|
4 |
Электр энергиясын үнемдейміз |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
1 |
07.11 |
|
|
5 |
Жел энергетикасы |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру |
1 |
11.11 |
|
|
6 |
Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме); |
1 |
12.11 |
|
|
7 |
Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
13.11 |
|
|
8 |
Күннен келген адам |
6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
14.11 |
|
|
9 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау; |
1 |
18.11 |
|
|
10 |
5- бөлім Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада |
Туған өлкені жырлаймыз |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
19.11 |
|
11 |
Туған өлкені жырлаймыз |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
20.11 |
|
|
12 |
Туған жердің төсінде |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
21.11 |
|
|
13 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6.5.2.1 - жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
25.11 |
|
|
14 |
6-бөлім Астана – мәдениет пен өнер ордасы Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
Астана – елімнің мақтанышы |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
1 |
26.11 |
|
15 |
Астана – елімнің мақтанышы |
6.1.6.1 - тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
27.11 |
|
|
16 |
Біздің төріміз- Ақорда |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
28.11 |
|
|
17 |
«Мәңгілік ел» ескерткіші нені бейнелейді? |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
02.12 |
|
|
18 |
Ә. Ысқақ «Күн ұлымын» |
6.3.3.1 - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
03.12 |
|
|
19 |
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян, түйіндеме) |
1 |
04.12 |
|
|
20 |
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу; |
1 |
05.12 |
|
|
21 |
Ұлттық мұражайға бардың ба? |
6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
09.12 |
|
|
22 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
10.12 |
|
|
23 |
7-бөлімҚазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан |
Ең алғашқы қорықты білесің бе? |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
11.12 |
|
24 |
Алтынемел ұлттық саябағының кереметі |
6.1.4.1 - әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау |
1 |
12.12 |
|
|
25 |
Шарын шатқалын көрдің бе? |
6.3.1.1 - мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
16.12 |
17.12 |
|
26 |
Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
17.12 |
|
|
27 |
Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
18.12 |
|
|
28 |
Алтынемел ұлттық саябағының кереметі |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
19.12 |
|
|
29 |
Алтынемел ұлттық саябағының кереметі БЖБ №2 |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
23.12 |
|
|
30 |
|
Қайталау |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
24.12 |
|
|
|
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
25.12 |
|
|
|
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; |
1 |
26.12 |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
№ |
Бөлім |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағ с |
Мерзімі |
Ескерту |
ІІІ тоқсан |
||||||
1 |
8-бөлім Болашақмамандықтары. А. Машанов. «Жерастынасаяхат»
|
Мамандық неден басталған? |
6.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
09.01 |
|
2 |
Мамандық неден басталған? |
6.1.4.1 - әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; |
1 |
13.01 |
|
|
3 |
«Жер астына саяхат» - мамандықтар сыры туралы кітап |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
1 |
14.01 |
|
|
4 |
«Жер астына саяхат» - мамандықтар сыры туралы кітап |
6.1.6.1 – тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
15.01 |
|
|
5 |
Ең жақсы мамандық |
6.5.Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
16.01 |
|
|
6 |
Ең жақсы мамандық |
6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
20.01 |
|
|
7 |
Кімге ұқсағың келеді? |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
21.01 |
|
|
8 |
Кімге ұқсағың келеді? |
6.3.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу |
1 |
22.01 |
|
|
9 |
Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз |
6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
23.01 |
|
|
10 |
Нәтиже сабақ. |
6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу 1этикеті формаларын білу |
1 |
27.01 |
|
|
11 |
9- бөлім Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы». Д. Досжан «Жібек жолы» (үзінді)
|
Рухани мұрамыз туралы не білесің? |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
28.01 |
|
12 |
Рухани мұрамыз туралы не білесің? |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке |
1 |
29.01 |
|
|
13 |
Түркістан – тарихи қала |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда сұраулысөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту. |
1 |
30.01 |
|
|
14 |
Түркістан – тарихи қала |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян); |
1 |
03.02 |
|
|
15 |
Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді) |
6.3.3.1 - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
1 |
04.02 |
|
|
16 |
Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді) |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
05.02 |
|
|
17 |
Отырарлық ғалым |
6.5.1.5 -етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
06.02 |
|
|
18 |
Отырарлық ғалым |
6.4.3.1 - жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
10.02 |
|
|
19 |
Арыстан бап кесенесі |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; |
1 |
11.02 |
|
|
20 |
Арыстан бап кесенесі |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
12.02 |
|
|
21 |
«Жібек жолы» жобасы |
6.4.3.1 - жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
13.02 |
|
|
22 |
«Жібек жолы» жобасы |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда сұраулысөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту. |
1 |
17.02 |
|
|
23 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
1 |
18.02 |
|
|
24 |
10-бөлім Жер байлығына аяулы көзкарас
|
Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! |
6.1.3.1 -тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну |
1 |
19.02 |
|
25 |
Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу; |
1 |
20.02 |
|
|
26 |
Ұлы дала елі |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау |
1 |
24.02 |
|
|
27 |
Ұлы дала елі |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; |
1 |
25.02 |
|
|
28 |
Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
26.02 |
|
|
29 |
Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы |
6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
1 |
27.02 |
|
|
30 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделікжазу |
1 |
03.03 |
|
|
31 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
1 |
04.03 |
|
|
32 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6.5.1.6 -сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
05.03 |
|
|
33 |
Нәтиже сабақ |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
1 |
06.03 |
|
|
34 |
11-бөлімОлимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы |
Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; |
1 |
10.03 |
11.03 |
35 |
Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев |
6.3.3.1 - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
11.03 |
|
|
36 |
Былғары қолғап шеберлері |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
12.03 |
|
|
37 |
Қай спорт секциясына жазылдың? |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
13.03 |
|
|
38 |
М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың...» БЖБ №2 |
6.5.1.7 -талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
17.03 |
|
|
39 |
Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...» |
6.3.3.1 - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 6.4.5.1 -жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
18.03 |
|
|
40 |
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
19.03 |
|
|
41 |
Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...» |
6.5.1.7 -талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
20.03 |
|
|
|
|
|
|
41 |
|
|
№ |
Бөлім |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағс |
Мерзімі |
Ескерту |
ІV тоқсан |
||||||
1 |
12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
Абай- лирик ақын |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
01.04 |
|
2 |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
6.3.3.1 - орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
02.04 |
|
|
3 |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
03.04 |
|
|
4 |
Жаздыгүні шілде болғанда |
6.4.3.1 - жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
07.04 |
|
|
5 |
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу |
1 |
08.04 |
|
|
6 |
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
6.4.3.1 - жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
09.04 |
|
|
7 |
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды |
6.5.1.7 - себеп-салдарлық қатынасты білдіретін жалғау-лықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
10.04 |
|
|
8 |
Нәтиже сабақ. |
6.1.5.1. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау ; |
1 |
14.04 |
|
|
9 |
13-бөлім Қазақтың ұлттық қолөнері |
Қазақтың қолөнері |
6.2.6.1. Тірексөздергесүйеніп, сюжеттісуреттердіңжелісібойыншаәңгімеқұрастыру; |
1 |
15.04 |
|
10 |
Қазақтың қолөнері |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
1 |
16.04 |
|
|
11 |
Қазақтың зергерлік өнері |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
17.04 |
|
|
12 |
Қазақтың зергерлік өнері |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; |
1 |
21.04 |
|
|
13 |
«Зергерлік өнер» көрмесі |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
22.04 |
|
|
14 |
«Зергерлік өнер» көрмесі |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
23.04 |
|
|
15 |
Оралхан Бөкей «Апамның астауы»(үзінді) |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну |
1 |
24.04 |
|
|
16 |
Оралхан Бөкей «Апамның астауы»(үзінді) |
6.5.2.1 - жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
28.04 |
|
|
17 |
Оралхан Бөкей «Апамның астауы»(үзінді) БЖБ№1 |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
29.04 |
|
|
18 |
Нәтиже сабақ. |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
30.04 |
|
|
19 |
14- бөлім. Өлкені сипаттау өнері |
Менің өлкем |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
01.05 |
|
20 |
Менің өлкемнің табиғаты |
6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
05.05 |
|
|
21 |
Менің өлкемнің табиғаты |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
|
06.05 |
|
|
22 |
Нәтиже сабақ. Мен не білдім? |
6.5.2.1 - жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
07.05 |
08.05 |
|
23 |
15 – бөлімСаяхат және туризм |
Қазақстанды аралаймыз |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
08.05 |
|
24 |
Қазақстанды аралаймыз |
6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
12.05 |
|
|
25 |
Аспа жолмен көтерілдік |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
13.05 |
|
|
26 |
Әлемге танымал Шымбұлақ |
6.1.4.1 - әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; |
1 |
14.05 |
|
|
27 |
Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» (үзінді) |
6.1.6.1 – тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
15.05 |
|
|
28 |
Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» (үзінді) БЖБ №2 |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
19.05 |
|
|
29 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Жылдық қайталау сабағы. |
6.3.1.1 - мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік) |
1 |
20.05 |
|
|
30 |
ТЖБ |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
21.05 |
|
|
31 |
|
Жылдық қайталау сабағы |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік) |
1 |
22.05 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
136 |
|
|
Бақылау жұмыстарының саны
6-сынып қазақ тілі мен әдебиеті
І тоқсан |
||
№ |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
17.09 |
2. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
21.10 |
3. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
23.10 |
ІІ тоқсан |
||
4. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
25.11 |
5. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
23.12 |
6. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
25.12 |
ІІІ тоқсан |
||
7. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
18.02 |
8. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
17.03 |
9. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
19.03 |
ІVтоқсан |
||
10. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №1 |
29.04 |
11. |
Бөлім бойынша бақылау жұмысы №2 |
19.05 |
12. |
Тоқсандық бақылау жұмыс |
21.05 |
Бөлім бойынша: 8 Тоқсандық: 4 Барлығы: 12 |
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Бақылау жұмыстарының саны
6-сынып қазақ тілі мен әдебиеті
І тоқсан |
||
№ |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1. |
Отан-отбасынан басталады. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы БЖБ№1 |
17.09 |
2. |
Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. БЖБ№2 |
21.10 |
3. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
23.10 |
ІІ тоқсан |
||
4. |
Қуат көзін үнемде БЖБ№1 |
25.11 |
5. |
Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов Қарлығаш, Дәуіт, Жылан БЖБ№2 |
23.12 |
6. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
25.12 |
ІІІ тоқсан |
||
7. |
Болашақ мамандықтары. А. Машанов. «Жер астына саяхат» БЖБ №1 |
18.02 |
8. |
Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан БЖБ №2 |
17.03 |
9. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
19.03 |
ІVтоқсан |
||
10. |
Қазақтың ұлттық қолөнері БЖБ №1 |
29.04 |
11. |
Саяхат және туризм БЖБ №2 |
19.05 |
12. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
21.05 |
Бөлім бойынша: 8 Тоқсандық: 4 Барлығы: 12 |